Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.  (Lest 16102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #300 på: Mars 19, 2022, 10:44:34 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #301 på: Mars 19, 2022, 10:59:12 »
Bamford feiret seg til skade da han kom inn på senhøsten og skåret. Gelhardt snakkes det også om at ryggskaden oppsto ved forrige kamps feiring?

Jeg foreslår at klubben innfører Allan Clarke-feiringen som standard: En arm i været. Garantert uten skaderisiko!  :)
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #302 på: Mars 19, 2022, 11:01:33 »
Veldig imponerende seier med tanke på spillerne som var på banen og det skadekaoset som det endte i. Må være første gang i historien at vi har byttet fire spillere i løpet en kamp og tre bytter allerede før pause pga skader.
Fikk god hjelp av det røde kortet, men uansett meget imponerende av Marsch og gutta!

Vi skaper veldig mye sjanser med spillestilen til Marsch. Synes også at vi har mer kontroll defensivt enn de siste mnd under Bielsa.
Eneste kampen jeg ikke synes vi fortjente noe var mot Villa. Vi burde hatt 9 poeng siste fire kampene, men det ville seg ikke mot Leicester.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #303 på: Mars 19, 2022, 11:01:41 »
Vi var dårligere enn divisjonens desidert dårligste lag det meste av kampen mot Norwich, og holder på å rote vekk alt med å sette inn en midtstopper med en halvtime igjen. Vi ganske bra mot Leicester, det er jeg enig i. Men det håpløse opplegget der vi ser ut til å spille uten midtbane holdt på å bli katastrofalt der også. Heldigvis vinner Wolves sin nummer ni kampen for oss i dag. Og gudene skal vite at vi har fortjent marginene vi har fått på vår side de siste to kampene.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Det mener du ikke, Lojo!?
Heller det enn å moderere egne utsagn en mikrosmule.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #304 på: Mars 19, 2022, 11:05:11 »
Diskuteres mye sin sak her istedenfor fag.
Spesielt.
Vi fikk en gavepakke, tok den og sammen med overtiden sist har vi levert de viktigste minuttene siden opprykket.
Synes vi langt i fra har vært overbevisende spillemessig, men vi har marginer og tur og plukker poeng. Snart poeng nok til at vi berger også begynner en jævla stor jobb til sommeren og Marsch virkelig store test.
Da skal dette her godt opp på tabellen. Kanskje med mål om en liten gulrot i tillegg.
Stort å se ansvaret Creswell tok. Ja, takk til han og Cooper bak.
Helt enig. Bør være bankers videre slik Llorente fremstår for tida. Tilfører sårt tiltrengt hodestyrke også, og lederegenskaper.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #305 på: Mars 19, 2022, 11:06:55 »
Her er altså foranledningen til frisparket Wolves fikk som gav 2-0...

Sååå kjekt da at de likevel taper!!!!

https://twitter.com/lukechunknaylor/status/1504987236990861319?s=20&t=8xWkZ1zcoYMeEWjujUUWkQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #306 på: Mars 19, 2022, 11:11:33 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Ja litt pessimistisk.
Må ikke glemme at Wolves mistet Neves etter 25 og senere da Jimenez med rødt.
Ikke akkurat  ubetydelige spillere i dette Wolves laget.
I tillegg kom vi faktisk bare unna det med 2 til pause å kunne mobilisere igjen.

Fantastisk måte å connecte Nye Leeds under Marsch med supporterne igjen siste to kampene.
Er jo sånt som dette som klistret seg på minnet

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #307 på: Mars 19, 2022, 11:13:54 »
Interessant å lese kamptråden noen timer ETTER kampen! :)
Ja, ja....Hvor hadde vi vært uten Ayling og Dallas? To giganter som alltid står fram og gir alt for laget.
Ellers noterer jeg meg at Rodrigo fortsetter framgangen, og at Daniel James er et fysisk monster,
Cresswell er trolig vår beste stopper allerede, men denne Greenwood forstår jeg meg ikke på. Virker svært tam, helt uten faenskap og "edge" i spillet.
Gi nå Greenwood litt mer tid enn et par innhopp før han får Roberts-stempelet. Var nå ikke tam i forkant av scoringen til Rodrigo ihvertfall.
Har ikke fått ut potensialet, på langt nær. Viser klasse på U-23, men har så langt slitt med tempoet i PL. Eneste måten å få endret på dette er å gi ham minutter. I dag (i går, selvsagt) kom han innpå for tidlig, og bidro lite bortsett fra assisten, også når vi var en mann mer. Men jeg tipper han blir gradvis bedre dess mer tillit han får. Ikke alle det skjer med, uten å nevne navn.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #308 på: Mars 19, 2022, 11:16:45 »
Her er altså foranledningen til frisparket Wolves fikk som gav 2-0...

Sååå kjekt da at de likevel taper!!!!

https://twitter.com/lukechunknaylor/status/1504987236990861319?s=20&t=8xWkZ1zcoYMeEWjujUUWkQ

Og Struijk får gult kort!
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #309 på: Mars 19, 2022, 11:21:30 »
Marsch snakket om noen taktiske endringer i pausen.

En ting jeg merket meg var at Harrison ble flyttet bredere i banen. Før pause lå han ikke på krittet, noe mer sentralt. Etter pause mener jeg han opererte bredere. Og kom mer med i spillet.

Så kan det jo se ut som rekkefølgen blant U-23 spillerne er endret etter Bielsa. Greenwood ser jo ut til å ha passert Summerville i køen.

Noe av det viktigste i innspurten er jo å få satt et ordentlig stopperpar. Nå har vi brukt Cooper, Llorente, Koch, Struijk, Ayling og Cresswell denne sesongen. Ikke småtterier.

Etter mitt syn er Cooper - Llorente det helt klart foretrukne når alle er på plass.
Herlig å kunne diskutere disponeringer igjen!
Tror fysikken taler til Greenwoods fordel vs Summerville, samt det faktum at han er mer spiss, mens Summerville er kant. Tipper sistnevnte ville fått noen minutter i går hvis ikke vi hadde fått alle skadene. Sørlig mtp at Rapha var ute.
Llorente har hatt en nedadgående kurve i hele år, og var etter mitt syn ufattelig svak i går. Jeg mener at vi trenger duellstyrken og fysikken til Cresswell resten av sesongen. Gjerne sammen med Cooper, men Cressy virker å være såpass mentalt sterk at han vil fungere uansett makker - kanskje med unntak av Struijk, som jeg syns i alt for liten grad tar ansvar der bak.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #310 på: Mars 19, 2022, 11:24:58 »
Marsch snakket om noen taktiske endringer i pausen.

En ting jeg merket meg var at Harrison ble flyttet bredere i banen. Før pause lå han ikke på krittet, noe mer sentralt. Etter pause mener jeg han opererte bredere. Og kom mer med i spillet.

Så kan det jo se ut som rekkefølgen blant U-23 spillerne er endret etter Bielsa. Greenwood ser jo ut til å ha passert Summerville i køen.

Noe av det viktigste i innspurten er jo å få satt et ordentlig stopperpar. Nå har vi brukt Cooper, Llorente, Koch, Struijk, Ayling og Cresswell denne sesongen. Ikke småtterier.

Etter mitt syn er Cooper - Llorente det helt klart foretrukne når alle er på plass.

Passert og passert. Den ene er spiss og den andre er ving. Heldigvis settes en spiss inn når en spiss må ut.

Ellers enig i dine betraktninger  :)

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #311 på: Mars 19, 2022, 11:34:24 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Ja litt pessimistisk.
Må ikke glemme at Wolves mistet Neves etter 25 og senere da Jimenez med rødt.
Ikke akkurat  ubetydelige spillere i dette Wolves laget.
I tillegg kom vi faktisk bare unna det med 2 til pause å kunne mobilisere igjen.

Fantastisk måte å connecte Nye Leeds under Marsch med supporterne igjen siste to kampene.
Er jo sånt som dette som klistret seg på minnet
Ingen tvil om at Wolves mistet betydelige spillere, samt at de hadde skader fra før som påvirket startoppstillingen. Uansett ikke i nærheten av hvordan det rammet oss både før og under kampen - selvsagt sett bort fra det røde kortet. Det som var herlig, var at vi faktisk grep sjansen til å snu da vi fikk den. Forshaw dirigerte midtbanen, Harrison utfordret og utfordret, Ayling og til dels Dallas fosset opp langs kantene og Rodrigo briljerte i tierrollen.
Vi kan snakke mye om Marsch sin rolle i dette. Mulig noen har forstått det slik at bl a undertegnede ser på ham som et geni, men det er ikke tilfelle. Jeg tror imidlertid han har noen gode egenskaper, bl a dette med å spre entusiasme og engasjement, noe som er særledes viktig når vi nå kjemper i bunnstriden. Jobben med å skaffe poeng er det uansett spillerne som må gjøre, og da må de være i nærheten av flytsonen.

gekon17

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #312 på: Mars 19, 2022, 11:36:34 »
Marsch snakket om noen taktiske endringer i pausen.

En ting jeg merket meg var at Harrison ble flyttet bredere i banen. Før pause lå han ikke på krittet, noe mer sentralt. Etter pause mener jeg han opererte bredere. Og kom mer med i spillet.

Så kan det jo se ut som rekkefølgen blant U-23 spillerne er endret etter Bielsa. Greenwood ser jo ut til å ha passert Summerville i køen.

Noe av det viktigste i innspurten er jo å få satt et ordentlig stopperpar. Nå har vi brukt Cooper, Llorente, Koch, Struijk, Ayling og Cresswell denne sesongen. Ikke småtterier.

Etter mitt syn er Cooper - Llorente det helt klart foretrukne når alle er på plass.

Passert og passert. Den ene er spiss og den andre er ving. Heldigvis settes en spiss inn når en spiss må ut.

Ellers enig i dine betraktninger  :)
Men spilte ikke Greenwood for det meste høyre kant og James spiss? Vet de bytter posisjoner igjennom kampen, men synes det så slik ut store deler av kampen?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #313 på: Mars 19, 2022, 12:11:01 »
I øyeblikket kan vi jevnstille
Noel Whelan
Alfie Haaland
Luke ‘Bill’ Ayling

De har alle 8 mål for Leeds United

https://twitter.com/lufcstats/status/1505132951155130369?s=12


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #314 på: Mars 19, 2022, 12:21:37 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Nei, men jeg mener jeg så hva som bodde i ham fra dag to. Floskler før kamp og skylder på spillerne etter kamp ved tap. Ikke like katastrofe som Madsivo Feilino, Colin Wanker eller Giftdvergen, da. LAANGT bedre enn dem.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Har vært i tvil lenge, men nå skjønner jeg at du er her inne for å trolle og provosere. Artig hobby det
Du har slengt rundt deg med edder og galle i tre år og omtalte så vidt jeg husker Kalvin Philips som ubrukelig i sin tid, men at noen ANDRE er negative når vi knapt har fått ballen høyere i banen enn 30 meter fra Bamford måtte ut til niern DERES ble sendt ut så troller vi.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #315 på: Mars 19, 2022, 12:24:50 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Nei, men jeg mener jeg så hva som bodde i ham fra dag to. Floskler før kamp og skylder på spillerne etter kamp ved tap. Ikke like katastrofe som Madsivo Feilino, Colin Wanker eller Giftdvergen, da. LAANGT bedre enn dem.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Har vært i tvil lenge, men nå skjønner jeg at du er her inne for å trolle og provosere. Artig hobby det
Du har slengt rundt deg med edder og galle i tre år og omtalte så vidt jeg husker Kalvin Philips som ubrukelig i sin tid, men at noen ANDRE er negative når vi knapt har fått ballen høyere i banen enn 30 meter fra Bamford måtte ut til niern DERES ble sendt ut så troller vi.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Koser meg med tre poeng jeg. Det er det eneste som teller ut sesongen. Stilkarakterer er fullstendig underordnet.

Dessuten handler min melding til deg og ingen ANDRE om alt annet enn det som skjedde i tidspunktet det var en nier på banen.

Bra du la "så vidt jeg husker". For det tror jeg ikke stemmer. At jeg var skeptisk til han før Bielsa vet jeg. Tviler på at jeg var den eneste. Vi er vel alle enige om at Phillips før og etter Bielsa er to fullstendig forskjellige spillere.

For all del. Du må gjerne mene at jeg sprer eder og galle her inne. Egentlig fornøyd med at det kun gjelder 3 av nesten 20 år her inne. Takk  :)
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 12:52:36 av Eriksen55 »

Kato

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #316 på: Mars 19, 2022, 13:37:22 »
Hvor er Jon R blitt av?
 

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #317 på: Mars 19, 2022, 13:39:07 »
Når Cooper er klar, så håper jeg det blir han og Cresswell i par og hvis alle stopperne er klar, så alt etter motstander så håper jeg på Cresswell/Llorente-Cooper.
Har hatt min tvil til Cooper etter opprykket og det er ikke ferdighetene med ball eller farten hans som gjør at han bør på plass igjen snarest, men det faktum at han er SJEF der bak og kan styre og oppildne troppene sine som få andre kan i dette laget.
Det er dette vi har savnet mest når han har vert borte. og det har røynet på.

Struijk har jeg mistet all tiltro til.
-Svak i posisjonering (tror mann mann fremdeles gjelder) og så er han ufattelig treg og nå også tilsynelatende frynsete i nervene.
-Blir fraløpt gang på gang og det har vi sett i hele år og dette er en ting som ikke kan trenes bedre dessverre.

Cresswell ser en hver gang han har fått sjansen er en maskin der bak og tipper han er landslagsspiller innen få år.
Skal ikke se bort fra at Hjelde og Cresswell er vårt stopperpar om 2-3 år.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #318 på: Mars 19, 2022, 14:28:55 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Ja litt pessimistisk.
Må ikke glemme at Wolves mistet Neves etter 25 og senere da Jimenez med rødt.
Ikke akkurat  ubetydelige spillere i dette Wolves laget.
I tillegg kom vi faktisk bare unna det med 2 til pause å kunne mobilisere igjen.

Fantastisk måte å connecte Nye Leeds under Marsch med supporterne igjen siste to kampene.
Er jo sånt som dette som klistret seg på minnet
Greit at Neves gikk ut men han som erstattet ham sto for et mål og en assist Så veldig svekket ble de da ikke av det byttet.
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 14:35:30 av Lucas the Kop Cat »

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #319 på: Mars 19, 2022, 14:40:17 »
Nå er vel Meslier ute også. Det skal ikke gå an!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Var det en hofteskade eller ribbein som gikk?
Holdt seg vel til brystkassa?

I intervjuet etter kampen sier Marsch at Meslier fikk en smell i hofta.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #320 på: Mars 19, 2022, 14:43:26 »
Stats twitrer:
Think I need an international break to recover !

Vel en halvtime senere twitrer Klich:
Me too

 ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #321 på: Mars 19, 2022, 14:48:35 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Ja litt pessimistisk.
Må ikke glemme at Wolves mistet Neves etter 25 og senere da Jimenez med rødt.
Ikke akkurat  ubetydelige spillere i dette Wolves laget.
I tillegg kom vi faktisk bare unna det med 2 til pause å kunne mobilisere igjen.

Fantastisk måte å connecte Nye Leeds under Marsch med supporterne igjen siste to kampene.
Er jo sånt som dette som klistret seg på minnet
Greit at Neves gikk ut men han som erstattet ham sto for et mål og en assist Så veldig svekket ble de da ikke av det byttet.
Godt poeng, Lucas.

leedslife

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #322 på: Mars 19, 2022, 14:55:58 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Ja litt pessimistisk.
Må ikke glemme at Wolves mistet Neves etter 25 og senere da Jimenez med rødt.
Ikke akkurat  ubetydelige spillere i dette Wolves laget.
I tillegg kom vi faktisk bare unna det med 2 til pause å kunne mobilisere igjen.

Fantastisk måte å connecte Nye Leeds under Marsch med supporterne igjen siste to kampene.
Er jo sånt som dette som klistret seg på minnet
Greit at Neves gikk ut men han som erstattet ham sto for et mål og en assist Så veldig svekket ble de da ikke av det byttet.
Mulig. Personlig tror jeg det er litt mer sammensatt en så. Men ser man veldig overfladisk på det kan man vel argumentere sånn at 1 mål og 1 assist gav de mer enn struktur, balanse og trygghet.
Rollen til Neves er ikke veldig ulik Phillips hos oss.
Tror også et wolves uten jimenez, Neves, saiss fort hadde ligget motsatt plassert i ligaen. Veldig avhengig av sentrallinja de og som oss.

auren

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #323 på: Mars 19, 2022, 14:58:07 »
Rødt på Jimenez. Tviler på at det har så mye å si dessverre. Vi er for dårlig offansivt til å bryte ned Wolves. Tror heller det blir 3-0 enn 2-1…

Meslier ut også ja! Ai ai ai!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne var litt artig å lese i etterkant  8)
Hehe. Akkurat der og da var det lite som tydet på at vi skulle komme tilbake. Men alltid like deilig å ta feil

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Borge

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #324 på: Mars 19, 2022, 18:30:11 »
Alle de fire som ble skadet er ok sier han, og det må jo være lovende :-) Og Phillips snart klar, men uaktuell i går men valgte å ha han på benken.
https://www.youtube.com/watch?v=x4xd1JQypSg
Borge

auren

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #325 på: Mars 19, 2022, 19:16:58 »
Kanskje noen mener det er idiotisk å ha Kalvin på benken når det er uaktuelt at han kom til å få noen minutter, men jeg tror likevel dette gjør noe med både Kalvin selv og resten av spillergruppa. Han er tross alt lagets største profil, og få ham med i garderoben med sitt smittende humør tror jeg er bedre enn å hive inn en U-23-spiller som ikke hadde spilt likevel.

Og se på kaptein Cooper, som heller neppe ville spilt. Holder rundt og trøster Bamford da han måtte ut. Tror ikke vi skal undervurdere effekten av å ha kapteinen og midtbanesjefen tilbake i troppen, selv om de ikke spilte et eneste minutt.

Good call Jesse!

Og så gjorde det nok også noe med fansen! Jeg ble ihverfall kjempeglad over å se begge tilbake

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #326 på: Mars 19, 2022, 19:39:28 »
Kanskje noen mener det er idiotisk å ha Kalvin på benken når det er uaktuelt at han kom til å få noen minutter, men jeg tror likevel dette gjør noe med både Kalvin selv og resten av spillergruppa. Han er tross alt lagets største profil, og få ham med i garderoben med sitt smittende humør tror jeg er bedre enn å hive inn en U-23-spiller som ikke hadde spilt likevel.

Og se på kaptein Cooper, som heller neppe ville spilt. Holder rundt og trøster Bamford da han måtte ut. Tror ikke vi skal undervurdere effekten av å ha kapteinen og midtbanesjefen tilbake i troppen, selv om de ikke spilte et eneste minutt.

Good call Jesse!

Og så gjorde det nok også noe med fansen! Jeg ble ihverfall kjempeglad over å se begge tilbake

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror du er inne på et viktig poeng her.

Å se disse to på benken, gjør noe med moralen i laget. Man styrker troen på at dette fortsatt kan gå bra, og det nærmer seg det stadiet hvor man kan stille med de presumtivt beste man har.
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 19:47:49 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Bellini

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #327 på: Mars 20, 2022, 11:12:17 »
Helt utrolig at vi faktisk får 3 poeng i denne kampen grusom 1 omgang og det kunne fort vært både 3 og 4 i sekken. Hvor mye av endringen som skylles pause praten og taktisk til Jesse er jeg usikker på men hadde de blitt slaktet i 2 omg også hadde han blitt hengt for å dingle så da må han få kredd for å snu ting også

Så ikke mye bedring til i spillet de første 7-8 og ting snudde helt tydelig med det røde kortet og redusering bare minutter etterpå, så ut som om den ekstra mannen ga oss rommet og roen til å spille de ut med bra pasningsspill og innsats.
Jeg synes Koch ga oss en veldig bra oppgradering bak når han kom inn for Llorente (som var veldig dårlig) og håper det blir satset på han fremover når Llorente så helt tydelig er ute av form. Er ikke så imponert av Cresswell som flere her(i form av en av banens beste) men han viser en mye bra ting og har helt tydelig potensiale som kan gi oss mye moro. Greenwood synes jeg fortsatt gjorde en dårlig kamp sleit med å få vist noe som helst men fikk en fin assist og unge spillere bør få noen inn hopp over flere kamper før vi stempler som ubrukelig, men utfra det han viste her her jeg ikke mye tro på gull. 

Håper vi nå er på gang og med Kalvin, Cooper og Raphinah tilbake bær dette kunne gå veldig fint, kort vei opp også nå. Spådom er at vi vinner siste mot Brentford og klatre til en fin 12 plass

Kato

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #328 på: Mars 20, 2022, 11:21:48 »
Helt utrolig at vi faktisk får 3 poeng i denne kampen grusom 1 omgang og det kunne fort vært både 3 og 4 i sekken. Hvor mye av endringen som skylles pause praten og taktisk til Jesse er jeg usikker på men hadde de blitt slaktet i 2 omg også hadde han blitt hengt for å dingle så da må han få kredd for å snu ting også

Så ikke mye bedring til i spillet de første 7-8 og ting snudde helt tydelig med det røde kortet og redusering bare minutter etterpå, så ut som om den ekstra mannen ga oss rommet og roen til å spille de ut med bra pasningsspill og innsats.
Jeg synes Koch ga oss en veldig bra oppgradering bak når han kom inn for Llorente (som var veldig dårlig) og håper det blir satset på han fremover når Llorente så helt tydelig er ute av form. Er ikke så imponert av Cresswell som flere her(i form av en av banens beste) men han viser en mye bra ting og har helt tydelig potensiale som kan gi oss mye moro. Greenwood synes jeg fortsatt gjorde en dårlig kamp sleit med å få vist noe som helst men fikk en fin assist og unge spillere bør få noen inn hopp over flere kamper før vi stempler som ubrukelig, men utfra det han viste her her jeg ikke mye tro på gull. 

Håper vi nå er på gang og med Kalvin, Cooper og Raphinah tilbake bær dette kunne gå veldig fint, kort vei opp også nå. Spådom er at vi vinner siste mot Brentford og klatre til en fin 12 plass

Helt enig i det du sier om Cresswell. Fysisk monster, men så begrensa ut langs bakken, og tror han vil slite mot gode enkeltspillere.

Helt uenig i det du sier om kampbildet etter pause. Jeg synes vi gikk rett i strupen på dem etter pause, og presset knallhardt. Vi var på fremfoten fra start.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #329 på: Mars 20, 2022, 11:34:15 »
Leeds-Live har en artikkel om half time team talken til Marsch. Ganske så avgjørende...

Inside the Leeds United dressing room inquest behind Wolves fightback after dire first half
Leeds United came back from a 2-0 half-time deficit with three injuries to win 3-2 at Molineux and bring three points home from Wolverhampton Wanderers after a crucial half-time team-talk

By Beren CrossLeeds United club writer  10:00, 20 MAR 2022

Self-pity, regret and giving up was not an option when Leeds United’s players arrived to find Jesse Marsch stewing in the Molineux dressing room at half-time on Friday. The head coach had stormed down the tunnel immediately after Wolverhampton Wanderers’ second goal and before the half-time whistle blew.

As the team trudged off, their season looked to be in a sorry state. There were three injuries in one half, all to key senior players and they were two goals down off the back of a dire display which spelt nothing but relegation, only five days after an unforgettable late Norwich City win.

Marsch, who has spoken at length about the character of this squad and his personal desire to improve every one of them, to embed them into his vision for how the game should be played, was not about to let them descend into apathy. He pulled the curtain back on that half-time inquest post-match.

“The best part of this one was we talked at half-time, we talked a little bit about tactics, but we talked more about not feeling sorry for ourselves,” he said. “We talked about it was easy, after three injuries and a late goal in the half to be down nil-two, to be thinking it's not our day and what are we going to do now.

“I tried to encourage them to believe if we had a good start to the game like we did, actually against Aston Villa, and if we could find the goal the momentum would change. Now, we get a little bit lucky that we pick up a red card, but it's deserved at the same time.

“Then you saw the quality of men more than anything, with no subs left after the 50th minute, four injuries. For guys to dig in and push the game and stay tough, to have young guys come on the pitch and deliver the performances like that, says a lot about the character of the men we have and they deserve all the credit.

“It's also to do [with] I'm learning more and more what the identity of Leeds United is and it's gritty, it's hard. It's about belief, it's about never saying die.

“It's about giving everything you have to the match and these young men do that in a big way. So, yes, what a result.”

Marsch now has a fortnight to prepare his squad for the visit of Southampton to Elland Road on April 2, who are coached by Ralph Hasenhuttl. Marsch was a part of the backroom staff behind Ralf Rangnick which succeeded Hasenhuttl at RB Leipzig in 2018.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/inside-leeds-united-dressing-room-23444432
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan