Skrevet av Emne: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium  (Lest 8870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #90 på: Mai 15, 2021, 23:33:08 »
Meslier - 8,5 Et par fantastiske redninger. Toppkeeper.
Ayling - 7 Litt mer suspekt defensivt enn på lenge.
Llorente - 8.5 Fantastisk, blir bare bedre og bedre.
Struijk - 8 God mot tøffe gutter. Har bra med mål i seg.
Alioski - 7,5 I sentrum som alltid. På godt og vondt.
Phillips - 8,5 Kanskje årets pasning. Ellers glimrende.
Klich - 7,5 Første gang på 8 mnd han skyter under rad 23.
Dallas -7 Ikke like fremtredende som vanlig.
Raphinha -7 Fremdeles litt å gå på etter skaden.
Bamford -6,5 Som alltid god jobb, men tøft mot tøffe stoppere.
Harrison - 8,5 8 mål og 7 assists. Glimrende.
Rodrigo -8,5 For noen første-touch. Og avslutninger.
Roberts - 7 Vender på en femøring.
Poveda - Lite å vurdere på.

baste

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #91 på: Mai 16, 2021, 06:49:47 »
Ser kampen nå på morgenkvisten... 42 min spilt..
imponert over hele backrekka vår med Meslier i spissen. Blir vanskelig for Cooper å ta tilbake plassen sin.

Klich sitt mål va jo fantastisk, han er på vei tilbake til god gammel form.

Harrison må jo trekkes fram, ny god kamp.

Syns synd på Koch og Rodrigo.. ikke lett å spille seg inn på dette laget..


Alioski bør vi beholde, venstresiden vår er utrolig god...

Stolt ! Leeds spiller utrolig god og underholdende fotball.


MOT

Sølvreven

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #92 på: Mai 16, 2021, 12:36:32 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

TK20

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #93 på: Mai 16, 2021, 13:29:23 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #94 på: Mai 16, 2021, 14:00:46 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Man kan like/mislike væremåten hans, og mene at han ikke holder mål som førstevalg på plassen.
Men å ha en slik type i troppen er nok ofte gull verdt i mange situasjoner. (Ikke at jeg mener at det er god nok grunn til å beholde ham men det kan bety noe om man er på vippen mht å tilby ham mer eller ikke...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #95 på: Mai 16, 2021, 18:10:15 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Er du krenket av ablegøyene? :D Elsker du Leeds, er det umulig å ikkje elske Alioski. For en mann!!

Forever Whites

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #96 på: Mai 16, 2021, 18:31:04 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Er du krenket av ablegøyene? :D Elsker du Leeds, er det umulig å ikkje elske Alioski. For en mann!!

Alioski har vært/er et friskt pust for dette Leeds laget. Men noen skal jo alltid ha noen å hate.  Så det senest i Burnley tråden da 99% gledet seg over 4-0 seieren fant opp til flere seg tid til å slenge dritt om Roberts.  Synes nesten litt synd på slike folk.
Medlem 94237

TK20

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #97 på: Mai 16, 2021, 20:12:16 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Er du krenket av ablegøyene? :D Elsker du Leeds, er det umulig å ikkje elske Alioski. For en mann!!

Litt usikker på hva du legger i "krenket". Det ordnet har mistet litt betydning i det siste. Om du mener "vanæret, såret eller ydmyket" så er svaret nei. Men jeg synes ikke han er noen god ambassadør for laget. Han viser lite respekt for motstanderne, filmer, overspiller, rekker tunge og skjærer grimaser. Han har tidvis levert veldig bra spill for oss og er en del av det legendariske opprykkslaget, men foretrekker at spillerne våre viser mer klasse. Digg goal mot WBA da!

Eriksen55

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #98 på: Mai 16, 2021, 21:10:41 »
Alioski. Må berre elsk en sånn type. Full av ablegøyer. Trur han e gull verd i garderoben

Jeg finner det ganske lett å ikke elske ham. Faktisk vil jeg ha ham vekk. Frigjør et attraktivt draktnummer også.

Er du krenket av ablegøyene? :D Elsker du Leeds, er det umulig å ikkje elske Alioski. For en mann!!

Litt usikker på hva du legger i "krenket". Det ordnet har mistet litt betydning i det siste. Om du mener "vanæret, såret eller ydmyket" så er svaret nei. Men jeg synes ikke han er noen god ambassadør for laget. Han viser lite respekt for motstanderne, filmer, overspiller, rekker tunge og skjærer grimaser. Han har tidvis levert veldig bra spill for oss og er en del av det legendariske opprykkslaget, men foretrekker at spillerne våre viser mer klasse. Digg goal mot WBA da!

Det er fair å mene det  :)

Men når jeg ser hva du legger til grunn så regner jeg med at du vil kvitte deg med backen på andre siden også. Ingen slenger visstnok mer meldinger enn han, og ingen filmer og overspiller mer enn han.


Forever Whites

Sv: Kamp v Burnley @Turf Moor 15.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium
« Svar #99 på: Mai 16, 2021, 22:34:33 »
De som blir krenket av Alioski hadde vel dauet av hjerteinfarkt hvis de hadde vokst opp da Gazza herjet som verst  ;D :

https://www.youtube.com/watch?v=u8iz0yRqEI4
Medlem 94237