Skrevet av Emne: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay  (Lest 6306 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Etter en god forsvarskamp oppe i Tyneside mot Newcastle, er det ny kamp hjemme mot en etter hvert presset Moyes og hans West Ham.

Nå må vi vise at vi har en offensiv drive også, så her må vi ut og styre kampen. Hammers er gode på dødball, og dermed er de en trussel, siden dette er noe Leeds ofte sliter med å forsvare seg mot. West Ham ligger plassert bak oss på tabellen, og seier og tre poeng her vil være kjærkomment for å unngå å bli direkte involvert i bunnstriden. Flere vil sikkert hevde at vi allerede befinner oss der.

Uansett - her må vi gå i krigen for alle poengene. Lett blir det ikke.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #1 på: Januar 02, 2023, 19:23:17 »
Endelig møter vi et lag under oss på formtabellen. :)

https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/formtabelle/wettbewerb/GB1
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #2 på: Januar 02, 2023, 22:54:45 »
For å være realistpessimist: det er ikke så ofte vi vinner mot lag som er i dårligere form enn oss. Har ikke sjekket, men sitter med det inntrykket.
MOT

auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #3 på: Januar 02, 2023, 23:13:50 »
Det er slike kamper vi skal vinne! Fullt mulig, men jeg er også livredd for at West Ham ligger seg dypt, lar Leeds styre spillet, tar overgangene som garantert kommer på grunn av dårlig pasningskvalitet og satser alt på dødballer. Det er nok en suksessoppskrift mot Leeds. Og vi må for all del ikke tape denne kampen! På tide med Summerville fra start?

Meslier - Kristensen, Koch, Cooper, Struijk - Roca, Adams - Gnonto, Aaronson, Summerville - Rodrigo.

Tidlig tips: 1-1

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #4 på: Januar 03, 2023, 00:04:14 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Asronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #5 på: Januar 03, 2023, 07:27:30 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Asronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Og korstoget mot vår gode Jack Harrison fortsetter med økende styrke......

HåvardK

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #6 på: Januar 03, 2023, 08:01:22 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Asronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Og korstoget mot vår gode Jack Harrison fortsetter med økende styrke......
Det kan vel ikke kalles et korstog mot noen at Summerville får starte kamper, basert på formen han viste før VM-pausen?

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #7 på: Januar 03, 2023, 08:27:22 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Aaronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Og korstoget mot vår gode Jack Harrison fortsetter med økende styrke......

Javel.. Fordi jeg mener at Gnonto og Summerville er bedre alternativer å bruke enn Harrison? Ganske sikker på at han er bak disse to i køa. Rimelig sikker på at Sinisterra og Aaronson også blir vurdert foran når alle er friske.

Du reagerer fordi jeg satte Perkins foran Harrison på benken. Jeg mener det hadde vært et klokt valg. Perkins bringer mye energi, mer direkte og effektiv spillestil enn Harrison og han har målteft. Vi må ikke glemme at Perkins spilte flere kamper for West Ham i PL i fjor. For et vesentlig bedre lag enn Leeds.

Harrison har spilt seg ut av 11ern etter massivt med tillitt i starten. Når alle er friske er jeg usikker på om han får plass på benken. Hvis ryktene om at det kommer en ny midtbanespiller og spiss blir det nok tungt for Harrison å klare kamptroppen hvis han ikke hever spillet sitt.

Hvis det kalles et korstog mot Harrison fra min side så får det bare være. I så fall satte jeg Klich og Forshaw på samme toget.
« Siste redigering: Januar 03, 2023, 08:33:20 av Eriksen55 »

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #8 på: Januar 03, 2023, 11:40:53 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Asronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Og korstoget mot vår gode Jack Harrison fortsetter med økende styrke......
Det kan vel ikke kalles et korstog mot noen at Summerville får starte kamper, basert på formen han viste før VM-pausen?

Nei, men hvor finner du Harrison. Han er visst helt ute  ;D ;D ;D

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #9 på: Januar 03, 2023, 11:44:42 »
Med dette laget hadde vi vunnet 4-1                 

                            Meslier

                    Koch Strujik Cooper

          Ayling.                               Wøber

                        Adams. Aaronson

            Summerville.             Gnonto
                              Rodrigo

Klaesson, Rasmus, Llorente, Firpo, Gyabi, Roca, Greenwood, Perkins og Gelhardt

Men tror vi stiller sånn:
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Adams, Roca - Summerville, Aaronson, Gnonto - Rodrigo

Vinner likevel, men bare en sliteseier 2-1.

Og korstoget mot vår gode Jack Harrison fortsetter med økende styrke......

Javel.. Fordi jeg mener at Gnonto og Summerville er bedre alternativer å bruke enn Harrison? Ganske sikker på at han er bak disse to i køa. Rimelig sikker på at Sinisterra og Aaronson også blir vurdert foran når alle er friske.

Du reagerer fordi jeg satte Perkins foran Harrison på benken. Jeg mener det hadde vært et klokt valg. Perkins bringer mye energi, mer direkte og effektiv spillestil enn Harrison og han har målteft. Vi må ikke glemme at Perkins spilte flere kamper for West Ham i PL i fjor. For et vesentlig bedre lag enn Leeds.

Harrison har spilt seg ut av 11ern etter massivt med tillitt i starten. Når alle er friske er jeg usikker på om han får plass på benken. Hvis ryktene om at det kommer en ny midtbanespiller og spiss blir det nok tungt for Harrison å klare kamptroppen hvis han ikke hever spillet sitt.

Hvis det kalles et korstog mot Harrison fra min side så får det bare være. I så fall satte jeg Klich og Forshaw på samme toget.

Du har nedvurdert Harrison så lenge at ingenting overrasker meg lenger. Gnonto og Summerville er gode kandidater og må gjerne starte, i alle fall så lenge Marsch ikkje forstår at han er best på venstresiden.

RoarG

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #10 på: Januar 03, 2023, 19:38:34 »
Frykter slike "må vinne" kamper. Taper nok 0-1, dessverre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #11 på: Januar 03, 2023, 20:10:31 »
Ser for meg Leeds i angrep med de vanlige feilpasningene og påfølgende dødelige kontringer fra Hammers.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Reaney

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #12 på: Januar 03, 2023, 23:37:33 »
På tide at Leeds leverer varene på Elland Road igjen. Har ikke skjedd siden 21. august i 3-0 seieren over Chelsea. Ja, jeg vet at vi var bedre enn Arsenal og fortjente bedre enn tap, og at vi slo Bournemouth etter en gedigen snuoperasjon. Men å havne under 1-3 etter 60 minutter i sistnevnte kamp er langt fra overbevisende. Så var det Leeds sin evne til å ta vare på en gedigen seiersmulighet og samtidig skaffe seg et "pusterom" fra nedrykksstreken da. Historien tilsier at det ikke kommer til å skje. West Ham vet å vinne på Elland Road, da vi har har tapt de 2 siste ligakampene mot dem der 2020 og 2021. 1-2 begge ganger etter å ha ledet 1-0 i begge kampene, og med seiersmål til gjestene helt mot slutten. Kan fort skje igjen. En sliteseier (Bournemouth) på siste 6 hjemmekamper er langt fra imponerende. Tiden er inne for å markere at vi er mer enn et bunnlag. Noe jeg forøvrig har problemer med å skjønne at West Ham er også. Laget som vinner vil kunne oppleve "a turning point" i en til nå krevende sesong.
« Siste redigering: Januar 04, 2023, 00:01:55 av Reaney »

raggen

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #13 på: Januar 04, 2023, 00:00:55 »
håper jeg tar feil men denne er en typisk hammers har ikke vunnet siden da og da og ikke borte siden da og da og alle tror og mener 3 poeng til oss så går det til H.......!!!!!

håper jeg tar feil og vi feier de av banen med glitrende spill
Forever Leeds United!!!!!!!!

morten1966

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #14 på: Januar 04, 2023, 05:57:11 »
West Ham vinner nok lett i kveld, lett å finne formen mot Leeds. Leicester skulle vi vinne lett mot å om jeg ikke husker feil

Cherry

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #15 på: Januar 04, 2023, 13:42:56 »
Mye pessimisme…eller er det bare realisme? ;)
Styre kamper er ikke vår styrke, men Hammers er såpass på felgen nå at jeg virkelig har trua`i kveld…MEN:
Selv om Cooper var god mot Toon`så mener jeg han er vårt svakeste ledd , og en løs kanon på dekk med all holdinga`han driver med i sitt spill.  Må det ikke blir avgjørende i kveld. ::)

Ellers bekymrende lite nytt om Sinisterra….virker som om han er lengre unna enn tom Patrick! :-\
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #16 på: Januar 04, 2023, 14:10:35 »
West Hams største problem ser ut til å ligge forover på banen. Kun 13 skåringer på 17 spilte kamper. Bare S'hampton og Wolves er dårligere, så vi får håpe at trenden fortsetter i kveldens kamp.

Til sammenligning har Leeds nettet 23 ganger på 16 kamper, men har samtidig sju flere baklengsmål. Kan vi tro på en knapp seier på ER?
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #17 på: Januar 04, 2023, 14:28:28 »
Ellers bekymrende lite nytt om Sinisterra….virker som om han er lengre unna enn tom Patrick! :-\

I gårsdagens presser var Marsch optimistisk med tanke på Sinisterra. Han er tilbake i trening, men foreløpig alene. Burde ikke være mange ukene før han er tilbake, vil jeg tro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #18 på: Januar 04, 2023, 15:37:17 »
Ellers bekymrende lite nytt om Sinisterra….virker som om han er lengre unna enn tom Patrick! :-\

I gårsdagens presser var Marsch optimistisk med tanke på Sinisterra. Han er tilbake i trening, men foreløpig alene. Burde ikke være mange ukene før han er tilbake, vil jeg tro.

Syns Jesse var riimelig konkret på pressern, eg:
“Luis is making very good progress [and] has been on the pitch doing a lot of individual work, which is the next big phase for him. Maybe in 10 days, he'll be with the team.

“This Lisfranc injury is strange and so it's not always easy to know exactly how it's going to respond, but right now a lot of real positive signs, which would be big for us.”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #19 på: Januar 04, 2023, 16:55:13 »
West Hams største problem ser ut til å ligge forover på banen. Kun 13 skåringer på 17 spilte kamper. Bare S'hampton og Wolves er dårligere, så vi får håpe at trenden fortsetter i kveldens kamp.

Til sammenligning har Leeds nettet 23 ganger på 16 kamper, men har samtidig sju flere baklengsmål. Kan vi tro på en knapp seier på ER?
Så en del av WHU vs Brentford, og i den tiden jeg fikk med meg skapte WHU en god del sjanser, og herjet til dels med Brentford. Spesielt Bowen og Benrahma skapte problemer. Erindrer at vi har slitt big-time mot disse tidligere. Laget har masse klassespillere, og har underprestert voldsomt. Jeg tror det kun er et tidsspørsmål før det løsner for WHU. Med eller uten Moyes som manager. Får bare håpe motgangsperioden også strekker seg over dagens kamp.. Kan ikke akkurat påstå at våre to seneste opptredener bidrar til optimisme i forkant av dagens kamp.. At City og Newcastle matchene ikke endte med braknederlag, kan vi takke høyere makter og Meslier for..
« Siste redigering: Januar 04, 2023, 17:26:51 av Sterland »

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #20 på: Januar 04, 2023, 19:52:23 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #21 på: Januar 04, 2023, 19:55:42 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.

Liker laget. Bra at Ayling får ny tillit. Håper han kan bidra offensivt. Uten Sinisterra så er vel dette det beste vi kan stille offensivt.


auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #22 på: Januar 04, 2023, 19:56:40 »
Fornøyd med laget. Godt å ha Summerville tilbake. Skal være greit tilfreds med uavgjort i kveld, da jeg føler det er typisk Leeds å tape. Blir ekstremt glad og letta hvis vi vinner.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #23 på: Januar 04, 2023, 19:59:21 »
Ayling så ikke fit ut sist, men fornøyd med at han starter. Spille seg i form og gjøre høyrebacken til sin igjen.

Kontrakten til Llorente er vel ikke helt til å forstå. At benkeslit skal holde prisen oppe tviler jeg uansett på.
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #24 på: Januar 04, 2023, 20:00:36 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.

Liker laget. Bra at Ayling får ny tillit. Håper han kan bidra offensivt. Uten Sinisterra så er vel dette det beste vi kan stille offensivt.

Forshaw skadet? I alle fall ikke på benken.

For øvrig skrives det om at Bamfords tilbakekomst fra skade er ytterligere forskjøvet ut i tid.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #25 på: Januar 04, 2023, 20:00:56 »
West Ham-eier David Gold gikk dessverre bort tidligere i dag i en alder av 86 år. Leeds vil spille i sorte sorgebind. Kan det tenkes at WH har ekstra motivasjon til å gi det lille ekstra i kveld mon tro?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #26 på: Januar 04, 2023, 20:01:23 »
Ny viktig kamp, og betydningen er større ettersom West Ham jager oss bakfra.  Blir veldig fornøyd om vi kan kapre 3 poeng ikveld. Muligheten for seier er nok større her enn mot City og Newcastle.  Vil gjerne se at vi kan få til noen gode kombinasjoner i angrep, avslutninger på mål og aggresivitet og vilje til å vinne.  Vi har mangel på kvalitet i laget vårt, men på gode dager så kan vi bite godt fra oss i PL.....vi trenger at denne gode dagen er nå ikveld !
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #27 på: Januar 04, 2023, 20:13:41 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.

Liker laget. Bra at Ayling får ny tillit. Håper han kan bidra offensivt. Uten Sinisterra så er vel dette det beste vi kan stille offensivt.

Forshaw skadet? I alle fall ikke på benken.

For øvrig skrives det om at Bamfords tilbakekomst fra skade er ytterligere forskjøvet ut i tid.

Forshaw skadet og Bamford enda lenger ute.

Bare å erstatte begge. Helt umulig å måtte forholde seg til den duoen, dessverre.

HåvardK

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #28 på: Januar 04, 2023, 20:30:49 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.

Liker laget. Bra at Ayling får ny tillit. Håper han kan bidra offensivt. Uten Sinisterra så er vel dette det beste vi kan stille offensivt.

Forshaw skadet? I alle fall ikke på benken.

For øvrig skrives det om at Bamfords tilbakekomst fra skade er ytterligere forskjøvet ut i tid.
Nei, nå står ikke verda til påske!

stian

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #29 på: Januar 04, 2023, 20:41:10 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling, Koch, Cooper (C), Aaronson, Roca, Summerville, Adams, Rodrigo, Struijk, Gnonto.

Substitutes: Robles (GK), Firpo, Harrison, Llorente, Gyabi, Kristensen, Gelhardt, Greenwood, Klich.

Liker laget. Bra at Ayling får ny tillit. Håper han kan bidra offensivt. Uten Sinisterra så er vel dette det beste vi kan stille offensivt.

Forshaw skadet? I alle fall ikke på benken.

For øvrig skrives det om at Bamfords tilbakekomst fra skade er ytterligere forskjøvet ut i tid.
Nei, nå står ikke verda til påske!

Blir som å få en helt ny spiller til neste transfervindu!