Skrevet av Emne: Kamp: Manchester U vs Leeds lørdag 14.8.21 kl 13:30 @Old Trafford TV2 Sport P  (Lest 7446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ingve1960

Synes også det hvar trist med 0 poeng men det har også city å de hadde dårligere motstand  ;D
Minst 3 punkt som gjør at jeg ikke forventa så mye.
1..mu er et bedre lag.
2..hjemmebanefordel tilbake (7h og 3b denne runden, Liverpool en av bene mot norwich)
3..Llorente og kalvin ikke med. (Bekymret over at det skal bety så mye)
I tillegg statistikk mot  oss..
Når det er sakt så er det et par ting som plager meg,
Bielsa har bedre greie på dette enn meg men jeg mener struik og Kock skulle bytta plass. Struijk bedre fysisk og bedre og holde posisjonen defensiv. (Struijk og white har kansje vert for defensive i rollen mens Kock og forshow blir for offensive, Kalvin klart best)og Kock er bedre stoppe både fart og fotballhode.
En annen ting,Rodrigo hvar ikke god men han hvar ikke med på de 16min kollaps, når dallas blir flytta opp og begynner med målgivende tenker jeg dette kan gå veien  men så svikter midtbanen totalt.
Jeg velger å se positivt på at vi følger bra i 50 min  og kommer sterkt tilbake med toppa lag. MOT

GeirO

Synes også det hvar trist med 0 poeng men det har også city å de hadde dårligere motstand  ;D
Minst 3 punkt som gjør at jeg ikke forventa så mye.
1..mu er et bedre lag.
2..hjemmebanefordel tilbake (7h og 3b denne runden, Liverpool en av bene mot norwich)
3..Llorente og kalvin ikke med. (Bekymret over at det skal bety så mye)
I tillegg statistikk mot  oss..
Når det er sakt så er det et par ting som plager meg,
Bielsa har bedre greie på dette enn meg men jeg mener struik og Kock skulle bytta plass. Struijk bedre fysisk og bedre og holde posisjonen defensiv. (Struijk og white har kansje vert for defensive i rollen mens Kock og forshow blir for offensive, Kalvin klart best)og Kock er bedre stoppe både fart og fotballhode.
En annen ting,Rodrigo hvar ikke god men han hvar ikke med på de 16min kollaps, når dallas blir flytta opp og begynner med målgivende tenker jeg dette kan gå veien  men så svikter midtbanen totalt.
Jeg velger å se positivt på at vi følger bra i 50 min  og kommer sterkt tilbake med toppa lag. MOT

Koch har tidligere gjort det bra som DM, mens Struijk aldri har lyktes i denne rollen. Er kanskje forklaringen på valget?
MOT

ingve1960

Synes ikke kock har vert så bra dm og tenker at denne rollen er forskjellig etter hvor godt lag du møter. Struijk ville trolig ligget mer som en midtstopper foran de to andre når vi ikke har ball. Kock utspilt på førstepass /balltap flere ganger i kampen .