Skrevet av Emne: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00  (Lest 10699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Kamp hjemme mot Norwich.  Dette er nærmest vinn eller forsvinn.  3 poeng er et must.  Stå bak Marsch.  Støtt laget uansett hvem som spiller.
Lagoppstillingen bestemmer treneren.  Er dere på stadion så syng hjertet deres ut for laget. Håper ting løsner nå.  Det blir ulidelig spennende.

MOT
« Siste redigering: Mars 12, 2022, 22:26:14 av Forever Whites »
Medlem 94237

Kato

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #1 på: Mars 12, 2022, 09:39:51 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.
« Siste redigering: Mars 12, 2022, 09:43:28 av Kato »
 

raggen

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #2 på: Mars 12, 2022, 09:53:21 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.

fornuftig lagoppstilling selv om jeg ville hatt noen andre enn rodrigo der fremme. men tipper JM kjører safe og kjører dallas på vb selv om jeg heller vil ha struijk der og dallas på mb slik du har satt det opp. dallas bringer mye i det offensive spillet og det håper jeg også den nye treneren ser
Forever Leeds United!!!!!!!!

Reaney

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #3 på: Mars 12, 2022, 10:10:33 »
Ingenting i forkant av denne denne kampen tilsier seier og 3 poeng. Det vi har fått bekreftet de siste 6 kampene er at vi mest sannsynlig er ligaens dårligste lag. Så er spørsmålet om vi er så dårlige at vi til og med ikke klarer å slå Norshit. Resultatene viser at også Norshit er dårlige. Spørsmålet blir om de er dårligere enn oss. Kanskje? Forhåpentligvis ikke.

leedslife

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #4 på: Mars 12, 2022, 10:55:55 »
Blir veldig overrasket hvis Dallas ikke spiller vback.
Vil tippe Ayling, Llorente, Strujik, Dallas? Ralph, Forshaw,Koch, Harrison, James, Rodrigo. Evt Bamford for Harrison og James ned.
Denne må bare vinnes. Sånn sett enkelt å forholde seg til.
Håper uansett vi får se 100 % innsats og tilstedeværelse i samtlige situasjoner i 90 minutt. Ellers er det bare å restarte nede i CC.

karaba

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #5 på: Mars 12, 2022, 12:12:21 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.
Med den innsatsen og holdningen Rodrigo har vist i det siste med Leeds drakta på, så bør Rodrigo starte på benken. Aldri sett en spiller (som faktisk er spansk landslagspiller) spille dårligere enn han gjorde på torsdag mot Aston Villa. Hvis Bamford kan spille 90 min så er det selvsagt at Rodrigo ikke starter, men ville heller sett eks en Bate eller en annen unggutt på banen som faktisk viser at han vil spille for Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #6 på: Mars 12, 2022, 12:35:21 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.
Med den innsatsen og holdningen Rodrigo har vist i det siste med Leeds drakta på, så bør Rodrigo starte på benken. Aldri sett en spiller (som faktisk er spansk landslagspiller) spille dårligere enn han gjorde på torsdag mot Aston Villa. Hvis Bamford kan spille 90 min så er det selvsagt at Rodrigo ikke starter, men ville heller sett eks en Bate eller en annen unggutt på banen som faktisk viser at han vil spille for Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vanskelig å argumentere mot at Rodrigo var usedvanlig svak sist.  Men jeg mener at problemet er laget og måten vi spilte på offensivt mot Villa. Til dels også mot Leicester. For det er ingen tvil om at Rodrigo har kvaliteter. Rodrigo var ikke så verst siste tiden med Bielsa. Arbeidsvilkårene for de foran har vært usedvanlig dårlige de to siste. Det håper jeg endres til i morgen samt at enkelte spillere hever seg.

En fit Bamford bør starte og makkern hans bør være en spiss. Om det er Rodrigo eller Gelhardt et fett for meg. Er Bamford ute håper jeg de to andre starter. For både Rodrigo og Raphinha er spillere med masse kvalitet.

Som Kato vil jeg ha Dallas på midten, Strujik vb, Ayling hb med Llorente og Koch på stopperplassen.
Blir det slik så bør James spille før Harrison. Personlig hadde jeg likt å få sett mer av Summerville, men ser at det kan bli litt voldsom gambling.

Sammen med Dallas på midten  ønsker jeg helst Bate, men som med Summerville kanskje ikke tiden for å gjøre det. Shackleton har jeg liten tro på der, men bedre å prøve han enn Klich kanskje. Men hadde nok blitt Forshaw om Marsc hadde valgt resten av laget som jeg håper.

Allerede begynt å bli nervøs for morgendagen. Magefølelsen sier at dette blir skuffende. Om det er reelt eller om det er en forsvarsmekanisme vet jeg ikke. Magefølelsen sier ihvertfall 1-3.

« Siste redigering: Mars 12, 2022, 12:38:38 av Eriksen55 »

karaba

Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #7 på: Mars 12, 2022, 12:42:08 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.
Med den innsatsen og holdningen Rodrigo har vist i det siste med Leeds drakta på, så bør Rodrigo starte på benken. Aldri sett en spiller (som faktisk er spansk landslagspiller) spille dårligere enn han gjorde på torsdag mot Aston Villa. Hvis Bamford kan spille 90 min så er det selvsagt at Rodrigo ikke starter, men ville heller sett eks en Bate eller en annen unggutt på banen som faktisk viser at han vil spille for Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vanskelig å argumentere mot at Rodrigo var usedvanlig svak sist.  Men jeg mener at problemet er laget og måten vi spilte på offensivt mot Villa. Til dels også mot Leicester. For det er ingen tvil om at Rodrigo har kvaliteter. Rodrigo var ikke så verst siste tiden med Bielsa. Arbeidsvilkårene for de foran har vært usedvanlig dårlige de to siste. Det håper jeg endres til i morgen samt at enkelte spillere hever seg.

En fit Bamford bør starte og makkern hans bør være en spiss. Om det er Rodrigo eller Gelhardt et fett for meg. Er Bamford ute håper jeg de to andre starter. For både Rodrigo og Raphinha er spillere med masse kvalitet.

Som Kato vil jeg ha Dallas på midten, Strujik vb, Ayling hb med Llorente og Koch på stopperplassen.
Blir det slik så bør James spille før Harrison. Personlig hadde jeg likt å få sett mer av Summerville, men ser at det kan bli litt voldsom gambling.

Sammen med Dallas på midten  ønsker jeg helst Bate, men som med Summerville kanskje ikke tiden for å gjøre det. Shackleton har jeg liten tro på der, men bedre å prøve han enn Klich kanskje. Men hadde nok blitt Forshaw om Marsc hadde valgt resten av laget som jeg håper.

Allerede begynt å bli nervøs for morgendagen. Magefølelsen sier at dette blir skuffende. Om det er reelt eller om det er en forsvarsmekanisme vet jeg ikke. Magefølelsen sier ihvertfall 1-3.
Noe sånt du ser for deg :-)
https://www.instagram.com/tv/Ca-P7gsA9e8/?utm_medium=copy_link


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #8 på: Mars 12, 2022, 12:45:23 »
Meslier

Ayling - Llorente - Koch - Struijk

Raphinha - Forshaw - Dallas - James

Gelhardt - Rodrigo

For tidlig for Bamford. Harrison og Klich på benk.

Vil ha en mer forsiktig tilnærming. Det er smultringer bakover som berger plassen. Vi har opplagt ikke selvtillit til noe voldsomt press-spill. Start med at spillerne prioriteres i vante posisjoner.
Med den innsatsen og holdningen Rodrigo har vist i det siste med Leeds drakta på, så bør Rodrigo starte på benken. Aldri sett en spiller (som faktisk er spansk landslagspiller) spille dårligere enn han gjorde på torsdag mot Aston Villa. Hvis Bamford kan spille 90 min så er det selvsagt at Rodrigo ikke starter, men ville heller sett eks en Bate eller en annen unggutt på banen som faktisk viser at han vil spille for Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vanskelig å argumentere mot at Rodrigo var usedvanlig svak sist.  Men jeg mener at problemet er laget og måten vi spilte på offensivt mot Villa. Til dels også mot Leicester. For det er ingen tvil om at Rodrigo har kvaliteter. Rodrigo var ikke så verst siste tiden med Bielsa. Arbeidsvilkårene for de foran har vært usedvanlig dårlige de to siste. Det håper jeg endres til i morgen samt at enkelte spillere hever seg.

En fit Bamford bør starte og makkern hans bør være en spiss. Om det er Rodrigo eller Gelhardt et fett for meg. Er Bamford ute håper jeg de to andre starter. For både Rodrigo og Raphinha er spillere med masse kvalitet.

Som Kato vil jeg ha Dallas på midten, Strujik vb, Ayling hb med Llorente og Koch på stopperplassen.
Blir det slik så bør James spille før Harrison. Personlig hadde jeg likt å få sett mer av Summerville, men ser at det kan bli litt voldsom gambling.

Sammen med Dallas på midten  ønsker jeg helst Bate, men som med Summerville kanskje ikke tiden for å gjøre det. Shackleton har jeg liten tro på der, men bedre å prøve han enn Klich kanskje. Men hadde nok blitt Forshaw om Marsc hadde valgt resten av laget som jeg håper.

Allerede begynt å bli nervøs for morgendagen. Magefølelsen sier at dette blir skuffende. Om det er reelt eller om det er en forsvarsmekanisme vet jeg ikke. Magefølelsen sier ihvertfall 1-3.
Noe sånt du ser for deg :-)
https://www.instagram.com/tv/Ca-P7gsA9e8/?utm_medium=copy_link


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe

Skulle gjerne sett dette mot City, Chelsea og Arsenal. Hadde økt sjansene betraktelig  :D

DON REVIE

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #9 på: Mars 12, 2022, 16:52:24 »
Hva er problemet? En YES man fra America er på plass!!!! Vi spiller vistnok ``sone``, svaret på alle problemenes mor!! Spillerne blir dobbelt så gode med ny trener, og Roberts er skada!! Dette ser lyst ut!!!! ::) :o Juniorene som er mye bedre enn seniorene får mye mer spilletid, og pressekonferansene foregår på bræjt Amerikansk så alle skjønner.  Ikke ærn ``sta`` heller sikkert , så må bli bra dette!!! Heldigvis leeeeeenge igjen av sesongen. !!
« Siste redigering: Mars 12, 2022, 17:19:41 av DON REVIE »

auren

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #10 på: Mars 12, 2022, 17:20:09 »
Går for en rysare av en kamp med seier 2-1. Dallas og Raphinha scorer for oss. Alt annet enn tre poeng orker jeg ikke å tenke på nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #11 på: Mars 12, 2022, 17:47:51 »
Vi tar nok Norwich. Mer bekymra for kampene etter. Ser det heldigvis ut som Brentford slår Burnley

Hallgeir *

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #12 på: Mars 12, 2022, 17:55:20 »
Vi tar nok Norwich. Mer bekymra for kampene etter. Ser det heldigvis ut som Brentford slår Burnley

Ja, det er kanskje helt sikkert.  :-\

Jeg er "livredd" for at den kampen ender med feil resultat.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #13 på: Mars 12, 2022, 19:59:11 »
Tror det går ad dundas mot Norwich også. Men.........

raggen

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #14 på: Mars 12, 2022, 22:11:39 »
I morgen vinner vi.. ingen nerver og glitrende spill.. 3-0 8) 8)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #15 på: Mars 12, 2022, 22:32:54 »
I morgen vinner vi.. ingen nerver og glitrende spill.. 3-0 8) 8)

Du har en god følelse.  8)

Skulle ønske jeg hadde like sterk tro.

Det første målet kan fort bli avgjørende for sluttresultatet.
« Siste redigering: Mars 12, 2022, 22:35:00 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #16 på: Mars 12, 2022, 22:39:48 »
Dette er den typen kamper som Leeds pleier å tape. Meeeen, Norwich er enda mer avhengig av å vinne denne kampen enn oss. De må nesten gå for trepoengeren og kommer til å måtte blottlegge seg defensivt i løpet av kampen. Vi har noen spillere med x-faktor som Norwich ikke har. Med en litt forsiktig tilnærming til kampen kan vi håpe at vi holder tett bakover og at en Raphinha eller Bamford avgjør kampen.

HåvardK

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #17 på: Mars 13, 2022, 00:09:52 »
Hva er problemet? En YES man fra America er på plass!!!! Vi spiller vistnok ``sone``, svaret på alle problemenes mor!! Spillerne blir dobbelt så gode med ny trener, og Roberts er skada!! Dette ser lyst ut!!!! ::) :o Juniorene som er mye bedre enn seniorene får mye mer spilletid, og pressekonferansene foregår på bræjt Amerikansk så alle skjønner.  Ikke ærn ``sta`` heller sikkert , så må bli bra dette!!! Heldigvis leeeeeenge igjen av sesongen. !!
Hva i all....

I min verden lever du ikke opp til ditt nick. RIP Don Revie - en mann som hadde hjertet i klubben Leeds.

Reaney

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #18 på: Mars 13, 2022, 00:35:30 »
Norshit har færrest mål av alle på bortebane, kun 7. Men så lenge Leeds slipper inn mål i alle kamper så scorer de vel i morra. Ellers er tendensen klar. 3 av 4 Norshit seire har kommet mot bunnlag (Everton, Brentford, Watford). 5 av bortemålene mot de to sistnevnte lagene. Leeds next.
« Siste redigering: Mars 13, 2022, 10:23:05 av Reaney »

Duncan Pub

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #19 på: Mars 13, 2022, 10:47:01 »
Nå  må det det bli slutt med 6 forsvarspillere. Koch kan bare spille midtstopper. Er du mulig at  amerikaneren snart hører på meg :   
 Ayling - Llorente - Koch - Dallas

Raphinha - Forshaw - Bate - James

Gelhardt - Rodrigo(Bamford)

RoarG

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #20 på: Mars 13, 2022, 12:06:40 »
Kamp hjemme mot Norwich.  Dette er nærmest vinn eller forsvinn.  3 poeng er et must.  Stå bak Marsch.  Støtt laget uansett hvem som spiller.
Lagoppstillingen bestemmer treneren.  Er dere på stadion så syng hjertet deres ut for laget. Håper ting løsner nå.  Det blir ulidelig spennende.

MOT
Enig med trådstarter her. Vinn eller forsvinn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #21 på: Mars 13, 2022, 12:17:40 »
Blant ryktene i det siste er at amerikanerne kommer for fullt på eiersiden og at Kinnear allerede er på vei ut.
Kinnear i dagens kampprogram:

🔊 Angus Kinnear: "I want to clarify internet rumours of my imminent demise have been greatly exaggerated. Whilst I appreciate that this won't be welcomed in all quarters, I am pretty certain that #LUFC wasn't built by people who gave up at the first moment the going got tough."

https://twitter.com/JoeDonnohue/status/1502965526888427524?s=20&t=UYSW2cM8CPr6Y-LIHq6-EA
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #22 på: Mars 13, 2022, 12:18:51 »
Kamp hjemme mot Norwich.  Dette er nærmest vinn eller forsvinn.  3 poeng er et must.  Stå bak Marsch.  Støtt laget uansett hvem som spiller.
Lagoppstillingen bestemmer treneren.  Er dere på stadion så syng hjertet deres ut for laget. Håper ting løsner nå.  Det blir ulidelig spennende.

MOT
Enig med trådstarter her. Vinn eller forsvinn.

De åtte siste kampene er viktigere enn denne ene kampen!

(De åtte siste spilles etter landskamppausen, Phillips er tilbake og de har kunnet trene i mer fred og ro etter Marsch' prinsipper)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #23 på: Mars 13, 2022, 14:07:50 »
Bammy starter og Koch &Harrison på benk.
MOT

Hallgeir *

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #24 på: Mars 13, 2022, 14:08:04 »
Bamford fra start.  :)
Super Leeds since 1968

Pettersen97

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #25 på: Mars 13, 2022, 14:20:02 »
Positiv lagoppstilling. Spillere satt opp i sine vante posisjoner (bortsett fra Dallas). Rodrigo og Bambam som spisser med hurtigtoget og teknikeren på "sidene" bak spissene. Dette kan bli morro. Det gledes til kamp! #MOT ;D
The Mighty Whites

Blank_File

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #26 på: Mars 13, 2022, 14:33:30 »
Er det lurt med Bamford fra start? Jeg er så redd i dag. Så grusomt redd.

Gordon McUseless

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #27 på: Mars 13, 2022, 14:33:48 »
Laget er ser greit ut etter forholdene, bortsett fra at Struijk burde vert byttet med Koch og muligens Klich mot Bate.

Gordon McUseless

Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #28 på: Mars 13, 2022, 14:34:48 »
Er det lurt med Bamford fra start? Jeg er så redd i dag. Så grusomt redd.
Det blir spennende å se om han helst skulle kommet inn etter pausen, men håper det er en rasjonell vurdering og ikke desperasjon.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Emne: Kamp: vs Norwich @Elland Road søndag 13.03 kl. 15.00
« Svar #29 på: Mars 13, 2022, 14:34:49 »
Er det lurt med Bamford fra start? Jeg er så redd i dag. Så grusomt redd.

Eg starter kampen i fosterstilling.
Går det rett veg underveis håper eg å sakte krype ut av stillingen under kampens gang...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan