Skrevet av Emne: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup  (Lest 9712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bellini

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #180 på: Oktober 26, 2021, 22:48:26 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Cherry

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #181 på: Oktober 26, 2021, 22:48:40 »
Det som irriterer meg mest er ikke tapet, det er greit nok - det er helt klart ett «ansinitetssystem» som Bielsa gjør uttak fra - dvs OM spillerne ikke er skadet ……uansett form!!!

Drameh spiller fordi Ayling og Shackleton er skadet- kun derfor.
Roberts er foran Gelhardt …Okkesom…
Strujic overraskende nok, ettersom Cooper er foran han..
Dallas spiller fordi han skal spille…der det er ledig plass …nå for Firpo på VB.

Syns Llorente er vår beste i dag, det offensive forsvant jo med han…og han er vår beste stopper.
Drameh klarer seg glimrende, Forshaw gjør seg ikke bort.
Harrison bør ønske seg ny innleggsfot til jul…makan. 8). Både han og James har meget god motor, men end product…skremmende svakt.  Rodrigo forsvinner når han ikke får service etter pause, men er frisk i 1.omg.
Arsenal bytter seg bedre i dag, vi svakere.

Sterland

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #182 på: Oktober 26, 2021, 22:53:13 »
Synes Shack har vært mye bedre på backen enn det Drameh leverte. Cody hadde noen fine involveringer en mot en, men ble skinna flere ganger og hadde sin gode andel av skyld i det siste målet. Offensivt var det minimalt av bidrag. En debut til ok minus.

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #183 på: Oktober 26, 2021, 22:53:57 »
Meslier hadde ikke sin beste kamp, nei, men han har reddet oss desto flere ganger tidligere.

Alle keepere gjør blundere innimellom, også de gode.
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #184 på: Oktober 26, 2021, 22:58:00 »
Vi gleder oss til Ayling, Bamford, Koch og Raphinha er tilbake.
Fikk vel bare bevist at man skal ikke fikle for mye med dette laget før vi faller som en stein i kvalitet.
Sjeldent jeg har sett et lag bytte seg ned i kvalitet i en cupkamp når man avslutter en veldig god første.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #185 på: Oktober 26, 2021, 22:59:53 »
Ganske gode i første, fullstendig sjanseløse i andre. Llorente sine playmakeregenskaper vi savnet i andre? Alt av pasningsspill forsvant med han.

Drameh har gjort en god figur på høyreback!

Arsenal best til slutt. Selv om Meslier kunne gjort noe med den første og Cooper uheldig på den andre, så er vi relativt solide bakover.

Det er offensivt vi sliter og der skoen trykker. Klinisk dårlige vurderinger i avgjørende situasjoner av Harrison og James. Roberts sitt store problem også, men han var lite innvolvert der i dag.

Når Klich kommer inn så blir dynamikken på midten dårligere. Han løper mye, men er aldri på riktig plss til riktig tid. Alltid en halvmeter for sent inn i dueller. Kanskje Forshaw passer bedre i den rollen prdd.

Syntes Drameh leverte bra. Resten av unggutta helt ok. Kan ikke forvente mer av dem når de etablerte også faller av. Men hadde håpet på litt mer fart i Summerville. Gelhardt viser ved noen anledninger at han har mye å bidra med. Duskusjonen Gelhardt vs Roberts bør være klink fordel Gelhardt.

Phillips svak. Men håper det var gjennomkjøringen han trengte.

Uten Raphinha blir det lite kreativitet fremover. Eller det er kreativitet i Harrison og James, men der de enten roter bort ballen, dribler seg bort eller velger feil løsning..Så er det kun Raphinha som klarer å skape noe.

Mot Norwich vil jeg ha Gelhardt som spiss og Rodrigo i 10ern. Med Raphinha til høyre så tror jeg den trioen kan skape litt. Det kan gi James sitt rom ute til venstre også. Forventer mer av James offensivt. Men det tror jeg kommer. Pr nå bør vel Summerville være før Harrison. Han er bare grusom om dagen.

Dallas ser ut til å være i stigende form. Llorente helt avgjørende for hvordan vi gjør det fremover. Passer med både Strujik og Cooper, som begge var gode. Selv om Cooper var uheldig på det andre målet.

Konklusjonen min. Føtste omgang var vi til å kjenne igjen. Men sliter i nøkkelsituasjoner offensivt. Ikke gode nok. Defensivt bra. Både forsvar og midtbane.

Andre omgang. Mål preger kamper. Etter 1-0 dabber det av. Etter 2-0 var det stopp. Likevel god kontroll bak.

Fortsatt har vi tre store svakheter i laget. Klich, Roberts og Harrison. Her må noe skje. Dem kan ikke være faste i startoppstillingen med dette nivået dem viser kamp etter kamp. Kanskje det skyldes covid eller tunge bein på Harrison og Klich. Dem kan jo egentlig. Roberts klarer jeg ikke unnskylde.

Synd vi ikke gikk videre, men tapet preller av raskt. Bare å lade til søndag. Stor tro på tre poeng og årets andre seier.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #186 på: Oktober 26, 2021, 23:00:25 »
Vi gleder oss til Ayling, Bamford, Koch og Raphinha er tilbake.
Fikk vel bare bevist at man skal ikke fikle for mye med dette laget før vi faller som en stein i kvalitet.
Sjeldent jeg har sett et lag bytte seg ned i kvalitet i en cupkamp når man avslutter en veldig god første.

Apropo byttene, Hay er inne på det i denne tweeten, Forshaw ut/Klich inn var ganske utslagsgivende på sitt vis...

Missed a trick there. Got lost in the second half after a decent first. A lot of talk about Cooper's error but I thought the first sub failed to maintain the impetus. Priority this week was to win at Norwich though. So to Norwich we go. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #187 på: Oktober 26, 2021, 23:02:49 »
Meslier 5 Ikke første gang han roter seg inn bak streken. Keepertabbe.
Drameh 6 Grei førsteomgang, svak etter pause.
Llorente 8 Driver egen idrett av våre der bak.
Struijk 6 Endel pasningsslurv, ellers greit.
Dallas 7 Godt hakk opp fra det han har levert.
Phillips 7 Mer og mer inn i kampen, starta rustent.
Forshaw 7 Klart bedre med han sentralt.
Roberts 4 Drita lei av klippekort.
Harrison 5 Langt, langt unna.
Rodrigo 5 Masse balltap, altfor treg.
James 5 Elendige valg, svak spilleforståelse.
Cooper 4 Inn og klønet det til.
Summerville Absolutt ingenting av bidrag.
Greenwood Det samme.
Gelhardt Glimtvis noe, lite hjelp.

Bielsa 5 Byttene elendige, men hadde vel mye med belastning å gjøre.

Du la heller ikke merke til Klich nei...

Stort sett enig, men syntes Phillips og Harrison får voldsomt bra her. Cooper en stor feil, dog stor og utslagsgivende og skal trekkes.Bortsett fra det var han trygg.
« Siste redigering: Oktober 26, 2021, 23:09:05 av Eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #189 på: Oktober 26, 2021, 23:07:51 »
Vi gleder oss til Ayling, Bamford, Koch og Raphinha er tilbake.
Fikk vel bare bevist at man skal ikke fikle for mye med dette laget før vi faller som en stein i kvalitet.
Sjeldent jeg har sett et lag bytte seg ned i kvalitet i en cupkamp når man avslutter en veldig god første.

Apropo byttene, Hay er inne på det i denne tweeten, Forshaw ut/Klich inn var ganske utslagsgivende på sitt vis...

Missed a trick there. Got lost in the second half after a decent first. A lot of talk about Cooper's error but I thought the first sub failed to maintain the impetus. Priority this week was to win at Norwich though. So to Norwich we go. #lufc
Er bare så sjokkert over at man kan ha så lite strenger å spille på.
Llorente, Kalvin og Ralph på sitt beste er jo klasse. Under der har man noen solide travere også er det nesten helt stopp. De følger bare lagets prestasjoner. Helt vanvittig

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #190 på: Oktober 26, 2021, 23:12:09 »
Bielsas ord:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-21978739

Mht søndag:

Jamie Shackleton and Raphinha, how are they both doing, any issues for Sunday?
We think not.

[That means we think there won't be any issues for them on Sunday].

Hvorfor bytte ut Llorente:
A succession of games sometimes not good for Llorente.
(spare ham, altså)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #191 på: Oktober 26, 2021, 23:18:52 »
Vi gleder oss til Ayling, Bamford, Koch og Raphinha er tilbake.
Fikk vel bare bevist at man skal ikke fikle for mye med dette laget før vi faller som en stein i kvalitet.
Sjeldent jeg har sett et lag bytte seg ned i kvalitet i en cupkamp når man avslutter en veldig god første.

Apropo byttene, Hay er inne på det i denne tweeten, Forshaw ut/Klich inn var ganske utslagsgivende på sitt vis...

Missed a trick there. Got lost in the second half after a decent first. A lot of talk about Cooper's error but I thought the first sub failed to maintain the impetus. Priority this week was to win at Norwich though. So to Norwich we go. #lufc

Helt avgjørende.

Forshaw, Shackleton og Bate bør alle vurderes foran Klich nå. Det fungerer bare ikke for han. Her bør klubben gjøre enn oppgradering i januar. Klich ut og en helvetes box to box spiller inn. Koste hva det koste vil!

Nå som Drameh viser at han holder nivået så bør Shackleton tilbake til sin opprinnelige og favorittrolle på midten. Han har gjort det bra på hb, men er 100 % sikker på at Drameh er en bedre høyreback enn Shack. Ihvertfall så blir han det snart. Like sikker er jeg på at Shackleton er bedre i 8er rollen enn Klich!

Tror Bielsa må foreta noen valg fremover skal han klare å snu dette her. Spillerne er ikke dumme. Hvis enkelte spillere som aldri presteter alltid får spille så er jeg redd Bielsa mister respekt etterhvert.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #192 på: Oktober 26, 2021, 23:23:08 »

Forshaw, Shackleton og Bate bør alle vurderes foran Klich nå. Det fungerer bare ikke for han. Her bør klubben gjøre enn oppgradering i januar. Klich ut og en helvetes box to box spiller inn. Koste hva det koste vil!

Nå som Drameh viser at han holder nivået så bør Shackleton tilbake til sin opprinnelige og favorittrolle på midten. Han har gjort det bra på hb, men er 100 % sikker på at Drameh er en bedre høyreback enn Shack. Ihvertfall så blir han det snart. Like sikker er jeg på at Shackleton er bedre i 8er rollen enn Klich!

Det uthevede er noe jeg har ønsket en tid nå. Det gjenstår å se om Shack vil levere tilstrekkelig på midten, men Cody vil jammen holde Shack-nivå på backen innen kort tid. Det vil gjerne gå litt opp og ned i starten, men Bielsa var tydelig etter kamp:
Drameh process and debut?
Bielsa: Presence was deserved. Best moment he's gone through. In general lines, he was good.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #193 på: Oktober 27, 2021, 05:13:10 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Hæ? Dramhe god? Han stod back, og det gjorde han helt OK, og spilte på det sikre. Lite med offensivt.

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #194 på: Oktober 27, 2021, 07:02:34 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Hæ? Dramhe god? Han stod back, og det gjorde han helt OK, og spilte på det sikre. Lite med offensivt.
Av og til må man vurdere ut fra forutsetningene, når en 19 år gammel debuterer på bortebane mot Arsenal og spiller trygt og med selvtillit, så er det lov å si at det er bra. 88% vellykkede pasninger forøvrig.

peacock

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #195 på: Oktober 27, 2021, 08:13:32 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Hæ? Dramhe god? Han stod back, og det gjorde han helt OK, og spilte på det sikre. Lite med offensivt.
Av og til må man vurdere ut fra forutsetningene, når en 19 år gammel debuterer på bortebane mot Arsenal og spiller trygt og med selvtillit, så er det lov å si at det er bra. 88% vellykkede pasninger forøvrig.

Joda, helt enig. Det var i overkant negativt. Men, jeg synes vi hauser opp unggutta for mye. Det er stor forskjell på U-23 og senior, og kritikken Bielsa får for ikke å benytte de nok, er for meg uberettiget.

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #196 på: Oktober 27, 2021, 08:26:17 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Hæ? Dramhe god? Han stod back, og det gjorde han helt OK, og spilte på det sikre. Lite med offensivt.
Av og til må man vurdere ut fra forutsetningene, når en 19 år gammel debuterer på bortebane mot Arsenal og spiller trygt og med selvtillit, så er det lov å si at det er bra. 88% vellykkede pasninger forøvrig.

Joda, helt enig. Det var i overkant negativt. Men, jeg synes vi hauser opp unggutta for mye. Det er stor forskjell på U-23 og senior, og kritikken Bielsa får for ikke å benytte de nok, er for meg uberettiget.
Helt enig i det, folk sukker høylydt over at Bielsa ikke slipper unggutta til og sukker like høyt når han gjør det.

Cherry

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #197 på: Oktober 27, 2021, 09:52:18 »
Vi gleder oss til Ayling, Bamford, Koch og Raphinha er tilbake.
Fikk vel bare bevist at man skal ikke fikle for mye med dette laget før vi faller som en stein i kvalitet.
Sjeldent jeg har sett et lag bytte seg ned i kvalitet i en cupkamp når man avslutter en veldig god første.

Apropo byttene, Hay er inne på det i denne tweeten, Forshaw ut/Klich inn var ganske utslagsgivende på sitt vis...

Missed a trick there. Got lost in the second half after a decent first. A lot of talk about Cooper's error but I thought the first sub failed to maintain the impetus. Priority this week was to win at Norwich though. So to Norwich we go. #lufc

Helt avgjørende.

Forshaw, Shackleton og Bate bør alle vurderes foran Klich nå. Det fungerer bare ikke for han. Her bør klubben gjøre enn oppgradering i januar. Klich ut og en helvetes box to box spiller inn. Koste hva det koste vil!

Nå som Drameh viser at han holder nivået så bør Shackleton tilbake til sin opprinnelige og favorittrolle på midten. Han har gjort det bra på hb, men er 100 % sikker på at Drameh er en bedre høyreback enn Shack. Ihvertfall så blir han det snart. Like sikker er jeg på at Shackleton er bedre i 8er rollen enn Klich!

Tror Bielsa må foreta noen valg fremover skal han klare å snu dette her. Spillerne er ikke dumme. Hvis enkelte spillere som aldri presteter alltid får spille så er jeg redd Bielsa mister respekt etterhvert.

Du er inne på noe her. 
Vi har 2 gode HB i Ayling og nå Drameh. (Dallas regner jeg som universal potet...squad-player overalt..men nå i en lang formdupp....)
Shackleton bør med sin motor lengre frem i banen, på midten i steden for Klich - MEN ALLER HELST så bør vi ha inn en 10èr i januar.....en kreativ , målfarlig  "oppjustert-til-premier-league-Pablo".
At Bielsa driver med dette ansinitets-tullet når det gjelder Roberts, Cooper ,Klich misliker jeg sterkt.  Må være svært demotiverende for de som sitter og ser på disse som leverer svake prestasjoner i kamp etter kamp.  Er du god nok så er du gammel nok!

jaho

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #198 på: Oktober 27, 2021, 10:02:31 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.

Hæ? Dramhe god? Han stod back, og det gjorde han helt OK, og spilte på det sikre. Lite med offensivt.
Av og til må man vurdere ut fra forutsetningene, når en 19 år gammel debuterer på bortebane mot Arsenal og spiller trygt og med selvtillit, så er det lov å si at det er bra. 88% vellykkede pasninger forøvrig.

Joda, helt enig. Det var i overkant negativt. Men, jeg synes vi hauser opp unggutta for mye. Det er stor forskjell på U-23 og senior, og kritikken Bielsa får for ikke å benytte de nok, er for meg uberettiget.

Veldig enig i dette. Mye dissing av Bielsa angående dette. I tillegg "glemmer" mange hvor vi var for kun få år siden, og hvilken glimrende jobb dagens ledelse har utført.. Vi har vært så mange år utenfor det gode selskap, så det er ikke bare å knipse, så er vi et storlag i PL igjen.. Angående unggutta så har vel Bielsa i sine drøye tre år gitt debut til 18 tenåringer, bare Revie har flere, han var her i en mannsalder til sammenligning. Så veldig uberettiget all den kritikken om at de unge ikke får sjansen. Får nok spille når de viser seg gode nok. Tror vi bør stole på det sportslige teamet, er vel ikke helt noviser i gamet..

Blank_File

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #199 på: Oktober 27, 2021, 10:23:59 »
Jeg blir også irritert i kampens hete for at vi ikke bytter med på de med formdupp og manglende kvalitet. Men når jeg tenker meg om nå, så tror jeg misnøyen blir like stor om man faller i motsatt grøft og benker spillere som åpenbart har mer kvalitet. Jeg stoler på at Bielsa vet best, også når det gjelder man-management. Har vi ikke tilgode å høre noe som helst slags misnøye fra spillerne egentlig?

Bielsa vet antagelig at det trengs å få Klich og Dallas opp på det nivået de var på, for at dette skal funke, og at vi ikke har noen som kan erstatte de. Så ser det vanvittig dårlig ut for særlig Klich akkurat nå, men jeg tror fort det kan vise seg at Bielsa velger rett til slutt.

Og historien er vel noenlunde lik med Roberts. Bielsa kan ikke ha gitt opp å lære han hvordan man tar rette valg osv, ellers hadde han blitt benket nå.

Og med en liten tropp som Bielsa vil ha, så tror jeg dette er rette måten å løse det på i det lange løp. Jeg hater det akkurat nå, men som arbeidstaker ville jeg ha satt pris på å ikke bli utstøtt med en gang det butta i mot for en periode. Faren er der for at spillere i den alderen da aldri finner tilbake.

Når alt det er sagt, så ser det da vitterlig ut som at de to-tre ungguttene som fases inn nå, gjøres på rett vis. De har fått mer og mer spilletid og hvis de viser seg tilliten verdig, så vil det bare øke på.

Uansett så håper jeg, som alle andre, at vi får fatt på en skikkelig Nainggolan-type. Det er et enormt behov for en skikkelig klassespiller inne i maskinrommet. Uavhengig om Klich og Dallas skulle finne tilbake.

Cherry

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #200 på: Oktober 27, 2021, 10:33:14 »
Pr i dag så blir jeg forb##!!! når Roberts IGJEN står på linja og skal byttes inn i seriekamper ...nok må være nok!!!
Han evner bare ikke.

Av de som sliter mest med PL - nivå vil jeg si at Klich, Ayling , Dallas og Cooper er de man må se etter andre alternativer for etter sesongen.
NÅ i Januar bør vi få inn en stødig, kreativ, målfarlig 10èr (nevnes for 40 gang).

Kickthemdown

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #201 på: Oktober 27, 2021, 10:49:02 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.
Nå var det de to første byttene som ødela kampen så den bommer du med. Når Klich kom inn så forsvant midtanen vår i et stort svart hull. Cooper var bare Cooper. Man bytter ikke ut Llorente uansett.

Killa

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #202 på: Oktober 27, 2021, 11:11:15 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.
Nå var det de to første byttene som ødela kampen så den bommer du med. Når Klich kom inn så forsvant midtanen vår i et stort svart hull. Cooper var bare Cooper. Man bytter ikke ut Llorente uansett.

Her var det nok kommende seriekamp mot Norwich som spøkte i bakhodet til Bielsa.. Precaution.
For min del var jeg glad for å se at Llorente gikk av banen - tilsynelatende uten muskelskade.... Selv om det betydde at vi mistet grepet i denne kampen. PL er viktigst uansett. Den mannen er så vanvittig god og viktig for oss at han må spille flest mulig PL-kamper framover!!
« Siste redigering: Oktober 27, 2021, 11:13:21 av Killa »

ar9

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #203 på: Oktober 27, 2021, 11:49:03 »
Veldig enig i karakterer som blir gitt her. Men synes Dramhe var god og fortjener en 7. Llorente soleklar BB. Og tommel opp for Bielsa sine bytter, hvis ung gutta ikke skal få prøve seg her når dksl de da få sjansen. Vi bør få se mer av Gerhard og Dramhe og Summer Summervill og Greenwood mer usikker på det.
Nå var det de to første byttene som ødela kampen så den bommer du med. Når Klich kom inn så forsvant midtanen vår i et stort svart hull. Cooper var bare Cooper. Man bytter ikke ut Llorente uansett.

Her var det nok kommende seriekamp mot Norwich som spøkte i bakhodet til Bielsa.. Precaution.
For min del var jeg glad for å se at Llorente gikk av banen - tilsynelatende uten muskelskade.... Selv om det betydde at vi mistet grepet i denne kampen. PL er viktigst uansett. Den mannen er så vanvittig god og viktig for oss at han må spille flest mulig PL-kamper framover!!
Enig med siste taler her. Jeg er ikke av dem som ikke bryr meg om cupene. Hadde håpet litt på en cup run nå og seriekampen er ikke før på søndag. Hadde vi vært i fjorårs sesongens form og status ville jeg tatt sjanse på å la Llorente bli på banen for å satse på avansement. Men slik vi ligger ann denne sesongen blir kampen på søndag veldig viktig (av alle viktige kamper seff). En gylden mulighet til å t en sårt tiltrengt 3p. Derfor får det være greit å spare han å sette alt inn på å ha best mulig lag disp til søndag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #204 på: Oktober 27, 2021, 14:16:59 »
Hadde det vert i en seriekamp, hadde jeg vert sjokket om Bielsa byttet Llorente med Cooper med mindre det var en skade, men PL kommer rimelig høyt over liga cupen og jeg synes det var en fullstendig riktig vurdering av Bielsa å foreta det byttet. Vi trenger han fit til neste kamp og ofrer lett denne cupen for at han skal kunne være på topp i seriekampene.
Vi må bare innse at årets mål er overlevelse, så laget kan bygges videre for fremtiden. Alt annet er disgresjon.

Reaney

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #205 på: Oktober 27, 2021, 14:38:00 »
Forferdelig at vi har spillere som begår personlige feil som fører til baklengsmål i kamp etter kamp.Da vinner man rett og slett ikke fotballkamper.

Bjorn

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #206 på: Oktober 27, 2021, 15:18:05 »
Forferdelig at vi har spillere som begår personlige feil som fører til baklengsmål i kamp etter kamp.Da vinner man rett og slett ikke fotballkamper.

Hvilket lag har ikke det?  ??? Kamp etter kamp? 

Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #207 på: Oktober 27, 2021, 18:25:02 »
Forferdelig at vi har spillere som begår personlige feil som fører til baklengsmål i kamp etter kamp.Da vinner man rett og slett ikke fotballkamper.

Hvilket lag har ikke det?  ??? Kamp etter kamp?

Regner med at det siktes til Liam Cooper?

Hadde en miss både på Wolverhamptons mål og i går mot Arsenal.
Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #208 på: Oktober 27, 2021, 19:47:18 »
Forferdelig at vi har spillere som begår personlige feil som fører til baklengsmål i kamp etter kamp.Da vinner man rett og slett ikke fotballkamper.

Hvilket lag har ikke det?  ??? Kamp etter kamp?

Regner med at det siktes til Liam Cooper?

Hadde en miss både på Wolverhamptons mål og i går mot Arsenal.

Om man vil at målet til Wolves var Cooper feil, så blir det jo hans feil. Kan ikke klandre han for å prøve å lukke luka som oppstår når taklingen til Harrison ikke treffer som den skal..
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #209 på: Oktober 27, 2021, 20:34:19 »
Forferdelig at vi har spillere som begår personlige feil som fører til baklengsmål i kamp etter kamp.Da vinner man rett og slett ikke fotballkamper.

Hvilket lag har ikke det?  ??? Kamp etter kamp?

Regner med at det siktes til Liam Cooper?

Hadde en miss både på Wolverhamptons mål og i går mot Arsenal.

Om man vil at målet til Wolves var Cooper feil, så blir det jo hans feil. Kan ikke klandre han for å prøve å lukke luka som oppstår når taklingen til Harrison ikke treffer som den skal..

Han bommer skikkelig på ballen før Harrison heller ikke greier å stoppe spilleren som legger inn foran mål.

Synes han er delaktig i at ballen til slutt havner foran mål. Kommentator nevner det også.

At han ellers spilte bra, er en annen sak.
Super Leeds since 1968