Skrevet av Emne: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play  (Lest 12476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #150 på: Oktober 02, 2021, 18:27:02 »
Bielsa om Roberts:

Roberts's season so far?
He still has not linked his qualities with his performances. I in particular have a lot of confidence in his resources. I feel he can unbalance. I hope he can evolve and take a leading role. Today he took a step forward.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #151 på: Oktober 02, 2021, 18:28:18 »
Er det bare jeg på dette forumet som synes Dallas spiller ganske bra for tiden og at Roberts stort sett har bra, livlige innhopp, som i dag?

Nå blir jeg vel stemplet som altfor positiv.... 8)

Eriksen55

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #152 på: Oktober 02, 2021, 18:29:53 »
Er det bare jeg på dette forumet som synes Dallas spiller ganske bra for tiden og at Roberts stort sett har bra, livlige innhopp, som i dag?

Nå blir jeg vel stemplet som altfor positiv.... 8)

Har ikke registrert noen andre faktisk  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #153 på: Oktober 02, 2021, 18:31:54 »
Denne er også interessant fra Marcelo, rangeringen på kantene:

How blessed out wide? No need for Harrison today?
I was only going to bring Harrison on if it was indispensable. He has an important pain in his obliques. t was not necessary for him to come on. Three players very close: Raphinha, Harrison and James. We have Summerville and McKinstry who also add value.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #154 på: Oktober 02, 2021, 18:33:02 »
Rodrigo er vel den som skuffer meg mest i dette Leeds laget i forhold til prisen.  Herlig med 3 poeng i dag.  Må få Bamford tilbake i form.  Savner 10er og en spiss til.  Og ikke minst Alioski. Han var veldig undervurdert av enkelte.

Men godt å komme bort fra bunn 3 og håper vi rykker enda lengre bort fra bunnen etter hvert.
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #155 på: Oktober 02, 2021, 18:34:19 »
Er det bare jeg på dette forumet som synes Dallas spiller ganske bra for tiden og at Roberts stort sett har bra, livlige innhopp, som i dag?

Nå blir jeg vel stemplet som altfor positiv.... 8)

Har ikke registrert noen andre faktisk  :)

Du glømmer fort.  ;)
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #156 på: Oktober 02, 2021, 18:36:47 »
Jeg er svært glad for hvert eneste poeng vi får denne sesongen. Og når vi får tre i samme kamp, mot et lag jeg synes vi bør få bak oss på tabellen så er det meget positivt, nesten uansett prestasjon. Den var forøvrig også meget bra i første og langt svakere i andre, dermed middels totalt sett.

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #157 på: Oktober 02, 2021, 19:35:43 »
Vi har fått det med å fade utover i kampene denne sesongen. Jeg ser det i sammenheng med sentralmidtbanen vår (Klich, Dallas). Vi trenger at motorene på midten holder kampene bedre. Shackleton tror jeg kan være en løsning, men først og fremst trenger vi vel en god international break nå. Dessverre er vel både Klich og Dallas inkludert i sine lands tropper så der er det ingen hvile å få...

Akkurat det like jeg ikke!
« Siste redigering: Oktober 02, 2021, 19:43:42 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #158 på: Oktober 02, 2021, 19:43:05 »
Dallas stod over forrige landskamsrunde. Det hjalp dessverre ingenting.

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #159 på: Oktober 02, 2021, 19:53:42 »
Dallas kan bedre, men kanskje hadde han sin beste sesong i karrieren forrige sesong og har nådd toppnivået sitt der eneste sannsynlige veien er nedover.
Klich tror jeg definitivt ikke har mer inne. Han burde ikke være mer enn toppers stallfyll som får noen innhopp innimellom. At han spiller uke inn og ut er vel en bekreftelse på at vi har et stykke å gå for å leke med de store guttene.
Hvilke topp 10 lag i PL hadde han spilt fast? Ikke noen tror jeg. Ikke vert på benken engang.
Han har gjort mye bra for oss, men skal vi videre MÅ han erstattes ved neste vindu.

lowfields

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #160 på: Oktober 02, 2021, 20:30:34 »
Ganske mye likt West Ham-kampen. Forskjellen var motstanderen....Watford var noe av det svakeste jeg har sett på lenge - inkludert CC.
Godt å se Firpo begynner å komme seg.
Bør Bamford rett inn på laget igjen etter skaden, eller gir Rodrigo oss noe annet på topp som foretrekkes?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #161 på: Oktober 02, 2021, 20:38:35 »
Ganske mye likt West Ham-kampen. Forskjellen var motstanderen....Watford var noe av det svakeste jeg har sett på lenge - inkludert CC.
Godt å se Firpo begynner å komme seg.
Bør Bamford rett inn på laget igjen etter skaden, eller gir Rodrigo oss noe annet på topp som foretrekkes?
Det er noe uforløst med Rodrigo. Eneste svakheten jeg ser er et manglende rykk og fart.
Han har prestert på landslagsnivå og jeg tror med litt mer tid at han kan komme der igjen. Vi så hva han kan på slutten av fjoråret. Nå har ikke resten av laget fungert så mye heller.
Har mange gode bevegelser og er god å spille andre i situasjoner.
Vanskelig å si hvem av Bamford og Rodrigo som vil gjøre oss best. Litt 50/50 for tiden. Muligens også litt "skadet" av Bielsas iherdige forsøk på å gjøre han til midtbanespiller.
Klarer han ikke kapre spissplassen er det bare å benke han eller selge, for midtbanerollen blir aldri hans "cup of tea"

sportcarl1

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #162 på: Oktober 02, 2021, 20:53:48 »
 Han får lära  sig av Raphinha hur man utmanar, jobbar och gör mål, dock idag jobbade han bra, men skapar noll målchanser, finns inget han gör bättre än Bamford.
 

Kato

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #163 på: Oktober 02, 2021, 21:06:35 »
Har sett 95% av alle seriekampene de siste 5 årene (som har vært vist) og min påstand er at Watford er et av de aller, aller svakeste lagene vi har møtt.

samadhi

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #164 på: Oktober 02, 2021, 21:06:55 »
En god kamp av Leeds dette som vi skulle avgjort ført og vunnet mer.
Statsen taler for seg:
Possesion: 67-33
Shots: 20-5
On target: 4-1
Corners: 6-3

En lignende stats i mot hadde vært katastrofe. Vi er forsatt gode, men forventningen er større i forhold til i fjor. Vi rykker aldri ned, og kommer til å sige oppover på tabellen  8)
marching on together,
derudaf forever...

Andersen

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #165 på: Oktober 02, 2021, 21:11:39 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.

lojosang

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #166 på: Oktober 02, 2021, 21:43:17 »
Har sett 95% av alle seriekampene de siste 5 årene (som har vært vist) og min påstand er at Watford er et av de aller, aller svakeste lagene vi har møtt.
Med tanke på hvor mange poeng de har tatt denne sesongen så de fryktelig dårlige ut.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

lojosang

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #167 på: Oktober 02, 2021, 21:45:51 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.
Det MÅ jo ha vær kommpangsjon for straffen James åpenbart skulle hatt. Eller så må det ha skjedd noe kriminelt utenfor kamera.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #168 på: Oktober 02, 2021, 21:49:01 »
Har sett 95% av alle seriekampene de siste 5 årene (som har vært vist) og min påstand er at Watford er et av de aller, aller svakeste lagene vi har møtt.
Det handler jo også om at VI gjorde Watford dårlige via godt press-spill. Men ellers var vi nok preget av nerver mot slutten av kampen. Alle visste jo hvor viktig det var å få en trepoenger nå.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #169 på: Oktober 02, 2021, 22:00:26 »
Har sett 95% av alle seriekampene de siste 5 årene (som har vært vist) og min påstand er at Watford er et av de aller, aller svakeste lagene vi har møtt.
Det handler jo også om at VI gjorde Watford dårlige via godt press-spill. Men ellers var vi nok preget av nerver mot slutten av kampen. Alle visste jo hvor viktig det var å få en trepoenger nå.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det kan du si, men de var totalt hjelpeløse. Pasningene gikk mer utenfor sidelinja enn innafor. Raphinha fikk stå fullstendig umarkert på høyrekanten i 45 min. Full strøm der bak. Rose så langt fra fit ut. De var skremmende dårlige. Mulig vi gjorde dem enda verre.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #170 på: Oktober 02, 2021, 22:05:38 »
Har sett 95% av alle seriekampene de siste 5 årene (som har vært vist) og min påstand er at Watford er et av de aller, aller svakeste lagene vi har møtt.
Det handler jo også om at VI gjorde Watford dårlige via godt press-spill. Men ellers var vi nok preget av nerver mot slutten av kampen. Alle visste jo hvor viktig det var å få en trepoenger nå.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det kan du si, men de var totalt hjelpeløse. Pasningene gikk mer utenfor sidelinja enn innafor. Raphinha fikk stå fullstendig umarkert på høyrekanten i 45 min. Full strøm der bak. Rose så langt fra fit ut. De var skremmende dårlige. Mulig vi gjorde dem enda verre.
At de var dårlige behøver vi ikke diskutere
Men de har altså slått Villa og Palace i høst, og en knapp 0-1 mot Tottenham og Leeds. Og vant den viktige bunnkampen mot Norwich…


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #171 på: Oktober 02, 2021, 22:10:55 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.
Det MÅ jo ha vær kommpangsjon for straffen James åpenbart skulle hatt. Eller så må det ha skjedd noe kriminelt utenfor kamera.

Audmjukst
-LeifO

Soleklar!

Cooper blir revet i bakken og faller over Watford spiller. Meslier mister ballen som treffer Cooper og Watford spiller som ligger på bakken. Veldig bra dømt.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #172 på: Oktober 02, 2021, 22:13:54 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.
Det MÅ jo ha vær kommpangsjon for straffen James åpenbart skulle hatt. Eller så må det ha skjedd noe kriminelt utenfor kamera.

Audmjukst
-LeifO

Soleklar!

Cooper blir revet i bakken og faller over Watford spiller. Meslier mister ballen som treffer Cooper og Watford spiller som ligger på bakken. Veldig bra dømt.
Er visst bare vi to som har sett lyset, Eriksen

På meg var dette en soleklar brytekamp det Cooper var offeret. Hvem som startet det hele så ikke jeg i alle fall.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #173 på: Oktober 02, 2021, 22:15:32 »
Dallas stod over forrige landskamsrunde. Det hjalp dessverre ingenting.

Jeg må bare si at du imponerer meg!

Uansett om Leeds tar poeng, spiller godt eller spiller dårlig, fokuserer du nesten alltid på noe negativt. Jeg lurer på om det trigger deg å kun fokusere på negativitet?

Evner du ikke en eneste gang å finne positive ting med lagets spill? Må vi spille som Manchester City før du lar deg rive med?

Nei, vi er ikke  i nærheten av dem, men vi har heller ikke pengesekken som de disponerer.

Prøv heller å finne positive ting å fokusere på. Kanskje du vil føle deg deg bedre da?
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #174 på: Oktober 02, 2021, 22:18:59 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.
Det MÅ jo ha vær kommpangsjon for straffen James åpenbart skulle hatt. Eller så må det ha skjedd noe kriminelt utenfor kamera.

Audmjukst
-LeifO

Soleklar!

Cooper blir revet i bakken og faller over Watford spiller. Meslier mister ballen som treffer Cooper og Watford spiller som ligger på bakken. Veldig bra dømt.
Er visst bare vi to som har sett lyset, Eriksen

På meg var dette en soleklar brytekamp det Cooper var offeret. Hvem som startet det hele så ikke jeg i alle fall.

Gikk ikke ballen i mål via hodet til Cooper eller noe slikt? Hvis han da blir dratt ned i forkant, slik at den rikosjerer via han og i mål er det vel en soleklar annullering, eller?

lojosang

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #175 på: Oktober 02, 2021, 22:27:09 »
Flott , endelig seier og de 3 første poengene denne sesongen! Men annuleringen av Watfords mål i 2. omgang skjønte jeg lite av. Vi brenner fremdeles for mange sjanser , men håper vi setter sjansene vi får fremover i kampene Leeds spiller . MOT.
Det MÅ jo ha vær kommpangsjon for straffen James åpenbart skulle hatt. Eller så må det ha skjedd noe kriminelt utenfor kamera.

Audmjukst
-LeifO

Soleklar!

Cooper blir revet i bakken og faller over Watford spiller. Meslier mister ballen som treffer Cooper og Watford spiller som ligger på bakken. Veldig bra dømt.
Er visst bare vi to som har sett lyset, Eriksen

På meg var dette en soleklar brytekamp det Cooper var offeret. Hvem som startet det hele så ikke jeg i alle fall.

Gikk ikke ballen i mål via hodet til Cooper eller noe slikt? Hvis han da blir dratt ned i forkant, slik at den rikosjerer via han og i mål er det vel en soleklar annullering, eller?
Det ville være "noe kriminelt utenfor kamera" som en middelmådig minus dommer kan ha hatt helt rett i å ha sett, med TV-bildene til TV2 ikke viste. Vi som så Norge mot Brasil i Marseille på TV vet jo godt at TV ikke alltid har rett.



Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #176 på: Oktober 02, 2021, 23:18:29 »
Bildet i seg selv er jo flott.

Og så hører vi fra tribunen:  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

How many people shouted 'don't jump on him he's fragile!!' Rolling on the floor laughing

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #177 på: Oktober 02, 2021, 23:39:59 »
Kom inn her nå først. Godt humør. Fikk gravølstemninga rett i trynet. Forumet begynner å skli ut litt. Syns vi var gode i dag, men vært bedre. Snakkes over landslagspausen.

Cherry

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #178 på: Oktober 03, 2021, 00:17:06 »
Bielsa om Roberts:

Roberts's season so far?
He still has not linked his qualities with his performances. I in particular have a lot of confidence in his resources. I feel he can unbalance. I hope he can evolve and take a leading role. Today he took a step forward.

Unbalance neida ….joda….. ;D
 

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #179 på: Oktober 03, 2021, 00:23:58 »
Kom inn her nå først. Godt humør. Fikk gravølstemninga rett i trynet. Forumet begynner å skli ut litt. Syns vi var gode i dag, men vært bedre. Snakkes over landslagspausen.
Er mange her inne som sliter med å glede seg over det positive og heller trives med å dyrke negativitet.