Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa @Elland Road torsdag 10.03 kl. 20.45 på TV 2 SP  (Lest 9126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Må være snodig for både Bamford og Kalvin å komme inn igjen på dette laget, akkurat som proppen har gått ut av badekaret…
D skal mye til for at vi holder oss nå, kan ikke se scoringer komme …og da blir d få poeng.

Januarvinduet kan bli det som faktisk felte oss. Se Newcastle og Villa her nå….

Kun Firpo inn i sommer, Bielsa burde fått fyken før og januarvinduet. 3 viktigste faktorene for at dette ser ut til å gå til helvete i mine øyne.

Blir det ikke tre poeng mot Norwich så rykker vi ned.

Vil se dette laget på søndag

                          Meslier
Ayling   Llorente    Koch     Strujik

              Dallas            Bate

Summerville                     Raphinha

             Gelhardt    Bamford

Gleder meg til Phillips er tilbake. Inntil da så fårman håpe ungt pågangsmot hjelper!

 
« Siste redigering: Mars 10, 2022, 22:40:21 av Eriksen55 »

Kato

Dødballene i dag fra Leeds må være det verste noensinne sett i Premier League.
 

Gordon McUseless

Optimismen er tilbake når vi slår Norwich på søndag...tipper vi revansjerer oss. Jesse ser feilene nå, får vi håpe.
Den har jeg hørt etter hver kamp.

auren

Slutt. 0-3. Godkjente første 10 i andre omgang, resten var en pinlig affære. Det verste er ikke tapet, men selvtilliten gutta nå har. Søndagens kamp mot Norwich minner litt om vinn eller forsvinn. 6 strake tap. Gått målløse av banen 4 siste kamper. Det stinker dessverre nedrykk

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Carl Fisker

Trist å se Gary McAllister juble når Aston Villa scorer.

lojosang

Blir det jenter-12-håndallsirkel på midtbanen igjen fra floskelmitraljøsa?

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Sølvreven

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
Joda men ser ingen forskjell av den grunn. Spillere ute av posisjon synes jeg lite om.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

bmoen

Optimismen er tilbake når vi slår Norwich på søndag...tipper vi revansjerer oss. Jesse ser feilene nå, får vi håpe.
Slike avgjørende kamper taper alltid Leeds...
BMo - Leeds-fan siden 1964

Eriksen55

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
Joda men ser ingen forskjell av den grunn. Spillere ute av posisjon synes jeg lite om.

Han arvet en syltynn tropp med mange skader så er nok grunner til valgene. Men ja, hadde gjerne sett en rotasjon med Dallas opp, Koch ned og Ayling ut. Den sliter jeg med å skjønne.

Enda en ny langtidsskade nå. Den tynne troppen Bielsa ønsket raserer alt!

Cherry

Optimismen er tilbake når vi slår Norwich på søndag...tipper vi revansjerer oss. Jesse ser feilene nå, får vi håpe.

D skal nevnes at han har hatt liten tid ja.
Villa ett klart bedre lag enn oss i år, og FOR ett spillermateriell…

Spillerne våre derimot , de må faktisk prestere bedre enn dette….i dag var d forferdelig svakt.
 

lojosang

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
ENORM suksess. Å slippe inn 3 mål hjemme mot et ekstremt middelmådig lag uten å skape en eneste målsjanse er selvsag SUPERT så lenge man spiller sone.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Dennis

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
Joda men ser ingen forskjell av den grunn. Spillere ute av posisjon synes jeg lite om.

Han arvet en syltynn tropp med mange skader så er nok grunner til valgene. Men ja, hadde gjerne sett en rotasjon med Dallas opp, Koch ned og Ayling ut. Den sliter jeg med å skjønne.

Enda en ny langtidsskade nå. Den tynne troppen Bielsa ønsket raserer alt!

Slank tropp ønsket han, men kjøper ikke dette med at han ikke ønsket spillere. Han har flere ganger uttalt han ønsker (kun) spillere som er bedre enn de man hadde.

Det gapende hullet sentralt på midten burde selv Radrizzani sett lang vei unna. Den store feilen han har gjort med sin investering er å ikke backe Bielsa i sommer og januar, da alarmen gikk for fulle mugger. Bielsa la til en null bak Radrizzanis investering i Leeds, som han nå er i ferd med å barbere titalls millioner av. Det ansvaret sitter han med.

Det er noe som heter å spare seg til fant.
Marching on together!

GeirO

Optimismen er tilbake når vi slår Norwich på søndag...tipper vi revansjerer oss. Jesse ser feilene nå, får vi håpe.
Den har jeg hørt etter hver kamp.
Men nå møter vi et lag som er svakere enn de vi har møtt i det siste.
MOT

karaba

Dette var en sørgelig forestilling, spillere som Rodrigo, Firpo, Harrison og flere er så langt unna å holde PL standard at det er helt skremmende. Vi bør statisk sett ha minst 35p for å redde plassen, dvs at vi må vinne 4 av de siste 10 kampene. Kan ikke helt se hvordan dette skal skje med den formen vi viser nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Tror ikke dette blir lett.
Man skulle jo tro man får se en reaksjon og at vi tar 3 på søndag, men tror det skal bli hardt det og.
Han skal være både dyktig og ha flaks skal han klare dette Marsch.
Ikke nødvendigvis bare situasjonen og spillerne han har til rådighet, men omgivelsene rundt. Det er vond energi å jobbe i.
Så litt ut som Heckingbottom i si tid da kameraet zoomet inn.

Vi får håpe på et eller annet går veien på søndag som gjør at ting kan snu og vi kan gjenvinne litt selvtilitt og strikke sammen noen solide resultater.
Er jo ikke så mye vits å slakte spillerne. De er jo som de er. Når det fungerer kan de ta 3 poeng i kamper som dette. Fungerer det ikke blir det pinlig. Godt med Bamford. Vi trenger en med noe form for personlighet i dette laget. Kan ikke bare ha gratispassasjerer som spiller på andre.

Sterland

Må være snodig for både Bamford og Kalvin å komme inn igjen på dette laget, akkurat som proppen har gått ut av badekaret…
D skal mye til for at vi holder oss nå, kan ikke se scoringer komme …og da blir d få poeng.

Januarvinduet kan bli det som faktisk felte oss. Se Newcastle og Villa her nå….

Kun Firpo inn i sommer, Bielsa burde fått fyken før og januarvinduet. 3 viktigste faktorene for at dette ser ut til å gå til helvete i mine øyne.

Blir det ikke tre poeng mot Norwich så rykker vi ned.

Vil se dette laget på søndag

                          Meslier
Ayling   Llorente    Koch     Strujik

              Dallas            Bate

Summerville                     Raphinha

             Gelhardt    Bamford

Gleder meg til Phillips er tilbake. Inntil da så fårman håpe ungt pågangsmot hjelper!
Herlig å se din optimisme for at de unge spillerne skal heve laget.. Så langt har de ikke vist en dritt. Like fantastisk å lese alle kommentaren fra selverklærte eksperter på OEF om hvordan Bielsa mistet det, og hvor håpløst systemet hans var. Bielsa klatret alltid å skape press mot svakere motstand ala Villa, og vi gjør akkurat de samme feilene om det er sone eller mann/mann. Marsch kan kanskje levere gode pressekonferanser, men det er på banen han må vise dyktighet. Pratmakere har vi sett nok av i de siste 20 åra. Tipper han går i historiebøkene ala Milanovic, Røsler, Christensen, Evans og de andre toppmanagerene som har kostet oss skjorta. Når vi nå går ned i CC, er det på tide at Radrizzani selger unna og ta med seg Orta og resten av styret.

Kato

Meslier 6 Trist lite hjelp å få.
Dallas 4 Helt elendig etter mitt syn. Feilplassert på høyreback.
Struijk 4 - Ingenting i elleveren å gjøre når vi sliter der nede. Null selvtillit.
Ayling 6 - Feilplassert, klarer seg greit likevel.
Firpo 4 - At det går an å være så svak defensivt.
Forshaw 5 - Burde vært 4. valg sentralt.
Koch 4 - En lidelse å se han spille ballen gjennom ledd.
Harrison 2 - Må ha vært kobla til strøm.
Raphinha 4 - Tror han prioriterer å pakke leiligheta.
James 4 - Kantspiller vi ikke skal bruke når alt skal sentralt.
Rodrigo 1 - Kan ikke huske noen positive bidrag.
Gelhardt 4 - Hjelpe meg hvis han skal Berge oss.
Bamford 5 - Rusten.
Klich 5 - Tror han er på tur langt ut av laget.

Marsch - Ser ingenting som gir håp. Feile laguttak, spillemessig bare rot, målene triller inn, dødballene offensivt skammelige.

Dennis

Meslier 6 Trist lite hjelp å få.
Dallas 4 Helt elendig etter mitt syn. Feilplassert på høyreback.
Struijk 4 - Ingenting i elleveren å gjøre når vi sliter der nede. Null selvtillit.
Ayling 6 - Feilplassert, klarer seg greit likevel.
Firpo 4 - At det går an å være så svak defensivt.
Forshaw 5 - Burde vært 4. valg sentralt.
Koch 4 - En lidelse å se han spille ballen gjennom ledd.
Harrison 2 - Må ha vært kobla til strøm.
Raphinha 4 - Tror han prioriterer å pakke leiligheta.
James 4 - Kantspiller vi ikke skal bruke når alt skal sentralt.
Rodrigo 1 - Kan ikke huske noen positive bidrag.
Gelhardt 4 - Hjelpe meg hvis han skal Berge oss.
Bamford 5 - Rusten.
Klich 5 - Tror han er på tur langt ut av laget.

Marsch - Ser ingenting som gir håp. Feile laguttak, spillemessig bare rot, målene triller inn, dødballene offensivt skammelige.

Hadde barbert en karakter av alle unntatt Meslier, Ayling, Bamford og Klich.

Men at Harrison var kobla til strøm var et treffende bilde. ;D
« Siste redigering: Mars 10, 2022, 22:55:07 av Dennis »
Marching on together!

GaryMac

Godt å se at mye endret etter at vi kvittet oss med Bielsa. Har fått på plass en ordentlig defensiv struktur, angrepet flyter og målsjansene florerer.
HVA, spiller vi fortsatt med HVITE drakter... åja... da så....

Cherry

Meslier 6 Trist lite hjelp å få.
Dallas 4 Helt elendig etter mitt syn. Feilplassert på høyreback.
Struijk 4 - Ingenting i elleveren å gjøre når vi sliter der nede. Null selvtillit.
Ayling 6 - Feilplassert, klarer seg greit likevel.
Firpo 4 - At det går an å være så svak defensivt.
Forshaw 5 - Burde vært 4. valg sentralt.
Koch 4 - En lidelse å se han spille ballen gjennom ledd.
Harrison 2 - Må ha vært kobla til strøm.
Raphinha 4 - Tror han prioriterer å pakke leiligheta.
James 4 - Kantspiller vi ikke skal bruke når alt skal sentralt.
Rodrigo 1 - Kan ikke huske noen positive bidrag.
Gelhardt 4 - Hjelpe meg hvis han skal Berge oss.
Bamford 5 - Rusten.
Klich 5 - Tror han er på tur langt ut av laget.

Marsch - Ser ingenting som gir håp. Feile laguttak, spillemessig bare rot, målene triller inn, dødballene offensivt skammelige.

Herliii kommentar ift Harrisson  :D ;D… trodde han spilte i beksømstøvler…så vidt han traff ballen på corner.
Trist dette her da. Selvtillit og samhandling …fraværende.
 

Carl Fisker

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
Joda men ser ingen forskjell av den grunn. Spillere ute av posisjon synes jeg lite om.

Han arvet en syltynn tropp med mange skader så er nok grunner til valgene. Men ja, hadde gjerne sett en rotasjon med Dallas opp, Koch ned og Ayling ut. Den sliter jeg med å skjønne.

Enda en ny langtidsskade nå. Den tynne troppen Bielsa ønsket raserer alt!

Slank tropp ønsket han, men kjøper ikke dette med at han ikke ønsket spillere. Han har flere ganger uttalt han ønsker (kun) spillere som er bedre enn de man hadde.

Det gapende hullet sentralt på midten burde selv Radrizzani sett lang vei unna. Den store feilen han har gjort med sin investering er å ikke backe Bielsa i sommer og januar, da alarmen gikk for fulle mugger. Bielsa la til en null bak Radrizzanis investering i Leeds, som han nå er i ferd med å barbere titalls millioner av. Det ansvaret sitter han med.

Det er noe som heter å spare seg til fant.
Spot on.

karaba

Kamp: vs Aston Villa @Elland Road torsdag 10.03 kl. 20.45 på TV 2 SP
« Svar #141 på: Mars 10, 2022, 23:03:01 »
Spesielt å se eierne til Newcastle stå å ta bilder av hverandre på tribunen. Snakk om lekekasse for eiere som gir litt bismak.
Viser at har du penger nok så kan man kjøpe seg til fornyet kontrakt i PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

samadhi

Sparkingen av Bielsa ser foreløpig helt håpløst ut. Han fikk det beste ut av alle disse spillerne. Mer og mer tydelig at skader og manglende forsterkinger hindret hans videre fremgang.

March har en lang vei å gå for å å overbevise fansen nå. Så langt like dårlig bakover og dårlige fremover. Har ikke fått noe ny-manager-effekt og ikke lett å holde seg flytende på positive ord, pressekonferanser og happy-faces på sosiale mediaer. Skjebnekamp mot Norwich på søndag og spørst om denne gjengen er klare til den krigen nå.

marching on together,
derudaf forever...

Sterland

Nå er det kanskje på tide å kvitte seg med Orta. For en fantastisk bukett med bomkjøp han har prestert å levere. Det er ikke en eneste spiller som ble kjøpt etter opprykket som leverer denne sesongen. Han har kostet oss ekstremt dyrt inkl et høyst sannsynlig nedrykk til CC igjen. Bør måtte svare for sine bomkjøp, og bruke mindre tid til å krangle med fans. Fullstendig fiasko

Dennis

Spesielt å se eierne til Newcastle stå å ta bilder av hverandre på tribunen. Snakk om lekekasse for eiere som gir litt bismak.
Viser at har du penger nok så kan man kjøpe seg til fornyet kontrakt i PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bakdelen med fotball slik den ble omdannet tidlig på nittitallet.
Forskjell i pengesekker og muligheter har det alltid vært, men at disse folka får lov å leke seg er en skam.
Sportsvasking av verste sort.
Marching on together!

Kai

Kan jo gi en spillerbørs på endel av det Orta også har levert:

Rodrigo - 29 år, 300 mill. Terningkast 1. Skammelig dårlig.

Koch - Terningkast 2

James - Terningkast 2

Firpo - Barca my ass. Terningkast 2

Mye rask.
Sleng med Harrison, så pusher vi milliarden på denne gjengen.

Dennis

Blir det jenter-12-håndallsirkel på midtbanen igjen fra floskelmitraljøsa?

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Her er du god, Lojo! ;D
Marching on together!

leedslife

Vi skal se stort forsvarsspill på søndag. Norwich har faktisk sluppet inn 61! mål. 3 færre enn oss bare.

flynn

Jeg tror på seier mot Norwich. God natt!

Kato

Det januarvinduet kommer til å koste oss plassen.