Skrevet av Emne: Spiller: Wilfried Gnonto  (Lest 16496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #60 på: Mars 26, 2023, 22:42:24 »
Hvorfor har Arsenal slått oss på forhånd, og vi like gjerne kan starte med B laget? Arsenal er i en uvant posisjon og kjenner eimen av PL trofeet. Det ser litt for bra ut med 7 poeng forsprang. Er det ikke nettopp da "jordskjelvet" bør skje?  Det fordrer selvsagt at vi kan stille med våre aller beste spillere. Etter mitt syn er de 3 beste ute med skader nå.

Vi var på god vei mot poeng sist, lå under med ett mål, få minutter igjen, og tildelt straffe...
Og de tapte for Everton for få uker siden.

Men med  det begynner eg å gå tom for gode argumenter... :D

(Vi kàn ta poeng fra de, men sjansene er ikke overvettes store).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #61 på: Mars 26, 2023, 23:17:21 »
@JoeDonnohue
Willy Gnonto substituted with what appeared to be an ankle injury during tonight's Italy game. Able to walk off the pitch on his own, but you'd imagine there's now a question mark over his involvement at Arsenal next weekend. #lufc


auren


Kjedelig han gikk ut med skade, og eg såg på kampen, var vanskelig å se hva som skjedde, men han holdt seg til ankelen.
Han var ikke godt involvert i de 20 minuttene han fikk prøvd seg i dag, mista ballen flere ganger, så ble nok litt humørsyk.
Men i innhoppet mot England på torsdag skapte han store utfordringer for Walker på backen da han kom inn etter 69 minutt.
Kom til tre farlige innlegg, han er en gullgutt som skaper mykje uro, utrulig lavt tyngdepunkt og vanskelig å ta ballen fra. Håper han får mer tillitt fra Gracia, tviler på det var en særlig til skade i dag.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

RoarG

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #62 på: April 30, 2023, 20:23:19 »
Gribbene sirkler allerede over Leeds. Gribben i dette tilfellet er Chelsea. De skal visstnok være interessert i Gnonto. Melder Chelsea sin interesse i form av et konkret bud, drar nok han. Dagens Leeds kan jo ikke være et blivende sted for en så talentfull spiller. Det er YEP som skriver dette, så da er det vel hold i dissene ryktene. Chelsea skal også være interessert i Meslier.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/chelsea-register-surprise-interest-in-leeds-united-star-as-euro-giants-name-price-for-whites-target-4125135
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #63 på: Juni 18, 2023, 17:39:45 »
Willy i startelleveren til Italia mot Nederland i dag, fikk en assist og byttet ut midt i andreomgangen. Redd vi mister han i sommer... :-[

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-uniteds-willy-gnonto-shines-for-italy-with-key-contributions-upon-big-chance-4187217
« Siste redigering: Juni 18, 2023, 18:16:08 av Killa »

Hallgeir *

« Siste redigering: Juni 25, 2023, 22:27:56 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #65 på: August 13, 2023, 22:42:05 »
Willy Gnontos standing blant dedikerte Leeds-fans har resultert i noen flunkende nye supportersanger: https://x.com/lufc_lewis/status/1690467648092479488?s=46&t=2X-s6APAyAHdGOQ8pf5ffQ.

De er ikke nådige og det understreker vel at det kommer til å kreve noe helt eksepsjonelt for at han ev. skal kunne komme tilbake på laget.

Eriksen55

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #66 på: August 13, 2023, 23:19:10 »
Willy Gnontos standing blant dedikerte Leeds-fans har resultert i noen flunkende nye supportersanger: https://x.com/lufc_lewis/status/1690467648092479488?s=46&t=2X-s6APAyAHdGOQ8pf5ffQ.

De er ikke nådige og det understreker vel at det kommer til å kreve noe helt eksepsjonelt for at han ev. skal kunne komme tilbake på laget.

Blir beintøft å komme tilbake. Men det bør ikke være umulig.

Understreker at Gnonto er stor gutt og må stå for sine avgjørelser selv. Så det er sagt.

Etter at han stod over onsdag så trente han i følge Farke bra i to dager. Han skulle spille, men rett før bussen dro så snakket han med Farke og ble hjemme. Var neppe en Gnonto som var høy i hatten og ganske sikker på at dette ikke var/er det Gnonto har mest lyst til. Tror jeg! Ganske sikker på at agenten til Gnonto presser hardt. Gnonto er en ung gutt og spillerne hører veldig på agenten. Jeg kjenner ikke Gnonto, men det blir sagt at han er arbeidsom, omgjengelig og at han er en snill gutt. Jeg vil tro at han ikke har det så lett heller. Uten st det hjelper all verden.

Forakter det han og agenten gjør. Men blir det ingen overgang og han bretter opp armene så håper jeg fansen gir uttrykk for hva de mener i starten og «glemmer det». Det må jo være i alles interesse om Gnonto spiller i Leeds - Fantastisk potensiale og utrolig mye bedre enn de alternativene som er igjen.

Det samme gjelder Sinisterra - Selv om han er eldre og bør være litt tryggere i seg selv.

Jeg går også mot strømmen når det gjelder utlånte spillere. Jeg ser gjerne en god Aaronson tilbake i Leeds. Samme med de andre hvis de presterer og er gode. Understreker god,,!

Tiden hvor lojalitet betydde mest er over. Spillerne må tenke på seg selv og de har fått en kontrakt med en utgang hvis vi rykket ned. Selvfølgelig brukes den. Når man ser tilstanden klubben er i så kan man kanskje ikke klandre spillerne for mye når de går på lån.

Casen Gnonto og Sinisterra er stygg. Men absolutt noe som kan tilgis. Det er kun en måte å vise det på. Trenger ingen ord, kun handling og gode prestasjoner på banen - For Leeds.

Casen Harrison og Adams er jeg spent på. Den kan bli uhyre stygg - Er dem skadet og bruker utveien de har fått av klubben så er det fair. Harrison plasserer seg høyt på listen over stjerner i nyere tid, hvis skaden som har holdt han ute stemmer.  Er dem friskmeldte så fort de får ny klubb så er de for det første utrolig feige. Da kunne de gitt klar beskjed tidlig.  De pisser på hele klubben og vil forbli to av de feigeste som noen gang har dratt på seg ei Leeds drakt. Jeg håper og tror at skadene er sanne, men i dag og de siste dagers hendelser så ser man jo fanden på høylys dag.

Det er ikke feilen man gjør som definerer deg som menneske. Det er hvordan man rydder opp etter seg. Så det bør være fullt mulig tilgi hvis gutta viser at de VIL spille for Leeds

Redigert: Nå skriver Romano at Villa har trekt seg ut da Harrison er skadet i flere uker til og ikke kan erstatte Buendia som er langtidsskadet… Merkelig! Men da blir det Everton og forhåpentligvis et nytt nedrykk på Harrison.

Vel blåst i Leeds. Satt sine spor og heldigvis ingen feiging som pisset på klubben - Lykke til i Everton, i Gnonto sin tråd.. ;)

« Siste redigering: August 13, 2023, 23:49:22 av Eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #67 på: August 14, 2023, 17:07:50 »
Kershaw ⚽️
@Kershaw444
So rumours from credible sources now saying Gnonto has done a u-turn after been told he won’t be aloud to leave the club, proof will be in the pudding if he plays this week, full expect the fans to boo him if he does on Friday #lufc #efc

Disse 'credible sources'er visst fra waccoe (slike som tidligere har hattt rett). Jeg har ikke vært inne og sjekket (har auren eller andre???) men la oss si at de stemmer...
Han kan nok, ung som han er, bli tilgitt. Men bare over tid og med (sedvanlig) god innsats. Spørsmålet er vel om det godtaes uten at han bytter agent?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #68 på: August 14, 2023, 17:21:21 »
Kershaw ⚽️
@Kershaw444
So rumours from credible sources now saying Gnonto has done a u-turn after been told he won’t be aloud to leave the club, proof will be in the pudding if he plays this week, full expect the fans to boo him if he does on Friday #lufc #efc

Disse 'credible sources'er visst fra waccoe (slike som tidligere har hattt rett). Jeg har ikke vært inne og sjekket (har auren eller andre???) men la oss si at de stemmer...
Han kan nok, ung som han er, bli tilgitt. Men bare over tid og med (sedvanlig) god innsats. Spørsmålet er vel om det godtaes uten at han bytter agent?

Så lenge han  jobber hardt og viser at han vil være i Leeds så kan han ha hvem agent han vil. Kan til og med inkludere Krim Jim.

Han må tåle pepper, misnøye og en markering. Deretter bør supporterne tenke lagets beste. Det er neppe å hetse en unggutt og egen spiller.

Det er ihvertfall min mening  :)

Hallgeir *

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #69 på: August 14, 2023, 17:35:31 »
Kershaw ⚽️
@Kershaw444
So rumours from credible sources now saying Gnonto has done a u-turn after been told he won’t be aloud to leave the club, proof will be in the pudding if he plays this week, full expect the fans to boo him if he does on Friday #lufc #efc

Disse 'credible sources'er visst fra waccoe (slike som tidligere har hattt rett). Jeg har ikke vært inne og sjekket (har auren eller andre???) men la oss si at de stemmer...
Han kan nok, ung som han er, bli tilgitt. Men bare over tid og med (sedvanlig) god innsats. Spørsmålet er vel om det godtaes uten at han bytter agent?

Så lenge han  jobber hardt og viser at han vil være i Leeds så kan han ha hvem agent han vil. Kan til og med inkludere Krim Jim.

Han må tåle pepper, misnøye og en markering. Deretter bør supporterne tenke lagets beste. Det er neppe å hetse en unggutt og egen spiller.

Det er ihvertfall min mening  :)

Han har nok innsett hva kontrakten hans innebærer, til slutt.

Dette "stuntet" skriver jeg på kontoen for ungdommelig naivitet og elendige råd fra agenten. Det bør absolutt være rom for tilgivelse, men det kreves full innsats for klubben.

Han får nok høre det, men jeg håper at han over litt tid klarer å legge episoden bak seg.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #70 på: August 14, 2023, 17:41:08 »
Skulle han ta en u-sving og kjempe for plass og deretter laget i det som blir en flott sesong for han, så kan det bli en liten Max Gradel-historie. Langt mer graverende det Gnonto har gjort selvsagt, men Gradel var ikke spesielt populær da han holdt på å spolere opprykket fra League One. Men han kom tilbake og ble en favoritt.

Det er fortsatt mulig, men jeg venter til jeg ser det før jeg tror på det. Og til vinduet stenger og han fortsatt er i klubben.

Marching on together!

HåvardK

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #71 på: August 14, 2023, 17:47:16 »
Har blitt så fatalistisk at jeg regner med at dette er medieregissert for å holde sagaen gående, waccoe eller ei.
Det blir nok en gang oss mot resten, i enda større grad enn noen gang. Håper Farke holder ut - han er vel den eneste som kommer ut av dette med æren i behold.

GeirO

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #72 på: August 14, 2023, 19:16:05 »
Hvis dette er sant, håper jeg han overtaler kompis Summerville til å bli. Da begynner det å lysne...

Eriksen55

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #73 på: August 14, 2023, 19:53:51 »
Hvis dette er sant, håper jeg han overtaler kompis Summerville til å bli. Da begynner det å lysne...

Stille rundt Summerville. Kanskje det er han som har overtalt Gnonto!

enur

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #74 på: August 18, 2023, 20:44:55 »
____________
enur

Marching on together

Forever Whites

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #75 på: August 18, 2023, 21:09:43 »
Da er vel alle bruer brent.

https://twitter.com/PhilHay_/status/1692596592543498404

Ser sånn ut.  Skal mye til å komme tilbake nå.  Får håpe det kommer et anstendig bud på ham før vinduet lukker.  Og at vi slipper at han råtner på rot for seg selv.
Medlem 94237

Jostein.

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #76 på: August 18, 2023, 21:54:48 »
Da er vel alle bruer brent.

https://twitter.com/PhilHay_/status/1692596592543498404

Ser sånn ut.  Skal mye til å komme tilbake nå.  Får håpe det kommer et anstendig bud på ham før vinduet lukker.  Og at vi slipper at han råtner på rot for seg selv.

Håper inderlig han selges til midtøsten for £40 mill, hadde vært helt rått.

Fy søren for en sau, det må jo være klubber som ikke byr pga oppførselen hans.
Leeds Carajo!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #77 på: August 18, 2023, 21:57:05 »
Da er vel alle bruer brent.

https://twitter.com/PhilHay_/status/1692596592543498404

Ser sånn ut.  Skal mye til å komme tilbake nå.  Får håpe det kommer et anstendig bud på ham før vinduet lukker.  Og at vi slipper at han råtner på rot for seg selv.

'Willy Gnonto, you're a wanker, you're a wanker' is the first song of the game. Ringing out all around the stadium.

https://twitter.com/GrahamSmyth/status/1692612901540921506?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #78 på: August 21, 2023, 20:58:37 »
Man kan si hva man vil om Gnontos oppførsel i det siste, men dette er ikke bra:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31882/club-statement
Medlem 94237

Eriksen55

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #79 på: August 21, 2023, 21:11:53 »
Man kan si hva man vil om Gnontos oppførsel i det siste, men dette er ikke bra:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31882/club-statement

Det er så mye idiotiske folk og supportere.

Se bare på hva Leeds fans skriver på some til Koch, Aaronsson, Wöber og de andre når de ligger ut noe. En ting er å tenke det. Men å ytre og skrive så mye dritt til andre er patetisk.

Rasisten som skriver til Gnonto burde fått en solid utestengelse og straff.

Jeg tar fortsatt i mot Gnonto om han ikke blir solgt. Ikke med åpne armer, men gjør spillergruppa det så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det.
At det er delte meninger rundt Gnonto skjønner og respekterer jeg. Men jeg vil se Leeds spille morsom fotball - Og det blir det med Gnonto.

rd1

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #80 på: August 22, 2023, 20:38:46 »
Gnonto tilbake på trening med resten av laget..
"Who needs Cantona??"

Forever Whites

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #81 på: August 22, 2023, 21:33:43 »
Gnonto tilbake på trening med resten av laget..

Krysser fingrene for at alt ordner seg til slutt og at han kan bli hos oss.  Gutten er ung og samtidig et følelsesmenneske slik man har sett det tidligere.  Da gjør man ofte litt dumme ting.  Jeg håper han blir og tilgir ham lett.  Alternativet er at han blir solgt og at vi får en akseptabel pris for ham, men det beste er at han snur om og viser sine kvaliteter på banen igjen.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #82 på: August 24, 2023, 14:48:08 »
Første referatet av presseren erklar:

Farke on Gnonto and Sinisterra
I think in general you cannot compare the situations. With Luis there was a legal issue and uncertainty with that situaiton. It made no sense as I need him with 100 per cent focus. We have clarity now and he's in a much better place and ready to go 100 per cent. So we took him back into team training. With Willy it was different, I think there was a clear situaton, there were no clauses in his contract and we make the point that we want to keep him. He refused to play, I took some leadership and he never trained with the group. At the beginning of the week we came to see me and apologise after making a mistake. Our owners and Angus handled the situation so we are all on the same page. I like the words of Willy. He is 100 per cent ready to go and fight. I've given him a second chance.

Is he mentally strong enough to deal with criticism from fans?
We speak about a 19 year old boy. He has done really well, he's an Italy international and he obvioulsy thinks about his career. A young guy like him is attracted by the Premier League. At this moment it is important that he shows steel and show resilience. I'm grateful that our key people, especially Angus, were brilliant in this moment. You could be scared as a club from the financial point of view. My feeling is I think when a player behaves like this, you have to make sure the club does not bend. You have to make sure you're not blackmailed as a club. I'm quite relaxed, I'm not just speaking about Gnonto, I'm speaking in general, you have to be in the driving seat. We are Leeds and we not relying on one player. I think this is the way you should lead a club. That 19 year old boys sometimes make mistakes. We all mistakes and when you get poor advice, I can understand why his head was turned. Obvioulsy we wished he behaved in a different way but we understand it and we have to accept it and it's important to be strict and send a sign. He has said sorry and I'm open to give young lads a second chance. We have to be grateful he is back. There is no third chance though, he has to work hard in training and in the games. The ball is in his court.

So you're confident he can handle it?
We are all living a privileged life and as a footballer they have privileged lives, you can't take all the money and all these things. It's up to Willy. He has to win all of us back. You give second chances away but you better grab them. I'm sure he has the chances to win people back.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #83 på: August 24, 2023, 15:03:57 »
Daniel Farke, for en leder.

Det hadde vært så konge om dette ble en redemption story for historien. :)
Marching on together!

Dylan

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #84 på: August 24, 2023, 18:20:53 »
Da bør vel også forumet støtte Farke og klubben, og ønske Gnonto velkommen tilbake!

RoarG

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #85 på: August 24, 2023, 19:45:02 »
Kanskje en fordel at første kampen går på bortebane?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #86 på: August 26, 2023, 23:35:37 »
Det kan virke som om hodet til Gnonto omsider er tilbake i riktig modus. Veldig fornøyd med innsatsen hans i dag.

Tror det var bra for han at første kamp nå var borte fra Elland Road. Ganske sikker på at han vant tilbake en del av støttespillerne på grunn av innsatsen i dag mot Ipswich. Kanskje var den så bra at han unngår "boo boys" mot Sheffield Wednesday neste lørdag. Får nok en ekstra sjanse mot Salford i cupkampen også.
Super Leeds since 1968

Jostein.

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #87 på: August 26, 2023, 23:41:00 »
Han kommer til og få ganske mye pepper på Elland Road neste kamp, noe han også fortjener.
De er såpass privilegerte som Farke sa, at det må han bare tåle. Så får han vinne igjen fansen på banen, fokuset skal ikke vær Gnonto men og støtte laget.

Ganske uteolig at han ikke har kvitter seg med agenter enda.

Leeds Carajo!

Russel_Doig

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #88 på: August 26, 2023, 23:56:24 »
Det er jo bare plastikk-supportere som antagelig aldri kommer til å forstå seg på kultur, lojalitet og klubbfølelse som kommer til å tilgi Gnonto etter en brukbar kamp!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Wilfried Gnonto
« Svar #89 på: August 27, 2023, 00:03:37 »
Det er jo bare plastikk-supportere som antagelig aldri kommer til å forstå seg på kultur, lojalitet og klubbfølelse som kommer til å tilgi Gnonto etter en brukbar kamp!

Dersom du aldri har gjort en eneste feil i din tid her blant oss dødelige, er det bare å gratulere. Det finnes en tid for å tilgi dumme feil, og nå er tiden for å hjelpe Gnonto videre i hans karriere kommet.

Han trenger støtte nå, ikke å bli kastet under bussen som du ønsker.
« Siste redigering: August 27, 2023, 00:06:08 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968