Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL  (Lest 7284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #150 på: November 05, 2022, 18:38:23 »
Som jeg har sagt lenge. Spill med unggutta!

I dag er Summerville, Gnonto og Greenwood blant de største bidragsyterne til snuoperasjonen.

Harrison grusom, igjen. Se hvordan Gnonto kontret i dag vs Harrison mot Pool. Gnonto med tempo, utsøkt smart pasning. Harrison stopper opp, rører og tenker før ballen mistes.Lik situasjon. En er besluttsom og den andre er ubesluttsom. Se hvor mye mer Summerville skaper med enkle løsninger, give and go og rett på mål kontra det dribleriet med øya i gresset fra Harrison.


Ingen grunn til å tro at Gyabi er noe svakere enn Klich.

Perkins som kan spille på alle fire offensive plasser og Joseph banker knallhardt på døra.

Rett og slett en deilig seier. Driter i elendig første 45 når vi sitter igjen med tre poeng etter 90.

Adams var grusom i første. Mer normalt god i andre. Tror han er et rasshøl å spille mot.

Roca som Adams i første omgang. Samme med Rasmus.

Mange roper etter vb. Jeg er i grunn enig. Men Strujik må spille. Ikke mange kamper det er kok på venstresiden. Ny vb inn. Da må Jesse finne en makker som passer med Strujik.

Rodrigo. 7 mål. Ble ikke mye ut av det han gjorde i første. Men da funket ingenting. Syntes han også hevet seg i andre. Nære et mål til.

Aaronsen hadde ikke sin beste kamp, men jobber, river og sliter. Spiller aldri dårlig. Mangler bare målpoeng.

Nå håper jeg Jesse ser hvilke spillere det må satses på - og at han ser hvem han ikke bør eller kan stole på.

Ble en fin fin lørdag :)

God oppsummering og to veldig viktige poeng du gjør her: Vi bytter oss OPP i kvalitet når unggutta kommer inn, særlig når det gjelder Harrison. Han jobber jo som en helt, men han gjør altså så mye rart  i de valgene han tar og de han aldri får tatt fordi han er ubesluttsom. Gnonto og Summerville er naturligvis også varierende, men de skaper mye mer uro hos motstanderen fordi de setter fart med ball og er gode en mot en.

Struijk har blitt solid. Det gnistrer ikke offensivt på backen, men det er stort sett traust og pålitelig. Er det noe vi trenger mer av defensivt, så er det det.
« Siste redigering: November 05, 2022, 18:40:05 av stian »

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #151 på: November 05, 2022, 18:39:30 »
Så deilig…tilslutt.
For en objektiv supporter av fotball, så er Leeds United ett fantastisk lag å se på- det er aldri kjedelige kamper!

Hvis vi har ett forsvarssystem, så er dette jammen ikke lett å finne ut av….for spillerne og for oss.
1. omgang er det jo bare kok og kål.  Løper som hodeløse høner rundt på hele banen, Harrisson vel den værste - men bevares det var virkelig ikke mange gode prestasjoner eller samhandling å spore..

2. omgang , og det som skjer etter 1-3 viser at vi har en moral og guts i laget som er imponerende, der er det virkelig «side before Self» ….og tar av meg hatten for benyttelse av unggutta.
Er du god nok, så er man gammel nok!!  Innhoppet til Gnonto er det som står frem, men Greenwood leverte også over norm.

Negativt: Roca, Rodrigo`s hoderisting etter å ha blitt byttet ut og Harrisson langt unna…..men bevares….vi vinner! ;)

Enig i det meste. Men Rodrigo skal ikke være fornøyd med å bli byttet ut. Han vil bidra og han vil vinne med Leeds. Da skal man bli sint og frustrert.

Det varte ikke lenge. For han tilta fullstendig av glede når unggutta reddet oss igjen.

flynn

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #152 på: November 05, 2022, 18:43:30 »
Så deilig…tilslutt.
For en objektiv supporter av fotball, så er Leeds United ett fantastisk lag å se på- det er aldri kjedelige kamper!

Hvis vi har ett forsvarssystem, så er dette jammen ikke lett å finne ut av….for spillerne og for oss.
1. omgang er det jo bare kok og kål.  Løper som hodeløse høner rundt på hele banen, Harrisson vel den værste - men bevares det var virkelig ikke mange gode prestasjoner eller samhandling å spore..

2. omgang , og det som skjer etter 1-3 viser at vi har en moral og guts i laget som er imponerende, der er det virkelig «side before Self» ….og tar av meg hatten for benyttelse av unggutta.
Er du god nok, så er man gammel nok!!  Innhoppet til Gnonto er det som står frem, men Greenwood leverte også over norm.

Negativt: Roca, Rodrigo`s hoderisting etter å ha blitt byttet ut og Harrisson langt unna…..men bevares….vi vinner! ;)

Stusset også over Rodrigos hoderysting. Men, han var nesten den første inne på banen for å kaste seg over Summerville. Ikke langsint antagelig, og jeg vil tro mer en reaksjon på egen prestasjon enn et seriøst ment signal om at det ble gjort et dumt bytte.

Mener faktisk Rodrigo er ganske viktig framover, noen over 22 år er nok smart i lengden!

flynn

GeirO

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #153 på: November 05, 2022, 18:50:58 »
Masse ros til Gnonto (for et raid & pasning), Summerville (scorer og scorer) og Greenwood (for et skudd & scoring).

Men tar kanskje Harrison (og Roca) litt i forsvar. Førsteomganger i fotballkamper er mye tettere og mer statisk enn åpne og hawaiaktige andreomganger. Så det er ikke sikkert Gnonto og Greenwood hadde vært så dominerende i førsteomgangen, som de var i andreomgangen.

Men prøv gjerne disse i en startoppstilling. Men tviler på at det skjer på White Hart Lane....
MOT

GaryMac

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #154 på: November 05, 2022, 18:52:42 »
Aaronson - 22 år og to uker
Gnonto - 19 år i dag
Summerville - 21 år og ei uke
Greenwood - nærmer seg 21
Gelhardt - 20,5

Grei snittalder på angrepsrekka når vi gjorde 4-3  :D

Andersen

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #155 på: November 05, 2022, 18:58:01 »
Puuh , det var en enorm slite seier ! å hente opp 1- 3 til 4 - 3 seier var sterkt og Summerville ble matchvinner 2 . kamp på rad ! Nå har Jesse March vunnet 2 av 3 kamper han fikk av styret til å få Leeds laget på vinner sporet igjen , neste kamp er Wolverhamton i cupen, taper vi den , ryker Jesse March da ? eller er de 3 kampene Jesse March fikk av styret kun reine PL kamper han måtte vinne for å beholde jobben ? Taper vi cup kampen til onsdag bryr jeg meg ikke så mye om det. Håper bare at vi gjør en anstendig kamp mot Tottenham neste helg . Soon er jo skadet for Tottenham , men Tottenham er gode. Så er det 1 mnd fotball fri pga VM i Qatar . Rykter om at Leeds laget reiser til Spania , et av flere PL lag ryktes det om , når Qatar VM pågår. Skal bli deilig faktisk med 1 mnd fri fra PL fotball , Leeds United er nerve slitende ! MOT.

Sterland

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #156 på: November 05, 2022, 19:05:25 »
Så deilig…tilslutt.
For en objektiv supporter av fotball, så er Leeds United ett fantastisk lag å se på- det er aldri kjedelige kamper!

Hvis vi har ett forsvarssystem, så er dette jammen ikke lett å finne ut av….for spillerne og for oss.
1. omgang er det jo bare kok og kål.  Løper som hodeløse høner rundt på hele banen, Harrisson vel den værste - men bevares det var virkelig ikke mange gode prestasjoner eller samhandling å spore..

2. omgang , og det som skjer etter 1-3 viser at vi har en moral og guts i laget som er imponerende, der er det virkelig «side before Self» ….og tar av meg hatten for benyttelse av unggutta.
Er du god nok, så er man gammel nok!!  Innhoppet til Gnonto er det som står frem, men Greenwood leverte også over norm.

Negativt: Roca, Rodrigo`s hoderisting etter å ha blitt byttet ut og Harrisson langt unna…..men bevares….vi vinner! ;)

Stusset også over Rodrigos hoderysting. Men, han var nesten den første inne på banen for å kaste seg over Summerville. Ikke langsint antagelig, og jeg vil tro mer en reaksjon på egen prestasjon enn et seriøst ment signal om at det ble gjort et dumt bytte.

Mener faktisk Rodrigo er ganske viktig framover, noen over 22 år er nok smart i lengden!

flynn
Hadde stusset om det ikke var hoderysting fra Rodrigo. Leeds i medgang, en match som kan vinnes, klart han har lyst til å bidra.

ingve1960

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #157 på: November 05, 2022, 20:11:00 »
Lite lyd  fra reaney, e alt bare trist itte 6 poeng to siste

Myhre10

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #158 på: November 05, 2022, 20:42:39 »
Lite lyd  fra reaney, e alt bare trist itte 6 poeng to siste

Ja det er det nok

GeirO

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #159 på: November 05, 2022, 20:42:43 »
Lite lyd  fra reaney, e alt bare trist itte 6 poeng to siste
Han har vel kommentert at Liverpoolseieren var den beste på 20 år.
MOT

Bromancer

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #160 på: November 05, 2022, 21:33:10 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.

baste

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #161 på: November 05, 2022, 22:11:30 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.

Til Harrison sitt forsvar, han er helt klart best som venstre ving. På samme måte som Rodrigo er spiss, og intet annet. Litt skuffet over at Gelhardt ikke får 20-30 min i dag, men det gikk jo bra til slutt.

Hærlig med seier i dag, den satt langt inne. Håper Struijk blir valgt foran Firpo hver dag i uken. Håper Harrison enda har hode og hjerte i Leeds, og ikke er på tur til Newcastle.

Unggutta løfter Leeds i dag, det lover godt. Får vi inn en vinnerkultur, med unge, sultne og uredde gutter, så kan dette bli bra.


RoarG

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #162 på: November 05, 2022, 22:46:31 »
Puuh , det var en enorm slite seier ! å hente opp 1- 3 til 4 - 3 seier var sterkt og Summerville ble matchvinner 2 . kamp på rad ! Nå har Jesse March vunnet 2 av 3 kamper han fikk av styret til å få Leeds laget på vinner sporet igjen , neste kamp er Wolverhamton i cupen, taper vi den , ryker Jesse March da ? eller er de 3 kampene Jesse March fikk av styret kun reine PL kamper han måtte vinne for å beholde jobben ? Taper vi cup kampen til onsdag bryr jeg meg ikke så mye om det. Håper bare at vi gjør en anstendig kamp mot Tottenham neste helg . Soon er jo skadet for Tottenham , men Tottenham er gode. Så er det 1 mnd fotball fri pga VM i Qatar . Rykter om at Leeds laget reiser til Spania , et av flere PL lag ryktes det om , når Qatar VM pågår. Skal bli deilig faktisk med 1 mnd fri fra PL fotball , Leeds United er nerve slitende ! MOT.
Tror ikke Marsch får fyken dersom vi taper mot Spurs. Cupen mot Wolves bryr ikke jeg meg om. Men det gjør kanskje styret? Tror ikke han får sparken om vi ryker ut mot Wolves heller. Men VM-pausen må brukes godt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #163 på: November 05, 2022, 23:12:25 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.

Til Harrison sitt forsvar, han er helt klart best som venstre ving. På samme måte som Rodrigo er spiss, og intet annet. Litt skuffet over at Gelhardt ikke får 20-30 min i dag, men det gikk jo bra til slutt.

Hærlig med seier i dag, den satt langt inne. Håper Struijk blir valgt foran Firpo hver dag i uken. Håper Harrison enda har hode og hjerte i Leeds, og ikke er på tur til Newcastle.

Unggutta løfter Leeds i dag, det lover godt. Får vi inn en vinnerkultur, med unge, sultne og uredde gutter, så kan dette bli bra.

Heilt enig om Harrison. Hører ikkje heime der han spelar no.
DALHEIM WHITES

karaba

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #164 på: November 05, 2022, 23:20:28 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.

Til Harrison sitt forsvar, han er helt klart best som venstre ving. På samme måte som Rodrigo er spiss, og intet annet. Litt skuffet over at Gelhardt ikke får 20-30 min i dag, men det gikk jo bra til slutt.

Hærlig med seier i dag, den satt langt inne. Håper Struijk blir valgt foran Firpo hver dag i uken. Håper Harrison enda har hode og hjerte i Leeds, og ikke er på tur til Newcastle.

Unggutta løfter Leeds i dag, det lover godt. Får vi inn en vinnerkultur, med unge, sultne og uredde gutter, så kan dette bli bra.

Heilt enig om Harrison. Hører ikkje heime der han spelar no.
Problemet er at Harrison ikke passer inn i spillesystemet til Marsch i det hele tatt. Jeg tror det beste for Harrison og Leeds hadde vært at han ble solgt til Newcastle i sommervinduet. Tror ikke vi kan regne med å få tilsvarende bud på Harrison igjen og så lenge Marsch er trener så vil han ikke fungere i dagens system


Sent from my iPhone using Tapatalk

flynn

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #165 på: November 05, 2022, 23:38:11 »
I dag var vel første gang Lewis Cook var tilbake i spill på Elland Road siden han forlot oss tror jeg. Må si jeg ikke la særlig merke til ham, han kan ikke ha vært mye involvert? Støttes forsåvidt av stats på FotMob, min foretrukne app, selv om han hadde en del defensive aksjoner med (for ham) godt resultat. MEN; som bakerste mann etter Bournemouths corner ble han et lett bytte for Summervilles fart og Gnontos ekstremt godt timede gjennomspill. Dermed endte det ikke så bra for vår fortsatt bare 25 år gamle ex-helt, som har vært mye skadet etter at han dro sin vei og ikke har fått ut potensialet sitt. Dessuten er jeg redd det ender med nedrykk igjen til våren.

flynn

Reaney

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #166 på: November 06, 2022, 21:32:24 »
Hei ingve1960.
Reaney gratulerte alle med deiligste seier på over 20 år sist uke.

Gratulerer alle igjen etter tidenes snuoperasjon.
På hytta og hjortelag i helga. Alene vandrende på øde grusvei og hørte siste 10 min med radio commentary på øret. Skrek som en villmann i mørket da sluttsignalet gikk, og fortsatte feiringen utover kvelden i hyggelig selskap.
« Siste redigering: November 06, 2022, 21:34:46 av Reaney »

ar9

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #167 på: November 06, 2022, 23:17:15 »
Hvem sender EFL Cup?
Altså vår neste kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sterland

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #168 på: November 07, 2022, 06:33:17 »
Hvem sender EFL Cup?
Altså vår neste kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Matchen sendes på Viaplay kl 20:45

Dennis

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #169 på: November 07, 2022, 09:02:51 »
Dette laget her. Hva skal man si?

Umiddelbart til himmels, så er den neste snaue timen i kjelleren før det igjen er opp i toppetasjen.

Når man til slutt vinner kampen, så er det ingen deiligere måte å gjøre det på. Likevel, det forsvarsspillet vi holder på med er man nødt til å få bukt med.

Tar likevel med meg at tre unggutter tar tak i denne kampen. Greenwood har et fint innhopp og et vakker mål, Gnonto med et fantastisk raid og vektet pasning til Summerville som igjen putter. Den gutten har blitt voksen denne sesongen og det er stor sjanse for at Harrison ryker ut av dette laget når Sinisterra er tilbake.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #170 på: November 07, 2022, 09:50:24 »
Dette laget her. Hva skal man si?

Umiddelbart til himmels, så er den neste snaue timen i kjelleren før det igjen er opp i toppetasjen.

Når man til slutt vinner kampen, så er det ingen deiligere måte å gjøre det på. Likevel, det forsvarsspillet vi holder på med er man nødt til å få bukt med.

Tar likevel med meg at tre unggutter tar tak i denne kampen. Greenwood har et fint innhopp og et vakker mål, Gnonto med et fantastisk raid og vektet pasning til Summerville som igjen putter. Den gutten har blitt voksen denne sesongen og det er stor sjanse for at Harrison ryker ut av dette laget når Sinisterra er tilbake.

Voldsom berg og dalbane. Toppnivået er bra. Spiller veldig underholdende og herlig fotball. Problemet er at det er enten toppnivå eller bunnivå. Vi trenger å få løftet bunnivået opp mange hakk.

Først og fremst så føler jeg at det er vår høyreside vi sliter mest, uten at det kun er Rasmus sin skyld. Samme med innlegg, føler vi sliter mest når innleggene kommer fra vår venstre side. Vi bør ha nok duellstyrke med Rasmus, Koch, Cooper og Strujik. Det er nok sammensatt av flere lagdeler.

Med en firer bak og et ønske om offensive backer så syntes jeg Adams burde ligget mye lavere. Syntes vi ofte ser både han og Roca for høyt i banen samtidig. Ofte blir det skumle overganger i mot når en av de og spesielt Adams må støte og han en sjelden gang ikke treffer. Da blir det enorme rom bakover å kontre i. Adams er en enorm ballvinner og ressurs i dette laget, men skulle ønske han hadde sklidd ned i en treer bak når vi dunker på fremover. Litt sånn vi så Phillips gjorde. Da kan backene trykke på enda hardere fremover også. Føler at de havner litt for ofte i ingenmannsland sånn vi spiller. Ikke ordentlig med offensivt, men akkurat offensivt nok til at vi blir ekstremt sårbare defensivt.

Har også lagt merke til at backen bak Harrison ofte sliter mer defensivt. Om det er reelt eller dette dukker opp for at jeg kanskje er for kritisk til Harrison vet jeg ikke. Men la merke til at vi fikk bedre kontroll defensivt mot Liverpool etter at Harrison og Summerville byttet side.

Dette er blir synsing fra meg. Vet ikke hvilke instruksjoner spillerne har. Dessuten har jeg ikke noe statistikk som kan underbygge påstandene, kun en følelse jeg sitter med.

Men alle er nok enige i at det må strammes opp defensivt.

Det skrikes etter en ny venstreback. Med rette, for all del. Men det bør ikke være noen tvil om at Strujik har løst jobben meget bra og er vel til nå i sesongen vår beste og tryggeste forsvarsspiller. Så håpet er at en ny solid venstreback kan følge opp Strijk sin jobb og at han kan fortsette sitt gode spill i midten bak. Han mener jeg må spille, så får de finne en makker han klikker best med. Om det er Koch, Llorente eller Cooper er ikke så viktig. Kanskje den raskeste av de bør forsøkes først  :)
« Siste redigering: November 07, 2022, 09:55:30 av Eriksen55 »

ingve1960

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #171 på: November 07, 2022, 11:06:30 »
Hei reaney, beklager kommentaren,uklokt. Hvar høyt oppe etter xantal øl, så kampen på pub.
Ska respektere at vi ser forskellig på laget og kampene vå  det ser vi jo ofte på forumet. Er sikker på at du er ihuga fans...
Jeg velger alltid og fokusere mest mulig på det positivet leeds er jo et lag som varierer kolosalt, prøver å glemme de verste..
Mot

Borge

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #172 på: November 07, 2022, 11:39:43 »
Har merket meg at Harrison ofte ikke treffer på innlegg, enten det er lavt eller høyt. LItt lite sammenligningsgrunnlag, men jeg så at Gnonto umiddelbart traff på pannebrasken til en medspiller etter sitt innhopp. Elsker den gjennombruddskraften og farten hans, i tillegg  til at han virker å være veldig uforutsigbar og må være et mareritt å spille mot.

Noen andre som tenker at vi ofte er fraværende på bakre stolpe, og at vi trekkes mot ball. Vi har vel sluppet inn flere mål i det siste hvor motstander har stått alene på bakerste.
Borge

Cherry

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #173 på: November 07, 2022, 13:32:17 »
Har merket meg at Harrison ofte ikke treffer på innlegg, enten det er lavt eller høyt. LItt lite sammenligningsgrunnlag, men jeg så at Gnonto umiddelbart traff på pannebrasken til en medspiller etter sitt innhopp. Elsker den gjennombruddskraften og farten hans, i tillegg  til at han virker å være veldig uforutsigbar og må være et mareritt å spille mot.

Noen andre som tenker at vi ofte er fraværende på bakre stolpe, og at vi trekkes mot ball. Vi har vel sluppet inn flere mål i det siste hvor motstander har stått alene på bakerste.

Harrison har jo fart, og gjennombruddskraft - men ganske uforståelig at "touch" virker å være fullstendig fraværende.
Husker mottak og rykket mot Alexander-Arnold i 1.kamp i PL , rett mot kassa og scoring med HØYRE- beinet........
Han er for tiden nede i en dal , der det virker å være "kaos" i hodet på han ift å ta beslutninger i kamper - og når han tar disse blir det veldii mye feilpasninger
og da også brudd i mot.  Han må finne tilbake til seg selv, men i mens kan vi benytte Gnonto, Sinisterra og Summerville selvsagt! ;)

Hawley

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #174 på: November 07, 2022, 15:32:12 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.
 

Hawley

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #175 på: November 07, 2022, 15:32:54 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.
Stusser veldig på det. De sitter jo klin rolig. Ingen tegn til applaus mens hele stadion går bananas
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #176 på: November 07, 2022, 16:27:09 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.
Stusser veldig på det. De sitter jo klin rolig. Ingen tegn til applaus mens hele stadion går bananas

Sett opp igjen bildene fra kampen flere ganger, men registrerer ikke at de sitter på benken under hele feiringen. Ser det sitter noen på benken bak støtteapparatet når det har roet seg litt. Når det er sagt så registrerer jeg de ikke i klyngen med spillere foran benken heller. Ligger det ute noen bilder av dette?

Bromancer

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #177 på: November 07, 2022, 16:57:38 »
Legger merke til at Firpo og Harrison sitter dønn i ro benken på 4-3 mens resten av laget går agurk.
Stusser veldig på det. De sitter jo klin rolig. Ingen tegn til applaus mens hele stadion går bananas

Sett opp igjen bildene fra kampen flere ganger, men registrerer ikke at de sitter på benken under hele feiringen. Ser det sitter noen på benken bak støtteapparatet når det har roet seg litt. Når det er sagt så registrerer jeg de ikke i klyngen med spillere foran benken heller. Ligger det ute noen bilder av dette?

Egen video med dugout camera fra alle scoringene på LUTV.

Hawley

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #178 på: November 07, 2022, 17:20:25 »
Sitter to karer igjen på benken, Firpo og Harrisson - klin i ro. Her er det noe gæli -demonstrasjon? Se Dugout fra 4-3 scorings
 

auren

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #179 på: November 07, 2022, 17:35:51 »
Synes det var lite jubling blant spillerne fra dug out på de tre første målene, full fyr på enkelte på 4-3, mens andre tar det mer med ro og to stk sitter litt som saltstøtter. Skuffende, men folk reagerer forskjellig på mål. Dorigo også ganske rolig på commentary cam.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.