Skrevet av Emne: Kamp: FA Cup 3. runde vs Cardiff @CardiffCityStadion søndag 8/1-23 kl. 15  (Lest 8102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Fryktelig…det er ikke mulig å forsvare JM sitt prosjekt lenger. Vi er nest best i absolutt alt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Carl Fisker

Hvorfor topper vi ikke laget til en slik kamp?

Cannavaro

Pause, og 0-2.  Hva er planen her egentlig....vi spiller på lykke og fromme....det er ikke noe mønster å finne i det vi holder på med ? Skal vi spille bredt og doble på kantene, skal vi tre oss gjennom i midten, skal vi ha gode bakromsløp ??   Jeg ser ikke noe i vår formasjon som indikerer en god plan....og dette er jo Marsch sitt ansvar.  Vi burde ha bra nok kvalitet til å slå B-laget til Cardiff, men det er jo ingen utpå der som står frem med god nok kvalitet.  Det er svært lett å ødelegge for et lag som ikke veit åssen de skal spille....
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Aaronson driter ut Kristensen. Lagkameraten sin det.
?

RoarG

Still med de beste fra start. De nest beste stiller ikke av en grunn. Det er i treningskamper man finner ut hvem som holder mål, og hvem som ikke gjør det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Bør være minst 3 bytter i pausen.

Ayling for Kristensen
Roca for Greenwood
Rodrigo for Gelhardt

Alt mindre enn det bør være oppsigelsesgrunn for Marsch.
 

peacock

Det skal ikke være mulig å sende et lag helt uten ledere på banen! Hva er det amerikaneren ikke forstår?
Jada, vi kan slakte forsvarsspillet, men resten er heller ikke særlig mye bedre.
Hvor lenge skal Aaronson få fortsette å gi bort ballen? Hva gjør Greenwood foruten å slå dødballer?
Huff, jeg gremmes...

PS: Er vi det eneste laget i verden som spiller med to venstrekanter og ingen til høyre?

HåvardK

Bør være minst 3 bytter i pausen.

Ayling for Kristensen
Roca for Greenwood
Rodrigo for Gelhardt

Alt annet bør være oppsigelsesgrunn for Marsch.
Tror faktisk vi bør spare byttet av Joffy. Firpo må vel ut?

Kontakinte

Vet ikke om noe flauere enn å være Leeds supporter i FA-cupen. Og begynner faktisk å lure på om Struijk er god nok.
Struijk er god nok, men ikke som kaptein og leder. Han trenger en solid leder .Å ikke en fullstendig ubrukelig Llorente

Russel_Doig

Bør være minst 3 bytter i pausen.

Ayling for Kristensen
Roca for Greenwood
Rodrigo for Gelhardt

Alt annet bør være oppsigelsesgrunn for Marsch.

Greenwood er faen ikkje god nok for Sogndal 3 en gang!

Dei 2 andre har også vært elendig men dagens kaptein har virkelig tatt kaka. For en staur!!

Russel_Doig

Vet ikke om noe flauere enn å være Leeds supporter i FA-cupen. Og begynner faktisk å lure på om Struijk er god nok.
Struijk er god nok, men ikke som kaptein og leder. Han trenger en solid leder .Å ikke en fullstendig ubrukelig Llorente

Er ikkje nokke å lure på. Helt elendig!!

RoarG

Det er i slike kamper du viser hva slags coach du er, Jesse. Klarer man å snu dette, blir du tilgitt. Hvis ikke, slipes knivene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Cardiff scorer aldri sier de....men nå spiller de mot de hjelpeløses hjelper.
Aaronsen, Greenwood, Firpo, Llorente, Struijk og Kristensen må alle gjerne bli i garderoben etter pausen. Helt krise.

Du treffer med de svakeste her.
Kreativitet finnes jo ikke fremover.
HVOR ER Aaronsen og Greenwood- de er jo bare ikke synlige utpå der >:(
Gyabi forsøker , Gnonto og Summerville også - men det er temposvakt og grusomt tafatt … forsvaret under ett - ALLE 4 er grusomt svake så langt !
Bare trist faktisk.
6500 tilreisende , 4 1/2 time hver vei… d er så flaut og respektløst dette her… :-[
 

Kato

De må jo ha vært på fylla det styrerommet hele desember når en spiller som Llorente får ny kontrakt.

Fido

Synes faktisk ikke forsvarsfireren er å bebreide i dag, men midtbanen vår er fullstendig kledd naken, og Gelhardt holder ikke dette nivået.
Jeg er overrasket over at manageren vår fortsatt sitter i jobben.

Fantasyland

Hvis Rutter så dette så tror jeg han ber Hoffenheim om ny kontrakt isteden..

Sterland

For en latterlig forestilling :( b/c laget til Cardiff viser oss en leksjon i effektivitet og lagånd. Hva som har skjedd med Aaronsen er en gåte, og mye tyder på at Gelhardt og Greenwood har stagnert. Viser absolutt ingenting i en kamp de bør herje. Llorente viser absolutt ikke noe som rettferdiggjør den ville kontraktsforlengelsen. Utrolig skuffet over Struijk også, dårlig timing, mangler fart og viser ingen ting som tilsier at han er et svar på våre defensiver utfordringer. Eneste som får en ørliten pluss i boka så langt er Gyabi og Gnonto. Nå går det på huet og ræva ut av FA cupen igjen..

GeirO

Hvis Rutter så dette så tror jeg han ber Hoffenheim om ny kontrakt isteden..
Eller så velger han Napoli eller Spurs, uforståelig nok....
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Håpet: Den farlige 2-0 ledelsen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Han bytta ingen. Har han gitt helt opp….?

Gordon McUseless

Han bytta ingen. Har han gitt helt opp….
Begriper ikke hva han tenker på.

Cannavaro

Marsch gjør ingen bytter i pausen !!!  Det er overraskende, han gir indirekte alle videre tillit for en elendig forestilling.  Det handler om å gi signaler, og få inn friske bein eventuelt for å snu et grått og trist kampbilde.....men, det var JM ikke intressert i...
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Han bytta ingen. Har han gitt helt opp….?
Fin straff for de som spilte førsteomgangen. De får ansvaret for å vinne kampen.
MOT

Lucas the Kop Cat

Han bytta ingen. Har han gitt helt opp….?
Kommer nok et par i 86. minutt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Han bytta ingen. Har han gitt helt opp….?
Fin straff for de som spilte førsteomgangen. De får ansvaret for å vinne kampen.

Nå handler vel dette om å gå videre i FA-cupen, ikke at enkeltspillere skal ha straff…
 

Gordon McUseless

Når så mange spillere som kjemper for å vise seg frem for treneren, ikke klarer å prestere bedre mot et dårlig championship lag, så bør noen kanskje tenke tanken om de er i nærheten av god nok til å spille på et PL lag.

Kato

En spillestil fra helv…. Bare å bestille taxi til denne amerikaneren.
 

Hallgeir *

Wöber på tur inn.
Super Leeds since 1968

auren

Gnonto nede med skade nå... Og klart for trippelbytte! Rodrigo, Wöber og Drameh (!) står klar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Firpo og llorente er ikke god nok for pl. Når ikke engang bielsa fikk mer ut av de så må de shippes tilbake til Spania igjen.

 Kan se ut som det er et for stort steg for Rasmus og Aronsen og, men det er litt tidlig enda å felle en dom.

Jeg personlig har ikke noen tro på JM, men tenker han får ihvertfall ut sesongen. Om ikke resultatene blir helt katastrofale.
*In El Loco we trust!*