Skrevet av Emne: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00  (Lest 9053 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #150 på: April 09, 2022, 18:02:18 »
Greenwood har hatt et veldig godt innhopp! Viktig med så positive opplevelser.
Det ropes på Gelhardt stadig vekk men Greenwood har vist at han kan bidra med muskler og energi når vi trenger det.

Cannavaro

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #151 på: April 09, 2022, 18:03:26 »
GRATTIS alle sammen, 3-0....NULL baklengs....wow......ikke så veldig pen seier, men i historiebøkene vil det alltid stå 0-3 i denne kampen.  Disse 3 poengene var utrolig viktig.  Svært god sjanse for fortsatt PL spill neste år.  Jessie begynner å få god statistikk hos oss, det kan vi også like.   LEEDS skål til dere alle !!   8) ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #152 på: April 09, 2022, 18:05:13 »
Meslier 6 - Irriterende svak med beina, ellers greit.
Ayling 5 - Grusom første timen, litt bedre etter hvert.
Cooper 8 - Enormt viktig, full kontroll der bak med mye rart rundt seg.
Llorente 7 - Ikke alt er like pent, med å holde Watford unna.
Dallas 6 - Aldri sett han selge seg så mye, og rote så mye med ball.
Koch 4 - Hjelpeløs sentralt, går for fort for han i den posisjonen.
Klich 6 - Overraskende at han ble tatt av, men vi slet voldsomt sentralt.
Harrison 7 - Svak før pause, bedre etter. Kred for mål.
James 5 - Løper og løper. Blir svært lite ut av det.
Raphinha 8 - Ja hva skulle vi gjort uten han?
Rodrigo 7 - Bedre til sin rett siste 30 min.
Phillips 7 - 5 min med han på banen, så hadde vi kontroll etter masse kaos i 2. omg.
Greenwood 7 - Best som tier? God i mellomrommet.
Summerville - Positive bidrag.
« Siste redigering: April 09, 2022, 18:06:51 av Kato »
 

Dennis

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #153 på: April 09, 2022, 18:05:47 »
Må innrømme jeg var skuffa, da jeg så Greenwood gjøre seg klar. Bare å bite i seg. To assists, klart du har et godt innhopp da.

Ingenting er bedre enn å motbevises når man er negativ.

Ikke like imponert over resten av kampen. Flatterende resultat og dodgy forsvarsspill på overganger - påpekt som en nøkkelfaktor hos Watford av Jesse. Stopperne har en god kamp, backene og den sentrale midtbanen var svake før Kalvin kommer inn. Raphinha er påskrudd og veldig god. James usynlig i dag, mens Harrison på tross av et flott mål gjør mye rart, særlig defensivt.

Det til tross, poenga er viktigere enn spillet på dette tidspunktet. I og med at Newcastle  Brighton og Everton vinner, samt en god sjanse til tre poeng for Burnley, er det desto viktigere.
« Siste redigering: April 09, 2022, 18:10:06 av Dennis »
Marching on together!

HåvardK

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #154 på: April 09, 2022, 18:08:09 »
Greenwood på vei inn? What?? Hvorfor ikke Joffy?? James ut.

Bytter oss svakere nå. Kan det holde til seier?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Var kanskje ikke så dumt med Greenwood allikevel?

Milou

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #155 på: April 09, 2022, 18:14:21 »
Jeg vil alltid holde Bielsa høyt, men må faktisk si at jeg tror trenerbytte var nødvendig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nettopp dette. Tallene er klare de. JM har levert. Ser ut til at styret sitt tøffe valg faktisk var det riktige..
Om det var eit riktig val får vi aldri vite. Eg heller mot at Bielsa også hadde klart å snu det, spesielt med Cooper og Phillips tilbake.

Denne kampen var ein lidelse å sjå på fram til 2-0 målet, og midtvegs i andre omgang tenkte eg at det ville vere betre å sjå Leeds spele Bielsa-ball i Championship enn å sjå oss spele rævva-fotball i PL. Og eg står fortsatt for det.

Uansett, manager-byttet er ein realitet og det har liten meining å spekulere på kva som kunne ha skjedd. Eg har fortsatt tru på at Marsch kan vere ein god mann for oss, men har litt igjen før eg er overtydd. Akkurat no er det viktigaste å halde plassen, men då må vi også klare å prestere betre over tid.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Forever Whites

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #156 på: April 09, 2022, 18:17:38 »
Jeg vil alltid holde Bielsa høyt, men må faktisk si at jeg tror trenerbytte var nødvendig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nettopp dette. Tallene er klare de. JM har levert. Ser ut til at styret sitt tøffe valg faktisk var det riktige..

Var nok Bielsas stahet som gjorde at han måtte gå, men det ligger nok mer bak som vi aldri får vite.  De tre første sesongene gjorde denne staheten det til at vi rykket opp og gjorde en veldig god deby i PL igjen.  Mange store tap og mye mål imot, men enda mere fantasktiske opplevelser og "alle" snakket om oss.  Når 4. sesongen kom og vi ble rammet av mange skader, 3 av våre viktigste spillere langtidsskadet, da evnet han ikke til å omstille seg og sto på sitt.  Der har Marsch kommet inn og gitt laget en ny giv.  Han har lagt om fra mannsmarkering til sone og samtidig innvolvert spillerne på en helt annen måte.  En del av de skadde spillerne er nå også på vei tilbake og det har også hjulpet på.  Men han har hittil gjort en kjempejobb og jeg er 100% sikker på at han vil holde oss oppe i PL.

Hvordan det vil gå videre når hverdagen normaliserer seg igjen vil tiden vise.  Vanskelig å spå om han er mannen som vil ta oss et steg videre mot toppen. Men han har i det minste startet positivt.

Uansett får dere meg aldri til å snakke Bielsa ned og han vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt.  Etter 15-16 sesonger i ingenmannsland fikk han oss opp i det gode selskap igjen.  Samtidig samlet han hele byen Leeds igjen og fikk oss tilbake på kartet.  En hedersmann spør du meg.  Men dette var en liten avsporing. MOT  ;)
« Siste redigering: April 09, 2022, 18:21:42 av Forever Whites »
Medlem 94237

Sterland

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #157 på: April 09, 2022, 18:18:44 »
Må innrømme jeg var skuffa, da jeg så Greenwood gjøre seg klar. Bare å bite i seg. To assists, klart du har et godt innhopp da.

Ingenting er bedre enn å motbevises når man er negativ.

Ikke like imponert over resten av kampen. Flatterende resultat og dodgy forsvarsspill på overganger - påpekt som en nøkkelfaktor hos Watford av Jesse. Stopperne har en god kamp, backene og den sentrale midtbanen var svake før Kalvin kommer inn. Raphinha er påskrudd og veldig god. James usynlig i dag, mens Harrison på tross av et flott mål gjør mye rart, særlig defensivt.

Det til tross, poenga er viktigere enn spillet på dette tidspunktet. I og med at Newcastle  Brighton og Everton vinner, samt en god sjanse til tre poeng for Burnley, er det desto viktigere.
Enig vedr Greenwood, og herlig å se han lykkes. Men å gi han assist på goal nr 2 er meget generøst.. Det var nærmest en feilpasning, hvor Watford klarte å surre det til. For meg var den desiderte BB Liam Cooper. Fantastisk match fra han i dag. Kampen sett under ett var ikke bra. Frem til Rodrigo-målet var Watford best, og vi skapte minimalt. 3-0 er flatterende, og jeg har vanskelig for å friskmelde oss. Gledelig at ikke Watford skapte noe særlig, men Sarr kunne fort goalet alene med Meslier og da hadde vi slitt.

Kato

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #158 på: April 09, 2022, 18:23:32 »
Fornuftig bruk av Phillips. Bamford følte seg presset tilbake, og ble skadet på nytt. Tror vi driver med skadeforebygging på en langt bedre måte enn for to måneder siden. Sannsynligvis ift belastning også. Så langt har Radrizzani truffet 100 prosent med managerbyttet.

Andersen

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #159 på: April 09, 2022, 18:34:09 »
En flott seier over Watford , og jeg skjønner hvorfor Watford ligger der de ligger på tabellen. Det er sånne lag vi skal slå for å overleve i PL i år. Flott at Phillips er i gang igjen. Fikk mere ro på midtbanen da han kom innpå. MOT.

Hallgi

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #160 på: April 09, 2022, 18:45:05 »
3 vilt viktige poeng i dag, og no kan vi nesten sjå oppover på tabellen..;
For det er berre 4 poeng(!) opp til 9. plassen..!  ;D
ALAW (& I am the pirate amongst us)

GeirO

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #161 på: April 09, 2022, 19:07:41 »
Fornuftig bruk av Phillips. Bamford følte seg presset tilbake, og ble skadet på nytt. Tror vi driver med skadeforebygging på en langt bedre måte enn for to måneder siden. Sannsynligvis ift belastning også. Så langt har Radrizzani truffet 100 prosent med managerbyttet.
Ser bra ut, men 100 prosent var litt drøyt (husk Villakampen).
MOT

karaba

kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #162 på: April 09, 2022, 19:12:06 »
Fornuftig bruk av Phillips. Bamford følte seg presset tilbake, og ble skadet på nytt. Tror vi driver med skadeforebygging på en langt bedre måte enn for to måneder siden. Sannsynligvis ift belastning også. Så langt har Radrizzani truffet 100 prosent med managerbyttet.
Ser bra ut, men 100 prosent var litt drøyt (husk Villakampen).
Da hadde jo Marsch såvidt kommet innenfor portene


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #163 på: April 09, 2022, 19:39:51 »
100% treff var voldsomt tidlig å konkludere på.

Solid bedring defensivt, men offensivt er det vanskelig å se identitet og plan, på tross av høyere xG. Det er mye jobb å gjøre på både treningsfelt og overgangsmarked i sommer.

Jeg venter godt ut i neste sesong før jeg kan konkludere på hvor dyktig Marsch er. Til det svinger det litt for mye spillemessig enda, samtidig som vi er langt mer ordinære - på godt og vondt jf siste tida før byttet.

Men første pri var utvilsomt overlevelse og der ser der foreløpig  lovende ut etter denne seieren.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #164 på: April 09, 2022, 20:07:09 »
Meslier var touch & go om han kunne starte, pr torsdag trodde Jesse det ville bli Klaesson...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jesse-marsch-press-conference-live-23646080
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #165 på: April 09, 2022, 21:25:49 »
Ingen stor kamp av oss, fantastisk resultat :)
Det positive er jo selvsagt de 3 poengene , men det var litt for mye Hawaii veldiiii langt ut i kampen …og på 1-0 kunne det ha gått begge veier….

Cooper, Raphinha, Meslier og Klich var ok, gode innhopp av Philips, Greenwood og Summerville.
Utrolig viktig seier.
 

Dennis

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #166 på: April 09, 2022, 21:32:28 »
Må innrømme jeg var skuffa, da jeg så Greenwood gjøre seg klar. Bare å bite i seg. To assists, klart du har et godt innhopp da.

Ingenting er bedre enn å motbevises når man er negativ.

Ikke like imponert over resten av kampen. Flatterende resultat og dodgy forsvarsspill på overganger - påpekt som en nøkkelfaktor hos Watford av Jesse. Stopperne har en god kamp, backene og den sentrale midtbanen var svake før Kalvin kommer inn. Raphinha er påskrudd og veldig god. James usynlig i dag, mens Harrison på tross av et flott mål gjør mye rart, særlig defensivt.

Det til tross, poenga er viktigere enn spillet på dette tidspunktet. I og med at Newcastle  Brighton og Everton vinner, samt en god sjanse til tre poeng for Burnley, er det desto viktigere.
Enig vedr Greenwood, og herlig å se han lykkes. Men å gi han assist på goal nr 2 er meget generøst.. Det var nærmest en feilpasning, hvor Watford klarte å surre det til. For meg var den desiderte BB Liam Cooper. Fantastisk match fra han i dag. Kampen sett under ett var ikke bra. Frem til Rodrigo-målet var Watford best, og vi skapte minimalt. 3-0 er flatterende, og jeg har vanskelig for å friskmelde oss. Gledelig at ikke Watford skapte noe særlig, men Sarr kunne fort goalet alene med Meslier og da hadde vi slitt.

Du har helt rett vedr assist nr en. Rodrigo er ikke hurtig nok til å nå pasninga, men forsvaret kløner det til og Rodrigo lukter muligheten og er iskald.

Mot Wolves får han en heldig assist. Denne var i motsetning til den ment som pasning til Rodrigo, men han får den ikke notert. Han hadde likevel et godt og skapende innhopp.

Ellers er jeg enig ang Cooper. Stor igjen! Han deler BB sammen med Rapha for min del, samt at Meslier har et par viktige redninger også.
Marching on together!

Kato

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #167 på: April 09, 2022, 21:37:46 »
100% treff var voldsomt tidlig å konkludere på.

Solid bedring defensivt, men offensivt er det vanskelig å se identitet og plan, på tross av høyere xG. Det er mye jobb å gjøre på både treningsfelt og overgangsmarked i sommer.

Jeg venter godt ut i neste sesong før jeg kan konkludere på hvor dyktig Marsch er. Til det svinger det litt for mye spillemessig enda, samtidig som vi er langt mer ordinære - på godt og vondt jf siste tida før byttet.

Men første pri var utvilsomt overlevelse og der ser der foreløpig  lovende ut etter denne seieren.

Kun en eneste ting som gjaldt da han kom, Berge plassen. Null stilkarakterer i den situasjonen vi befant oss. Spillestil og sånt kan vi diskutere i oktober. Denne våren handler kun om en eneste ting, få tre lag bak oss. Og pr nå leverer han klokkerent på det. Vi slår Palace, og da er vi mer eller mindre berget.
 

Hallgeir *

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #168 på: April 09, 2022, 21:54:08 »
100% treff var voldsomt tidlig å konkludere på.

Solid bedring defensivt, men offensivt er det vanskelig å se identitet og plan, på tross av høyere xG. Det er mye jobb å gjøre på både treningsfelt og overgangsmarked i sommer.

Jeg venter godt ut i neste sesong før jeg kan konkludere på hvor dyktig Marsch er. Til det svinger det litt for mye spillemessig enda, samtidig som vi er langt mer ordinære - på godt og vondt jf siste tida før byttet.

Men første pri var utvilsomt overlevelse og der ser der foreløpig  lovende ut etter denne seieren.

Kun en eneste ting som gjaldt da han kom, Berge plassen. Null stilkarakterer i den situasjonen vi befant oss. Spillestil og sånt kan vi diskutere i oktober. Denne våren handler kun om en eneste ting, få tre lag bak oss. Og pr nå leverer han klokkerent på det. Vi slår Palace, og da er vi mer eller mindre berget.

Palace er skikkelig i dytten nå, så her har jeg plottet inn null poeng, men jeg tar mer enn gjerne feil.

Selvtilliten må i alle fall være bra.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #169 på: April 09, 2022, 23:26:49 »
For en nøytral tilskuer må dette ha vært en drittkamp mellom to elendige lag. De tre poengene er ekstremt viktige, men prestasjonene må langt opp hvis vi skal yppe oss not motstand som hører hjemme i PL.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #170 på: April 09, 2022, 23:33:54 »
For en nøytral tilskuer må dette ha vært en drittkamp mellom to elendige lag. De tre poengene er ekstremt viktige, men prestasjonene må langt opp hvis vi skal yppe oss not motstand som hører hjemme i PL.

Dette var på forhånd sett på som en nervøs kamp som betydde mye.

Da blir det nerver og 'aldri' godt spill.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #171 på: April 10, 2022, 09:38:23 »
Etter kamper som i går ser eg som regel frem til hva Phil Hay (The Athletic) , Graham Smyth (YEP) og Daniel Chapman (The Square Ball) har å si om kampen.

Først ute er som alltid Phil:
Priorities, in other words, and survival the biggest of them. Longer term, Leeds will not thrive without more quality. Longer term, pressure will come for an identity which pleases the eye. But in stepping out of a car crash, the last thing anyone thinks about is the fate of the car.

https://theathletic.com/3239890/2022/04/10/less-stress-coopers-cool-head-and-greenwoods-cameo-mean-leeds-are-almost-there/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #172 på: April 10, 2022, 09:58:42 »
Bedre resultat enn prestasjon i går. Likevel er følelsen at vi slapp Watford ganske lite til. Et frispark, og Sarr alene gjennom var vel de to største sjansene. Den defensive strukturen, spesielt i det bakre ledd så ganske bra ut. Vi hadde langt mindre trøbbel i duellspillet der bak enn mot Southampton. Der frykter jeg Palace mer igjen.

Problemet var etter mitt syn todelt. Koch og Klich fungerte ikke sammen sentralt, og pasningskvaliteten med ball var periodevis grusom. Spesielt Ayling, Koch og periodevis også Dallas var langt under pari med ball. Vi så også Dallas og Ayling langt mindre med fremover enn tidligere. Ingen tvil om at vi er mer forsiktige. Men skal Harrison operere mer sentralt (noe som tydeligvis gjør han mer målfarlig), må jo backene være mer med fremover.

Watford har noen gode enkeltspillere med ball (tror et par der er veldig høyt på driblestatistikken i PL), og som vanlig slet vi en mot en defensivt. Der Cooper ofte er riktig posisjonert i dueller, havner Llorente og Ayling innimellom feil inn i dueller. Ayling er etter mitt syn helt ute av form. Sliter defensivt, og sliter offensivt.

Greenwood tydeligvis en spiller som har klatret i hierarkiet etter at Marsch kom. I går så vi kvaliteten først og fremst mellom leddene.

Kred til måten vi håndterer spillere og skader. Marsch ville være forsiktig med Forshaw i går, selv under knallhardt press er han forsiktig i bruken av Phillips. Hvor ofte sendes ikke spillere for raskt tilbake, og ender ute igjen. Nye to uker på feltet, og Phillips er sannsynligvis klar for startelleveren. Da blir det Forshaw/Phillips sentralt, og vi forsterkes enormt. Problemet er nå først og fremst spissplassen, det vil vi slite med ut sesongen.

Jeg tror vi slår Palace, og med det sikrer plassen før vi kommer til 3 knalltøffe matcher.
« Siste redigering: April 10, 2022, 10:00:56 av Kato »
 

Andersen

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #173 på: April 10, 2022, 12:05:27 »
Stil dømming i fotball har det aldri vært , om det ikke var noen god kamp av Leeds i går , så er det poengene som teller , når vi ligger der vi ligger på tabellen pr dags dato . Derfor var 3 poeng mot Watford meget viktig i går. Det samme får gjelde i resten av gjenstående kamper . 3 poeng til å vi er vel sikret ny PL sesong også i august igjen. MOT.

Blank_File

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #174 på: April 10, 2022, 20:40:19 »
Stil dømming i fotball har det aldri vært , om det ikke var noen god kamp av Leeds i går , så er det poengene som teller , når vi ligger der vi ligger på tabellen pr dags dato . Derfor var 3 poeng mot Watford meget viktig i går. Det samme får gjelde i resten av gjenstående kamper . 3 poeng til å vi er vel sikret ny PL sesong også i august igjen. MOT.
Jeg har tenkt litt på det akkurat det der med stilpoeng. Det var jo det jeg fikk vite om Bielsa før han kom. At han mente at fotball primært er et underholdningsprodukt. Og jo mer jeg tenker på dette og den epoken vi nettopp har vært i gjennom, jo mer enig blir jeg i det. Resultater er åpenbart en svært viktig del av underholdningsverdien i fotball for en supporter, men jeg tror jeg foretrekker et middelmådig Leeds som spiller Bielsa-ball enn ett Leeds som havner i toppen og spiller Mourinho-ball. Det var så utrolig gøy, nesten alle kampene i hele Bielsas periode.

Nå håper jeg at Jesse March mestrer begge aspektene. Som regel henger det sammen. Det har vært utrolig underholdningsverdi med sene mål i et par kamper allerede. Men jeg tror jeg har lært at jeg aldri ønsker å gå på kompromiss med underholdningen. Selv om det koster oss et nedrykk.

karaba

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #175 på: April 10, 2022, 21:26:06 »
Stil dømming i fotball har det aldri vært , om det ikke var noen god kamp av Leeds i går , så er det poengene som teller , når vi ligger der vi ligger på tabellen pr dags dato . Derfor var 3 poeng mot Watford meget viktig i går. Det samme får gjelde i resten av gjenstående kamper . 3 poeng til å vi er vel sikret ny PL sesong også i august igjen. MOT.
Jeg har tenkt litt på det akkurat det der med stilpoeng. Det var jo det jeg fikk vite om Bielsa før han kom. At han mente at fotball primært er et underholdningsprodukt. Og jo mer jeg tenker på dette og den epoken vi nettopp har vært i gjennom, jo mer enig blir jeg i det. Resultater er åpenbart en svært viktig del av underholdningsverdien i fotball for en supporter, men jeg tror jeg foretrekker et middelmådig Leeds som spiller Bielsa-ball enn ett Leeds som havner i toppen og spiller Mourinho-ball. Det var så utrolig gøy, nesten alle kampene i hele Bielsas periode.

Nå håper jeg at Jesse March mestrer begge aspektene. Som regel henger det sammen. Det har vært utrolig underholdningsverdi med sene mål i et par kamper allerede. Men jeg tror jeg har lært at jeg aldri ønsker å gå på kompromiss med underholdningen. Selv om det koster oss et nedrykk.
Det er ikke veldig underholdene å spille Championship når man har fått smaken på PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #176 på: April 10, 2022, 22:28:08 »
Stil dømming i fotball har det aldri vært , om det ikke var noen god kamp av Leeds i går , så er det poengene som teller , når vi ligger der vi ligger på tabellen pr dags dato . Derfor var 3 poeng mot Watford meget viktig i går. Det samme får gjelde i resten av gjenstående kamper . 3 poeng til å vi er vel sikret ny PL sesong også i august igjen. MOT.
Jeg har tenkt litt på det akkurat det der med stilpoeng. Det var jo det jeg fikk vite om Bielsa før han kom. At han mente at fotball primært er et underholdningsprodukt. Og jo mer jeg tenker på dette og den epoken vi nettopp har vært i gjennom, jo mer enig blir jeg i det. Resultater er åpenbart en svært viktig del av underholdningsverdien i fotball for en supporter, men jeg tror jeg foretrekker et middelmådig Leeds som spiller Bielsa-ball enn ett Leeds som havner i toppen og spiller Mourinho-ball. Det var så utrolig gøy, nesten alle kampene i hele Bielsas periode.

Nå håper jeg at Jesse March mestrer begge aspektene. Som regel henger det sammen. Det har vært utrolig underholdningsverdi med sene mål i et par kamper allerede. Men jeg tror jeg har lært at jeg aldri ønsker å gå på kompromiss med underholdningen. Selv om det koster oss et nedrykk.
Det er ikke veldig underholdene å spille Championship når man har fått smaken på PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

Syntes den enkle kommentaren der er så treffende at flere burde reflektere litt over den. Soleklar spiker på hodet.

Blank_File

Sv: kamp: vs Watford@Vicarage Road lørdag 9.April kl 16:00
« Svar #177 på: April 11, 2022, 02:15:09 »
Stil dømming i fotball har det aldri vært , om det ikke var noen god kamp av Leeds i går , så er det poengene som teller , når vi ligger der vi ligger på tabellen pr dags dato . Derfor var 3 poeng mot Watford meget viktig i går. Det samme får gjelde i resten av gjenstående kamper . 3 poeng til å vi er vel sikret ny PL sesong også i august igjen. MOT.
Jeg har tenkt litt på det akkurat det der med stilpoeng. Det var jo det jeg fikk vite om Bielsa før han kom. At han mente at fotball primært er et underholdningsprodukt. Og jo mer jeg tenker på dette og den epoken vi nettopp har vært i gjennom, jo mer enig blir jeg i det. Resultater er åpenbart en svært viktig del av underholdningsverdien i fotball for en supporter, men jeg tror jeg foretrekker et middelmådig Leeds som spiller Bielsa-ball enn ett Leeds som havner i toppen og spiller Mourinho-ball. Det var så utrolig gøy, nesten alle kampene i hele Bielsas periode.

Nå håper jeg at Jesse March mestrer begge aspektene. Som regel henger det sammen. Det har vært utrolig underholdningsverdi med sene mål i et par kamper allerede. Men jeg tror jeg har lært at jeg aldri ønsker å gå på kompromiss med underholdningen. Selv om det koster oss et nedrykk.
Det er ikke veldig underholdene å spille Championship når man har fått smaken på PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

Syntes den enkle kommentaren der er så treffende at flere burde reflektere litt over den. Soleklar spiker på hodet.
Det er selvsagt gøyest å være på toppen i PL, men likevel er jeg tilbøyelig til å mene at Championship med Bielsa-ball er bedre enn PL med Pulis-ball. Men, heldigvis finnes en middelvei.