Skrevet av Emne: KAMP vs Southampton @St. Mary´s Stadium lørdag 16.10 kl 16:00 på TV2 SP2  (Lest 11379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Kjenner ikke igjen spillet vårt fra tidligere, har vi bare sluttet å presse høyt?
Må gå an å stille spørsmål med spilleforståelse til James…en Roberts til? Det klikker i hvertfall ikke ift samarbeidet med Rodrigo.  Vi ser skummelt svake/tynne ut så langt ::)

Vi er virkelig ikke På fra start…kler oss ikke å ligge bakpå mot denne type kvalitet/motstand.
 

Gordon McUseless

Klich og Roberts som sentral midtbane....jeg sier ikke mer.

Fredhans

Vi kan ikke ligge og forsvare oss slik resten kampen uten at vi får en i « ræva»

karaba

Mot et bedre lag så hadde dette blitt stygt


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

ingenting skapt på snart 30 min.. rodrigo på topp alene går ikke. må angripe som ett lag. vi sliter rett og slett
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Cooper redder oss etter nok en svak Dallas inngripen.

Når vi har verdens raskeste venstreving så må det gå ann å utnytte det?? Får alle baller i beina. Ingen i bakrom!

Fantasyland

Gjør vondt å se på dette. Er helt fullstendig krise.

gulle

Gjør vondt å se på dette. Er helt fullstendig krise.
forferdelig lavt nivå. Vinner jo ikke en andreball engang. Vi som var best i klassen på gjenvinning i fjor
Nå rykker vi opp! Jasederja

Neo

Ingen enkle matcher i PL.
Og Soton er hissige i presset - gir oss ikke tid.
Uten et par tre av våre faste inne, mangler vi selvsagt en del fremover i dag.

Men intet er umulig.
Vi forsvarer oss veldig godt.
Plutselig putter vi..... :)

Fygle

Grusomt spill over hele banen!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

karaba

Hvis det ikke kommet noen tidlig bytter nå så skjønner jeg ingen ting


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Vi slår med nød og neppe et Watford forrige kamp, som i dag blir fullstendig syltet av LPool. 
Dette er det verste jeg har sett siden vi var i tegneserien.

karaba

Ingen enkle matcher i PL.
Og Soton er hissige i presset - gir oss ikke tid.
Uten et par tre av våre faste inne, mangler vi selvsagt en del fremover i dag.

Men intet er umulig.
Vi forsvarer oss veldig godt.
Plutselig putter vi..... :)
Problemet er jo at vi skaper nada fremover, vi har NULL skudd på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Torpe-do

Eg saknar Phillips utpå der! Er jo kaos i kvar del av spelet!

Off… dette ser ikkje bra ut…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Oioioi. Der skal vi være sjeleglad for at ikke Llorente lagde straffe. Klar holding.

karaba

Dette er flaut Southampton kjører over oss, har vi vært dårligere enn dette de siste 2 årene?


Sent from my iPhone using Tapatalk

NT

Kjenner en viss uro når jeg merker jeg følger mer med på klokka enn spillet

Lucas the Kop Cat

Akkurat nå ser det ut til at 0-0 er det vi må håpe på. Eneste mulighet for scoring er straffe etter felling av James.

Fredhans

Identiteten til Leeds borte og hvis ikke noe endrer seg utover i sesongen så er vi et championship lag neste år😕

Neo

Ingen enkle matcher i PL.
Og Soton er hissige i presset - gir oss ikke tid.
Uten et par tre av våre faste inne, mangler vi selvsagt en del fremover i dag.

Men intet er umulig.
Vi forsvarer oss veldig godt.
Plutselig putter vi..... :)
Problemet er jo at vi skaper nada fremover, vi har NULL skudd på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er sant nok.
Men spillere som Rodrigo, James, Klich... en skuddmulighet kan være nok. ;)

Det sagt;- jeg er glad det er Soton vi møter nå.
De er ikke gode foran mål.

Gordon McUseless

Hvis ikke Bielsa ser at vi taper midtbanekrigen så det suser og gjør noen grep i pausen, så begynner jeg å lure på brillene hans.

kilgallon

Vi er uten Raphinha, Phillips, Bamford, Ayling, Firpo (Koch) - så det er kanskje ikke så rart at vi sliter litt i dag…

Lucas the Kop Cat

Hvis ikke Bielsa ser at vi taper midtbanekrigen så det suser og gjør noen grep i pausen, så begynner jeg å lure på brillene hans.
Akkurat nå har han tatt av seg brillene mens han gir Klich noen instruksjoner, så han har nok tatt poenget ditt.

Eriksen55

Hvis ikke Bielsa ser at vi taper midtbanekrigen så det suser og gjør noen grep i pausen, så begynner jeg å lure på brillene hans.

Tror desverre brillene er krystalklare... Gjøres det ikke grep er problemet den kroppsdelen brillene sitter!

Tipper vi får se Forshaw inn for Roberts- Klich frem.....

Gordon McUseless

Vi er uten Raphinha, Phillips, Bamford, Ayling, Firpo (Koch) - så det er kanskje ikke så rart at vi sliter litt i dag…
Vi savner Phillips og Raphina, ellers er erstatterne ikke noe stort dårligere. Det vi mangler er som det har vert lenge, en sentral midtbane.

karaba

Et elendig skudd fra Roberts er alt vi makter å skape. Nå må Bielsa gjøre noe!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Tipper Shackleton ryker ut i pausen
 

Hallgeir *

Oppsummering av omgangen:

Syltynt.
Super Leeds since 1968

karaba

Vi er uten Raphinha, Phillips, Bamford, Ayling, Firpo (Koch) - så det er kanskje ikke så rart at vi sliter litt i dag…
Vi savner Phillips og Raphina, ellers er erstatterne ikke noe stort dårligere. Det vi mangler er som det har vert lenge, en sentral midtbane.
Det skapes dessverre også veldig lite av James og Harrisson også. Rodrigo må jo være frustrert, får null support bakfra i banen


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Southampton har mildt sagt fått kampen inn i sitt spor. De vinner alt av dueller og midtbanen vår har vært svake i defensivt press og offensiv omstilling. Vi er heldige som ikke ligger under. Det må skje noe på midten for å komme i nærheten i denne kampen.