Skrevet av Emne: Familietur i februar?  (Lest 1454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Familietur i februar?
« på: September 02, 2021, 16:58:20 »
Hei dere

Verden begynner så smått og åpne igjen og jeg ser at fly fra Kjevik til Manchester for hele familien er særdeles billig. Jeg vurderer derfor å ta med familien min på 4, 7 og 9 + kone til Leeds for første gang. I den forbindelse lurer jeg rett og slett om det er andre som sitter med samme planer?

Akkurat nå er det jo muligens litt utrygt, men jeg spør ikke etter risikovurdering rent helsemessig her, den avgjørelsen er vår.

Hvordan er det å få tak i billett nå f.eks? Er England enda stengt? Det ser ut som at testing før og etter skal være tilstrekkelig dersom Norge forblir grønt. Jeg tenker også å forhøre meg med forsikringsselskap hvis noe skjer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Familietur i februar?
« Svar #1 på: September 02, 2021, 17:09:30 »
Hei dere

Verden begynner så smått og åpne igjen og jeg ser at fly fra Kjevik til Manchester for hele familien er særdeles billig. Jeg vurderer derfor å ta med familien min på 4, 7 og 9 + kone til Leeds for første gang. I den forbindelse lurer jeg rett og slett om det er andre som sitter med samme planer?

Akkurat nå er det jo muligens litt utrygt, men jeg spør ikke etter risikovurdering rent helsemessig her, den avgjørelsen er vår.

Hvordan er det å få tak i billett nå f.eks? Er England enda stengt? Det ser ut som at testing før og etter skal være tilstrekkelig dersom Norge forblir grønt. Jeg tenker også å forhøre meg med forsikringsselskap hvis noe skjer.

Kjøp hospitality med en gang det legges ut. Selvfølgelig en del dyrere men dere reiser jo ikke sammen dit så ofte - la barna få oppleve luksusen fra suiten, møte en ex-spiller, de kan løpe litt rundt mellom omgangene...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Familietur i februar?
« Svar #2 på: September 02, 2021, 22:16:08 »
Hei dere

Verden begynner så smått og åpne igjen og jeg ser at fly fra Kjevik til Manchester for hele familien er særdeles billig. Jeg vurderer derfor å ta med familien min på 4, 7 og 9 + kone til Leeds for første gang. I den forbindelse lurer jeg rett og slett om det er andre som sitter med samme planer?

Akkurat nå er det jo muligens litt utrygt, men jeg spør ikke etter risikovurdering rent helsemessig her, den avgjørelsen er vår.

Hvordan er det å få tak i billett nå f.eks? Er England enda stengt? Det ser ut som at testing før og etter skal være tilstrekkelig dersom Norge forblir grønt. Jeg tenker også å forhøre meg med forsikringsselskap hvis noe skjer.

Kjøp hospitality med en gang det legges ut. Selvfølgelig en del dyrere men dere reiser jo ikke sammen dit så ofte - la barna få oppleve luksusen fra suiten, møte en ex-spiller, de kan løpe litt rundt mellom omgangene...
Dette kan også være noe for turen.

https://tropicalworld.leeds.gov.uk/Pages/default.aspx

Slo ihvertfall bra ann hos mine unger uten at det tok for lang tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Familietur i februar?
« Svar #3 på: September 03, 2021, 10:12:21 »
Tusen takk for gode tips begge to! Jeg skal være på hogget i forhold til Hospitality billetter.