Skrevet av Emne: Kamp v Brighton & Hove Albion @ AmEx Stadium 1.5.2021 kl 1600 TV2 Sport 1  (Lest 19504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bye

Hvis Raphina blir solgt til sommeren får vi håpe Orta finner gull igjen, tynt bak ham
Trønder i Bergen!

Superfan

Det er tydeligvis ikke lov å skrive at vi har vært dårlige i dag. Tror alle her inne mener vi har hatt en flott sesong, men i dag har vi vært ræva. Må jeg være lov å mene dette uten at de samme selvutnevnte kongene av forumet skal ta helt av !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så enig, så enig. Dagens kamp viser jo bare at vi trenger forsterkninger i alle ledd. Men det visste vi fra før.

Johnnyj

Verste kampen jeg har sett av Leeds i år.

I dag er vi JÆVLIG dårlige

Reaney

Når du taper dobbelt for Brighton i løpet av en sesong, så er det ikke plass til ordet enormt. Dette er bare så pinlig å konstatere, og et Leeds syndrom som kanskje noen trodde hadde forsvunnet. Men nei da. Til orientering taper vi mot et lag som hadde kun to hjemmeseire før denne kampen. Rett og slett flaut. Etter dette tar jeg ikke imot mer skryt ang. Leeds denne sesongen, og ser fram mot neste.

Fantasyland

Må innrømme at det stikker litt at Brighton dobler oss. Trøster meg med at det er tydelige signaler som sendes oppover til styret og de som sitter på pengene at det må investeres godt i sommer...

Kato

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.
 

leedslife

Er jo to mål i mot på to store personlige feil. Enkelt og greit.
Mens Dunk slår den med kassa til egen keeper i presset situasjon. Oppsummerer vel alt
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 17:49:34 av leedslife »

Dylan

Det er tydeligvis ikke lov å skrive at vi har vært dårlige i dag. Tror alle her inne mener vi har hatt en flott sesong, men i dag har vi vært ræva. Må jeg være lov å mene dette uten at de samme selvutnevnte kongene av forumet skal ta helt av !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men det kanskje bli vel svart—hvitt av og til, det må det også være lov å si fra om.

kjella

  • Gjest
Viser hvor tynn stall vi har - og at spillere som Alioski, Roberts og Klich langt fra er gode nok. Tenker egentlig at det er greit å få dokumentert det slik at vi får bedre inn til neste år. I tillegg får vi tro at noen dommere blir bedre neste år også. Var vel årsverste dette. Men året har vært fint da.....
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 17:50:58 av kjella »

Håvard

Skuffende....enkelt og greit.
Berre å gløyme denne kampen.

TK20

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.

Enig, bortsett fra
Alioski 3
Bamford 3
Harrison 4
Poveda 2

Kato

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.

Enig, bortsett fra
Alioski 3
Bamford 3
Harrison 4
Poveda 2

Mulig du har rett. Tenkte bare det ikke er mulig å være dårligere enn det Klich var.
 

Bye

Som opptil flere eksperter har påpekt - Brighton er det laget med aller dårligst uttelling på sjanser og xg - mye fordi de mangler gode spisser, men spillet er bra. De er høyt oppe på flere statistikker, og xg-folkene mener tallene tilsier at de burde vært på 7. plass - med bedre individuelle prestasjoner.
Trønder i Bergen!

Blank_File

Må innrømme at det stikker litt at Brighton dobler oss. Trøster meg med at det er tydelige signaler som sendes oppover til styret og de som sitter på pengene at det må investeres godt i sommer...
Tror ikke det endrer på noe som helst. Det virker å være en klar plan i ledelsen og den blir fulgt etter hva økonomien tillater. Alle ser at den eneste plassen vi kan bytte spillere uten at det blir et problem, er i midtforsvaret. Jeg syns ikke Koch har vært så dårlig i dag, men han bidrar jo ikke i nærheten av Phillips i den offensive delen av spillet.

Fredhans

For guds skyld håpe at dette bare var en dårlig dag på jobben og ikke noe vi får se i de siste kampene😕

Sleivind

Rett og slett en forferdelig dårlig fotballkamp. Kan ikke være langt unna årsverste. Vi er ikke i nærheten av å score mål og bare flaks at Brighton ikke scorer flere.

Denne kampen er det bare til å glemme fortest mulig!

Eriksen55

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.

Enig, bortsett fra
Alioski 3
Bamford 3
Harrison 4
Poveda 2

Mulig du har rett. Tenkte bare det ikke er mulig å være dårligere enn det Klich var.

Hehe..

Smått utrolig, men jeg mener også at Poveda klarte det.

TK20

Jeje. Fu*k it. God sesong, masse skader og bytter, shitty kamp. We go again next week.

Barba

Årets to dårligste mot Brighton kanskje? Selv 2-6 mot scum var bedre. Mye bedre.
Barba - MOT

Blank_File

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.

Enig, bortsett fra
Alioski 3
Bamford 3
Harrison 4
Poveda 2

Mulig du har rett. Tenkte bare det ikke er mulig å være dårligere enn det Klich var.
Skjønner ikke helt at Poveda skal slaktes jeg da men... Ble jo mye ball og lite ut av det, men det er da bedre å prøve å tråkle seg gjennom enn å gjøre som Harrison i dag, bare spille dårlige baller hver eneste gang. Dallas var også helt borte før han ble satt på venstrebacken.

Kato

Det som er helt forferdelig, er at Klich og Roberts spiller 90 min. Han kan jo ikke ha sett noe gjennom brilleglassene på benken. Hernandez inn i 77, elendig vurdering. Burde vært inne i 55.

Blank_File

Årets to dårligste mot Brighton kanskje? Selv 2-6 mot scum var bedre. Mye bedre.
De er gode til å nulle oss ut. Føler alltid vi har slitt mest mot de lagene som er best defensivt. Pakker de seg bak så har vi ikke sjangs med det laget vi stiller i dag.

Eriksen55

Må innrømme at det stikker litt at Brighton dobler oss. Trøster meg med at det er tydelige signaler som sendes oppover til styret og de som sitter på pengene at det må investeres godt i sommer...
Tror ikke det endrer på noe som helst. Det virker å være en klar plan i ledelsen og den blir fulgt etter hva økonomien tillater. Alle ser at den eneste plassen vi kan bytte spillere uten at det blir et problem, er i midtforsvaret. Jeg syns ikke Koch har vært så dårlig i dag, men han bidrar jo ikke i nærheten av Phillips i den offensive delen av spillet.

Syntes Koch gjorde det ok. Problemet i dag var de to foran. Roberts masse balltap og feilpassninger. Klich det samme. I tilegg er Klich alltid akkurat for sent ut, bruker litt for lang tid. Skjønner ikke hva som har skjedd med han?

Selv Phillips hadde slitt utpå der i dag tror jeg.

Savnet av Dallas på midten og Raphinha sin kreativitet og uforutsigbarhet er tydelig. Heldigvis er Rodrigo tilbake. De tre i posisjonene til Klich, Roberts og Poveda er enorm forskjell. Det viser bare at bredden må styrkes i sommer  :)

Blank_File

Det som er helt forferdelig, er at Klich og Roberts spiller 90 min. Han kan jo ikke ha sett noe gjennom brilleglassene på benken. Hernandez inn i 77, elendig vurdering. Burde vært inne i 55.
Jeg er enig med deg i at nøkkelen til å finne tilbake til det råe spillet vi tidvis har vist i år, er at vi må få tak i midtbanen igjen. Klich i vinter og Roberts som CAM er altfor svake til å gjennomføre denne jobben.

Fredhans

Da må du fortelle hva Poveda gjorde som var bra utenpå trokle seg igjennom utenat det skjer noe🥱

GeirO

Mye kritikk mot sene bytter av Bielsa. Men det er mulig han husker at det er lenge siden Rodrigo og Pablo har bidratt med noe som helst når de kommer inn. Sannsynligheten for suksess var liten, og Bielsa fikk rett.
MOT

auren

Etter 6 kjempekamper er det greit med en dupp. Helt enig i kato at det var Bielsa som var svakest i dag. For n’te gang spiller han med en midtstopper i 4-er rollen. Helt utrolig at han ikke lærer.
Uansett, så var dette en kollektiv svikt. Vi var ikke påskrudd. Noe som er helt normalt med det kampprogrammet vi har hatt. Kan sammenlignes med Rosenborg da de spilte i Europa for noen sesonger siden. Spilte meget bra i Europa, men kampen etter i serien var rævva. Det sitter i huet.

Vi slår tilbake i neste kamp. Da håper jeg i det minste at Phillips er tilbake.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Da må du fortelle hva Poveda gjorde som var bra utenpå trokle seg igjennom utenat det skjer noe🥱
Det skjedde i alle fall AV OG TIL noe ute på høyre med han og Ayling. Det ble absolutt ingenting ut av det, men ved en anledning var det nært. Gjennom midten fikk vi ikke til noe som helst overhodet i dag og Harrison på motsatt hadde et skudd som kunne fått en fin bane, men det var alt.

Blank_File

Etter 6 kjempekamper er det greit med en dupp. Helt enig i kato at det var Bielsa som var svakest i dag. For n’te gang spiller han med en midtstopper i 4-er rollen. Helt utrolig at han ikke lærer.
Uansett, så var dette en kollektiv svikt. Vi var ikke påskrudd. Noe som er helt normalt med det kampprogrammet vi har hatt. Kan sammenlignes med Rosenborg da de spilte i Europa for noen sesonger siden. Spilte meget bra i Europa, men kampen etter i serien var rævva. Det sitter i huet.

Vi slår tilbake i neste kamp. Da håper jeg i det minste at Phillips er tilbake.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror det med stopperen på fireren er fremtiden vår jeg. Koch og ikke minst Llorente har evner i den rollen. Struijk er ikke der enda, så enig i at han ikke bør spille DM. Og jeg ser, som sagt i annen post her, at ikke Phillips kan erstattes, men når vi opptrer som i dag så er det i mye større grad problem med de fire foran DMen. Spissen kan vanskelig skape noe på egenhånd på en dag som i dag.

Eriksen55

Meslier 6
Ayling 6
Llorente 6
Struijk 6
Dallas 6
Koch 6
Alioski 4
Roberts 4
Klich 3
Bamford 5
Harrison 5
Poveda 6
Rodrigo 5
Bielsa 1(Feil laguttak, feile bytter, feil alt)

Uten Kalvin Phillips hadde vi rykket ned. Det viser vel all statistikk.

Enig, bortsett fra
Alioski 3
Bamford 3
Harrison 4
Poveda 2

Mulig du har rett. Tenkte bare det ikke er mulig å være dårligere enn det Klich var.
Skjønner ikke helt at Poveda skal slaktes jeg da men... Ble jo mye ball og lite ut av det, men det er da bedre å prøve å tråkle seg gjennom enn å gjøre som Harrison i dag, bare spille dårlige baller hver eneste gang. Dallas var også helt borte før han ble satt på venstrebacken.

Det ender jo med ingenting? Hva er poenget med å drible bare for å drible. Kommer aldri til innlegg eller en sjanse. I dag mister han ballen alle gangene han prøver på noe. Defensivt er han krise. Rett og slett for veik. Lagde 2 sjanser til Brighton fordi han "jukser" defensivt. Legger man til alle bruddene han lager i mot, er det fullstendig stryk.

Harrison også svak. Men han har levert en ok sesong. Men han er vel kun god når Leeds er gode. Hadde forventetat han tok litt tak når Raphinha er ute. Men blir mye nesten for han. Slurv, feilpassninger og grusomme innlegg.

Lukter litt medgangsspiller av Harrison. Litt usikker på om jeg ønsker at Leeds skal bruke 10 mill pund i sommer på han. Bør maks være andrevalg på begge vinger om 11er og bredde skal styrkes.
Poveda er jeg usikker på om jeg ville sett i HamKam  ;)