Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United @Elland Road søndag 20.02.22 kl. 15:00 på TV2 SP  (Lest 11085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Hvis nå Roberts kommer på før Raphinha så må Bielsa avskiltes før Dagsrevyen.
 

Blank_File

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.

GeirO

Og inger skader biter på Dallas...
MOT

NT

Fint med Rodrigo på topp, men når du møter Man U hjemme og har Raphinia tilgjengelig, så setter du han på benken ?  Uavhengig James innsats ++++ - men det er ikke på benken Rapha skal være i slike kamper.

leedslife

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.
Taktisk?
Kan jo være et smart trekk dette, men det kan så klart gi kraftig backfire med tanke på at supportere oftest ser spiller for spiller
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 14:12:21 av leedslife »

Kontakinte

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
James På topp i alle oppstillinger jeg har sett?

GeirO

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
James På topp i alle oppstillinger jeg har sett?
Ikke Leeds live
MOT

Blank_File

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
James På topp i alle oppstillinger jeg har sett?
Ikke Leeds live
Ikke fotmob heller. Blir ikke det når Klich er inne. Åpenbart Rodrigo på topp.

Blank_File

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.
Taktisk?
Kan jo være et smart trekk dette, men så klart gi en voldsom backfire for supportere ser bare spiller for spiller oftest
Det ligger jo en årsak bak, men spent på hva Bielsa sier etter kampen. Han kommer til å bli spurt om valget uansett resultat.

Sterland

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.
Nærliggende å tro at noe har skåret seg mellom Bielsa og Raphinha, kan ikke begripe hvorfor han skal benke vår beste spiller.. Eneste kan være at han vurderes for dårlig defensivt. Og sant skal sies, de defensive bidragene hans har vært mildt sagt tvilsomme.. Skulle likt å sett Raphinha bli testet som spiss

baste

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.
Nærliggende å tro at noe har skåret seg mellom Bielsa og Raphinha, kan ikke begripe hvorfor han skal benke vår beste spiller.. Eneste kan være at han vurderes for dårlig defensivt. Og sant skal sies, de defensive bidragene hans har vært mildt sagt tvilsomme.. Skulle likt å sett Raphinha bli testet som spiss

Var jo småskadet før sist kamp, hvor han ble tatt ut ved pause…
Verre enn det er det vel ikke ?

Sterland

Raphinha på benk!

Ellers liker jeg laget med Rodrigo på topp!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, nå er jeg også bekymret. Hva skal vi lese ut av dette? Glad han ikke er ute av troppen i alle fall.
Nærliggende å tro at noe har skåret seg mellom Bielsa og Raphinha, kan ikke begripe hvorfor han skal benke vår beste spiller.. Eneste kan være at han vurderes for dårlig defensivt. Og sant skal sies, de defensive bidragene hans har vært mildt sagt tvilsomme.. Skulle likt å sett Raphinha bli testet som spiss

Var jo småskadet før sist kamp, hvor han ble tatt ut ved pause…
Verre enn det er det vel ikke ?
Tja, håper du har rett. Men Bielsa antydet at byttet var taktisk, har ikke hørt noe om at han er skadet

Smudge

Bare HELT ufattelig at vi setter en av verdens beste vinger på benken! Ingenting å vinne på det! God natt

GeirO

Vilt tips: Ralph er satt på benken siden han har spilt for dårlig et par måneder nå :o

Forever Whites

Ble overrasket når jeg så lagoppstillingen og regnet med at det "kokte" litt her inne når Raphinha er benket.  Overrasker meg stort også.  Håper at det er noe annet som ligger bak enn at det har skjært seg mellom Bielsa og Raphinha.  Spennende med Rodrigo på topp og laget ser bra ut ellers.  Vi må være kyniske på midten og bak i dag slik at det ikke går helt gale.  Lykke til.
Medlem 94237

Blank_File

Vilt tips: Ralph er satt på benken siden han har spilt for dårlig et par måneder nå :o
Bare å tenke på Harrisons bidrag i samme periode så ser jeg ikke at Rappi fortjener benken pga det. Men enig i det Auren sier om at selv om Rappi jobber bra, så er involveringene ofte veldig dårlige. Det kan spille inn her og et håp om jokerrolle.

auren

FOR en stemning!

Seier i dag vil gi et vanvittig løft siste del av sesongen!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Bielsa må virkelig være gal!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Forever Whites

Bielsa må virkelig være gal!

Bielsa:  Nå skal de jævla sytepavene få Rodrigo på topp! men da skal jeg jaggu benke Raphinha i stedet!  8)
Medlem 94237

GeirO

Bielsa må virkelig være gal!
Yess, El Loco!
MOT

Hallgeir *

Koch nede.

Håper han kan fortsette.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Koch nede.

Håper han kan fortsette.
Ser bra ut. Slike sprekker i panna pleier å gå greit. Tenk på Kisnorbo nå.

Kickthemdown

Løper i veien for hverandre. Lett å se at vi igjen spiller på nye posisjoner.

Ayling er grusom.

Kickthemdown

En kantstein har bedre ballkontroll enn Ayling.

Blank_File

Tyder det på at vi har valgt taktikk som står til 0-0 kampen i fjor? Føler det.

Forever Whites

En kantstein har bedre ballkontroll enn Ayling.

Prøv å være litt positiv da.
Medlem 94237

Kickthemdown

En kantstein har bedre ballkontroll enn Ayling.

Prøv å være litt positiv da.
Vi ligger ikke under. Presset helt fraværende. Latterlig å se på.

bmoen

Hele Leeds-laget består av en hel haug med servitører med keeper i spissen!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Forever Whites

En kantstein har bedre ballkontroll enn Ayling.

Prøv å være litt positiv da.
Vi ligger ikke under. Presset helt fraværende. Latterlig å se på.

Takk.
Medlem 94237

Kickthemdown

Hele Leeds-laget består av en hel haug med servitører med keeper i spissen!
Pinlig å se på i en sånn match. Et lag bestående av forferdelig mye søppel uten teknikk og finesse.