Skrevet av Emne: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL  (Lest 9519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #180 på: Oktober 24, 2022, 21:15:21 »
Det er noen som mener våre tre baklengsmål var billige eller unødvendige. Det var de jo ikke. Hvis vi hadde scoret de samme målene ville vi skrytt av spillet og stussen (Mitrovic). Når vi scorer er det aldri noen som kommenterer at vi ikke ble markert. Fordi det skjer hele tiden.

Det finnes nesten ikke billige mål. Vi har aldri hverken scoret billige eller sluppet inn blllige mål, er min påstand.

...eller at nesten alle mål er billige da tilnærmet alle mål kommer etter feil fra motstander. Bortsett fra de vi scorer da. Det er bra prestasjon!
Hverken feil fra motspiller eller meget bra angrepsspill er billige mål, dette skjer hele tiden.

GeirO

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #181 på: Oktober 24, 2022, 21:18:11 »
Det er noen som mener våre tre baklengsmål var billige eller unødvendige. Det var de jo ikke. Hvis vi hadde scoret de samme målene ville vi skrytt av spillet og stussen (Mitrovic). Når vi scorer er det aldri noen som kommenterer at vi ikke ble markert. Fordi det skjer hele tiden.

Det finnes nesten ikke billige mål. Vi har aldri hverken scoret billige eller sluppet inn blllige mål, er min påstand.
Mao- trening, terping og kampplan er uviktig?
Kanskje prøve en taktikk med å velge ut ferdighetsmessig de beste 11 og satse på at de over 38 kamper vinner nok kamper.
Tror det var Pep. Han sa at han heller vil han en keeper som er like god som en dyptliggende midtbanespiller ferdighetsmessig enn en god shot stopper.
Kanskje ikke en dum tanke.
Skjønte ikke helt sammenhengen...riktig trening, terping og kampplan bidrar til mål, ikke billige mål (som ikke finnes).
MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #182 på: Oktober 24, 2022, 21:35:58 »
Har offensiv firer klar for Anfield:

Gnonto    Klich   Sinisterra

           Gelhardt

Vi har vel ikke så mye å tape....Summerville kan komme inn som et skudd.
MOT

leedslife

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #183 på: Oktober 24, 2022, 22:03:51 »
Det er noen som mener våre tre baklengsmål var billige eller unødvendige. Det var de jo ikke. Hvis vi hadde scoret de samme målene ville vi skrytt av spillet og stussen (Mitrovic). Når vi scorer er det aldri noen som kommenterer at vi ikke ble markert. Fordi det skjer hele tiden.

Det finnes nesten ikke billige mål. Vi har aldri hverken scoret billige eller sluppet inn blllige mål, er min påstand.
Mao- trening, terping og kampplan er uviktig?
Kanskje prøve en taktikk med å velge ut ferdighetsmessig de beste 11 og satse på at de over 38 kamper vinner nok kamper.
Tror det var Pep. Han sa at han heller vil han en keeper som er like god som en dyptliggende midtbanespiller ferdighetsmessig enn en god shot stopper.
Kanskje ikke en dum tanke.
Skjønte ikke helt sammenhengen...riktig trening, terping og kampplan bidrar til mål, ikke billige mål (som ikke finnes).
Uenig. Hadde Fulham agert slik de skulle på 3-2 målet vårt skulle det ikke blitt en sjanse. Det er ikke et innøvd trekk av Leeds. 5éren til Fulham står riktig og samlet sett i overtall 8 mot 5, men Mitrovic jukser i sin defensive oppgave fordi han spiller rolle i en posisjon og et mønster han ikke er vant med (Heatmap) når Silva switcher formasjon.
En sliten Mitro ble værende på banen pga defensive dødballer, men det utfallet Silva trodde egentlig skulle gagne dem slapp de inn et enkelt mål på.
Heller ikke vanlig å verken sette opp sjansene sine slik eller statistisk score mål mot et lag som leder, legger om til 5 bak og står smalt i sluttminuttene.
Mesteparten av de sjansene og målene statistisk kommer enten bredt eller fra feks dødballer.

Første målet dems skal jeg moderere meg.  Det er faktisk et innøvd trekk. Der går Rodrigo på limpinnen. Dras ut av sin sone og beistet fra Serbia er jo urokkelig i en slik posisjon foran mål. En flott scoring. Det samme vil jeg si om sjansen de hadde i første omgang der de spiller på Mitrovic styrker og uten tvil er noe de har satt opp på trening. Legg fra Robinson.
2 og 3 derimot. Spesielt 2. Tror det er flere år siden jeg har sett et lag forsvare seg sånn i egen boks. Statistisk sjanse for mål må det jo nesten være opp mot et straffespark  selv om vi faktisk er i klart overtall i egen boks.

Mulig du driver med noe ironi jeg ikke evner å plukke opp her, men for meg er det billige mål og ting som jeg mener man kan få orden på med endring hva gjelder personlig innstilling og ikke minst organisering og struktur.

« Siste redigering: Oktober 24, 2022, 22:09:35 av leedslife »

GeirO

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #184 på: Oktober 24, 2022, 22:21:37 »
Det er noen som mener våre tre baklengsmål var billige eller unødvendige. Det var de jo ikke. Hvis vi hadde scoret de samme målene ville vi skrytt av spillet og stussen (Mitrovic). Når vi scorer er det aldri noen som kommenterer at vi ikke ble markert. Fordi det skjer hele tiden.

Det finnes nesten ikke billige mål. Vi har aldri hverken scoret billige eller sluppet inn blllige mål, er min påstand.
Mao- trening, terping og kampplan er uviktig?
Kanskje prøve en taktikk med å velge ut ferdighetsmessig de beste 11 og satse på at de over 38 kamper vinner nok kamper.
Tror det var Pep. Han sa at han heller vil han en keeper som er like god som en dyptliggende midtbanespiller ferdighetsmessig enn en god shot stopper.
Kanskje ikke en dum tanke.
Skjønte ikke helt sammenhengen...riktig trening, terping og kampplan bidrar til mål, ikke billige mål (som ikke finnes).
Uenig. Hadde Fulham agert slik de skulle på 3-2 målet vårt skulle det ikke blitt en sjanse. Det er ikke et innøvd trekk av Leeds. 5éren til Fulham står riktig og samlet sett i overtall 8 mot 5, men Mitrovic jukser i sin defensive oppgave fordi han spiller rolle i en posisjon og et mønster han ikke er vant med (Heatmap) når Silva switcher formasjon.
En sliten Mitro ble værende på banen pga defensive dødballer, men det utfallet Silva trodde egentlig skulle gagne dem slapp de inn et enkelt mål på.
Heller ikke vanlig å verken sette opp sjansene sine slik eller statistisk score mål mot et lag som leder, legger om til 5 bak og står smalt i sluttminuttene.
Mesteparten av de sjansene og målene statistisk kommer enten bredt eller fra feks dødballer.

Første målet dems skal jeg moderere meg.  Det er faktisk et innøvd trekk. Der går Rodrigo på limpinnen. Dras ut av sin sone og beistet fra Serbia er jo urokkelig i en slik posisjon foran mål. En flott scoring. Det samme vil jeg si om sjansen de hadde i første omgang der de spiller på Mitrovic styrker og uten tvil er noe de har satt opp på trening. Legg fra Robinson.
2 og 3 derimot. Spesielt 2. Tror det er flere år siden jeg har sett et lag forsvare seg sånn i egen boks. Statistisk sjanse for mål må det jo nesten være opp mot et straffespark  selv om vi faktisk er i klart overtall i egen boks.

Mulig du driver med noe ironi jeg ikke evner å plukke opp her, men for meg er det billige mål og ting som jeg mener man kan få orden på med endring hva gjelder personlig innstilling og ikke minst organisering og struktur.
Inge ironi her. Mener bare at mål enten kommer fordi angripende lag der og da gjør det bedre enn forsvarende lag (akkurat som Fulhams mål) eller klare feil hos forsvarende lag eller enkeltspillere. Så kan man diskutere om mål 2 og 3 var førstnevnte eller sistnevnte. Men mitt poeng er at ingen av slike mål er billige eller flaks eller lignende.
Må jo være noe rart når 50% av innslupne mål er billige, mens 1 % av scorede mål er billige (basert på lesing av kampreferater/sitater i mange tiår). Holder på at det (nesten) ikke finnes billige mål. Det går bare på kvalitetsforskjell.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #185 på: Oktober 24, 2022, 22:21:53 »
Hadde nok ikke trengt å bruke så mye tid på analyse. Tror poenget var at alle mål vi slipper inn er billige, aldri gode prestasjoner. Mens vi stort sett aldri scorer billige mål selv, kune etter gode prestasjoner.


baste

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #186 på: Oktober 24, 2022, 22:41:25 »
Du har sett lite fotball hvis du syntes Firpo, struijk, Llorente er ok/bra spillere. Totalt ubrukelig. Roca har heller ingenting å gjøre i dette laget
Lloriente, som ofte blir valgt til en spansk landslagstropp, har ikke noe å gjøre på dette laget? Da foretrekker du kanskje en som ikke like ofte blir tatt ut på det skotske landslaget, et av Europas svakeste landslag?

Har du sjekket resultatene til Leeds med eller uten Cooper?

Den statistikken peker dessverre nedover den og.

Tror ny manager må inn.. vi må snu dette, ellers rykker vi ned. Bruke tiden godt nå, så kommer «nye Leeds « ut på banen etter VM

TK20

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #187 på: November 01, 2022, 08:24:33 »
Får virkelig, virkelig håpe Liverpool blir spikeren i kista.
Uhorvelig å tenke på at man skulle fått noe ut av den og flakset videre i ren Solskjær stil.

Nå har jeg klart å holde meg i to døgn men det går ikke lenger  ;)

Cherry

Sv: Kamp: vs. Fulham @ Elland Road 23.10.22 kl. 15:00 på Viasport PL
« Svar #188 på: November 01, 2022, 14:44:24 »
BØR gjøres noe og om de ikke har erstatter klar så gi jackson eller maric midlertidig ansvar til de har noen klare.. dette march prosjektet er desverre dødt!!!

Nja....var visst noen glør`i bålet........ ;D