Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Weston McKennie  (Lest 4688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #30 på: Februar 09, 2023, 17:08:06 »
Fin mann å ha i maskinrommet.
 

Bjosse77

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #31 på: Mars 23, 2023, 08:47:26 »
Ryktene går om at det er en gentlemans agreement på £34M. Nivået han har vist så langt tilsier bare god tur hjem. Mulig han blir bedre, må tilvennes etc. men lite imponerende så langt.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #32 på: Mars 23, 2023, 08:52:25 »
Tror Weston vil være bedre i en mer offensiv rolle enn den han har nå i Leeds. Mulig det blir en justering der etter hvert når Adams kommer tilbake.
Weston i en slags 10-er rolle med Roca og Adams i de dypere rollene? Tror det ville skapt en solid midtbane.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fantasyland

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #33 på: Mars 23, 2023, 08:54:31 »
Tror Weston vil være bedre i en mer offensiv rolle enn den han har nå i Leeds. Mulig det blir en justering der etter hvert når Adams kommer tilbake.
Weston i en slags 10-er rolle med Roca og Adams i de dypere rollene? Tror det ville skapt en solid midtbane.

Enig, selv om det fortsatt ikke er optimalt vil jeg ha ut B.A og skyve Weston høyere opp i banen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #34 på: Mars 23, 2023, 09:07:00 »
Ryktene går om at det er en gentlemans agreement på £34M. Nivået han har vist så langt tilsier bare god tur hjem. Mulig han blir bedre, må tilvennes etc. men lite imponerende så langt.

Bare musklene han tilbyr på midtbanen har gitt oss noe vi ikke har hatt siden David Hopkins dager ( :D )
I tillegg til økt hodestyrke.

Men enig i at han har vært en skuffelse så langt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #35 på: Mars 23, 2023, 10:39:44 »
Tror Weston vil være bedre i en mer offensiv rolle enn den han har nå i Leeds. Mulig det blir en justering der etter hvert når Adams kommer tilbake.
Weston i en slags 10-er rolle med Roca og Adams i de dypere rollene? Tror det ville skapt en solid midtbane.

Tenker motsatt, syns ikke han har vist noe finesse eller kvalitet med ball som tilsier at han bør spiller som tier. Scorer på fysikk, og er langt mer enn ballvinner dypere i banen. Skuddkvalitet som resten av gjenget vårt, elendig. Levert godt under forventninger, og jeg stiller meg spørsmålet om nivået i serie A.
 

Fantasyland

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #36 på: Mars 23, 2023, 10:59:37 »
Tror Weston vil være bedre i en mer offensiv rolle enn den han har nå i Leeds. Mulig det blir en justering der etter hvert når Adams kommer tilbake.
Weston i en slags 10-er rolle med Roca og Adams i de dypere rollene? Tror det ville skapt en solid midtbane.

Tenker motsatt, syns ikke han har vist noe finesse eller kvalitet med ball som tilsier at han bør spiller som tier. Scorer på fysikk, og er langt mer enn ballvinner dypere i banen. Skuddkvalitet som resten av gjenget vårt, elendig. Levert godt under forventninger, og jeg stiller meg spørsmålet om nivået i serie A.

Nuvel, at McKennie ikke var en veldig god match for oss skrek hvertfall jeg ut om tidlig :) Han har ikke det vi trenger og er en veldig enkel type. Har på følelsen av at han så bedre ut i Serie A fordi spillerne rundt han gjorde han bedre. Han var vel også litt mer potet der. Usikker på om det nødvendigvis skal stilles store spørsmålstegn ved hele ligaen grunnet denne signeringen...

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #37 på: Mars 23, 2023, 17:59:17 »
Enig i at han foreløpig ikke har vist seg fra en side som gjør at jeg har lyst på en permanent overgang. Vi har liksom ikke en rolle å tilby han. McKennie slår meg først og fremst som en indreløper.

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #38 på: April 13, 2023, 22:53:25 »
Personlige betingelser skal visstnok være avtalt med McKennie, og et kjøp skjer dersom klubben ikke rykker ned.

https://www.footballfancast.com/leeds-personal-terms-weston-mckennie-news/
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #39 på: April 13, 2023, 23:13:01 »
Juventus fansen var så lettet over å bli kvitt han, og selvfølgelig måtte Leeds bite på. En høyst ordinær spiller etter min oppfatning.

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #40 på: April 14, 2023, 09:37:24 »
Juventus fansen var så lettet over å bli kvitt han, og selvfølgelig måtte Leeds bite på. En høyst ordinær spiller etter min oppfatning.

Syns han begynner å ligne på den krigeren vi så for USA i VM.  Var tung i kroppen når han kom, men
han skjønner mer av PL og fotballen som trengs nå- samt at han fått flere relasjoner i laget vårt.

Uansett så mangler vi jo en midtbanespiller med MÅL i seg fortsatt etter Pablo da...
 

Sterland

Sv: Ny lånespiller: Weston McKennie
« Svar #41 på: April 14, 2023, 10:41:43 »
Juventus fansen var så lettet over å bli kvitt han, og selvfølgelig måtte Leeds bite på. En høyst ordinær spiller etter min oppfatning.

Syns han begynner å ligne på den krigeren vi så for USA i VM.  Var tung i kroppen når han kom, men
han skjønner mer av PL og fotballen som trengs nå- samt at han fått flere relasjoner i laget vårt.

Uansett så mangler vi jo en midtbanespiller med MÅL i seg fortsatt etter Pablo da...
Etter min mening har Weston McK levert til ok minus, så langt. Virket tung og treg i de første kampene, men løftet seg noe. Hadde en meget bra kamp mot Forest. Mot CP opplevde han samme kollaps som de øvrige i 2. omgang. Om Forest-kampen var et blaff, eller om trenden er stigende vil vise seg..
For meg virker det vanvittig å betale 30 mill pund for denne spilleren. Overbevist om at en kan hente langt bedre spillere for denne summen. Håper virkelig ikke det kun er status (PL/CC) som gjør at vi evt er forpliktet til å kjøpe han.