Skrevet av Emne: Kamp v Manchester City @ Etihad Stadium Tir. 14/12 21:00 (TV2 Sport Premium 2)  (Lest 11365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gordon McUseless

Nå er det bare å nullstille og glede seg til Liverpool og 3 lette poeng.

TK20

Glad jeg har gjemmekontor i morgen....

Kjenner du noen City-supportere? Sjelden vare

GeirO

Selvtilliten er knust. Dette er litt av et sykdomstegn. Halve laget langtidsskadet oppå alt annet. Bærer rett ned i championship.
Defensivt! Det er bare målforskjellen som er knust.

Du tenker selvtilliten er ok?

Blir vel 10-12 baklengs til med Arsenal og Liverpool i de to neste.
Er ikke i tvil om at alle er nullstilt når de er klare på Elland Road lørdag kveld!
MOT

auren

Hør Leedsfansen!

WE ALL LOVE LEEDS!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

VI rykker ikke ned... fullt fokus mot gunnners nå!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Våre fans synger dem ut!

Blank_File

Altfor tidlig å snakke om nedrykk, men dette var så svart som svart kan bli. Mye å være bekymra for i kveld... Men. Vi spilte jevnt mot Chelsea i forrige kamp, med samme gjeng. Det kan bli kamp mot Arsenal igjen til helga.
Chelsea er selv om ikke tabellen viser det milevis unna City når de spiller som i dag. Vi møter kanskje verdens beste lag i dag. Konklusjonen er at det er langt frem dit!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er selvsagt enig i det, og jeg er også enig i at vi skal passe oss for nedrykk. Men jeg er ikke enig i at dette betyr at vi blir bæsjet på av Arsenal. Jeg tror vi taper de to neste også, men jeg er, selv om det akkurat nå ser kølsvart ut mtp skader og alt, ikke en slagen mann. Vi kommer til å få en bra periode i vår og vi kommer til å pissa på igjen.

raggen

HØR verdens beste fans synge og kose seg selv på 7-0
Forever Leeds United!!!!!!!!

Torpe-do

Einaste positive i dag er vel bortefansen? Dei har jo ikkje holdt kjeft eit sekund?

Håpar spelarane klarar å gjere den sikkert vanskelege jobben med å nullstille seg etter dette her..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håvard

Bare vondt. Makta ikke å fullføre.

leedslife

Tror fortsatt vi holder oss. Men skadesituasjonen er direkte bekymringsfult.
Trist for både trenerteam og spillere hvis det skal ende i nedrykk. For en jobb som er lagt ned siste årene. Så feiende flott fotball.
På en god dag gir vi de beste kamp. Mange gode spillere her og selv om det er en helt vanvittig kvalitetsforskjell akkurat ikveld.

ziganda

Tror vi har en bra mulighet mot Arsenal. Denne kampen hadde vel ingen tro at vi skulle få med oss noe fra

ar9

Selvtilliten er knust. Dette er litt av et sykdomstegn. Halve laget langtidsskadet oppå alt annet. Bærer rett ned i championship.
Defensivt! Det er bare målforskjellen som er knust.

Du tenker selvtilliten er ok?

Blir vel 10-12 baklengs til med Arsenal og Liverpool i de to neste.
Slik som vi bare står å ser på at City scorer de 3 siste målene er nok selvtilliten på snile størrelse.

Vi hadde trengt en pause nå og påfyll av en eller to ledertyper i januarvinduet. Noen da som er gode med ball som kan bidra til å løse opp mot lag som presser høyt.
Er det lov å håpe at Radrizzani blir flau når han ser denne kampen, skjærer opp madrassen og drar frem en ekstra feit bunke med sedler?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Når jeg tenker etter, så var hjemmekampen mot City i fjor også likt dette her den første halvtimen. Men den gang holdt vi igjen og dette hjelper på selvtilliten. Det blir panikk når man blir rundspilt og får så mye mål i mot. Det blir selvtillit når man blir rundspilt men klarer å unngå mål i mot. Rart det der. Mål forandrer alt.

leedslife

Når jeg tenker etter, så var hjemmekampen mot City i fjor også likt dette her den første halvtimen. Men den gang holdt vi igjen og dette hjelper på selvtilliten. Det blir panikk når man blir rundspilt og får så mye mål i mot. Det blir selvtillit når man blir rundspilt men klarer å unngå mål i mot. Rart det der. Mål forandrer alt.
Faktisk helt korrekt.

Sleivind

Nå er det en del i Leeds som må gå i seg selv.

Først og fremst Bielsa som bommer totalt på dagens kampplan.

Og spillerne må selvfølgelig ta sin del av skylda. For i dag var det mange som hadde rullegardina nede.

TK20

Når jeg tenker etter, så var hjemmekampen mot City i fjor også likt dette her den første halvtimen. Men den gang holdt vi igjen og dette hjelper på selvtilliten. Det blir panikk når man blir rundspilt og får så mye mål i mot. Det blir selvtillit når man blir rundspilt men klarer å unngå mål i mot. Rart det der. Mål forandrer alt.
Faktisk helt korrekt.

Dette. Lag som oss KAN tape slikt mot alle de største stjernegalleriene. Men vi KAN også være det beste laget, som sist helg. Mye avhenger av utviklingen i matchen.

auren

Når jeg tenker etter, så var hjemmekampen mot City i fjor også likt dette her den første halvtimen. Men den gang holdt vi igjen og dette hjelper på selvtilliten. Det blir panikk når man blir rundspilt og får så mye mål i mot. Det blir selvtillit når man blir rundspilt men klarer å unngå mål i mot. Rart det der. Mål forandrer alt.

Jepp. City rundspilte oss de første tjue minuttene og kunne ledet 3/4-0. I dag gjorde de opp for to kamper med særdeles ineffektivitet. Vil faktisk si de var relativt effektive i dag. Scoret vel på rundt halvparten av sjansene kanskje. Men så er det ekstremt drøyt å slippe til 15 sjanser også.

Største tapet vårt i PL.

Denne er bare til å glemme og nullstille før neste kamp. Det positive med at spillere er ute, er at Bielsa må bytte litt på laget. Hadde ikke forundret meg om samme ellever spilte mot Arsenal, om ikke Shack ble skadet og Firpo fikk gult.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Nå er det en del i Leeds som må gå i seg selv.

Først og fremst Bielsa som bommer totalt på dagens kampplan.

Og spillerne må selvfølgelig ta sin del av skylda. For i dag var det mange som hadde rullegardina nede.

enig... bielsas stahet og muligheter til og endre taktikk og kampbildet underveis har vi sett lite til så her må alle ta seg  i nakken og reise seg mot Arsenal
Forever Leeds United!!!!!!!!

Reaney

Frelseren Bielsa har altså klart å tangere tidenes største liganederlag (0-7 v 1-8). Skriveren seg inn i historiebøkene med negativt fortegn også.

Kato

Jeg må lete dypt for å finne troen på at vi skal overleve. 16.plass, Phillips ute i 2 mnd, rundspilt, selvtilliten knust, tidenes tynneste PL-stall. Hvordan i all verden skal vi komme oss gjennom dette? Vi rykker rett ned.
 

GeirO

Laget mot Arsenal:

Meslier

Drameh
Ayling
Llorente
Dallas

Forshaw

Raphinha
Klich
Harrison

James

Benken: Noe tynn.
MOT

Kato

Laget mot Arsenal:

Meslier

Drameh
Ayling
Llorente
Dallas

Forshaw

Raphinha
Klich
Harrison

James

Benken: Noe tynn.

Vi er såpass sterke at det er nok å starte med ti….
 

Borge

Spent på hvordan spillerne tar dette. Kan det bli murring nå?
Borge

Cherry

Tror fortsatt vi holder oss. Men skadesituasjonen er direkte bekymringsfult.
Trist for både trenerteam og spillere hvis det skal ende i nedrykk. For en jobb som er lagt ned siste årene. Så feiende flott fotball.
På en god dag gir vi de beste kamp. Mange gode spillere her og selv om det er en helt vanvittig kvalitetsforskjell akkurat ikveld.
::

Vi har ett par utpå der i dag som jeg ikke kjenner igjen fra i fjor, Harrisson kanskje den som er mest uttafårr om dagen - fikk vi igjen broren hans`etter sommeren? ::) At det er mulig med så mange feil valg ila 1 kamp!!!
Skal ikke disse flere, vi ble rundspilt i dag.
Som mange sier, håper vi får nullstilt….men med denne skadesituasjonen så tviler jeg på at vi orker 2 tette kamper - uansett motstand…..gudskjelov kun 2 kamper mot Shitty i sesongen da.
 

morten1966

Blir nok ikke topp 4 i år men muligens topp 4 i bånn. Dagen da alt gikk galt dette!!

ar9

Laget mot Arsenal:

Meslier

Drameh
Ayling
Llorente
Dallas

Forshaw

Raphinha
Klich
Harrison

James

Benken: Noe tynn.

Vi er såpass sterke at det er nok å starte med ti….
Roberts som Trojansk hest. Arsenal drakt utenpå Leeds drakta og river den av ved rett anledning. Scorer ett luremål og vi parkerer bussen og tar alle 3 poenga


Sent from my iPhone using Tapatalk

baste

Om det ikke er ille nok med 7-0, mot PL desidert beste lag, så blir det ekstra ille å lese alle dommedagsprofetene her inne. Vi spiller i PL, vi har alt for mange nøkkelspillere ute med skader. Vet Bielsa ikke vil klage på det, eller dommeren, men det er nok hovedgrunnen til tapet i dag.

Skulle ønsket at Ayling ble beholdt på høyre back, at Charlie fikk sjansen i midtforsvaret. Ville hatt Gelhardt som midspiss, og latt James og Harrisson sloss om venstreving, evt latt Raphinha hvile første omg..

Håper at Leeds klarer å nullstille seg, vi viste at denne mnd ville bli knalltøff. En U mot Chelsea sist, hadde kanskje hjulpet laget litt i dag… hvem vet…

Elsker Bielsa fotball, ikke fult så mye i dag.


MOT gutter og jenter. We are Leeds  :D

leedslife

Er jo Bielsa på godt og vondt. Man kan si hva man vil, men for en mann. Det er så langt unna mainstream man kan få det.
Taktikk og kampplan.
Pisset på i første. Svar på det er å gå ut i andre med enda større tro på system og kampplan ;D ;D
Det er så sykt at det er genialt

Sterland

Jeg må lete dypt for å finne troen på at vi skal overleve. 16.plass, Phillips ute i 2 mnd, rundspilt, selvtilliten knust, tidenes tynneste PL-stall. Hvordan i all verden skal vi komme oss gjennom dette? Vi rykker rett ned.
Orta må på jobb! Det må forsterkes i januar. Men jeg har sett mange lag som har blitt rundspilt av City. Hadde aldri forventet hverken poeng eller gode stilkarakterer i dag. Vi hadde grisetur som tok 4 p i fjor. Denne kampen var city rimelig effektive, med god hjelp fra oss. Nå må det mobiliseres mot Arsenal, ikke umulig å ta poeng der. Håper vi kan mønstre et noe bedre mannskap…