Kamp vs Manchester United @Elland Road søndag 20.02.22 kl. 15:00 på TV2 SP

Started by auren, February 17, 2022, 18:57:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Carl Fisker

leedslife

Quote from: Dylan on February 20, 2022, 16:06:30
Lurer på om jeg ser en annen kamp enn mange andre her.... At noen scorer på corner har jeg i kamper med andre lag også, det samme at et lag blir overspilt i en kontring. Er det ingenting positivt å finne?? Vi spiller mot MU i PL, og ligger under, det er vi ikke alene om i denne ligaen. Friskt mot, vi møter et lag som er verdt ca 20 ganger Leeds, penger betyr faktisk noe. Morley oppsummerer greit; MU har bedre kvalitet.
Har ikke dobbeltsjekket, men synes jeg hørte under ManU v Brighton at de ikke har scoret på corner denne sesongen.
Tar du med hvor lett den dødballscoringen idag var samt hvordan vi stod forrige kamp mot Everton så er det vel mye å hente her.

baste

Gelhardt og Raphinha...ka i hælvete er det som skjer.... Endelig Bielsa...endelig...

Llorente har vært elendig i dag... så det er grei..

Come on Leeds

leedslife

Fripp

Quote from: Kontakinte on February 20, 2022, 16:08:33
Quote from: Lucas the Kop Cat on February 20, 2022, 16:01:53
Quote from: lojosang on February 20, 2022, 15:55:31
Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Om en ikke blir deprimert nok av å se på kampen, så blir en det ihvertfall av å følge med her inne. Resultatet så langt gjenspeiler forskjellen i økonomiske muskler på de to lagene.
Mer troll enn fans!
Jepp. Jeg sletter min konto her nå. Gidder ikke lese hva disse såkalte fans klarer å lire av seg. Bielsa ut!!! Ta dere en bolle.

Duncan Pub

Forever Whites

Dårlig kamp. Men enda dårligere forum.  Virker som alt har krøpet frem i ettermiddag......
Medlem 94237

Gordon McUseless

Det er nesten som en ikke tror det når Gelhardt står på sidelinjen og skal inn.

Bromancer

Det må være rom for å vise skuffelse og sinne, men det er meningsløst å gå løs på hverandre.

bmoen

Forferdelig passningskvalitet jeg gir meg over!
BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Lucas the Kop Cat

Quote from: baste on February 20, 2022, 16:09:05
Gelhardt og Raphinha...ka i hælvete er det som skjer.... Endelig Bielsa...endelig...

Llorente har vært elendig i dag... så det er grei..

Come on Leeds
Han har værtt inne på forumet her og skjønt at skal han beholde jobben, så må han høre på ekspertene sette inn de to.

clintan

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 20, 2022, 16:01:53
Quote from: lojosang on February 20, 2022, 15:55:31Middlesbrough, Burnley og Southampton greide uavgjort mot Manchester United for ikke lenge siden. Penger er dårlig unnskyldning. En bra taktikk gir sjansen til poeng selv mot de beste.
Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Om en ikke blir deprimert nok av å se på kampen, så blir en det ihvertfall av å følge med her inne. Resultatet så langt gjenspeiler forskjellen i økonomiske muskler på de to lagene.

Gordon McUseless

bmoen

leedslife

Forever Whites

Quote from: bmoen on February 20, 2022, 16:15:52
Klich er enda en av Bielsas gullgutter. Jeg brekker meg!

Er nok mange som brekker seg over deg også, så du er ikke alene.
Medlem 94237

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Jeg ler av Klich. Samme som Sky kommentatorene. De gjør narr av han forståelig nok. Helt grusom fotballspiller, hva faen gjør han enda i klubben ?

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

bmoen

Duncan Pub

leedslife

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Kickthemdown

Faen man er bra dement når man ikke starter med Gelhardt og Raphinha.