Skrevet av Emne: Ex Head coach - Jesse Marsch  (Lest 46688 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #30 på: Mars 01, 2022, 11:11:41 »
Her er en filmsnutt der han møter spillerne og snakker en del om sine ambisjoner for laget.  Ser ut som han blir tatt godt imot og virker som en jordnær person med ambisjoner ut fra det lille han viser her.  Fant den ikke andre steder enn på FB så beklager det:

https://www.facebook.com/watch?v=649082002969788

La linken inn i start innlegg også.

Det her synes jeg var veldig positivt og betryggende.  Fint å se spillernes måte å ta han i mot, hilse på ham samt
spillermøtet der han legger frem sine tanker og visjoner.  Ikke dumt at han snakker samme språk heller tenker jeg....
Selv Raphinha og Rodrigo så smilende ut........
Virker som om det var meget bra stemning!

SÅ, nå får vi se hva som skje ute på banen fra lørdag av!

Marsching On Together ;)

Enig med deg :)

Selvsagt smiler man og hilser på den nye treneren, men det er like fullt noe som er beroligende ved å se at hverdagen går videre umiddelbart. Ingen tid å miste. Noe annet som er gledelig ut fra dette er at vi ser Phillips, Cooper og Bamford i treningsklær. Det trenger selvsagt ikke bety at de er like rundt hjørnet, men likevel. :)
Marching on together!

leedslife

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #31 på: Mars 01, 2022, 11:15:32 »
Utrolig lite folk forstår av engasjementet og kreftene rundt. Generelt i fotballen og ikke minst for vår egen del som har hatt store svingninger over flere år.
Er jo nødvendigvis ikke kjøp av en målscorer, assistkonge eller en merritert trener som storklubbene ikke får til.
De mister jo fokus på identiteteten, tilhørigheten og hvordan man sammen med omgivelsene rundt skal kunne lage en enhet som drar i samme retning.


Dennis

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #32 på: Mars 01, 2022, 11:19:26 »
Utrolig lite folk forstår av engasjementet og kreftene rundt. Generelt i fotballen og ikke minst for vår egen del som har hatt store svingninger over flere år.
Er jo nødvendigvis ikke kjøp av en målscorer, assistkonge eller en merritert trener som storklubbene ikke får til.
De mister jo fokus på identiteteten, tilhørigheten og hvordan man sammen med omgivelsene rundt skal kunne lage en enhet som drar i samme retning.

Har du lyst til å utdype litt?

Det hadde vært interessant å høre hva du tenker i forhold til Leeds og veien videre.
Marching on together!

leedslife

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #33 på: Mars 01, 2022, 12:29:05 »
Utrolig lite folk forstår av engasjementet og kreftene rundt. Generelt i fotballen og ikke minst for vår egen del som har hatt store svingninger over flere år.
Er jo nødvendigvis ikke kjøp av en målscorer, assistkonge eller en merritert trener som storklubbene ikke får til.
De mister jo fokus på identiteteten, tilhørigheten og hvordan man sammen med omgivelsene rundt skal kunne lage en enhet som drar i samme retning.

Har du lyst til å utdype litt?

Det hadde vært interessant å høre hva du tenker i forhold til Leeds og veien videre.

Ifht klubbens størrelse og mål som er kommunisert ut så ser jeg ikke topp 6 som utenkelig. Om det blir om 3år, 5 år eller 7 år er jeg noe usikker på.
Jeg ser det også som ganske opplagt at vi vil bli "amerikanisert" som resten av toppklubbene i PL. Det er jo ingen vei utenom.
For oss som ble Leeds supportere før Murdock, PL og pengene kom inn så er det jo litt mørkt, men sånn er verden.

I PL denne sesongen er jo vi ganske nye. Veldig uerfarne. Stort sett holdt oss i divisjoner nedenfor. Vi satt ikke ved bordet da gevinstene ble delt ut, men på den andre siden så har vi fortsatt en sterk identitet, tilhørighet og engasjement da vi er holdt utenfor de mest kommersielle tiltakene. Det var jo her vi knakk koden med Bielsa.
Jeg er tvilende på om Rad/Orta/Kinnear skjønte det den gangen, men hvor samlende Bielsa har vært, for disse verdiene har vært helt fundamentale ut fra hvor stort trøkk det er i/rundt Leeds og hvor turbulent det var årene før.
Med Leeds i hjertet er det vel sjeldent man over sånn tid har stått bak Bielsa og laget med en slik stolthet.
Skal innrømme han har gjort meg stolt. Stolt av at klubben jeg liker har vært ledet av en slik kunnskapsrik mann med de verdiene i bunn.

Flere ex Leedsére som har poengtert dette potensielle momentumet vårt tidligere (pre Bielsa). Knekker man koden så kan man bygge en vanvittig sterk enhet som kan dra i samme retning.
Med Bielsa knakk vi den koden, om vi videreførerer det med Marsch nå er jeg veldig usikker på det. Har ingenting i mot Marsch som trener. Jeg tror han er kjempe kompetent. Men jeg er veldig usikker på om vi treffer på arven etter Bielsa. Den menneskelige arven. Den samlende lederen, med den auraen og magien han hadde.
Det limet han var i mot klubb og omgivelser. Tror fort det kan jobbe i mot både styret og Marsch hvis det bare er det faglige det er tatt hensyn til her.
Videreføre et spillsystem er jo bare 1 av flere ting. Reaksjonen fra supportere kan umulig å ha kommet som et sjokk. I såfall så tror jeg mister Radrizianni har vært litt for inaktiv i egen klubb siste årene.

Ja fotball er resultatdrevet, men i det lange løp må man ikke se seg blind på disse faktorene. Er jo flust av eksempler på storklubber som famler i blinde her selv om de har ressurser og muligheter til å hente best mulig kapasiteter i form av trenere og spillere.

Skal prøve å utbrodere litt bedre senere mine tanker, sitter mellom slagene på jobb her.

Engasjement er jo noe klubben må kunne lese og styre. Du kan jo ikke klage over manglende engasjement eller klage over i overkant engasjement.
Da har man ikke det riktige verktøyene eller tatt de riktige valgene.

« Siste redigering: Mars 01, 2022, 12:42:22 av leedslife »

Dennis

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #34 på: Mars 01, 2022, 12:42:59 »
Takk for flott innlegg, leedslife.

Du treffer i grunn mine tanker også til punkt og prikke. Er heller ikke i tvil om at Marsch er en kompetent person. Jeg har også lett opp en rekke podcastepisoder hvor han er gjest hos diverse fotballprogrammer, for å høre mer fra hestens munn og ikke bare se og høre hva som er sagt etter at Leeds kom inn i bildet. Jeg må innrømme at jeg liker fyren og tankene hans, både faglig og på det mer menneskelige planet. Han er en mann som snakker om målsetting, energi og samarbeid, uten at det blir "klissete" på noen måte. Det siste vi hadde trengt nå er en type lik Mourinho eller Conte, som krever fokus på seg og gjerne splitter og hersker. Den typen virker han overhodet ikke som.

Jeg trenger ikke supplere til hva du skriver om mennesket Bielsa, men deler din bekymring i om styret (og da 49ers spesielt) forstår den effekten Bielsa har hatt. Samtidig bør de som leder denne klubben ha best innsikt i det, siden de tross alt har levd med det hver dag i tre og et halvt år. Amerikanerne har sakte men sikkert kommet inn og kan vel heller ikke ha unngått å kjenne på det? Det tok ikke Bielsa mer enn "fem minutter" å vekke Leeds etter årevis med dvale. Skrekken er i om apatien skulle snike tilbake igjen.

Så får vi håpe han blåser bekymringen vår av gårde. Bielsa vekket klubben og byen og viste vei, så er det lov å håpe at Marsch og co kan bruke det fundamentet og bygge videre på det. Time vil show som Blodstrupmoen sier.
Marching on together!

leedslife

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #35 på: Mars 01, 2022, 13:31:25 »
Takk for flott innlegg, leedslife.

Du treffer i grunn mine tanker også til punkt og prikke. Er heller ikke i tvil om at Marsch er en kompetent person. Jeg har også lett opp en rekke podcastepisoder hvor han er gjest hos diverse fotballprogrammer, for å høre mer fra hestens munn og ikke bare se og høre hva som er sagt etter at Leeds kom inn i bildet. Jeg må innrømme at jeg liker fyren og tankene hans, både faglig og på det mer menneskelige planet. Han er en mann som snakker om målsetting, energi og samarbeid, uten at det blir "klissete" på noen måte. Det siste vi hadde trengt nå er en type lik Mourinho eller Conte, som krever fokus på seg og gjerne splitter og hersker. Den typen virker han overhodet ikke som.

Jeg trenger ikke supplere til hva du skriver om mennesket Bielsa, men deler din bekymring i om styret (og da 49ers spesielt) forstår den effekten Bielsa har hatt. Samtidig bør de som leder denne klubben ha best innsikt i det, siden de tross alt har levd med det hver dag i tre og et halvt år. Amerikanerne har sakte men sikkert kommet inn og kan vel heller ikke ha unngått å kjenne på det? Det tok ikke Bielsa mer enn "fem minutter" å vekke Leeds etter årevis med dvale. Skrekken er i om apatien skulle snike tilbake igjen.

Så får vi håpe han blåser bekymringen vår av gårde. Bielsa vekket klubben og byen og viste vei, så er det lov å håpe at Marsch og co kan bruke det fundamentet og bygge videre på det. Time vil show som Blodstrupmoen sier.
Det siste først. Absolutt.

Min mening rundt Rad. Han tar jo på seg dette ansvaret vedr avskjedige Bielsa/ansette Marsch.
Han har vært en god eier og langt bedre enn de vi hadde tidligere så klart, men er fortsatt ikke helt klok på han.
Første modellen, spillerlogistikk, treneransettelser før Bielsa, Myanmar, logo etc. Positive er at han og vi som klubb har lært fort og faktisk snudd oss ganske raskt.
Ifølge min egen husk så var vel Bielsa et innspill fra Orta? Ut i fra kommunikasjon i går er Marsch og et innspill fra Orta. Men hvis jeg skal være gjøre litt egne teorier så vil jeg tro 49ers´er kraftig involvert her.
Er jo ganske innlysende at det er de som har ressursene og evt kompetansen til å føre oss videre eller close gapet.

Og til slutt.
Hvor aktiv har feks Rad vært siste 3 årene?
« Siste redigering: Mars 01, 2022, 13:37:10 av leedslife »

Dennis

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #36 på: Mars 01, 2022, 13:47:03 »
---
Det siste først. Absolutt.

Min mening rundt Rad. Han tar jo på seg dette ansvaret vedr avskjedige Bielsa/ansette Marsch.
Han har vært en god eier og langt bedre enn de vi hadde tidligere så klart, men er fortsatt ikke helt klok på han.
Første modellen, spillerlogistikk, treneransettelse, Myanmar, logo etc etc. Positive er at han og vi som klubb har lært fort og faktisk snudd oss ganske raskt.
Ifølge min egen husk så var vel Bielsa et innspill fra Orta? Ut i fra kommunikasjon i går er Marsch og et innspill fra Orta. Men hvis jeg skal være gjøre litt egne teorier så vil jeg tro 49ers´er kraftig involvert vedr denne.

Og til slutt.
Hvor aktiv har feks Rad vært siste 3 årene?

Jeg blir ikke helt klok på Radrizzani selv.

Han er en viktig i å ha snudd klubben rundt. Jeg syns han gjorde mange ting ganske umiddelbart etter å ha kjøpt ut Cellino, som han skal ha stor takk for. Bielsa vil alltid være den klare hovedårsaken til at Leeds rykket opp, men samtidig har han fått lov til å kjøre sitt løp fullt ut og de har stolt på han fullstendig inntil nylig. Det hadde aldri skjedd under verken Bates eller Cellino, som neppe hadde klart å overbevise Marcelo og heller ikke betalt for han.

Så er også Radrizzani en businessmann. Han kjøpte Leeds som en investering, ikke en lekegrind som Abramovitsj, Sheik Mansour osv. Det var vel alltid planen hans å selge seg ut på et tidspunkt. Og det kan jeg fullt ut forstå. Det er hans penger og han har brukt mye penger, noe som til slutt har avkastet seg.

Så kommer man mer over i spekulasjonshjørnet, når jeg påstår at det er 49ers som trekker i trådene nå. Jeg vet ikke hvor konkret denne utkjøpsplanen er, men Radrizzani gjør vel neppe ting som er radikalt mot deres interesse. Det trenger ikke være noe "skummelt" i det, men jeg tviler på at alle avgjørelsene ligger hos han i disse dager. Har også spekulert i om 49ers og et ønske om forandring er en større grunn til manglende investering i spillere, i større grad enn at "Bielsa ikke vil ha noen". Likevel er han nok med på sparkingen, da et nedrykk ville senket verdien på investeringen hans ganske betraktelig. Så vil historien vise om det var riktig.

Selv med et par feilsteg, Myanmar som den største ripen, så vil jeg sitte med et klart positivt bilde av Radrizzani når han selger majoriteten. Og det mener jeg ikke bare som en kontrast til de tullebukkene som satt der før han.
« Siste redigering: Mars 01, 2022, 13:49:50 av Dennis »
Marching on together!

Dennis

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #37 på: Mars 01, 2022, 14:06:19 »
Ikke meninga å ta over tråden her nå, men tenkte kanskje noen var interessert å høre litt mer om Marsch. Har gått gjennom et par intervjuer med han fra 2020 og 2021 og har følgende inntrykk (simplifisert):

- Veldig konkurransedrevet som person, men mer objektiv som trener. Fotball er en resultatorientert sport, men ikke nødvendigvis det siste resultatet som teller. Viktigere er langsiktig forbedring og potensiale. Kan være like "fornøyd" med kampen etter et tap som en seier.
- Fullt klar over den negative innstillingen til amerikanere i europeisk fotball. Veldig close med Bob Bradley og syns han fikk for hard medfart i Swansea etter god jobb de andre stedene, inkl Stabæk.
- Tror det er veldig viktig å analysere hva man gjør riktig og potensielle fallgruver også i gode tider og kampform. Føre var.
- Opptatt av å være fullstendig til stede i det som gjøres; "på jobb" når han er der, men også like opptatt av å være til stede med familie, i middag, ved å lære språk osv.
- Mener man bør lære språket i landet man jobber i, for å kunne kommunisere fullt ut. Jobbet i Montreal og lærte seg fransk, og begynte på tyskkurs allerede før han kom til Europa. Antakelig noe han sparer tid på her. :)
- Bruker mest tid på "det svakeste leddet" i maskineriet, fremfor å dyrke kun det som funker. Ikke ment som den dårligste spilleren, men å bygge opp yngre spillere, fokusere på de som har røket ut av laget eller sitter på benken og kan utfordre. Hvor kan man bli bedre? Har samtaler og video sessions med hver og en.
- Ser mennesket mer enn utøveren. Han mener det er viktig å se individet for å best kunne kommunisere og spille på styrkene. Dette går på alt fra fysikk og situasjonen i spillerstallen, spillertid etc og til kultur, religion osv. Han ønsker å forstå mennesket.
- Virker å ha et mantra i "percetion is reality", og at man må tørre. Han sier han er "dum nok til å tro" at han kan dra fra USA og ha suksess i Europa. så det blir nok mye jobb med det mentale, visualisering, positiv innstilling osv.

Han snakker godt for seg og det er umulig å ikke like fyren rent innledningsvis. Han er en helt annen type enn Bielsa, men samtidig kan man se klare likheter med de. Begge er sterke analytikere. Forskjellen er nok at Marsch er langt mer detaljopptatt når det gjelder mannen og ikke bare spilleren. Selv om Bielsa tydelig har fått enorm respekt for å være mentor for dagens spillere, er det likevel en helt annen type.

Det er langt viktigere og vanskeligere med handling enn ord, men positivt er det like så.
« Siste redigering: Mars 01, 2022, 14:27:48 av Dennis »
Marching on together!

Killa

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #38 på: Mars 01, 2022, 14:33:57 »
Takk skal du ha Dennis, setter stor pris på dine gode og innsiktsfulle innlegg her i det siste! Keep up! ;D

Cherry

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #39 på: Mars 01, 2022, 15:19:21 »
Det er jo med skrekkblandet fryd vi nå går inn i sesongens "siste matcher" - noe som blir som 12 cupfinaler men med poengfangst som premie.
Sikkert lett og skylde på Marsch hvis den negative trenden fortsetter , men jeg håper virkelig at fans `både her hjemme og ikke minst på tribunen støtter LAGET
som aldri før - og det tviler jeg ikke på heller...

Marsch er signet`for 3 år fremover , det er en mann ledelsen vår har troen på (etter garantert mye research) - jeg forstår det slik at han skulle være den som tok over uansett etter Bielsa
og det er en betryggende info i seg selv.......selv om han kanskje kom 12 kamper for tidlig.
Han virker kvikk i toppen`, har guts og passion som sitt mantra - og er flink til å uttrykke seg etter det jeg ser og hører av intervjuer.

Facit ift om dette "virker" på troppen slik som ønske er - ser vi nok ganske kjapt. Kan vi håpe på en god opplevelse allerede på lørdag?
Får han frigitt energi? Løper spillerne sokkene av seg for laget slik som tidligere?

Jeg ønsker han all mulig suksess, og jeg ønsker at vi som fans`ser en virkelig god manager i han fra nå - og fremover. ;)

ALAW

leedslife

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #40 på: Mars 01, 2022, 16:08:44 »
Takk skal du ha Dennis, setter stor pris på dine gode og innsiktsfulle innlegg her i det siste! Keep up! ;D
Stiller meg bak denne. La det komme flere, Dennis

HåvardK

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #41 på: Mars 01, 2022, 16:26:51 »
Jeg er så glad for at hovedvekten av innlegg ser ut til å støtte Marsch fullt ut. Jeg er enig i at dette virker som alt annet enn en panikksignering, og er slett ikke så overbevist om at 49-ers ene og alene står bak. Og vi får håpet at det grunnlaget som Bielsa la gjennom nesten fire år i klubben består, og at Marsch og fremtidige eiere og styre kan bygge videre på dette.
Side before self!

J-R

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #42 på: Mars 01, 2022, 17:22:16 »
Velkommen og lykke til⚽️
MOT

Gufrias

Sv: Ny head coach Jesse Marsch
« Svar #43 på: Mars 01, 2022, 18:31:32 »
Daniel Chapman har igjen forent flere kilder og presenterer Jesse Marsch for oss.

https://www.thesquareball.net/leeds-united/over-to-jesse-marsch-who-is-he-and-what-does-he-do-leeds-united/

Shaun Wright-Phillips

https://twitter.com/leeds_utd_news/status/1498568971565641729?s=21


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn, du er en perle. Jeg fikk jo egentlig litt Christensen-vibber av denne ansettelsen, men etter disse innleggene har jeg det mye bedre, takk skal du ha.
Hekta på Leeds siden 1974

Borge

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #44 på: Mars 01, 2022, 18:49:03 »
Har han noe av samme filosofi som Kjetil Knutsen?
Hvis vi kan fortsette å dyrke den offensive spillestilen, og samtidig forbedre forsvarsspillet så kan dette bli bra.
Noen som vet hvem han har med seg i teamet?
Borge

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #45 på: Mars 01, 2022, 18:51:19 »
Har han noe av samme filosofi som Kjetil Knutsen?
Hvis vi kan fortsette å dyrke den offensive spillestilen, og samtidig forbedre forsvarsspillet så kan dette bli bra.
Noen som vet hvem han har med seg i teamet?
Foreløpig vet vi bare at sønnen til John Toshack blir assistent, at Marcos Abad fortsetter som keepertrener, og ja en til utenfor Bielsas hard core trainer assistants også fortsetter


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trondjo

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #46 på: Mars 01, 2022, 21:31:20 »
Lykke til Jesse Marsch! Godt å lese at han virker som en bra fyr. Blir svært spennende å se de neste kampene og hvordan vi fremstår :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #47 på: Mars 03, 2022, 10:37:45 »
Har han noe av samme filosofi som Kjetil Knutsen?
Hvis vi kan fortsette å dyrke den offensive spillestilen, og samtidig forbedre forsvarsspillet så kan dette bli bra.
Noen som vet hvem han har med seg i teamet?
Foreløpig vet vi bare at sønnen til John Toshack blir assistent, at Marcos Abad fortsetter som keepertrener, og ja en til utenfor Bielsas hard core trainer assistants også fortsetter

Her er det mulig å bli kjent med Cameron Toshack.
Han vil være èn av to 'number two assistants', kanskje hans engelske alibi?
Ellers er det sagt at hans far, John Toshack, er ganske dårlig for tiden, så det kan være at han ikke vil være veldig til stede i starten?

Toshack will be joined by a second as-yet-unnamed assistant in Marsch’s Thorp Arch staff, as the American quickly sets about the daunting task of steering the Whites clear of the Premier League trap door.


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/inside-toshacks-managerial-debut-3593944
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #48 på: Mars 03, 2022, 11:38:43 »
Leser at Marsch liker en stor stall med mange alternativer. 26-28 spillere har han hatt tidligere. Han roterer på laget og bruker unggutter når det passer.  Når han kan, ikke bare når han må. Er dem gode nok er dem gamle nok.

Hvis vi er i PL neste år så må det nok handles i sommer.

Litt tidlig å synse om. Men spillerlogistikk er jo gøy da!

I år har vi 19 seniorspillere i stallen. Inkl Klaesson, Strujik og Shack. U23 gutta ikke medregnet.

Pr nå  mener jeg 16 spillere som holder ca PL nivå. Litt snillt. 10-11 holder garantert nivå. Av dem er noen linket vekk, Rodrigo og Raphinha. Må nok regne med at Raphinha selges. Ayling, Cooper, Klich, Forshaw og kanskje Dallas har nok nådd toppen. At mange av dem blir med videre er nok viktig for gruppa selv om de kanskje ikke blir førstevalg. Bra squad players med mye rutine.

Av de i stallen jeg ikke har blant de 16. Roberts har vel 12 kamper på seg til å vise om han ønsker å forbli i klubben. Samme med Shackleton. Klaesson også et usikkert kort.

Drameh, Hjelde, Cresswell, Bate, Bogusz, Summerville, Gelhardt. 7 unggutter jeg både håper og tror blir satset på. I tilegg har vi Greenwood, Davis, Mccinstry og Mccarron. Kenneh begynt å vise det talentet alle snakket om når han kom. Max Dean en annen. Sikkert flere også.

Hvis Raphinha, Klich og 2 til (ikke usannsynlig) blir borte sammen med Roberts og Shackleton er vi 13 spillere. At 8 unggutter blir med i stallen tror jeg vi ser.

Grovt estimert ligger det ann til 6-7 spillere inn hvis Marsch kjører samme stall størrelse som tidligere.

Rimelig sikker på at Phillips blir. Håper virkelig at Raphinha blir.

Uansett ligger det ann til en hektisk sommer.

Killa

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #49 på: Mars 03, 2022, 12:21:38 »
Da er hele backroom staff presentert:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/29575/jesse-marsch-confirms-backroom-team

Østerrikeren Franz Schiemer, waliseren Cameron Toshack og vår egen U23-trener Mark Jackson blir Marsch sin nærmeste krets i ledelsen av laget.
Bra Jackson rykker opp slik at han kan bidra med noe kontinuitet og kjennskap til troppen og ikke minst for de unge sin del.

Vi får bare håpe detta er et potent team med gode mann-mann egenskaper som får det beste ut av den enkelte av spillerne, det trengs virkelig nå....
« Siste redigering: Mars 03, 2022, 12:29:37 av Killa »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #50 på: Mars 03, 2022, 12:53:56 »
Da er hele backroom staff presentert:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/29575/jesse-marsch-confirms-backroom-team

Østerrikeren Franz Schiemer, waliseren Cameron Toshack og vår egen U23-trener Mark Jackson blir Marsch sin nærmeste krets i ledelsen av laget.
Bra Jackson rykker opp slik at han kan bidra med noe kontinuitet og kjennskap til troppen og ikke minst for de unge sin del.

Vi får bare håpe detta er et potent team med gode mann-mann egenskaper som får det beste ut av den enkelte av spillerne, det trengs virkelig nå....

FocusOnLeeds
Level 2:
Also if you watched the documentary series on RB Salzburg on Redbull TV you’ll see Franz Schiemer is quite vocal and hands on in the dressing room. Cameron Toshack also quite highly rated and done good with youth players.

Smart and sensible move by the club/Marsch on promoting  @jacko55555  to a first team coach. A familiar voice and done great things with the 23s who make up a good amount of our first team squad.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #51 på: Mars 03, 2022, 13:26:41 »
Da er hele backroom staff presentert:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/29575/jesse-marsch-confirms-backroom-team

Østerrikeren Franz Schiemer, waliseren Cameron Toshack og vår egen U23-trener Mark Jackson blir Marsch sin nærmeste krets i ledelsen av laget.
Bra Jackson rykker opp slik at han kan bidra med noe kontinuitet og kjennskap til troppen og ikke minst for de unge sin del.

Vi får bare håpe detta er et potent team med gode mann-mann egenskaper som får det beste ut av den enkelte av spillerne, det trengs virkelig nå....

FocusOnLeeds
Level 2:
Also if you watched the documentary series on RB Salzburg on Redbull TV you’ll see Franz Schiemer is quite vocal and hands on in the dressing room. Cameron Toshack also quite highly rated and done good with youth players.

Smart and sensible move by the club/Marsch on promoting  @jacko55555  to a first team coach. A familiar voice and done great things with the 23s who make up a good amount of our first team squad.

Rart med det, med mørke skyer og dårlig humør fra søndagen av - så har uka tatt seg vesentlig opp når man hører at ting "faller på plass"!!
Virker som om gode ressurser er kommet på plass, og er særlig fornøyd med kontinuitet ift at Jackson blir tatt opp og med på råd.
Gode vibber`nå!!  Gleder meg til lørdag!
 

Gordon McUseless

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #52 på: Mars 03, 2022, 14:23:44 »
Sitter og hører på pressekonferansen live nå og må si jeg liker fyren så langt. Tydelig og klar. Ydmyk overfor rollen han har fått og for sin forgjenger.
En kan se at han har en sterk vilje og mot til å gjennomføre og håper at dette smitter over på de spillerne som måtte være litt desillusjonert for tiden.

Reaney

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #53 på: Mars 03, 2022, 15:48:16 »
14 mann på bildet og 5 mann nevnt i reportasjen. Hvem er de andre?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #54 på: Mars 03, 2022, 16:39:10 »
14 mann på bildet og 5 mann nevnt i reportasjen. Hvem er de andre?
Godt spørsmål. Kan bare hjelpe med Rob Price som nr 2 fra høyre.
Har også lest at keepertrener Abad fortsetter uten at eg ser han i bildet...
Altså, Jackson nr 5 fra evnstre, så Toshack, Marsch, ukjent og så Schiemer... og Price nest borterst

« Siste redigering: Mars 03, 2022, 16:42:18 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #55 på: Mars 03, 2022, 17:18:08 »
Syns han gjorde ein god figur på pressekonferansen. Tydeleg medietrent, då. Kanskje dog litt vel «polert» etter min smak, etter 3-4 år med Bielsa, hehe

Off, håpar dette blir bra. Ellers blir det nok framover ein smule kaotisk i klubben, fryktar eg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #56 på: Mars 03, 2022, 18:17:05 »
Takk, Asbjørn. Burde kjent igjen Price på smilet 😊

Blank_File

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #57 på: Mars 03, 2022, 18:26:33 »
Bra pressekonferanse der ja, selv om det var mye obvious. Det er vel i grunnen det alle pre-match pressekonferanser er.

auren

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #58 på: Mars 03, 2022, 18:49:08 »
Syns han gjorde ein god figur på pressekonferansen. Tydeleg medietrent, då. Kanskje dog litt vel «polert» etter min smak, etter 3-4 år med Bielsa, hehe

Off, håpar dette blir bra. Ellers blir det nok framover ein smule kaotisk i klubben, fryktar eg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Framstår veldig sympatisk. Kanskje litt for sympatisk?

Men deilig å høre en pressekonferanse uten tolk og lange utbroderinger om ting som ikke alltid interesserer. Bielsas pressekonferanser var etterhvert et langt gjesp. Det viktigste fikk man som regel svar på tidlig - hvem som var tilgjengelig og utilgjengelig til neste kamp.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny head coach: Jesse Marsch
« Svar #59 på: Mars 03, 2022, 19:40:02 »
Marsch adresserer skadeproblemene, og høres ut til å ta ned trykket noe. Tror det er lurt på denne siden av sesongen. Bamford plutselig kanskje på benk allerede til helga.