Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30

Started by Cherry, February 25, 2022, 09:40:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Vi starter med en midtbane i dag. Spennende og uvant. Ser mye mer solid ut. En 1-0 seier hadde smakt usannsynlig godt i dag.

Carl Fisker

Jeg tror det blir hjemmeseier i dag forutsett at Raphinha er påskrudd. Det var han ikke i forrige kamp.

HåvardK

Quote from: Kickthemdown on February 26, 2022, 12:56:10
Vi starter med en midtbane i dag. Spennende og uvant. Ser mye mer solid ut. En 1-0 seier hadde smakt usannsynlig godt i dag.
Du har trua på clean sheet? Bra!

Cannavaro

Tilnærmet noe av det beste laget vi kan stille med pr nå.  La oss inderlig håpe at gjengen er påskrudd fra start og er mektig revansjesugne, samt god støtte av 12.mann......#BELIEVE er noe som virkelig gjelder for oss fans, og ikke minst spillere.
Bielsa er entydig ; det blir aldri noe endring i spillestil med ham, så vi må skape det vi til tider har klart i andre kamper med samme mannskap.  Her er det bare å krysse fingre og tær igjen.....og bare håpe og tro på en aldri så liten opptur idag. Poeng trenger vi.....lykke til alle sammen !!
MFLU - Miracles For Leeds United

morten1966

leedslife

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

karaba

Tottenham presser høyt fra første minutt. Nå må vi klare å spille oss ut ellers kam det bli en lang kamp

Sent from my iPhone using Tapatalk

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

karaba

Vi klarer jo ikke å holde tett bakover. Nå begynner det å lyse et blått lys er jeg redd

J.N

Er vel 3-4 innlegget Sessegnon kommer til ila. første 10 minuttene. Og mål. Der sliter vi.

Kickthemdown

Haha rett ut av treningsbanen den. Så sykt enkelt.

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

GeirO

MOT

GaryMac

karaba

Dette er jo et mareritt. Løper jo forbi oss som om vi var noen kjegler

Kickthemdown

Vi spiller mann mot mann men gidder ikke følge mannen vår ?  ??? Dette går rett ned det. De som ikke ser det er vanvittig blind.

J.N

Neimen i faen. Det bare fortsetter å renne inn mål i mot altså.

Robert

Dette orker jeg faktisk ikke mer. Det er så dårlig at det finnes faktisk ikke ord.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

karaba

Stolpen og ut fra oss, det trenger vi ikke

J-R

Søppel lag!
Vi som skulle snuse på Europa ifl flere...

GaryMac

Stolpen fra oss....
Typisk for et lag i motgang...
To cm lenger til venstre, og ballen hadde truffet kneet til tottenhamkeeperen litt bedre og gått i mål....

karaba

Blir jo håpløst og slippe inn så mange mål, spesielt da vi ikke akkurat bøtter inn mål om dagen

GeirO

Quote from: Kickthemdown on February 26, 2022, 13:47:00
Vi spiller mann mot mann men gidder ikke følge mannen vår ?  ??? Dette går rett ned det. De som ikke ser det er vanvittig blind.
Stemmer: Harrison glipper sin mann og Firpo glipper sin mann. 0-2.

Men egentlig er det bare sluttresultatet som teller....
MOT

Reaney

Det som sjokkerer mest i dag er alle følelsesladde skriveriene før kampen om seier og "clean sheet". Jeg fatter ikke at det går an å skrive sånt når vi vet hvor håpløst laget vårt framstår om dagen.

Manager

Dette er bare vondt- skulle nesten ønske apatien tok meg.
Men håpet om å overleve PL ligger der uansett- så jeg må nok leve med smertene.

karaba

Det må jo være noe mentalt i Leeds nå. Vi klarer jo ikke å få spillet til å sitte i det hele tatt.

GeirO

MOT

J-R