Skrevet av Emne: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup  (Lest 5730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NT

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #90 på: August 25, 2022, 06:55:14 »
On Klich: "We had a lot of talks with him, he's very committed. He gives the team personality and we trust him." #lufc

Spot on Maric.
Akkurat det han gir det laget her.
Fikk med meg 2 omgang igår via link, og må si jeg synes det er fint å se Klich i farta igjen. Det monotone steget han hadde i fjor er borte og ett helt annet touch på kula i pasningene. Lurer på om Bielsa "tok livet" av Klich, nå smiler han igjen.

Dennis

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #91 på: August 25, 2022, 11:55:08 »
On Klich: "We had a lot of talks with him, he's very committed. He gives the team personality and we trust him." #lufc

Spot on Maric.
Akkurat det han gir det laget her.
Fikk med meg 2 omgang igår via link, og må si jeg synes det er fint å se Klich i farta igjen. Det monotone steget han hadde i fjor er borte og ett helt annet touch på kula i pasningene. Lurer på om Bielsa "tok livet" av Klich, nå smiler han igjen.

Det viktigste er kvaliteten selvsagt. Klich er veldig god når han er i form. Det er mål i han og det er bøttevis med rutine.

I tillegg er han en artig skrue som sikkert er viktig for humør. "There's only one Stuart Dallas... Thank f*ck" og hele "F*ck off, Bob"-seansen.:) Da det ble litt håndgemeng i går, så jeg Klich stille seg opp litt utenfor og slenge noen gloser med et lurt fjes. Takling på Thiago Silva mot Chelsea og måten han gir Wolves sin egen medisin i premieren. Elsker shithouseryet han driver med.

Men igjen, han har faktisk gjort en forskjell i kampene til nå. Kanskje Leeds' beste i går, fin mot Chelsea (tross kort tid) og helt avgjørende for å vinne tilbake midtbanen mot Wolves. Selv om han ikke høster altfor mye ros som innbytter foreløpig, har han i lag med et par andre sannsynligvis vært en av spillerene med mest impact så langt.
« Siste redigering: August 25, 2022, 11:58:53 av Dennis »
Marching on together!

leedslife

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #92 på: August 25, 2022, 12:04:38 »
On Klich: "We had a lot of talks with him, he's very committed. He gives the team personality and we trust him." #lufc

Spot on Maric.
Akkurat det han gir det laget her.
Fikk med meg 2 omgang igår via link, og må si jeg synes det er fint å se Klich i farta igjen. Det monotone steget han hadde i fjor er borte og ett helt annet touch på kula i pasningene. Lurer på om Bielsa "tok livet" av Klich, nå smiler han igjen.
Uten tvil.
Fikk vondt av han i fjor, selv om han til tider var langt bedre enn hva han fikk kred for.
Everton borte, alene på midtbanen, kamp med trøkk og stor betydning, bra kok på tribunen også står du nærmest alene mot et Everton i maskinrommet. Da fikk jeg vondt av han. Han var naturligvis veldig lojal og kanskje spilleren som gikk ned sist på det Bielsa prosjektet.
Blir heller ikke veldig overrasket utover om han spiller seg inn på laget. Klart du skal jo vise kvaliteten din mot så svak motstand som i går, men synes fortsatt han har endel egenskaper som ingen andre i klubben og som fortsatt passer veldig godt inn i systemet.
Også trenger vi xfactoren. Vi trenger personlighet som Maric var inne på.


Dennis

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #93 på: August 25, 2022, 12:13:25 »
Helt enig.

Syns det er for tidlig å kvitte oss med både Klich og Forshaw. Vi får verken store penger for de, ikke tar de mye lønn heller og de er fortsatt bedre over 38 kamper (som alternativ til Adams og Roca) enn Gyabi og Gray vil være. De to sistnevnte skal uansett få utvikle seg på u21, der hvor er stort problem i fjorsesongen var at Gelhardt, Greenwood, og Summerville stadig falt mellom to stoler og ikke fikk spilt fotball.

Håper begge blir i Leeds denne sesongen.
Marching on together!

leedslife

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #94 på: August 25, 2022, 12:21:22 »
Helt enig.

Syns det er for tidlig å kvitte oss med både Klich og Forshaw. Vi får verken store penger for de, ikke tar de mye lønn heller og de er fortsatt bedre over 38 kamper (som alternativ til Adams og Roca) enn Gyabi og Gray vil være. De to sistnevnte skal uansett få utvikle seg på u21, der hvor er stort problem i fjorsesongen var at Gelhardt, Greenwood, og Summerville stadig falt mellom to stoler og ikke fikk spilt fotball.

Håper begge blir i Leeds denne sesongen.

Helt sant. Men tror aldri i mitt liv klubben gjør den tabben. Gyabi eller Gray er jo ikke med i går. Hvis trenerteam hadde stolt på de over flere kamper ila en sesong i PL så hadde jo de to fått matching i går. Alt dette drøsset med seniorspillere fra tidligere sesonger; Forshaw, Klich, Cooper, Ayling og senere Dallas vil vi få bruk for. Er ikke mye som skiller de i kvalitet mot de nye, yngre som har kommet inn.
Vi er heller ikke bedre enn at vi trenger alle selv om ting ser rosenrødt ut akkurat nå.
Mest sannsynlig skal vi gjennom perioder med skader, suspensjoner, tettere kampprogram og perioder med nedadgående form. Tar man med et fokus på cupene i tillegg så er det et element ekstra fra i fjor som vil sette stallen på prøve.
I tillegg har du et mesterskap midt i sesongen som alle klubbene nok er spent på. De som står sterkest rustet til belastningen etter jul vil tjene mye poeng denne sesongen.
« Siste redigering: August 25, 2022, 12:22:53 av leedslife »

leedslife

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #95 på: August 25, 2022, 13:11:59 »
Må ta med  Strujik og når man først applauderer Klich. De fleste hadde vel spådd på forhånd at han hadde blitt satt som stopper da Cooper gikk av, men satses heller på ute på venstresiden.
Han var helt ENORM mot WH borte i fjor, men ellers var det ujevne prestasjoner. Statistisk veldig svakt til tider. Faktisk helt i bunnen for oss og i ligaen generelt. Kanskje en type person som i større grad trenger å satses på i en posisjon og som trenger en arm rundt seg mer enn tøffe krav og større ansvar.
Fortsatt usikker på om han har potensiale til å bli en venstreback over tid i dette systemet skal det maksimeres fult ut, men akkurat nå, heller han enn Firpo for min del.
Er vel 23 år i tillegg så på høy tid at han får en posisjon der han får mestringsfølelse og får muligheten til å utvikle seg over tid, så får vi håpe det resulterer i ett callup til en landslagstropp så han får de impulsene og erfaringene der også i verktøykassa si. Det vil jo være en vesentlig faktor for videre utvikling både personlig og spillmessig.
« Siste redigering: August 25, 2022, 13:13:43 av leedslife »

Dylan

Sv: Kamp vs Barnsley @Elland Road, 24.8.2022, Kl. 2045, Carabao Cup
« Svar #96 på: August 26, 2022, 15:19:30 »
Har sett høydepunktene i opptak, må si jeg blir imponert over målet til Sinisterra! Fikk nesten litt Hasselbaink følelse.....