Skrevet av Emne: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?  (Lest 11428 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #60 på: Mai 05, 2022, 10:39:24 »
Jeg syns heller ikke utviklingen er god.

De fleste av lagene vi har spilt mot de siste åtte kampene er lagene du ønsker å møte mot slutten av sesongen. Leicester, Villa, Southampton og Palace er alle trygt plassert midt på tabellen. Wolves hadde mulighet for europacup-spill og er et unntak, mens Watford og Norwich er så dårlig at selv om de måtte slå oss ("cup-finaler") får de ikke til det mot noen. Så det er lag man måtte slå, og heldigvis gjorde.

Nå har vi startet på en trippel med fryktelig tøffe motstandere som har alt å spille for. City for gull, Arsenal for fjerde og Chelsea kan faktisk kjenne pusten av to byrivaler når vi tar imot de. Med andre ord, her er det de bedre lagene i ligaen MED motivasjon. Så avslutter vi mot to trygge lag igjen, men Brighton har dessverre funnet igjen formen fra i høst.

Det blir ikke lett!

Vi har ikke råd til å gå etter flere uavgjortkamper. Det betyr ikke noen gung ho-taktikk, men Leeds må spille for å vinne. Det verste ville vært å ha et par uavgjorte, helt begivenhetsløse og trygge kamper, for deretter å rykke ned på målforskjell. Da vil man angre i lang tid over at man ikke gikk for det.

Noe annet jeg reagerer litt på i hele dette, er hvor enormt transparent Marsch er i sine uttalelser. Det er ingen hemmelighet om hvordan Leeds kommer til å spille, ettersom Jesse forteller alt i forkant av kampen. Reagerte også på uttalelsene om hånlig klapping til dommer lørdag. Han mente det gule kortet til han, framprovoserte gult kort til City i neste situasjon og at å si fra hva man mente om dommerne var riktig.

Jeg er ikke så sikker på det der. Vi ser nå at Frank Lampard skal etterforskes fordi han sa i etterkant av Pool-kampen at man neppe kan få straffe på Anfield. Klopp derimot, gikk bort til dommeren midt på banen etter en kamp i vinter og sa "I have a problem with you" til dommeren og messet om det samme på pressekonferansen etterpå - uten at noen reagerer. Pool fikk da også godkjent at de hadde TI falske-positive koronaprøver i samme slengen, noe som vel skal være i samme gata som oddsen på å vinne Eurojackpot.

Så jeg tror ikke vår trener skal belage seg på for mye hånlig klapping mot dommerne i innspurten. Vi får ingen tjenester fra før og i hvertfall ikke på den måten! Og litt mer hemmelighold rundt kampplanen tror jeg også hadde gjort seg...
Marching on together!

leedslife

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #61 på: Mai 05, 2022, 10:45:26 »
Jeg syns heller ikke utviklingen er god.

De fleste av lagene vi har spilt mot de siste åtte kampene er lagene du ønsker å møte mot slutten av sesongen. Leicester, Villa, Southampton og Palace er alle trygt plassert midt på tabellen. Wolves hadde mulighet for europacup-spill og er et unntak, mens Watford og Norwich er så dårlig at selv om de måtte slå oss ("cup-finaler") får de ikke til det mot noen. Så det er lag man måtte slå, og heldigvis gjorde.

Nå har vi startet på en trippel med fryktelig tøffe motstandere som har alt å spille for. City for gull, Arsenal for fjerde og Chelsea kan faktisk kjenne pusten av to byrivaler når vi tar imot de. Med andre ord, her er det de bedre lagene i ligaen MED motivasjon. Så avslutter vi mot to trygge lag igjen, men Brighton har dessverre funnet igjen formen fra i høst.

Det blir ikke lett!

Vi har ikke råd til å gå etter flere uavgjortkamper. Det betyr ikke noen gung ho-taktikk, men Leeds må spille for å vinne. Det verste ville vært å ha et par uavgjorte, helt begivenhetsløse og trygge kamper, for deretter å rykke ned på målforskjell. Da vil man angre i lang tid over at man ikke gikk for det.

Noe annet jeg reagerer litt på i hele dette, er hvor enormt transparent Marsch er i sine uttalelser. Det er ingen hemmelighet om hvordan Leeds kommer til å spille, ettersom Jesse forteller alt i forkant av kampen. Reagerte også på uttalelsene om hånlig klapping til dommer lørdag. Han mente det gule kortet til han, framprovoserte gult kort til City i neste situasjon og at å si fra hva man mente om dommerne var riktig.

Jeg er ikke så sikker på det der. Vi ser nå at Frank Lampard skal etterforskes fordi han sa i etterkant av Pool-kampen at man neppe kan få straffe på Anfield. Klopp derimot, gikk bort til dommeren midt på banen etter en kamp i vinter og sa "I have a problem with you" til dommeren og messet om det samme på pressekonferansen etterpå - uten at noen reagerer. Pool fikk da også godkjent at de hadde TI falske-positive koronaprøver i samme slengen, noe som vel skal være i samme gata som oddsen på å vinne Eurojackpot.

Så jeg tror ikke vår trener skal belage seg på for mye hånlig klapping mot dommerne i innspurten. Vi får ingen tjenester fra før og i hvertfall ikke på den måten! Og litt mer hemmelighold rundt kampplanen tror jeg også hadde gjort seg...

Flott innlegg og enig i dine betraktninger.
Ikke meningen å flytte fokus.
Var det i fjor Bielsa gav ut startoppstillinga før møte med West Ham på pressekonferansen ;D ;D Moyes skjønte ingenting. Han hadde ikke vært borti lignende. Tap for oss og det ble aldri gjort igjen.
Ja, jeg vet Bielsa gjorde det i CC og, men noe helt annet å gjøre det i PL der lagene du møter er jevnt over bedre enn deg på de fleste områder.
Vi skal ha for at vi lærer litt på den tunge måten.
Nå påstår jeg ikke at Marsch går gjennom samme prosess nå, men det er små marginer og veldig små marginer ila en hel sesong når man er en klubb og et lag uten særlig erfaring fra PL, kvaliteten på stall er middelmådig og i tillegg voldsomt uheldig med skader.

Dennis

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #62 på: Mai 05, 2022, 10:54:58 »
Ja, det var på en måte absolutt ingen hemmeligheter med Bielsa heller. Kanskje litt mer skyggelegging rundt skader.

Samtidig spilte Leeds på nesten nøyaktig samme måte uavhengig av motstander. Den eneste forskjellen var tre bak når man møtte to spisser. Spillestilen og kamptilnærming var derimot den samme. Så liten vits for hemmelighold. 

Det er ikke ment som et Bielsa vs Marsch-innlegg, men på generelt grunnlag. Under Bielsa spilte vi samme fotball mot enhver motstander og motstanderen visste det. Under Marsch spiller vi langt mer avhengig av motstanderen, med counter pressing og against the ball og slikt. Det var ingen hemmelighet hvordan Barcelona spilte under Pep heller, men det hadde ikke vært farlig å la noe av kampplanen vises før på gresset.

Så mener jeg på ingen måte at det taper oss poeng, men jeg syns det er litt rart å fortelle alt.

Så vet jeg ikke om det ville gitt oss et par prosent høyere sjanse for overlevelse, men et lite sjokk fra kampstart kan jo resultere i en tidlig scoring eller noe slikt. Føler vi er på 50/50 nå, kanskje litt høyere sjanse for nedrykk også gitt at det ikke lenger er i våre hender.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #63 på: Mai 05, 2022, 20:35:36 »
Jeg skulle ønske jeg kunne være som dere som har noe håp enda. Jeg er så sikker på nedrykk nå at jeg vurderer å si opp abo på TV2.

Forever Whites

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #64 på: Mai 05, 2022, 22:24:04 »
Jeg skulle ønske jeg kunne være som dere som har noe håp enda. Jeg er så sikker på nedrykk nå at jeg vurderer å si opp abo på TV2.

Abo på TV2 kan du vel si opp uansett hvis det er PL du vil se videre fremover?
Medlem 94237

Blank_File

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #65 på: Mai 06, 2022, 00:55:51 »
Jeg skulle ønske jeg kunne være som dere som har noe håp enda. Jeg er så sikker på nedrykk nå at jeg vurderer å si opp abo på TV2.

Abo på TV2 kan du vel si opp uansett hvis det er PL du vil se videre fremover?
Tenkte umiddelbart, men ja.

Cherry

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #66 på: Mai 08, 2022, 19:46:42 »
Er vel bare å innse med 3 kamper igjen, at 35 poeng IKKE vil holde… i hvert ikke for oss med målforskjellen vi har.
Everton gikk som ventet forbi i dag, de har nå Watford borte - samme dag vi spiller mot Schjelscki…og de har tropp og guts som leverer helt inn…noe annet er ikke å regne med.

Det er og blir Burnley vi må komme oss foran.
 

Josch

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #67 på: Mai 09, 2022, 11:17:12 »
Er vel bare å innse med 3 kamper igjen, at 35 poeng IKKE vil holde… i hvert ikke for oss med målforskjellen vi har.
Everton gikk som ventet forbi i dag, de har nå Watford borte - samme dag vi spiller mot Schjelscki…og de har tropp og guts som leverer helt inn…noe annet er ikke å regne med.

Det er og blir Burnley vi må komme oss foran.

Begge lag (Leeds og  Burnley) har vanskelige kamper. Jeg tror det er  50% sjans for Leeds til å overleve. En seier for Leeds er selvsagt verdifullt. Men dette kan fort handle om å IKKE tape i hver kamp for begge lag. Begge lag scorer lite og vinner sjelden. Mye uavgjort. Ligger Burnley ett poeng foran før siste kamp så kreves det seier av Leeds mot Brentford.

RoarG

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #68 på: Mai 09, 2022, 11:25:27 »
Tror: Burnley taper begge bortekampene mot Spurs og Villa. Slår Newcastle. 37 poeng.
Leeds taper mot Chelsea, slår Brighton. Bortekampen mot Brentford blir avgjørende, da man vil trenge minst 1 poeng. Tror vi taper den. 37 poeng. Altså, Leeds går ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #69 på: Mai 09, 2022, 16:25:28 »
Med uavgjort mot Chelsea (11.5) og seier mot Brighton (15.5) har vi 38 poeng.

Tror Tottenham hjemme slår Burnley (15.5) . Da har Burnley kniven på strupen borte mot Villa (19.5) - Tap der = nedrykk og avgjort før siste kampen. Ikke veldig urealistisk at det skjer.

Det mentale blir viktig her. Tar vi poeng mot Chelsea øker presset voldsom på Burnley. Taper vi mot Chelsea og Burnley klarer poeng mot Spurs er det Leeds som er under press. Spurs-Burnley spiller 2 timer før oss. Så en seier på onsdag hadde vært usedvanlig deilig!

Everton berget seg med 6 poeng på de to siste, i utgangspunktet "lettere" kamper og en kamp mer å spille enn de to andre.

Jeg sitter med følelsen at vi tar kun 1 eller 3 poeng på de siste 3 kampene. Rimelig sikker på at Burnley taper de to neste bortekampene.  Jeg er redd vi må være Newcastlesupportere søndag 22 mai.

Josch

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #70 på: Mai 11, 2022, 23:36:55 »
Kampen mot de tre topplagene gikk som forventet. Tre fortjente tap.
Tar vi ikke nok poeng mot Brighton og Brentford så fortjener vi ikke å redde plassen. Jeg tror poengene må tas i hjemmekampen.
Presset blir vanvittig hjemme mot Brighton. Her må Leeds stille med de som tåler presset, de mest rutinerte spillerne.

morten1966

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #71 på: Mai 12, 2022, 07:02:23 »
Hva i alle dager ....hvor er det blitt av optimismen her da ..vi skulle jo ut i Europa neste år, kjempe om minst topp 4.   Er glad dette snart er over, for en gjeng udugelige folk som har styrt dette siste året. Starter med  1-5  i første kamp  mot manu å dette ender mest sannsynlig  med et nedrykk mot Brentford 22 mai. For en YDMYKELSE det kommer til å bli. Håper virkelig jeg tar feil og at vi holder plassen men hvor er planen?  Jeg tippet Leeds på 17 plass før sesongstart nå blir det vel muligens 18 plass.

peacock

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #72 på: Mai 12, 2022, 09:00:30 »
Det er vel ingen grunn til ærlig optimisme?
Jeg ser egentlig kun en mulighet. Jeg tror Burnley taper to og vinner en kamp. Da MÅ vi ha 4 poeng på de to kampene som gjenstår. Har vi det i oss?

RoarG

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #73 på: Mai 12, 2022, 09:58:37 »
Det er vel ingen grunn til ærlig optimisme?
Jeg ser egentlig kun en mulighet. Jeg tror Burnley taper to og vinner en kamp. Da MÅ vi ha 4 poeng på de to kampene som gjenstår. Har vi det i oss?
Dersom Brighton og Brentford spiller årsverste i de kampene, klarer vi det da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #74 på: Mai 12, 2022, 10:35:35 »
Det er vel ingen grunn til ærlig optimisme?
Jeg ser egentlig kun en mulighet. Jeg tror Burnley taper to og vinner en kamp. Da MÅ vi ha 4 poeng på de to kampene som gjenstår. Har vi det i oss?
Dersom Brighton og Brentford spiller årsverste i de kampene, klarer vi det da?

Vi må i alle fall kunne forvente et forsøk og full innsats. Er vi ikke bedre, så er vi ikke bedre, men om man ikke prøver så er det utilgivelig.

Ingenting verre om vi går ned uten å prøve, med et klynk.
Marching on together!

leedslife

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #75 på: Mai 12, 2022, 11:12:19 »
Det er vel ingen grunn til ærlig optimisme?
Jeg ser egentlig kun en mulighet. Jeg tror Burnley taper to og vinner en kamp. Da MÅ vi ha 4 poeng på de to kampene som gjenstår. Har vi det i oss?
Dersom Brighton og Brentford spiller årsverste i de kampene, klarer vi det da?

Vi må i alle fall kunne forvente et forsøk og full innsats. Er vi ikke bedre, så er vi ikke bedre, men om man ikke prøver så er det utilgivelig.

Ingenting verre om vi går ned uten å prøve, med et klynk.
Tenker man i et lengre perspektiv for klubben kan det være at den samme patetiske gjennomføringen som siste uker er det beste som kan skje oss.
Husker da Liverpool supporterne ønsket et nedrykk bare de fikk bukt med Hodgson i håp om bedre tider. 1 år senere kom Rodgers, 3 år etter det kom Klopp.

Ingenting er jo i våre hender her. Vi er jo avhengig av å møte et Brighton og Brentford som er likegyldige, nærmest kapitulerer. Så ærlig må vi være.
Hvis det fortsatt er folk som tror at dette handler om uflaks og at vi i runde 37 plutselig skal gjøre en gjennomføring som Villa borte i 21 så bør de komme seg en tur til legen. Alle mulige grafer har pekt nedover i takt med sesongen. Siste tiden har det stupt ned til det nærmest ugjenkjennelige. Vi må som sagt tilbake til tidligere trenere.
Gjennomføringen i går(og tidligere) fortalte meg alt. Positive med det er at en endring vil skje fortere. Verstefall vil en kapitulasjon fra B&B og noen krampetrekninger fra vår side føre til at man må sitte å se på dette dødfødte prosjektet videre.

En ting er det vanvittige frafallet av attraktiv fotball og en sterk identitet vi ser. Verste er å lese rundt på sosiale medier fra sesongbillett-innehavere som kjenner på likegyldighet etter klubbens totale mangel på ambisjoner og oppbacking.
Et engasjement og momentum de har tatt for gitt og forvaltet veldig dårlig, desverre.
« Siste redigering: Mai 12, 2022, 11:17:00 av leedslife »

Sterland

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #76 på: Mai 12, 2022, 11:34:38 »
Det er vel ingen grunn til ærlig optimisme?
Jeg ser egentlig kun en mulighet. Jeg tror Burnley taper to og vinner en kamp. Da MÅ vi ha 4 poeng på de to kampene som gjenstår. Har vi det i oss?
Dersom Brighton og Brentford spiller årsverste i de kampene, klarer vi det da?

Vi må i alle fall kunne forvente et forsøk og full innsats. Er vi ikke bedre, så er vi ikke bedre, men om man ikke prøver så er det utilgivelig.

Ingenting verre om vi går ned uten å prøve, med et klynk.
Frykter de to siste kampene, og er særdeles pessimistisk. Vi mangler en god del 1. lagsspillere i Bamford, Dallas, Ayling, James, trolig Harrison, mulig Raphinha. Formsvikt hos Phillips og Klich. Vi har tre braktap på rappen og er inne i en ny grusom trend. Ikke bare taper vi.. Vi er udisiplinerte, skaper ikke sjanser, løper stort i mellom og er ikke i nærheten i fart og presisjon. Er klar over at vi har møtt topplagene, men jeg kan ikke si jeg har sett andre lag i PL bli så jævlig herjet med som vi opplever. Nivåforskjellen er så vanvittig, at pt fremstår vi som et lag fra lavere divisjoner som har vært heldige med trekningen i cupen. Minner meg om forrige gang vi rykket ned. Vi hadde en del brukbare spillere på papiret, men havnet i en negativ spiral og gikk ned så det sang.


Sterland

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #77 på: Mai 13, 2022, 08:17:48 »
Fantastisk resultat i gårsdagens kamp mellom Arsenal og Tottenham :) Begge lag har igjen hver sin nedrykkskandidat og MÅ ha poeng for å nå CL spill. Anser Burnley som vår reelle motstander i kampen for tilværelsen. Frykter virkelig at de kan ta poeng både borte mot Villa og hjemme mot Newcastle, som ikke har noe å spille for. Samme fordelen har Leeds i matchene mot Brighton og Brentford, så får vi se om det er en myte at middelhavsfarere slakker trykket på gassen mot slutten. Så ikke sånn ut for Brighton sin del mot Man U..  Fy f... som jeg gruer meg til søndag kl 15

Allanclarke

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #78 på: Mai 13, 2022, 08:28:36 »
Jeg gruer meg ikke en eneste plass. Jeg vet akkurat hvordan dette ender til slutt. Derfor skal jeg begynne å drikke tidlig på søndag. Og når alt er bekreftet, enten denne eller neste helg, så har jeg en plan på hvordan jeg skal takle det også  ;D

Sterland

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #79 på: Mai 13, 2022, 09:18:35 »
Jeg gruer meg ikke en eneste plass. Jeg vet akkurat hvordan dette ender til slutt. Derfor skal jeg begynne å drikke tidlig på søndag. Og når alt er bekreftet, enten denne eller neste helg, så har jeg en plan på hvordan jeg skal takle det også  ;D
;D ;D ;D

Cherry

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #80 på: Mai 13, 2022, 13:09:10 »
Er vel bare å innse med 3 kamper igjen, at 35 poeng IKKE vil holde… i hvert ikke for oss med målforskjellen vi har.
Everton gikk som ventet forbi i dag, de har nå Watford borte - samme dag vi spiller mot Schjelscki…og de har tropp og guts som leverer helt inn…noe annet er ikke å regne med.

Det er og blir Burnley vi må komme oss foran.

Begge lag (Leeds og  Burnley) har vanskelige kamper. Jeg tror det er  50% sjans for Leeds til å overleve. En seier for Leeds er selvsagt verdifullt. Men dette kan fort handle om å IKKE tape i hver kamp for begge lag. Begge lag scorer lite og vinner sjelden. Mye uavgjort. Ligger Burnley ett poeng foran før siste kamp så kreves det seier av Leeds mot Brentford.

D å ikke tape gir oss 2 poeng på de 2 siste, 1 poeng mer enn Burnley ;)
 

Dennis

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #81 på: Mai 13, 2022, 13:14:54 »
Tror Burnley taper klart søndag, men at de vinner mot Newcastle i siste kamp. Full motivasjon mot et lag som er ferdig med sesongen.

Leeds har det ikke i egne hender. Seks poeng er ikke sikkert holder, mens ett kan holde. Jeg er stygt redd vi må ha fire og da gjenstår Aston Villa v Burnley. Jeg tror ikke 0-3 på Turf Moor har mye å si når den tida kommer.
« Siste redigering: Mai 13, 2022, 13:25:07 av Dennis »
Marching on together!

Cherry

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #82 på: Mai 13, 2022, 13:32:32 »
Tror Burnley taper klart søndag, men at de vinner mot Newcastle i siste kamp. Full motivasjon mot et lag som er ferdig med sesongen.

Leeds har det ikke i egne hender. Seks poeng er ikke sikkert holder, mens ett kan holde. Jeg er stygt redd vi må ha fire og da gjenstår Aston Villa v Burnley. Jeg tror ikke 0-3 på Turf Moor har mye å si når den tida kommer.

Jeg tenker slik at det er Villa som har siste hjemmekamp foran eget publikum - da skal det presteres = Villa seier.
Tottenham , etter det jeg så i går mot Arsenal......klasseforskjell - og de har los på CL = klar hjemmeseier.

Newcastle i siste kamp. Ingen vits å slippe opp for Newcastle, tror Ernie Howe er meget bestemt på hvordan sesongen skal avsluttes - og da skal man vise stolthet for drakta i siste kamp...jeg tror og håper selvsagt at Burnley skal slite veldiiiii for ETT peong i denne.

Cluet er...klarer vi og karre`til oss ett eneste poeng?

Josch

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #83 på: Mai 13, 2022, 17:19:05 »
Tror Burnley taper klart søndag, men at de vinner mot Newcastle i siste kamp. Full motivasjon mot et lag som er ferdig med sesongen.

Leeds har det ikke i egne hender. Seks poeng er ikke sikkert holder, mens ett kan holde. Jeg er stygt redd vi må ha fire og da gjenstår Aston Villa v Burnley. Jeg tror ikke 0-3 på Turf Moor har mye å si når den tida kommer.

Jeg tenker slik at det er Villa som har siste hjemmekamp foran eget publikum - da skal det presteres = Villa seier.
Tottenham , etter det jeg så i går mot Arsenal......klasseforskjell - og de har los på CL = klar hjemmeseier.

Newcastle i siste kamp. Ingen vits å slippe opp for Newcastle, tror Ernie Howe er meget bestemt på hvordan sesongen skal avsluttes - og da skal man vise stolthet for drakta i siste kamp...jeg tror og håper selvsagt at Burnley skal slite veldiiiii for ETT peong i denne.

Cluet er...klarer vi og karre`til oss ett eneste poeng?

Klubbene i England gir alltid alt i den siste kampen hvis kampen betyr noe for nedrykk eller topplassering. Det finnes det uttallige eksempler på. Det er utrolig hva lag som er "ferdig med sesongen" kan hente frem. Dette handler om yrkesstolthet.

Dette er umulig å spå. For Leeds' del er jeg mest bekymret for antall mål de scorer , men det gjelder Burnley også.
Burnley får sjelden grisebank og plukker poeng med sine uavgjorte kamper (vinner sjelden). Leeds har flere seire og flere tap enn Burnley.

Tips: Burnley får to uavgjorte (og et tap) og Leeds får seier/tap eller to uavgjort. Det er faktisk meget sterkt å slå Brighton og Brentford hvis det skjer.

Cherry

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #84 på: Mai 13, 2022, 19:21:50 »
Jeg gruer meg ikke en eneste plass. Jeg vet akkurat hvordan dette ender til slutt. Derfor skal jeg begynne å drikke tidlig på søndag. Og når alt er bekreftet, enten denne eller neste helg, så har jeg en plan på hvordan jeg skal takle det også  ;D

En drøy uke med fludium altså  ;D
 

RoarG

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #85 på: Mai 16, 2022, 08:41:56 »
Pr. nå:
Everton 16, 36 pts.
Leeds 17, 35 pts.
Burnley 18, 34 pts.

Ser for meg disse resultatene:
Burnley: uavgjort mot Villa og Newcastle, 2 pts = 36 pts.
Everton: taper mot Arsenal, 0 pts = 36 pts.
Leeds: uavgjort mot Brentford, 1 pts = 36 pts.

Med den dårligste målforskjellen av de 3 lagene ender Leeds på 18. plass. Blir nok mange skapfans av Villa, Gunners og Toons til uka, ja. Det enkleste for vår del ville ha vært 2 strake Burnley-tap, men vi er Leeds og slik flaks har ikke vi.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #86 på: Mai 16, 2022, 10:44:18 »
Pr. nå:
Everton 16, 36 pts.
Leeds 17, 35 pts.
Burnley 18, 34 pts.

Ser for meg disse resultatene:
Burnley: uavgjort mot Villa og Newcastle, 2 pts = 36 pts.
Everton: taper mot Arsenal, 0 pts = 36 pts.
Leeds: uavgjort mot Brentford, 1 pts = 36 pts.

Med den dårligste målforskjellen av de 3 lagene ender Leeds på 18. plass. Blir nok mange skapfans av Villa, Gunners og Toons til uka, ja. Det enkleste for vår del ville ha vært 2 strake Burnley-tap, men vi er Leeds og slik flaks har ikke vi.

Everton har igjen Palace hjemme på torsdag, (da Villa- Burnley også spilles)......FØR siste kamp på søndagen borte mot Arsenal.
De er mer shaky enn noen gang , og publikum var ikke særlig PÅ etter 2 siste Brentford scoringer i går....de har vanvittig press på seg hjemme.
Tror ikke Burnley får flere poeng....mulig vi klarer 1 til.  Vi holder oss på det.
 

GeirO

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #87 på: Mai 16, 2022, 11:53:34 »
Pr. nå:
Everton 16, 36 pts.
Leeds 17, 35 pts.
Burnley 18, 34 pts.

Ser for meg disse resultatene:
Burnley: uavgjort mot Villa og Newcastle, 2 pts = 36 pts.
Everton: taper mot Arsenal, 0 pts = 36 pts.
Leeds: uavgjort mot Brentford, 1 pts = 36 pts.

Med den dårligste målforskjellen av de 3 lagene ender Leeds på 18. plass. Blir nok mange skapfans av Villa, Gunners og Toons til uka, ja. Det enkleste for vår del ville ha vært 2 strake Burnley-tap, men vi er Leeds og slik flaks har ikke vi.

Everton har igjen Palace hjemme på torsdag, (da Villa- Burnley også spilles)......FØR siste kamp på søndagen borte mot Arsenal.
De er mer shaky enn noen gang , og publikum var ikke særlig PÅ etter 2 siste Brentford scoringer i går....de har vanvittig press på seg hjemme.
Tror ikke Burnley får flere poeng....mulig vi klarer 1 til.  Vi holder oss på det.
Synes egentlig alle disse kampene ser helt åpne ut, bortsett fra Arsenal-Everton, der Arsenal bør hanke inn tre poeng. De andre fire kampene tør ikke jeg å tippe. Siden vi ligger dårligst an (kun en kamp igjen) er dette dårlig nytt for oss.
MOT

Josch

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #88 på: Mai 16, 2022, 16:22:26 »
Pr. nå:
Everton 16, 36 pts.
Leeds 17, 35 pts.
Burnley 18, 34 pts.

Ser for meg disse resultatene:
Burnley: uavgjort mot Villa og Newcastle, 2 pts = 36 pts.
Everton: taper mot Arsenal, 0 pts = 36 pts.
Leeds: uavgjort mot Brentford, 1 pts = 36 pts.

Med den dårligste målforskjellen av de 3 lagene ender Leeds på 18. plass. Blir nok mange skapfans av Villa, Gunners og Toons til uka, ja. Det enkleste for vår del ville ha vært 2 strake Burnley-tap, men vi er Leeds og slik flaks har ikke vi.

Dette er meget sannsynlige resultater basert på hva lagene har prestert tidligere i sesongen.
Mrk. Everton har dårligere målforskjell enn Burnley hvis de to ender med lik poengsum (og Leeds slår Brentford).

Joe Jordan

Sv: Hva er "statistisk" overlevelse i Premier League?
« Svar #89 på: Mai 18, 2022, 09:51:55 »
Jeg er ikke utpreget pessimist men samme hva jeg prøver så ser jeg ikke hvordan dette Leeds laget skal slå Brentford. Det virker helt utopisk. Til og med uavgjort virker helt fjernt. Men der ligger også mitt eneste håp. Uavgjort mot Brentford og maks 1 poeng på 2 kamper for Burnley.
« Siste redigering: Mai 18, 2022, 12:56:17 av Joe Jordan »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson