Skrevet av Emne: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900  (Lest 9866 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« på: Mai 17, 2021, 10:45:10 »
Ny kamp i morgen. Koch og Klich har fått en ekstra uke ferie (mest mht EM vil eg tro).

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-20611198
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #1 på: Mai 17, 2021, 10:49:55 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #2 på: Mai 17, 2021, 10:54:04 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spennende lag du har satt opp her.  Drister meg til 1-2 jeg  ;)  Dallas og Harrison står for målene.
Medlem 94237

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #3 på: Mai 17, 2021, 10:59:23 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spennende lag du har satt opp her.  Drister meg til 1-2 jeg  ;)  Dallas og Harrison står for målene.
Blir ekstremt imponert om vi nok en gang innkasserer en seier. Vi er store favoritter og «bør» vinne. Regner med at Bielsa vil stille stort sett uforandret. Hvis Klich er ute kommer enten Rodrigo eller Roberts inn tenker jeg. Og Rodrigo fortjener å starte med tanke på kampen sist.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #4 på: Mai 17, 2021, 11:34:24 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det tror jeg også.

Rimelig sikker på at Bielsa blir bløthjertet og gir både Pablo og Berardi spilletid mot WBA.

I denne kampen blir det forhåpentligvis noen debuter etterhvert. Tenker spesielt på Gelhardt og Summerville. Om dem er friske da!

Hattrick på Bamford! Vinner 3-0!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #5 på: Mai 17, 2021, 11:37:21 »


I denne kampen blir det forhåpentligvis noen debuter etterhvert. Tenker spesielt på Gelhardt og Summerville. Om dem er friske da!

Summerville var i bruttotroppen mot Burnley mens Gelhardt var rapportert ute på pre match pressern forrige torsdag...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #6 på: Mai 17, 2021, 11:43:34 »


I denne kampen blir det forhåpentligvis noen debuter etterhvert. Tenker spesielt på Gelhardt og Summerville. Om dem er friske da!

Summerville var i bruttotroppen mot Burnley mens Gelhardt var rapportert ute på pre match pressern forrige torsdag...
Med 2 plasser ledig så blir han vel med nå.

Skjønner ikke poenget med å gi Poveda spilletid nå. Egentlig samme med Shack og Roberts. Dem har fått sjansen og Bielsa bør vite hvor dem står.

Håper virkelig noen nye får sjansen sammen med de antatt beste. Gir litt ekstra krydder til en i utgangspunktet uviktig kamp  :)

Blank_File

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #7 på: Mai 17, 2021, 12:48:28 »


I denne kampen blir det forhåpentligvis noen debuter etterhvert. Tenker spesielt på Gelhardt og Summerville. Om dem er friske da!

Summerville var i bruttotroppen mot Burnley mens Gelhardt var rapportert ute på pre match pressern forrige torsdag...
Med 2 plasser ledig så blir han vel med nå.

Skjønner ikke poenget med å gi Poveda spilletid nå. Egentlig samme med Shack og Roberts. Dem har fått sjansen og Bielsa bør vite hvor dem står.

Håper virkelig noen nye får sjansen sammen med de antatt beste. Gir litt ekstra krydder til en i utgangspunktet uviktig kamp  :)
Jeg tenker litt på hvor mange spillere som har kommet rett fra U23 og gjort noe bra på a-laget de siste årene. Kommer bare på Strujik og det tok sin tid før han kom der vi trengte han. Meslier kanskje? Så forskjellen er nok langt større enn vi tror. Jeg tror Bielsa har oversikt.

peacock

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #8 på: Mai 17, 2021, 14:53:05 »
Er det ikke snodig at Koch og Klich har fått ferie? Hva med Phillips og Alioski? De skal vel også til EM? Det tåler større belastning?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #9 på: Mai 17, 2021, 15:01:14 »
Er det ikke snodig at Koch og Klich har fått ferie? Hva med Phillips og Alioski? De skal vel også til EM? Det tåler større belastning?
Klich er forståelig - han var nettopp utbrent og skal gjennom en sommer med EM-sluttspill igjen. En uke ferie før oppkjøringen til EM begynner er nok bare bra.
Koch forstår eg mer som skadeforebygging.

Dallas er jo på Klich-nivå belastningsmessig så eg er redd for ham mht neste sesong. Men det er vel begrenset hvor mange man kan ta ut i ferie med to kamper igjen.

Phillips har vel hatt en del pauser gjennom fotballsesongen allerede (spilt 27 kamper ser eg...).

Alioski får den nye klubben bekymre seg for.
« Siste redigering: Mai 17, 2021, 15:04:31 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #10 på: Mai 17, 2021, 15:50:38 »
Dallas? Nord-Irland er vel ikke kvalifisert?
Ellers er vel både Roberts og Cooper mulige EM-farere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #11 på: Mai 17, 2021, 16:10:39 »
Dallas? Nord-Irland er vel ikke kvalifisert?
Ellers er vel både Roberts og Cooper mulige EM-farere.

Hehe, der ser du hvor mye eg følger med på slikt. :D

Flott. Da får Stuart hvile i sommer. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #12 på: Mai 17, 2021, 16:18:29 »


I denne kampen blir det forhåpentligvis noen debuter etterhvert. Tenker spesielt på Gelhardt og Summerville. Om dem er friske da!

Summerville var i bruttotroppen mot Burnley mens Gelhardt var rapportert ute på pre match pressern forrige torsdag...
Med 2 plasser ledig så blir han vel med nå.

Skjønner ikke poenget med å gi Poveda spilletid nå. Egentlig samme med Shack og Roberts. Dem har fått sjansen og Bielsa bør vite hvor dem står.

Håper virkelig noen nye får sjansen sammen med de antatt beste. Gir litt ekstra krydder til en i utgangspunktet uviktig kamp  :)
Jeg tenker litt på hvor mange spillere som har kommet rett fra U23 og gjort noe bra på a-laget de siste årene. Kommer bare på Strujik og det tok sin tid før han kom der vi trengte han. Meslier kanskje? Så forskjellen er nok langt større enn vi tror. Jeg tror Bielsa har oversikt.

Ytterst få som klarer det. Poenget er jo at Poveda, Shack, Roberts, Davis feks ikke har klart det.. derfor håper jeg andre kan få sjansen til å prøve  :)

Andersen

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #13 på: Mai 17, 2021, 17:34:14 »
Hmm, Southampton er i flyten for tia . Men det er jo jaggu Leeds også ! Håper på seier MOT.

Reaney

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #14 på: Mai 17, 2021, 18:29:23 »
Frykter at Bielsas manøver med å gi spillere fri slår dårlig ut. Gir maks 10. plass. I værste fall 11. plass.

Kontakinte

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #15 på: Mai 17, 2021, 19:42:55 »
Frykter at Bielsas manøver med å gi spillere fri slår dårlig ut. Gir maks 10. plass. I værste fall 11. plass.
Tipper 9 plass, i beste fall  8 plass.  ;) . Uansett deilig å havne over Villa på tabellen  ;D
« Siste redigering: Mai 17, 2021, 19:50:23 av Kontakinte »

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #16 på: Mai 17, 2021, 20:01:35 »
Frykter at Bielsas manøver med å gi spillere fri slår dårlig ut. Gir maks 10. plass. I værste fall 11. plass.
Tipper 9 plass, i beste fall  8 plass.  ;) . Uansett deilig å havne over Villa på tabellen  ;D

Jeg tippet Leeds på 9. plass før sesongen, så jeg er langt i fra overrasket over den gode plasseringen vi kommer til å ende opp på. Sannsynligvis blir det nok en 10. plass. Måten vi har fremstått på etter nyttår er formidabelt og viser at vi med et par-tre signeringer kan hevde oss topp 8 neste sesong og kanskje snuse på Europa. Men da trenger vi flyt, ha "flaks" med skader og det viktigste: At Bielsa fortsetter!

Soton spiller vel med to spisser, slik Burnley gjør, så da blir det vel 3-1-3-3 igjen med Ayling, Llorente og Struijk som de bakre tre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #17 på: Mai 18, 2021, 09:14:18 »
Neimen ikke godt å vite hvor mye lagene midt på tabellen legger i kampene om dagen. Helt åpen kamp dette her. Skal vi si 3-2 til Leeds?
Harrison, Dallas og Ayling scorer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #18 på: Mai 18, 2021, 14:27:43 »
Soton`har som oss i siste match-  PUBLIKUM på plass til denne, og vil sikkert vise seg fra sin beste side ......
Håper Pablo er aktuell igjen.
Litt bekymra ift Ings......måltyv!

Holder vi stand til pause , så vinner vi...tipper 3-2. ;)
 

Killa

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #19 på: Mai 18, 2021, 14:57:32 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Jeg er spent på lagoppstillingen i kveld - kan godt tenkes du er spot on her Auren men jeg er litt usikker på om Rodrigo kommer til å starte?
Hvis han gjør det - vil kanskje potet-Dallas få mer defensive plikter enn vanlig i Klich sitt fravær?
Noen har nevnt at Cooper også kan komme inn på midtbanen - men det klarer jeg ikke helt å se for meg.. har han noengang spilt noe annet enn midtstopper? Det er mye bra å si om Cooper - men noen midtbanespiller trur jeg ikke han er...
Et annet alternativ som vi fort kan komme til å se er at Roberts starter i stedet for Rodrigo, med et bytte der tidlig i 2.omgang (55-60 min) hvor Roddan kan slå til igjen som en impact-sub....
Hva tror dere folkens?

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #20 på: Mai 18, 2021, 15:04:05 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Jeg er spent på lagoppstillingen i kveld - kan godt tenkes du er spot on her Auren men jeg er litt usikker på om Rodrigo kommer til å starte?
Hvis han gjør det - vil kanskje potet-Dallas få mer defensive plikter enn vanlig i Klich sitt fravær?
Noen har nevnt at Cooper også kan komme inn på midtbanen - men det klarer jeg ikke helt å se for meg.. har han noengang spilt noe annet enn midtstopper? Det er mye bra å si om Cooper - men noen midtbanespiller trur jeg ikke han er...
Et annet alternativ som vi fort kan komme til å se er at Roberts starter i stedet for Rodrigo, med et bytte der tidlig i 2.omgang (55-60 min) hvor Roddan kan slå til igjen som en impact-sub....
Hva tror dere folkens?

Soton spiller med to spisser, så da kan laget bli litt annerledes. Blir nok noe slik:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk - Phillips - Dallas, Rodrigo/Roberts, Alioski - Raphinha, Bamford, Harrison

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #21 på: Mai 18, 2021, 15:16:12 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Raphinha, Dallas, Rodrigo, Harrison - Bamford

Tips: 1-1. Raphinha.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Jeg er spent på lagoppstillingen i kveld - kan godt tenkes du er spot on her Auren men jeg er litt usikker på om Rodrigo kommer til å starte?
Hvis han gjør det - vil kanskje potet-Dallas få mer defensive plikter enn vanlig i Klich sitt fravær?
Noen har nevnt at Cooper også kan komme inn på midtbanen - men det klarer jeg ikke helt å se for meg.. har han noengang spilt noe annet enn midtstopper? Det er mye bra å si om Cooper - men noen midtbanespiller trur jeg ikke han er...
Et annet alternativ som vi fort kan komme til å se er at Roberts starter i stedet for Rodrigo, med et bytte der tidlig i 2.omgang (55-60 min) hvor Roddan kan slå til igjen som en impact-sub....
Hva tror dere folkens?

Soton spiller med to spisser, så da kan laget bli litt annerledes. Blir nok noe slik:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk - Phillips - Dallas, Rodrigo/Roberts, Alioski - Raphinha, Bamford, Harrison

auren

Samme mannskap da (bortsett fra mulig bytte Roberts/ Rodrigo) - men litt annerledes spillemønster.
Vet vi hvor mye publikum det blir på St Marys, og ikke minst på Elland Road til helga?

Johnnyj

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #22 på: Mai 18, 2021, 15:49:07 »
Frykter at vi får se Roberts fra start atter en gang.

92bryhal

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #23 på: Mai 18, 2021, 15:55:01 »
Tror det er 1/4 full stadion, men maks 10.000. Ca 8000 for Southampton og ca 9500 for Leeds 😎

Killa

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #24 på: Mai 18, 2021, 16:33:29 »
Frykter at vi får se Roberts fra start atter en gang.

Det frykter jeg også - håper vi blir positivt overrasket over Bielsa denne gangen...
Ikke sånn å forstå at jeg har noe negativt å si om hans disposisjoner generelt, det at Roberts har vært med såpass mye har vel vært i mangel på noe brukbart alternativ. Så hvis vi får oppgradert (Sigurd Sollien - hører du!!??) Roberts, Poveda og Costa med 3 andre som går rett inn og styrker laget så begynner det å smake av fugl.... Der rota jeg meg visst bort fra topic, men er ikke den første her inne... ;D ;D ;D

asLeeds

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #25 på: Mai 18, 2021, 17:02:48 »
1-3 Raphinha x 2  & Dallas :)  MOT
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #26 på: Mai 18, 2021, 17:13:26 »
Tror det er 1/4 full stadion, men maks 10.000. Ca 8000 for Southampton og ca 9500 for Leeds 😎
Du treffer bra. Mener eg har lest 8000 i kveld og 8500 på Elland Road
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #27 på: Mai 18, 2021, 18:02:10 »
Overraskende lag gitt!

Kiko - Ayling, Llorente, Cooper - Phillips - Dallas, Rodrigo, Alioski - Raphinha, Bamford, Harrison

Subs: Meslier, Struijk, Davis, Berardi, Shackleton, Jenkins, Roberts, Hernandez, Poveda


auren
« Siste redigering: Mai 18, 2021, 18:05:47 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #28 på: Mai 18, 2021, 18:06:08 »
Overraskende lag gitt!

Kiko - Ayling, Llorente, Cooper - Phillips - Dallas, Rodrigo, Alioski - Raphinha, Bamford, Harrison

auren
Overrasker meg at Kiko starter da vi uansett bør tenke andre alternativer neste år. Cooper for Struijk er også overraskende


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #29 på: Mai 18, 2021, 18:11:22 »
Kiko i mål? Synd at det klikka for Bielsa to runder før slutt.