Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.  (Lest 16119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Skulle satt innpå Summerville og satt James på topp. Greenwood er ikke god nok!

Irriterende. Vi skaper to digre muligheter ved Rodrigo og Bamford, brenner begge. Så scorer Wolves på sin første sjanse. Det er så typisk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Ser ikke helt hvordan vi skal klare å score mål med disse spillerne…

Eriksen55

Daniel James - Null skuddfot, null teknikk, null relasjonelle ferdigheter. Kun fart og innsats. Ikke godt nok.

Litt som Harrison. Han har kun mottak. Skudd og teknikk innimellom. Da er han til gjengjeld god. Desverre altfor sjelden vi ser det.

Vi sliter litt når vi har to vinger med skylapper. Skulle gjerne sett Summerville for Harrison i andre. Men det spørs vel med det tidlige bytte..

ar9

Ille å høre hjemmefansen synge så og si samme sang som Villa fansen sang på Elland Road.
Bare bytta ut 1982 regner jeg med.
Får ekle flashback opplevelser.
Men får ha trua på ett mirakel litt til.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Uten at jeg har sett Wolves i nevneverdig grad, begynner jeg å ane hvorfor de sjelden slipper inn mål etter å ha tatt ledelsen. Bare å forbrerede sg på en kveld med mange spillere som ligger nede.

bmoen

Se å gå Lorente ut. Han er håpløs!

Et par? Han er livsfarlig. Og hvorfor kom ikke Gelhardt inn?

Bamford må ut allerede.

Da bytter du ikke en som ikke er skadet - selv med et par dårlige involveringer.

Gelhardt har dårlig rygg. Var vel pga feiringen sist.

Ang. Llorente så er det vel mulig å spille seg opp utover i kampen. Ikke nødvendig å kappe hodet av folk med en gang.
Nei, vi får vente på en baklengs til først.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Gordon McUseless

Nå har virkelig Wolves fått kampen inn i sitt spor. Lokker oss ut og deretter er jo Leeds det enkleste laget i verden å kontre på.

leedslife

Har vi hatt murderball?

leedslife

Nå greenwood

karaba

Se å gå Lorente ut. Han er håpløs!

Et par? Han er livsfarlig. Og hvorfor kom ikke Gelhardt inn?

Bamford må ut allerede.

Da bytter du ikke en som ikke er skadet - selv med et par dårlige involveringer.

Gelhardt har dårlig rygg. Var vel pga feiringen sist.

Ang. Llorente så er det vel mulig å spille seg opp utover i kampen. Ikke nødvendig å kappe hodet av folk med en gang.
Nei, vi får vente på en baklengs til først.
Llorente har vært fryktelig svak i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bye

Har Llorente virkelig vært så dårlig?

EDIT: ser ikke kampen, så er avhengig av oppdateringer
Trønder i Bergen!

Eriksen55

Skulle satt innpå Summerville og satt James på topp. Greenwood er ikke god nok!

Irriterende. Vi skaper to digre muligheter ved Rodrigo og Bamford, brenner begge. Så scorer Wolves på sin første sjanse. Det er så typisk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Og det baseres på? De 12 minuttene i PL før i dag eller de 8 i kveld?

Vil ha en som er spiss som spiss. James er ingen spiss. Han kan løpe på kant.. En som har like mykt ballmottak som en kantstein kan ikke operere så mye i boksen.

Llorente ut også..  Smått utrolig det her. Heldigvis en bra erstatter!


karaba

Er jo helt håpløst, Wolfs spillerne ruller jo rundt og ser jo ut som de blir drept i hver eneste duell. Da du begynner med drøying av tid på den måten i 1 omgang hva kan man si.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Har Forshaw drukket i dag, eller har foten hans dovna?. Har hjertet i halsen hver gang han skal slå korte pasninger.

GeirO

Har Llorente virkelig vært så dårlig?

EDIT: ser ikke kampen, så er avhengig av oppdateringer
Han ble skadet og måtte ut.
MOT

leedslife

Nå er vi til igjen

leedslife

Jævla heldige nå.
Bare å komme seg til pause. Mobilisere

Eriksen55

Har Forshaw drukket i dag, eller har foten hans dovna?. Har hjertet i halsen hver gang han skal slå korte pasninger.

Varierende niva i dag ja..

bmoen

For en fosvarsgjeng! Kan bytte ut hele gjengen.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

Den frontrekka vi har nå er det tynneste PL har sett noen gang.
 

Gordon McUseless

Trodde aldri jeg skulle si det, men håper Cooper blir fort kampklar.

raggen

sloppy leeds idag og gamle synder hvor vi mister ballen når vi skal finspille oss ut i farlige situaasjoner og VI skaper sjansene for wolves. Kan ikke helt se for meg hvordan vi skal score mål her ikveld nei
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

Stemmer for 5 bytter beste sesong. Vi pådrar oss jo minst 3 skader hver kamp.

GeirO

Har Forshaw drukket i dag, eller har foten hans dovna?. Har hjertet i halsen hver gang han skal slå korte pasninger.

Varierende niva i dag ja..
Synes Forshaw spiller bra, tar på seg både 4'er og 10'er-rollen og prøver på gode stikkpasninger.
MOT

auren

Helt utrolig hvor uheldig vi er med skader! Virker som en forbannelse!

Må Klich også ut nå? Ser jammen slik ut. Cresswell på vei inn, og da var alle byttene brukt opp, eller regnes Klich sin som hodeskade?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Ille å høre hjemmefansen synge så og si samme sang som Villa fansen sang på Elland Road.
Bare bytta ut 1982 regner jeg med.
Får ekle flashback opplevelser.
Men får ha trua på ett mirakel litt til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kva syng dei? Det har eg ikkje fått med meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

"Concussion sub" stod det øverst på skjermen. Da har vi vel et bytte til?

Eriksen55

Har Forshaw drukket i dag, eller har foten hans dovna?. Har hjertet i halsen hver gang han skal slå korte pasninger.

Varierende niva i dag ja..
Synes Forshaw spiller bra, tar på seg både 4'er og 10'er-rollen og prøver på gode stikkpasninger.

Gjør mye bra også. Det småspillet og det fiks fakseriet han prøver på innimellom som er svakt.

3 skader og 3 bytter i første omgang. Raphinha corona. Kan ikke beskylde March for flaks...

lojosang

Vi har jo ikke sentral midtbane med formasjonen til Marsch. Fire midtstoppere som går i veien for hverandre og så rygger halvparten av dem framover sammen med Rodrigo mens en av de to andre midtstopperne gir ballen til en Wolves-spiss.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Hallgeir *

Leeds får et ekstra bytte fordi Klich fikk en hodeskade.
Super Leeds since 1968