Skrevet av Emne: Kamp vs Chelsea @Elland Road, 11.05.2022, Kl. 20.30, TV2 Sport Premium 2  (Lest 8251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Noe sier meg at vi har fortsatt har 34 poeng etter siste kampen mot Brentford. Slik laget er nå tar de ikke poeng mot noen.

Jeg lurer veldig på hva slags instruksjoner spillerne får. Finnes det en plan? Og hvor skal målene som vi MÅ ha komme fra?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

raggen

PAUSE! blir springende mye i mellom etter målet i mot og chelsea har full kontroll. blir jo ikke lettere etter det røde kortet til james,men rodrigo er hjelpesløs på topp. ikke klarer han og holde på ballen og særlig fart har han heller ikke så blir noe halt over det. her må vi bare prøve noe også får det heller briste eller bære.. ett hederlig 0-1 er 0 poeng. da må vi prøve å skape noe så får det heller gå som det går. Gelhardt inn for Rodrigo og legge om til 3 bak.. noe må prøves
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Liverpools kamp mot Villa i går opp mot finalen. Og Chelseas så langt.
Er jo ikke fair play en gang. Kan vi bli straffet?

Gordon McUseless

Hvor skal målene komme fra når vi ikke kommer lenger enn til midtstreken? Her trengs intet annet enn et godt gammeldags mirakel.

raggen

Noe sier meg at vi har fortsatt har 34 poeng etter siste kampen mot Brentford. Slik laget er nå tar de ikke poeng mot noen.

Jeg lurer veldig på hva slags instruksjoner spillerne får. Finnes det en plan? Og hvor skal målene som vi MÅ ha komme fra?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ja det kan man si... march har vel en plan så er spørsmålet om spillerene er for dårlige til å følge planen eller planen som er for dårlig!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

ingve1960

Må få inn klich eller shack på midten. Bate blir spist. Hadde ikke forventa poeng mot arsenal,Chelsea, problemet er at burnley og Everton ar tatt mer enn forventa i det siste.
Må  ha min 4 siste to match

leedslife

Tenk får vi med oss noe fra dette.. Vet ikke om man skal grine eller le.

Cherry

Forstår dere virkelig ikke at disse hodeløse taklingene som fører til utvisninger kommer som et resultat av at Jesse "let's get out there and kick some assess, boys!" Marsch har bedt om mer intensitet i duellspillet?

D er forskjell på å barbere seg vs å skjære av seg hodet ….men d krever noe IQ da :-[
 

Sterland

Fytti helvete for en elendig forestilling. James må ha fått drypp, for en takling i ufarlig område. Spillerne er i ferd med å hive Marsch under bussen, slik Bielsa måtte oppleve. Forferdelig dårlig, virker nærmest som et publag. Chelsea fullstendig overlegne, og flaks at de ikke trykker på gassen. Phillips og Bate virker nærmest som barneskoleelever som har forvillet seg inn i skolegården på ungdomsskolen. Vi er fullstendig patetiske i det offensive spillet og skaper ingen ting. Med det nivået vi har nå, er det rett ned i CC. Vi har ikke nubbsjans mot Brighton og Brentford slik vi holder på.

Hallgi

Oioioioioioiii! Utrulig at det samme skjer igjen, og James som Ayling forsvinn ut sesongen.
Men ellers utrulig å sjå kor svak Kalvin er for tida, eg trur det heller er at han er halvskada enda enn at Marsch’s taktikk har ødelagt han.
Kan enda drømme om et corner-mål som sist, men svært tvilsomt. Håpet må være at Burnley får færre poeng enn oss i kampene som er igjen, og det kan enda skje! +Watford-seier kan vi håpe på og
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Duncan Pub

Kanskje James sitt røde kort blir redningen for oss.Nå er det umuligt å komme unna Gelhardt fra start i 2 siste kamper.

Carl Fisker

Det er mange idioter på dette laget...
Det er ikke bare på Elland Road det finnes idioter.

Kato

Hadde vi nå enda levert litt lidenskap og passion. Solgt oss litt dyrt. Vi er jo ikke i nærheten. Billy Bremner skjemmes.

leedslife

Hadde vi nå enda levert litt lidenskap og passion. Solgt oss litt dyrt. Vi er jo ikke i nærheten. Billy Bremner skjemmes.
Helt enig.
Det er en jævla skam er det.

GaryMac

Kampplanen fra start til slutt. 4 min?
Disiplinen og tenningsnivået.
Samhandling.

Hva har skjedd?
Det ser jo ut som et lag som ikke spiller for hverandre. Som ikke spiller for klubben.

Jeg skulle egentlig holde meg vekke, men dette her. Hvor langt er vi satt tilbake? TC tid?
Vet ikke hva jeg ønsker meg.  Nedrykk og fullstendig restart eller å holde seg og lappe videre på dette?
Det er jo et game management som er helt elendig. Spillerne er jo frustrerte. Det lyser jo i øynene dems.
Hva faen er det som skjer???

Dette her er så langt unna å matche ambisjonene til klubben. Det som leveres hjemme og borte av disse supporterne også får de servert dette her.
Mot et svakt Chelsea lag. Jeg er helt målløs. Begynner å bli likegyldig til dette prosjektet.
Føler meg helt jævla rådvill.
Hva kan man forvente av Marsch, EGENTLIG?
Og hva kan man forvente av en LEDELSE som hadde en slik trener som sin masterplan? En trener som vel bare gjorde det middels bra i MLS (som ikke er noen toppliga, det er MANGE Europeiske ligaer som er bedre). Han fikk raskt sparken når han prøvde seg i Tyskland, og å ta "the double" med RB Salzburg i Østerrike krever ikke nødvendigvis et trenergeni, "bare" en som kan forvalte ligaens suverent beste stall på en nogenlunde adekvat måte.
Marsch on out together with Orta.
MOT. ALAW.

Hallgi

Bate må ut, og Joffy bør få prøvd seg
ALAW (& I am the pirate amongst us)

GeirO

Kanskje James sitt røde kort blir redningen for oss.Nå er det umuligt å komme unna Gelhardt fra start i 2 siste kamper.
Hjelper lite når han må ut når vi får vårt første røde...som mot Arsenal.
MOT

leedslife

JÆVLA SKAM!

ar9

Så statsen i pausen og gremmes. Ja vi spiller mor ett bedre lag og 1 mann utvist men allikevel….

De 3 første sesongene under Bielsa toppet vi alt av stats. Mens helt fra starten av denne sesongen har det gått motsatt vei.

Hva skjedde i sommer?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Venter bare på neste røde.
 

Eriksen55

Kalvin Phillips ser helt sjokkerende svak ut.

Hans nye rolle under Jesse  ;)

Dette er svakt av Leeds, men vi har både høyre og venstre back på benken, men starter med 4 midstoppere.

Ikke imponert over lagledelse…Leo og Shackleton burde startet.

Leo er stopper og Shackleton er sentral midtbanespiller.

Igjen så erdet ikke forsvaret som er problemet. Vi er fullstendig ufarlige fremover.

Phillips var ikke god før skaden heller. Virker å være helt ute av det. Så er nok ikke bare den nye rollen.

Heldigvis har Burnley tre tøffe kamper igjen!

Joe Jordan

Klich skal inn og løpe etter ballen i en halvtime.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Det er en gjeng med ledere der ute som bare går og vandrer, jobber ikke og ser ut som om de veier 100 kg, snakker om Rodrigo, Phillips og Raphinha. Bate prøver faktisk på gode ting, og jobber hardt. Come on, Bate! På benken nå.... :o
« Siste redigering: Mai 11, 2022, 21:52:27 av GeirO »
MOT

ziganda

Så statsen i pausen og gremmes. Ja vi spiller mor ett bedre lag og 1 mann utvist men allikevel….

De 3 første sesongene under Bielsa toppet vi alt av stats. Mens helt fra starten av denne sesongen har det gått motsatt vei.

Hva skjedde i sommer?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spørs om spillerne begynte å tro på at de hadde gode ferdigheter, og ikke ble god som følge av Bielsas kollektiv.

Kato

Kalvin Phillips ser helt sjokkerende svak ut.

Hans nye rolle under Jesse  ;)

Dette er svakt av Leeds, men vi har både høyre og venstre back på benken, men starter med 4 midstoppere.

Ikke imponert over lagledelse…Leo og Shackleton burde startet.

Leo er stopper og Shackleton er sentral midtbanespiller.

Igjen så erdet ikke forsvaret som er problemet. Vi er fullstendig ufarlige fremover.

Phillips var ikke god før skaden heller. Virker å være helt ute av det. Så er nok ikke bare den nye rollen.

Heldigvis har Burnley tre tøffe kamper igjen!

Bare glem det med Burnley. Vi tar ikke ett eneste poeng til. Vi er fullstendig i oppløsning. Marsch fremstår mest som en klovn sånn vi holder på.
 

Eriksen55

Bate må ut, og Joffy bør få prøvd seg

Bate av de beste. Han forsøker på noe kreativt. Phillips elendig. Får snart sitt andre gule...

bmoen

Skammelig å se Rodrigo. Bare står og ser på de andre.
BMo - Leeds-fan siden 1964

GaryMac

Bate ut  - Klich inn...
Clickbate...

leedslife

Var faktisk tryggere å få Strujik inn.
Hadde jeg aldri trodd.

raggen

hvorfor er enda rodrigo på banen... gir fra seg/mister ballen i farlige situasjoner hele tida.. hadde jeg vært gelhardt så hadde jeg funnet meg noe annen klubb å satse på . tydelig han ikke har tillit i leeds
Forever Leeds United!!!!!!!!