Skrevet av Emne: Kamp v Brighton & Hove Albion @ AmEx Stadium 1.5.2021 kl 1600 TV2 Sport 1  (Lest 19522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Hva skjer med Klich? Virker å ha glemt hvordan man spiller fotball...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

TK20

Hva skjer med Klich? Virker å ha glemt hvordan man spiller fotball...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bielsa må ta deler av skylda etter tidenes jinx tidligere i sesongen.

TK20

Alioski har ikke hatt dagen så langt kan vi vel trygt slå fast.

karaba

Burn spiller jo som en villmann, hører mer hjemme i bedriftsserien det han holder på med


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fredhans

Det er jo ikke noen alternativ B som kan styrke dette laget når de mest sentrale er ute!

PetterH

Alioski har ikke hatt dagen så langt kan vi vel trygt slå fast.

Var akkurat på vei å si det samme.

raggen

Mye bytter i dag men føler vi ikke er helt på. Slappe i presset når vi mister ballen. Håper bielsa ser d samme
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Må jo bli et par bytter i pausen...tipper Poveda pluss enten Rodrigo eller Pablo
MOT

Barba

Beklager, men på den positive siden synes jeg Koch klarer seg bra og laget har jobbet seg bedre inn i det igjen. Men to store i mot mens jeg skrev dette.
Barba - MOT

Superfan

Ut med Roberts og Alioski. Inn med Rodrigo og Pablo.

Sleivind

Vi hadde 10 minutter der vi var ok. Nå er det elendig igjen. Må gjøres noe på midtbanen, den fungerer ikke akkurat nå.

Og stakkars Bamford har knapt vært borti ballen.

Fredhans

Mye må skje i 2. omgang hvis vi skal drømme om poeng her i dag😏

Superfan

Alioski må ha vært på fylla i går. Katastrofe...

Blank_File

Det blei ekstremt lite fantasifult framover dette. Men sånn har det jo vært nå en stund. Vanskelig å laste laget for en spillers dumskap som fører til mål i mot. Det er nesten ikke en kamp uten at Alioski er involvert i noe alvorlig negativt.

Koch ok i sin rolle syns jeg.

Fantasyland

Men hva kan man forvente da? Det er jo en syltynn stall og med skader på sentrale spillere så blir det sånn. Og Ali, han er tilbake til sitt sedvanlige jeg. Er jo en grunn til at ny LB står øverst på lista. Men midtbane problemene våre blir så latterlig eksponert i tillegg.

auren

Pause. 1-0. En omgang som forventet. Leeds svake og tre rokkeringer i laget gjør oss mye svakere. Koch funker ikke på midten. Vi må slutte å spille med stoppere i den posisjonen. Inn med Pablo. Klich 4-er. Dallas 8-er og Pablo i en slags fri rolle/høyreving.

Lukter tap lang vei dessverre. Veldig overrasket om vi kommer tilbake her... men langt fra overraskende at det kommer en dupp nå.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Slurvete og upresist. Harrison, Roberts  og Klich. Koch også, men utover det så er han ok i Phillips rollen. I tilegg fortsetter Klich med å være halvmetern for sen konstant.

Ønsker Pablo siste 45 for Roberts. Evt Harrison og Roberts på kant. Rodrigo inn for Alioski - Dallas på venstreback.

Ekstremt avhengig av Raphinha - Null kreativitet på de foran!

Bamford har fått null å jobbe med!

Fortsatt tro på seier - Litt justeringer og pep fra Bielsa, så snur dette!
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 16:54:30 av Eriksen55 »

Cannavaro

Veldig svak omgang av Leeds, ingen store prestasjoner utpå der.....tror dette kunne være en kamp hvor Pablo kunne gjort en forskjell.  Klich er fortsatt ute av det og Koch klarer ikke fylle Kalvin`s sko, han virker litt tung, ikke noe kvikke bein idag, og litt pasningsslurv, samt posisjonerer seg form dårlig sentralt (uvant rolle også for han).  Her trenger vi mer fart, og noen som kan skape ubalanse for Brighton fremover.....håper på noen endringer og Bielsa magi i 2.omgang
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Kunne tenkt meg en siste dans fra Pablo.
Vi trykker jo godt. Mange antall cornere. Bare veldig mangel på presisjon, kvalitet og ideer i siste fasen.

Sterland

Fortjent Brighton ledelse, men at det skal skje etter at teaterskolekandidaten Welbech har klart å filme seg til straffe er for jævlig :( En liten mulighet til å hive seg, tas med begge hendene. Trist:(

Kato

Klich, Roberts og Alioski ut. Håper på 3 bytter i pausen.
 

Blank_File

Spør også meg selv hvordan vi kan fikse dette. Det er bare Rodrigo på benken som har noe ekstra og det er det lenge siden vi har sett. Kanskje Pablo? Hadde jo vært deilig.

Reaney

Elendig over hele linja, med Allioski som den værste og arkitekten bak baklengsmålet. Ingen naturlig mslscorer som viser seg fram heller.

Blank_File

Så blei det bare Poveda...

Sleivind

Her er det bare til å kjøre på med flere bytter så fort som mulig!

Eriksen55

Blir ikke poeng i dag om Roberts/Klich er den sentrale duoen i 90 min.

Neo

Litt skeptisk til kamputviklingen.
Hadde tro på litt endring etter pause, men Brighton går ut som i første og styrer.

Merkelig at vi ikke setter denne Burn på flere prøver med fart og teknikk langs bakken.
Han løper jo på stylter....

Barba

Nå prettes en Lorimer´s Lash, just sayin´
Barba - MOT

TK20

Enda svakere start på 2. omg.

Reaney

Selv om vi vare ligger under the med ett mål er jeg tilbøyelig til å utrope denne kampen som årsværste.