Skrevet av Emne: Pre season 2022  (Lest 23107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #30 på: Juli 07, 2022, 20:29:20 »
Firpo starter sesongen med assist.

flynn

Sv: Pre season 2022
« Svar #31 på: Juli 07, 2022, 20:30:44 »
Burde vært to assist på Firpo. Tviler på at Gelhardt var offside.

flynn

roaldv

Sv: Pre season 2022
« Svar #32 på: Juli 07, 2022, 20:32:54 »
Ser ut som om det blir damefotball fra 21, da. Hadde planlagt å se den kampen i opptak, men... Håper VG+ er hakket bedre enn dette

Sydhagen

Sv: Pre season 2022
« Svar #33 på: Juli 07, 2022, 20:36:06 »
Synes første 25 har vært meget bra til å være første treningskamp. Ikke ofte vi ser et så sprekt Leeds i pre-season.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Pre season 2022
« Svar #34 på: Juli 07, 2022, 20:36:23 »
2-0 Firpo. Hva skjer?

roaldv

Sv: Pre season 2022
« Svar #35 på: Juli 07, 2022, 20:41:16 »
3-0 Rodrigo

Hallgeir *

Sv: Pre season 2022
« Svar #36 på: Juli 07, 2022, 20:43:34 »
Koch, Firpo og Rodrigo.

Ja, hvem ellers hadde vi forventet som målscorere!  :)
Super Leeds since 1968

Sterland

Sv: Pre season 2022
« Svar #37 på: Juli 07, 2022, 20:43:50 »
Og dette får jeg ikke sett :'( Begriper ikke at ikke jeg får kjøpt subscription, må dette gjøres før kampen begynner? Ufattelig klønete opplegg :(

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #38 på: Juli 07, 2022, 20:43:57 »
3-0 etter en halvtime. Hvordan har vi spilt dere som får sett kampen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Pre season 2022
« Svar #39 på: Juli 07, 2022, 20:57:50 »
Var det ikke Luke Garbutt (Blackpool) som trodde at gresset var grønnere hos Everton? Forlot Leeds mens han var ung og meget lovende?
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Pre season 2022
« Svar #40 på: Juli 07, 2022, 20:59:22 »
Var det ikke Luke Garbutt (Blackpool) som trodde at gresset var grønnere hos Everton? Forlot Leeds mens han var ung og meget lovende?

Stemmer vel det. Har blitt en ok spiller også han, som har gjort sine saker bra mot oss før også om jeg husker rett.

flynn

Hallgeir *

Sv: Pre season 2022
« Svar #41 på: Juli 07, 2022, 21:05:29 »
Var det ikke Luke Garbutt (Blackpool) som trodde at gresset var grønnere hos Everton? Forlot Leeds mens han var ung og meget lovende?

Stemmer vel det. Har blitt en ok spiller også han, som har gjort sine saker bra mot oss før også om jeg husker rett.

flynn

Men all verdens PL-spill har det ikke blitt på han.
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #42 på: Juli 07, 2022, 21:10:01 »
Prøver å åpne sendingen i appen under «LIVE». Da blir jeg bedt om å betale, og sendt videre til LUTV/betaling på nett. Prøver å betale med Norwegian-kortet, men det virker ikke som den godtar, men når jeg skal prøve igjen, får jeg beskjed om at jeg allerede har subscription, og vil bli dobbeltfakturert. Tester igjen å åpne kampen i appen, men blir sendt samme vei..

Samme her... En ond sirkel som jeg ikke helt ser hvordan komme ut av... Hadde gledet meg til denne kampen  :(

auren
Har aldri vert av de beste streamingløsningene. Var en del issues når vi var i chamionship og, men det har tydeligvis ikke blitt stort bedre.

Sterland

Sv: Pre season 2022
« Svar #43 på: Juli 07, 2022, 21:22:23 »
Prøver å åpne sendingen i appen under «LIVE». Da blir jeg bedt om å betale, og sendt videre til LUTV/betaling på nett. Prøver å betale med Norwegian-kortet, men det virker ikke som den godtar, men når jeg skal prøve igjen, får jeg beskjed om at jeg allerede har subscription, og vil bli dobbeltfakturert. Tester igjen å åpne kampen i appen, men blir sendt samme vei..

Samme her... En ond sirkel som jeg ikke helt ser hvordan komme ut av... Hadde gledet meg til denne kampen  :(

auren
Har aldri vert av de beste streamingløsningene. Var en del issues når vi var i chamionship og, men det har tydeligvis ikke blitt stort bedre.
Funket når jeg benyttet pay-pal😃

GaryMac

Sv: Pre season 2022
« Svar #44 på: Juli 07, 2022, 21:28:35 »
Leif Davis, Kristoffer Klaesson, Amari Miller and Jeremiah Mullen replace Firpo, Koch, Meslier and Rodrigo (ved halvtid)

Målene kan sees på Leedsunited.com hvis man blar nedover i livedekninga der.

Sydhagen

Sv: Pre season 2022
« Svar #45 på: Juli 07, 2022, 21:37:54 »
Må si jeg er veldig imponert over Gray i denne kampen
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Pre season 2022
« Svar #46 på: Juli 07, 2022, 21:40:28 »
Må si jeg er veldig imponert over Gray i denne kampen

Er vel den eneste som er igjen på banen av de 11 som startet nå.
Edit: ikke nå lengre nei…

flynn

flynn

Sv: Pre season 2022
« Svar #47 på: Juli 07, 2022, 22:02:52 »
4-0 slutt. Virker som en perfekt start på preseason dette, og gir sikkert positivitet i gruppa. 22 spillere på banen, enda 5-6 på sidelinja, med 3 langtidsskadde. Mange som nok ikke spiller særlig mye mer på vårt beste lag etter denne kampen, men like fullt artig at de får vist seg fram

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #48 på: Juli 07, 2022, 22:36:25 »
Smyth:
Jesse post game:

Archie Gray 'will play' this season says Jesse Marsch. Considers the 16-year-old a first team player. How often and how many minutes obviously depends but the youngster is in the plans.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Pre season 2022
« Svar #49 på: Juli 07, 2022, 23:04:28 »
Smyth:
Jesse post game:

Archie Gray 'will play' this season says Jesse Marsch. Considers the 16-year-old a first team player. How often and how many minutes obviously depends but the youngster is in the plans.


Sent from my iPad using Tapatalk

Spennende... er du god nok er du gammel nok. tror vi kommer til å se mye mere bruk av stallen under march og det ser vi jo på bredden til stallen vi nå bygger. kan IKKE ha det slik som i fjor
Forever Leeds United!!!!!!!!

Milou

Sv: Pre season 2022
« Svar #50 på: Juli 08, 2022, 13:37:57 »
Kven er denne Joseph, som skåra 4. målet? Eg må innrømme at han har gått under radaren min. Eg fulgte ikkje U23 veldig nøye i fjor, men frå det eg såg kan eg ikkje hugse han. Kjem han frå U18 eller er han ny?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Dennis

Sv: Pre season 2022
« Svar #51 på: Juli 08, 2022, 13:40:41 »
Kven er denne Joseph, som skåra 4. målet? Eg må innrømme at han har gått under radaren min. Eg fulgte ikkje U23 veldig nøye i fjor, men frå det eg såg kan eg ikkje hugse han. Kjem han frå U18 eller er han ny?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Det er han som kom i januar. Mateo
O Joseph Fernandez. Spanskfødt med britiske foreldre.

Stussa selv i går, men virker som han går under Joseph og ikke Fernandez som han ble kalt da han kom.
Marching on together!

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #52 på: Juli 09, 2022, 16:20:39 »
Phil Hay
@PhilHay_
Leeds United confirm that Raphinha is not in their travelling party for the tour of Australia. Will stay at home and train in England amid ongoing transfer talks.

Jamie Shackleton also absent and set to move out on loan. Luke Ayling remaining behind to continue recovery.  #lufc
4:06 PM · Jul 9, 2022


Adam Pope
@apopey
Junior Firpo missing off the list so have asked the question. Awaiting response.

Firpo apparently has a knock so club say it’s not worth the risk taking him. #lufc


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Pre season 2022
« Svar #53 på: Juli 09, 2022, 16:43:20 »
Skadeutsatte Firpo fortsetter i godt gammelt spor. Bare å gå for en ny venstreback.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pre season 2022
« Svar #54 på: Juli 09, 2022, 17:01:13 »
De som reiser:

What is the full squad?
Goalkeepers: Harry Christy, Kristoffer Klaesson, Illan Meslier

Defenders: Liam Cooper, Leif Davis, Cody Drameh, Leo Hjelde, Robin Koch, Rasmus Kristensen, Diego Llorente, Pascal Struijk

Midfielders: Brenden Aaronson, Tyler Adams, Adam Forshaw, Archie Gray, Darko Gyabi, Mateusz Klich, Marc Roca

Forwards: Patrick Bamford, Joe Gelhardt, Sam Greenwood, Jack Harrison, Daniel James, Rodrigo, Luis Sinisterra, Crysencio Summerville

Syns også det er rart Firpo ikke drar. En liten knock, og får ikke trent med resten av laget de neste to ukene…

Noe som ikke stemmer?

..og ingen Bate!
Summerville, Davis og Drameh med.
Får vi her noen signaler om hvem som blir utlånt og ikke?

Det er talernde at Shackleton, Poveda og Costa ikke er med.

Det er fullt mulig å tegne et skille mellom Summerville, Davis og Drameh på den ene siden og Bate, Poveda, Costa og Shackleton på den andre.

« Siste redigering: Juli 09, 2022, 19:02:01 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #55 på: Juli 09, 2022, 17:06:40 »
…remind me, van den Heuvel, utlånt eller permanent overgang. Husker eg noe om italiensk klubb???


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #56 på: Juli 09, 2022, 17:33:30 »
Spillerne som er med til Australia er bekreftet. Ingen Raphinha som kanskje lå i kortene, men mer oppsiktsvekkende er at Firpo allerede har gått på en skadesmell og ikke er med 🙄.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/30067/australia-squad-list-confirmed

Lucas the Kop Cat

Sv: Pre season 2022
« Svar #57 på: Juli 09, 2022, 18:06:44 »
…remind me, van den Heuvel, utlånt eller permanent overgang. Husker eg noe om italiensk klubb???


Sent from my iPad using Tapatalk
Var vel Caprile det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #58 på: Juli 09, 2022, 18:22:47 »
…remind me, van den Heuvel, utlånt eller permanent overgang. Husker eg noe om italiensk klubb???


Sent from my iPad using Tapatalk
Var vel Caprile det.
Det trur eg nok du har rett i ja... Så da gjenstår spørsmålet, hvorfor er Christy og ikke van den Heuvel med til Australia... :o
« Siste redigering: Juli 09, 2022, 21:22:16 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Pre season 2022
« Svar #59 på: Juli 09, 2022, 20:59:10 »
De som reiser:

What is the full squad?
Goalkeepers: Harry Christy, Kristoffer Klaesson, Illan Meslier

Defenders: Liam Cooper, Leif Davis, Cody Drameh, Leo Hjelde, Robin Koch, Rasmus Kristensen, Diego Llorente, Pascal Struijk

Midfielders: Brenden Aaronson, Tyler Adams, Adam Forshaw, Archie Gray, Darko Gyabi, Mateusz Klich, Marc Roca

Forwards: Patrick Bamford, Joe Gelhardt, Sam Greenwood, Jack Harrison, Daniel James, Rodrigo, Luis Sinisterra, Crysencio Summerville

Syns også det er rart Firpo ikke drar. En liten knock, og får ikke trent med resten av laget de neste to ukene…

Noe som ikke stemmer?

..og ingen Bate!
Summerville, Davis og Drameh med.
Får vi her noen signaler om hvem som blir utlånt og ikke?

Det er talernde at Shackleton, Poveda og Costa ikke er med.

Det er fullt mulig å tegne et skille mellom Summerville, Davis og Drameh på den ene siden og Bate, Poveda, Costa og Shackleton på den andre.

Tror klubben gjør riktig med å skippe ut Shackleton, Poveda og Costa.

Synd med skadeutsatte Firpo. Håper på en bedre sesong enn den forrige, men man ser jo at spilleren har evner, spesielt offensivt. Defensivt en del å gå på, men det kan bedres. (Nei, Peacock er ikke enig - han om det)
Super Leeds since 1968