Skrevet av Emne: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2  (Lest 10208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

5 dager til ny kamp mot West Ham. Denne gangen teller kamp litt mer. Klarer vi å få med oss poeng? Vil Bamford starte? Sitter Rodrigo på benk? Starter Hjelde igjen?

Håper på dette laget:

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, James - Bamford

Tips: 3-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #1 på: Januar 11, 2022, 16:15:37 »


Håper på dette laget:

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, James - Bamford


Håper også på disse 11 fra start.
Det er bare Dallas som er alternativ på h.back så da flyttes ikke Ayling inn i midten. Men var concussionen til Firpo slik at det blir etter protocol og 10 dagers fravær, håper ikke det!
Om Rodrigo er tilbake, kanskje Struijk også er  klar.--- Håper i alle fall det.

Spørsmålet er jo om Bamford er fit to start. Alternativet er nok James igjen - da blir det Harrison på kant.

Bate viste da nok til å være et reellt alternativ i løpet av de nitti, tenker eg...
Men han starter nok neppe.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #2 på: Januar 11, 2022, 16:37:35 »
5 dager til ny kamp mot West Ham. Denne gangen teller kamp litt mer. Klarer vi å få med oss poeng? Vil Bamford starte? Sitter Rodrigo på benk? Starter Hjelde igjen?

Håper på dette laget:

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, James - Bamford

Tips: 3-1.

auren

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Bamford

Blank_File

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #3 på: Januar 11, 2022, 17:39:32 »
Likte det dere så av Bate? Jeg er dårlig til å se hvor god en midtbanespiller er hvis jeg ikke følger de med argusøyne, men jeg syns ikke det var bedre enn at jeg forsto hvorfor han er ikke har fått sjansen før.

leedslife

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #4 på: Januar 11, 2022, 18:03:27 »
Likte det dere så av Bate? Jeg er dårlig til å se hvor god en midtbanespiller er hvis jeg ikke følger de med argusøyne, men jeg syns ikke det var bedre enn at jeg forsto hvorfor han er ikke har fått sjansen før.
Bra ballspiller. God fot. Intensitet i spillet.
Synes han leverte som forventet. Men borte mot West Ham mot den midtbanen så blir vel mangel på fysikk og rutine ganske synlig. Kanskje kommer enda bedre til rette når vi dominerer posession i større grad og har en Phillips bak seg.Men som ved Gelhart blir jeg ikke overrasket om han spiller mange kamper ila neste 12 måneder. Høsten 22.
« Siste redigering: Januar 11, 2022, 18:06:18 av leedslife »

Hallgeir *

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #5 på: Januar 11, 2022, 19:02:22 »
Likte det dere så av Bate? Jeg er dårlig til å se hvor god en midtbanespiller er hvis jeg ikke følger de med argusøyne, men jeg syns ikke det var bedre enn at jeg forsto hvorfor han er ikke har fått sjansen før.
Bra ballspiller. God fot. Intensitet i spillet.
Synes han leverte som forventet. Men borte mot West Ham mot den midtbanen så blir vel mangel på fysikk og rutine ganske synlig. Kanskje kommer enda bedre til rette når vi dominerer posession i større grad og har en Phillips bak seg.Men som ved Gelhart blir jeg ikke overrasket om han spiller mange kamper ila neste 12 måneder. Høsten 22.

Synes spillestilen hans minner mye om måten Shackleton spiller på.

Stor strikkmotor.  :)
Super Leeds since 1968

asbfjell

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #6 på: Januar 11, 2022, 19:16:28 »
5 dager til ny kamp mot West Ham. Denne gangen teller kamp litt mer. Klarer vi å få med oss poeng? Vil Bamford starte? Sitter Rodrigo på benk? Starter Hjelde igjen?

Håper på dette laget:

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, James - Bamford

Tips: 3-1.

auren

Meslier - Ayling, Koch, Hjelde, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Bamford


Enig med sistnevnte.

Verken Harrison eller James har hatt en god sesong, men eg velger meg Harrison fra start fordi eg ser for meg at James - med sin store fart og evne til å true bakrom - vil være et giftigere impact-alternativ utover i andre omgang.

Cherry

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #7 på: Januar 12, 2022, 12:05:23 »
Vi mangler vel 10-12 scoringer ift samme kampantall i fjor.
HVEM som kan /skal score når Bamford er borte er jo ikke lett og forstå - og at Roberts/James er kjørt som spisser er jo bare tragisk.

Klich, Dallas og Harrison scoret også noen mål i fjor, og foruten Stuart så har det vært rimelig vått krutt derfra også dessverre.
Det er jo (med unntak av noen få kamper) kreativiteten forover på banen, samt alle brudd i mot som har kostet oss mest mener jeg.
Dette har selvfølgelig noe med konstellasjoner vi har klart å stable på beina (laguttak) siste 3 mnd - vi har rett og slett ikke hatt nok kvalitet
på banen samtidig, og heller ikke å ta av i troppen i Premier League.

Nå er vinduet åpent i drøye 2 uker til, og lånes /handles det ikke så vil vi slite ut sesongen også  - da det både vil bli skader og nye kort fremover.
Litt bekymret for viljen/uviljen til å hente "kortsiktig" for å klare oss.

West Ham er topp 10 lag, de har enorm kraft på dødball og mange gode spillere i en nøysom oppbygd David Moyes tropp.
Fornøyd med U i utgangspunktet.
« Siste redigering: Januar 12, 2022, 12:07:55 av Cherry »
 

Bjorn

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #8 på: Januar 12, 2022, 12:57:33 »
Vi mangler vel 10-12 scoringer ift samme kampantall i fjor.
HVEM som kan /skal score når Bamford er borte er jo ikke lett og forstå - og at Roberts/James er kjørt som spisser er jo bare tragisk.

Klich, Dallas og Harrison scoret også noen mål i fjor, og foruten Stuart så har det vært rimelig vått krutt derfra også dessverre.
Det er jo (med unntak av noen få kamper) kreativiteten forover på banen, samt alle brudd i mot som har kostet oss mest mener jeg.
Dette har selvfølgelig noe med konstellasjoner vi har klart å stable på beina (laguttak) siste 3 mnd - vi har rett og slett ikke hatt nok kvalitet
på banen samtidig, og heller ikke å ta av i troppen i Premier League.

Nå er vinduet åpent i drøye 2 uker til, og lånes /handles det ikke så vil vi slite ut sesongen også  - da det både vil bli skader og nye kort fremover.
Litt bekymret for viljen/uviljen til å hente "kortsiktig" for å klare oss.

West Ham er topp 10 lag, de har enorm kraft på dødball og mange gode spillere i en nøysom oppbygd David Moyes tropp.
Fornøyd med U i utgangspunktet.

Mål skal som tidligre år, komme fra alle lagdeler. Det har vært mindre gjennomsnitt over hele linja. MEn merkbart mindre fra spiss såklart.
Marching On! 4276

Killa

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #9 på: Januar 12, 2022, 14:27:07 »
Ifølge dette her kan både Bamford og Rodrigo være klare mot WH - om de spiller fra start er vel mer usikkert - i alle fall hva angår Rodrigo.

https://thisisfutbol.com/2022/01/blogs/premier-league/leeds-united/leeds-united-west-ham-patrick-bamford-rodrigo-injury/

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #10 på: Januar 13, 2022, 22:39:30 »
Da har Firpo gått ut og bekreftet at han er tilgjengelig til søndagens kamp, tross hodesmellen fra sist.

Firpo, though, has provided the Whites with some welcome relief, revealing that he is fine to face the Hammers this weekend after following the game's necessary protocols for concussion.

"I'm good," said Firpo, asked for an update by BBC Radio Leeds.


"We have just followed the protocols about these types of things in a game but I feel good. I am fit. I am okay."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-finally-receive-positive-news-on-injury-front-ahead-of-repeat-trip-to-west-ham-3526969
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #11 på: Januar 14, 2022, 08:31:39 »
Likte det dere så av Bate? Jeg er dårlig til å se hvor god en midtbanespiller er hvis jeg ikke følger de med argusøyne, men jeg syns ikke det var bedre enn at jeg forsto hvorfor han er ikke har fått sjansen før.
Bra ballspiller. God fot. Intensitet i spillet.
Synes han leverte som forventet. Men borte mot West Ham mot den midtbanen så blir vel mangel på fysikk og rutine ganske synlig. Kanskje kommer enda bedre til rette når vi dominerer posession i større grad og har en Phillips bak seg.Men som ved Gelhart blir jeg ikke overrasket om han spiller mange kamper ila neste 12 måneder. Høsten 22.

Synes spillestilen hans minner mye om måten Shackleton spiller på.

Stor strikkmotor.  :)

Nei, stor forskjell. Bate er ballspiller. Shackleton har stein i skoa.

Cherry

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #12 på: Januar 14, 2022, 09:59:24 »
Spent på presser`n i dag...hva vi kan stille med av lag.
så på WH mot Nårritch , de har også spillere ute - men er jo ett meget godt lag om dagen.
"Noen" må passe på Bowen som har "time of his life" for tiden....litt slik Bamford leverte for oss i fjor.

Frykter hodestyrken, men vi KAN levere på kontringer mot disse....hvis vi har på plass kreative hoder i laget...denne dagen.
 

Bjorn

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #13 på: Januar 14, 2022, 10:54:06 »
Spent på presser`n i dag...hva vi kan stille med av lag.
så på WH mot Nårritch , de har også spillere ute - men er jo ett meget godt lag om dagen.
"Noen" må passe på Bowen som har "time of his life" for tiden....litt slik Bamford leverte for oss i fjor.

Frykter hodestyrken, men vi KAN levere på kontringer mot disse....hvis vi har på plass kreative hoder i laget...denne dagen.

Forventer at WH slengner seg når de kommer i nærheten av 16.  ::) Må passe opp for dette, men vanskelig å gardere seg mot. Får håpe at vi klarer å matche dem i hodeduellene.
Blir nok en jevn batalje, med WH som favoritter, men vi har all mulighet til å ta dem. Et tidlig mål fra oss ville vært bra for å få WH ut av 16 meteren og mer inn i vårt spor.
« Siste redigering: Januar 14, 2022, 11:51:09 av Bjorn »
Marching On! 4276

Killa

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #14 på: Januar 14, 2022, 11:47:39 »
Spent på presser`n i dag...hva vi kan stille med av lag.
så på WH mot Nårritch , de har også spillere ute - men er jo ett meget godt lag om dagen.
"Noen" må passe på Bowen som har "time of his life" for tiden....litt slik Bamford leverte for oss i fjor.

Frykter hodestyrken, men vi KAN levere på kontringer mot disse....hvis vi har på plass kreative hoder i laget...denne dagen.

Spent på pressern ja, håper i det lengste at Bamford og Rodrigo er klare for spill igjen nå.
Struijk kan kanskje nærme seg han også? Godt at Firpo er med i alle fall, så slipper i alle fall Dallas å vikariere på den plassen i starten av kampen da....

Cherry

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #15 på: Januar 14, 2022, 13:58:43 »
Strujic, Rodrigo og Bamford er meldt tilgjengelige.
Skal mye til at de alle 3 kommer innpå tenker jeg........er nok noe rustne` ;D

Bjorn

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #16 på: Januar 14, 2022, 14:11:23 »
Strujic, Rodrigo og Bamford er meldt tilgjengelige.
Skal mye til at de alle 3 kommer innpå tenker jeg........er nok noe rustne` ;D

Tenker Bamford starter da han for ikke så lenge siden ble 'fit to play' selv om han skadet seg igjen.
De andre blir nok å finne på benk.
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #17 på: Januar 14, 2022, 14:18:08 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #18 på: Januar 14, 2022, 14:36:01 »
Strujic, Rodrigo og Bamford er meldt tilgjengelige.
Skal mye til at de alle 3 kommer innpå tenker jeg........er nok noe rustne` ;D

I alle fall sannsynlig at de er tilgjengelig.

Anyone coming back from injury?
It’s probably Pascal, Rodrigo and Bamford are options to return.
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #19 på: Januar 15, 2022, 14:21:31 »
Ladder opp til Leedskampen i morgen med å se Shitty vs Chelski.
Ikke imponer over milliardkjøpet Grelish… men, Shitty er så langt det beste laget.

Mange kamper i dag, som kan hjelpe Leeds å overleve i PL.
Bare å håpe på riktige resultater.

I morgen tar vi minst 1 poeng, trur æ

MOT

leedslife

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #20 på: Januar 15, 2022, 14:48:17 »
Fikk en voldsom følelse på at vi vinner denne.
Slenger inn et stalltips. 1-2. Bamford og Klich

GeirO

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #21 på: Januar 15, 2022, 17:29:13 »
Fikk en voldsom følelse på at vi vinner denne.
Slenger inn et stalltips. 1-2. Bamford og Klich
Håper ikke Bamford scorer... :o
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #22 på: Januar 15, 2022, 17:36:13 »
Struijk and Rodrigo spotted boarding at Leeds Bradford no sign of Bamford
@TheSquareBall

https://twitter.com/Goosepower/status/1482372128582377474?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #23 på: Januar 15, 2022, 17:51:11 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #24 på: Januar 15, 2022, 17:53:28 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Tror du Struijk og ROdrigo starter?

J-R

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #25 på: Januar 15, 2022, 17:54:56 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Begynner å se bedre ut..
Men jeg kan garantere att dette ikke blir laget som starter i morgen!
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #26 på: Januar 15, 2022, 17:55:51 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Tror du Struijk og ROdrigo starter?

Ikke egentlig. Tror nok James starter og ikke Rodrigo, og det er sikkert riktig mht at Rodrigo sikkert er rusten. Hvorvidt Hjelde starter foran Struijk er ikke såå opplagt selv om det med rusten sikkert gjelder der også. Men om han foretrekker Koch på midten må jo Hjelde evt Struijk starte...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #27 på: Januar 15, 2022, 17:57:21 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Begynner å se bedre ut..
Men jeg kan garantere att dette ikke blir laget som starter i morgen!


Det har du sikkert rett i :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #28 på: Januar 15, 2022, 18:05:31 »
Da nærmer vel laget seg å bli:
Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo
Subs: Klaesson, Hjelde, Bate, James, Summerville, Jenkins, Dean, McCarron, Moore

Spørs om ikke James blir eneste spissreserve, men Dean kunne jo tatt en Alan Smith da :)
Tror du Struijk og ROdrigo starter?

Ikke egentlig. Tror nok James starter og ikke Rodrigo, og det er sikkert riktig mht at Rodrigo sikkert er rusten. Hvorvidt Hjelde starter foran Struijk er ikke såå opplagt selv om det med rusten sikkert gjelder der også. Men om han foretrekker Koch på midten må jo Hjelde evt Struijk starte...
Koch starter helt sikkert som stopper. Spilte jo på midten sist grunnet hvile av Forshaw.

Reaney

Sv: Kamp vs West Ham @London Stadium 16.01.22 kl 15 på Tv2 SP2
« Svar #29 på: Januar 15, 2022, 19:15:21 »
Vi er nødt til å starte i morra med å fylle opp med bortepoeng. 6 poeng av 27 mulige så langt er nedrykkstegn.