avstemning

Hvilken konkurranse / avstemningstråd ønsker du denne sesongen?

Tippekonkurranse der vi gjetter resultat og inntil tre målscorere foran hver kamp
9 (27.3%)
MoM-kåring etter hver kamp, og der de tre med flest stemmer tar med seg poeng til en Årets Spiller-liste
22 (66.7%)
Begge deler, og jeg kan godt administrere en av dem
1 (3%)
Ingen, gidder ikke bruke tid på slikt
1 (3%)
Har et enda bedre forslag...:
0 (0%)

Stemmer totalt: 33

Avstemning er avsluttet: August 05, 2022, 16:00:46

Skrevet av Emne: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?  (Lest 1089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« på: Juli 31, 2022, 16:00:46 »
Sesongstarten nærmer seg, og man kjenner forventningene og spenningen bygge seg opp! I kjent stil har jeg klare ambisjoner om å administrere en tråd gjennom hele sesongen. De som har vært her en stund vil huske at vi hadde en tippekonkurranse en del år, der forumistene tipper resultat og våre målscorere foran hver kamp, og der ett kløktig utarbeidet poengsystem sørger for at vi til slutt kårer den beste tipperen på forumet. Denne konkurransen ble for en del sesonger siden erstattet med en MoM-tråd etter hver kamp, og en Årets Spiller-tråd der de tre spillerne med flest MoM-stemmer hver gang fikk med seg poeng til en sammenlagtliste.

Jeg er klar for å administrere en slik tråd også denne sesongen, men kjenner min egen begrensning nok til å forstå at begge blir for mye. Jeg trenger derfor hjelp til å velge hvilken av disse alternativene som vil tiltrekke seg flest deltagere og størst interesse. Det kan også være at noen har (enda) bedre forslag til en sesonglang tråd. Det er også mulig å si fra at nok er nok, og at det ikke er ønskelig med noe slikt denne sesongen i det hele tatt.

Stemmer mottas med takk!

Kato

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #1 på: Juli 31, 2022, 18:37:35 »
Går for en eller annen form for konkurranse.
« Siste redigering: Juli 31, 2022, 19:50:37 av Kato »
 

auren

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #2 på: Juli 31, 2022, 19:10:52 »
Godt tiltak flynn  :) Jeg er gjerne med på tipping, og så kan jeg bidra til å administrere MOM-tråden  :)
Hvis du har en eller annet form Excel-ark, så må du gjerne sende det over.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #3 på: Juli 31, 2022, 19:31:58 »
Godt tiltak flynn  :) Jeg er gjerne med på tipping, og så kan jeg bidra til å administrere MOM-tråden  :)
Hvis du har en eller annet form Excel-ark, så må du gjerne sende det over.

auren

Flott auren! Vi ser litt an resultatet når flere har sagt sin mening, men om du vil bidra så kan vi sikkert dra igang begge to. Har et Excel-system du kan arve i så fall!

flynn

Eriksen55

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #4 på: Juli 31, 2022, 19:32:49 »
Godt tiltak flynn  :) Jeg er gjerne med på tipping, og så kan jeg bidra til å administrere MOM-tråden  :)
Hvis du har en eller annet form Excel-ark, så må du gjerne sende det over.

auren

Mangler et alternativ
- Begge og setter stor pris på de personene som legger ned tid på å organisere 😍

auren

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #5 på: August 02, 2022, 15:44:07 »
Kun 17 som har svart her. Liten og laber interesse altså. Eller er det pga sommerferie?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #6 på: August 03, 2022, 03:25:45 »
Jeg har lyst til være med på det folk drar i gang, men har ingen preferanser. Var bare lei av fotball i fjor.

Hallgeir *

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #7 på: August 03, 2022, 19:05:03 »
Jeg er godt fornøyd med slik det var de to foregående sesonger.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #8 på: August 04, 2022, 10:18:27 »
Kun 17 som har svart her. Liten og laber interesse altså. Eller er det pga sommerferie?

auren
Eg har ikkje svart, grunna eg forstod det slik at det no vart begge deler? Du tok deg av Årets Spelar, og flynn tok seg av Tippekonken?

Eller har eg misforstått?

Ja takk begge deler!

Om eg må velge, stemmer eg for Årets Spelar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

flynn

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #9 på: August 04, 2022, 13:27:53 »
Slik det ligger an nå prøver vi å dra i gang begge oppleggene, jeg håndterer Season Long, og auren overtar MoM/Årets spiller. Håper på høy deltagelse og stort engasjement i begge. Av erfaring vet jeg at dette henger tett sammen med hvor bra Leeds gjør det, så vi krysser fingrene for en god sesong på alle måter!

flynn

ingve1960

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #10 på: August 04, 2022, 13:46:29 »
Eg e me  men kan eg vente til lagoppstilling?

flynn

Sv: Tippekonk eller MoM/Årets spiller?
« Svar #11 på: August 04, 2022, 15:22:51 »
Eg e me  men kan eg vente til lagoppstilling?

Fristen for å levere tips i Season Long er kampstart. Lagoppstillingen får vi som regel vite en time før, så det bør gå helt fint

flynn