Skrevet av Emne: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay  (Lest 8035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ar9

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #120 på: Februar 05, 2023, 17:05:21 »
Virket ikke som spillerne hadde trua på det i 2.omg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Karl Hot Shot

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #121 på: Februar 05, 2023, 17:07:00 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.

Er det noen som helst mulighet for at Marcelo Bielsa kan gjøre comeback på Elland Road?
 

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #122 på: Februar 05, 2023, 17:08:44 »
Med en halv Håland og en dugende venstreback på laget, hadde vi vert på øvre halvdel av tabellen.

Stut og Fjærkre

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #123 på: Februar 05, 2023, 17:10:31 »
Bare å vente på nok en pressekonf. der JM gliser og påstår at vi har spilt en kjempekamp .

Bjosse77

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #124 på: Februar 05, 2023, 17:12:04 »
Trist å se hva det har blitt av oss.
Direkte trist.
Planløst.
Sitter med en følelse av at vi har spillerne, men de ledes av ligaens kanskje svakeste trener ved siden av Jones i Saints.

Man får bare håpe vi har griseflaks og kan få noe ut av de neste to.
Enig. Sjelden jeg har sett så planløse lag, og jeg ser en del lokal fotball. Leste en artikkel om ban fra tiden i Tyskland, den burde ledelsen lest før han ble ansatt.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #125 på: Februar 05, 2023, 17:12:47 »
Rodrigo sin skade kan fort vise seg å være verre nytt enn antatt, for Bamford som jeg trodde var tilbake på et bra nivå, var komplett ubrukelig i dag.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #126 på: Februar 05, 2023, 17:14:17 »
Etter at Summerville og Greenwood kom inn, fikk vi ikke til en dritt. Og Sini skulle aldri vert tatt av banen.

Fantasyland

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #127 på: Februar 05, 2023, 17:15:17 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.
Absolutt ikke ironi.
Hvis det hadde vært april hadde jeg vært pessimist, men vi har halvparten av kampene igjen. Er vel ikke noe mirakel hvis det snur snart, noe jeg tror og håper.

Nå har vi (nesten) sluttet å slippe inn mål, så nå må vi få kamper der alle offensive spillere har dagen samtidig.

Men hva tilsier at det snur ? For at noe skal snu må det ageres og Marsch er jo helt ute å kjører når det kommer til taktikk / spillestil / game management. Han har fått så mye tid, spillere, tolmodighet av styret, men fortsatt er det så forbanna enkelt å utmanøvrere Marsch sin filosofi bevist av Cooper i dag.
Dette nivået er minst ett hakk over hva Marsch er kapabel til. En feilansettelse av dimensjoner. Jeg er så redd det sitter så langt inne å sparke han at det blir for sent for en eventuell ny manager.

auren

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #128 på: Februar 05, 2023, 17:15:38 »
Et forventet tap dessverre. Andre omgang var dårlig og Forest hevet seg som ventet. Vi så veldig fantasiløse ut.
Jeg ser i grunnen ingen annen løsning enn å skille lag med Marsch nå. Dette går bare ikke lenger og spillermaterialet er faktisk ganske så bra.

Nei, dette var tungt… 🥲

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #129 på: Februar 05, 2023, 17:16:11 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.

Er det noen som helst mulighet for at Marcelo Bielsa kan gjøre comeback på Elland Road?
Høres ut som om flere vil at Tony Dorigo gjør come back....
MOT

Bjosse77

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #130 på: Februar 05, 2023, 17:18:32 »
Etter at Summerville og Greenwood kom inn, fikk vi ikke til en dritt. Og Sini skulle aldri vert tatt av banen.

Fikk til en dritt før de kom inn heller, men når man ikke har noen anelse må man bytte spillere og håpe.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #131 på: Februar 05, 2023, 17:19:01 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.

Er det noen som helst mulighet for at Marcelo Bielsa kan gjøre comeback på Elland Road?
Høres ut som om flere vil at Tony Dorigo gjør come back....
Sikker på at godeste Tony fremdeles hadde slått Struijk på 60 metern.

Blank_File

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #132 på: Februar 05, 2023, 17:19:42 »
Dette var nitrist. Spent på å se om vi nok en gang evner å tukte de beste lagene. Men jeg tviler mer enn noensinne. Nå har vi sluttet å slippe inn latterlige mål, men også fullstendig slutta å score. Er det bare tilfeldig?

Visste liksom at dette kom til å bli «nok en sånn kamp» når vi fikk et tidlig mål mot oss og sjansene vi brant. Det føles som et mønster nå.

Begynner vel også å tvile på om Marsch kan ta oss ut av dette igjen.

Kato

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #133 på: Februar 05, 2023, 17:20:10 »
Det første vi kan begynne med, på et relativt elementært nivå, er å bruke hele banen. Vi spiller jo Ayling dårlig når han ikke kommer dundrende fremover langs høyresiden. Det er jo hans styrke.

leedslife

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #134 på: Februar 05, 2023, 17:31:43 »
Vi kan jo håpe at han resignerer selv.
Vil tro det vil sitte langt inne for styret å sparke han.

bmoen

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #135 på: Februar 05, 2023, 17:32:34 »
Må vel si at Bamford har litt igjen til toppformen, kanskje sette inn Rutter, Mckennie og Summerville nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Marsch er vel som Bielsa. Venter et par måneder med å bruke nyinnkjøpte spillere. Talentløst!

I all denne Marschklaginga så sjekk fakta før man slipper ut gørret. Gnonto har spilt mye, Sinisterra også utenom skaden, Wøber rett inn, Rutter rett inn i FAcup osv. Her tar du feil rett og slett.

Jeg tenker på Rutter. Den dyreste spilleren sitter på benken.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Fantasyland

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #136 på: Februar 05, 2023, 17:34:26 »
Vi kan jo håpe at han resignerer selv.
Vil tro det vil sitte langt inne for styret å sparke han.

Det tror jeg dessverre er ønsketenking. Altfor mye penger og prestisje på spill til at han går frivillig.

Josch

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #137 på: Februar 05, 2023, 17:49:02 »
Et forventet tap dessverre. Andre omgang var dårlig og Forest hevet seg som ventet. Vi så veldig fantasiløse ut.
Jeg ser i grunnen ingen annen løsning enn å skille lag med Marsch nå. Dette går bare ikke lenger og spillermaterialet er faktisk ganske så bra.

Nei, dette var tungt… 🥲

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nottingham er en tøff oppgave. Å holde plassen er en tøff oppgave.

Jeg mener vi har for mange urutinerte skikkelser på benk og bane. Rutter, Gnonto,  Sinisterra, Summerwille og Greenvood er talenter,  men de makter ikke presset i slike viktige kamper. Slike kamper er fysisk krig og de blir for lette. I Begge vinduer ble det kjøpt inn for lite rutine for PL, selv om mange skryter av vinduet . Vi kan ikke legge slikt press på innkjøpte unggutter.  Presset på dem blir nå bare større.

Samme med Marsch. Han besto ikke i Bundesliga og er sylfersk i PL. Flere utenlandske coacher har ikke fikset PL før ham.

Nottingham har nå mer rutine i laget og klarte å ro i land 3 poeng.  De var solide i lufta bak og stengte kantene. Godt organisert, selv om de spilte litt enkelt. Det virker som Cooper forstår hva som kreves. Det gjør ikke Marsch.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #138 på: Februar 05, 2023, 17:49:50 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.
Absolutt ikke ironi.
Hvis det hadde vært april hadde jeg vært pessimist, men vi har halvparten av kampene igjen. Er vel ikke noe mirakel hvis det snur snart, noe jeg tror og håper.

Nå har vi (nesten) sluttet å slippe inn mål, så nå må vi få kamper der alle offensive spillere har dagen samtidig.

Men hva tilsier at det snur ? For at noe skal snu må det ageres og Marsch er jo helt ute å kjører når det kommer til taktikk / spillestil / game management. Han har fått så mye tid, spillere, tolmodighet av styret, men fortsatt er det så forbanna enkelt å utmanøvrere Marsch sin filosofi bevist av Cooper i dag.
Dette nivået er minst ett hakk over hva Marsch er kapabel til. En feilansettelse av dimensjoner. Jeg er så redd det sitter så langt inne å sparke han at det blir for sent for en eventuell ny manager.

Et bra spørsmål - Skulle jo tro at det burde snu med det gode spillet vi viser. Syntes vi har levert svært mange gode kamper, men vi har fått voldsomt dårlig betalt.

Om det er tilfeldig, uflaks, udyktighet vites ikke. Men flere av de sjansene vi brenner kan ikke Jesse lastes for. At klareringen i dag landet på foten til Johnson og at han fikk det treffet.. Uflaks for Jesse.

Leeds er det laget som har mistet mest poeng pga VAR feil. Igjen uflaks for Jesse.

Ting som ikke er uflaks - Syntes vi spiller for trangt og venstreorientert.  Kommer alltid til nok sjanser. Men syntes det er litt for tilfeldig og vi er avhengige av gode enkeltprestasjoner. Med en ny box to box spiller så håper jeg tanken er å å bre ut spillet litt. Eller er tanken at Mckennie skal bli enda en spiller i mølja sentralt og til venstre.
Når vi kun skal bruke venstre side å angripe med.. hvorfor har vi en defensiv vb med i angrep? Hvorfor ikke bruke høyresiden når vi har offensive Ayling der?

Dette må Jesse finne ut av raskt. Han må nok kaste noen prinsipper for å snu dette.

Jeg er skeptisk til å la han få mer tid. Liker typen og mye av hvordan vi fremstår. Bakover har vi justert oss bra inn også. Men det trange møljespillet og at det ikke er en synlig rød tråd på hvordan vi fremstår er frustrerende å se på.

Flaks er noe man som oftest gjør seg fortjent til over tid. Men syntes vi har ufortjent mye uflaks. Opprettholder vi samme spill og får litt stang inn de 5-6 neste kampene så kan mye se annerledes ut.

Men, det er ikke bærekraftig over tid og basere seg på flaks og/eller uflaks.

Vi er gode mot de beste. Det kan snu mot Man Utd de neste to kampene. 6 poeng der sikrer Jesse, men vi må leve med bingo og flaks og/eller uflaks resten av sesongen.

Taper vi de to neste ryker han nok. Garantert om vi rører det til og taper for Everton i tillegg.

Kanskje et run med gode opplevelser må til for at gruppa skal få litt tro på seg selv og opplegget. For uansett hvor negativ man måtte være så er det spillemessig ok + i nesten samtlige kamper.

Veldig ambivalent. Ønsker suksess med Jesse samtidig som jeg håper Orta og gjengen jobber med en erstatter…

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #139 på: Februar 05, 2023, 17:55:35 »
Syns stopperparet vårt var bra og bør fortsette. Ellers har jeg vel sagt nok om resten av gjengen der bak.

leedslife

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #140 på: Februar 05, 2023, 17:56:07 »
Vi kan jo håpe at han resignerer selv.
Vil tro det vil sitte langt inne for styret å sparke han.

Det tror jeg dessverre er ønsketenking. Altfor mye penger og prestisje på spill til at han går frivillig.
Ja, det er nok det.
Men er alarmerende at vi nå er et bunnlag med mentaliteten til et bunnlag, gjennomføringer som et bunnlag og resultatene til et bunnlag.
Er tungt å komme seg ut av det når man begynner å gå tom for slike kamper som idag. Det er jo på ingen måte et spesielt godt fotball lag vi møtte, men som du skrev lengre oppe. Cooper nuller Marsch enkelt ut. Nå er Cooper en bra trener han, men allikavel. 

GeirO

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #141 på: Februar 05, 2023, 18:38:19 »
18 kamper igjen, har trua!
Tipper det snur på onsdag, en kamp "uten press".

MOT

Om ikke dette var ironi, så beundrer jeg optimismen din.
Neste uke er vi godt plantet under streken.
Absolutt ikke ironi.
Hvis det hadde vært april hadde jeg vært pessimist, men vi har halvparten av kampene igjen. Er vel ikke noe mirakel hvis det snur snart, noe jeg tror og håper.

Nå har vi (nesten) sluttet å slippe inn mål, så nå må vi få kamper der alle offensive spillere har dagen samtidig.

Men hva tilsier at det snur ? For at noe skal snu må det ageres og Marsch er jo helt ute å kjører når det kommer til taktikk / spillestil / game management. Han har fått så mye tid, spillere, tolmodighet av styret, men fortsatt er det så forbanna enkelt å utmanøvrere Marsch sin filosofi bevist av Cooper i dag.
Dette nivået er minst ett hakk over hva Marsch er kapabel til. En feilansettelse av dimensjoner. Jeg er så redd det sitter så langt inne å sparke han at det blir for sent for en eventuell ny manager.

Et bra spørsmål - Skulle jo tro at det burde snu med det gode spillet vi viser. Syntes vi har levert svært mange gode kamper, men vi har fått voldsomt dårlig betalt.

Om det er tilfeldig, uflaks, udyktighet vites ikke. Men flere av de sjansene vi brenner kan ikke Jesse lastes for. At klareringen i dag landet på foten til Johnson og at han fikk det treffet.. Uflaks for Jesse.

Leeds er det laget som har mistet mest poeng pga VAR feil. Igjen uflaks for Jesse.

Ting som ikke er uflaks - Syntes vi spiller for trangt og venstreorientert.  Kommer alltid til nok sjanser. Men syntes det er litt for tilfeldig og vi er avhengige av gode enkeltprestasjoner. Med en ny box to box spiller så håper jeg tanken er å å bre ut spillet litt. Eller er tanken at Mckennie skal bli enda en spiller i mølja sentralt og til venstre.
Når vi kun skal bruke venstre side å angripe med.. hvorfor har vi en defensiv vb med i angrep? Hvorfor ikke bruke høyresiden når vi har offensive Ayling der?

Dette må Jesse finne ut av raskt. Han må nok kaste noen prinsipper for å snu dette.

Jeg er skeptisk til å la han få mer tid. Liker typen og mye av hvordan vi fremstår. Bakover har vi justert oss bra inn også. Men det trange møljespillet og at det ikke er en synlig rød tråd på hvordan vi fremstår er frustrerende å se på.

Flaks er noe man som oftest gjør seg fortjent til over tid. Men syntes vi har ufortjent mye uflaks. Opprettholder vi samme spill og får litt stang inn de 5-6 neste kampene så kan mye se annerledes ut.

Men, det er ikke bærekraftig over tid og basere seg på flaks og/eller uflaks.

Vi er gode mot de beste. Det kan snu mot Man Utd de neste to kampene. 6 poeng der sikrer Jesse, men vi må leve med bingo og flaks og/eller uflaks resten av sesongen.

Taper vi de to neste ryker han nok. Garantert om vi rører det til og taper for Everton i tillegg.

Kanskje et run med gode opplevelser må til for at gruppa skal få litt tro på seg selv og opplegget. For uansett hvor negativ man måtte være så er det spillemessig ok + i nesten samtlige kamper.

Veldig ambivalent. Ønsker suksess med Jesse samtidig som jeg håper Orta og gjengen jobber med en erstatter…
Enig med mye Erikesn skriver her.

De store talls lov tilsier vel at vi har mer flaks jo lengre tid det går (VAR imot oss, 12 bortetrekninger på rad i cup'en, møter Forest, United og Everton nå når disse tre lagene har funnet formen etc.).

Vi må bli dyktigere foran mål, og tror også det bedrer seg. Bamford spiller seg i form, Rutter tilpasser seg PL-tempoet osv. Men vi har mange spillere som ikke er kjent for å score mange mål, det er ikke bra.

Vi har også noe ubalanse i laget siden vi har veldig mange korte, raske spillere. Ikke sikkert det er resepten i PL, men vi må ikke glemme at Sinisterra, Summerville og Gnonto har hatt hver sin meget gode periode i PL. Med mange scorede mål! Men vi må få de to førstnevnte i form etter skader.

Hadde vært mer pessimist hvis vi hadde blitt overspilt gang etter gang, men er i likhet med Marsch er jeg ute etter gjennombruddet med bra poengfangst som resultat. Mange av dere har mistet håpet (etter 20 kamper), men jeg har trua.

Om det blir med Marsch eller noen andre er ikke så viktig, men håper på mer vingspill. Kanskje Marsch er mindre sta enn Kong Bielsa?

Har inntrykk av at vi scorer mer mål når vi ikke dominerer matchene, og det er derfor håp til onsdag. Men selvsagt kan det også ende med 4-0-tap. Vi får se....

leedslife

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #142 på: Februar 05, 2023, 18:41:28 »
Dette var nitrist. Spent på å se om vi nok en gang evner å tukte de beste lagene. Men jeg tviler mer enn noensinne. Nå har vi sluttet å slippe inn latterlige mål, men også fullstendig slutta å score. Er det bare tilfeldig?

Visste liksom at dette kom til å bli «nok en sånn kamp» når vi fikk et tidlig mål mot oss og sjansene vi brant. Det føles som et mønster nå.

Begynner vel også å tvile på om Marsch kan ta oss ut av dette igjen.
Hvis man virkelig drar på og inkluderer topp 8 så har vi tatt 2 poeng fra topplagene. Newcastle (4 plass) borte og Brentford (7) hjemme.
Skal sies det kan snu ila uken vi går inn i da vi enda ikke har møtt Manu. Men ikke akkurat oppløftende tall.

GeirO

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #143 på: Februar 05, 2023, 18:44:30 »
Dette var nitrist. Spent på å se om vi nok en gang evner å tukte de beste lagene. Men jeg tviler mer enn noensinne. Nå har vi sluttet å slippe inn latterlige mål, men også fullstendig slutta å score. Er det bare tilfeldig?

Visste liksom at dette kom til å bli «nok en sånn kamp» når vi fikk et tidlig mål mot oss og sjansene vi brant. Det føles som et mønster nå.

Begynner vel også å tvile på om Marsch kan ta oss ut av dette igjen.
Hvis man virkelig drar på og inkluderer topp 8 så har vi tatt 2 poeng fra topplagene. Newcastle (4 plass) borte og Brentford (7) hjemme.
Skal sies det kan snu ila uken vi går inn i da vi enda ikke har møtt Manu. Men ikke akkurat oppløftende tall.
Ja, når Chelsea og Liverpool har falt ut av topp 8 ser det dårlig ut. Blir hardt.....
MOT

Kato

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #144 på: Februar 05, 2023, 18:44:52 »
Vi er et bunnlag på svært mange parametre. Scorede mål, lettvinte baklengs, antall seire osv. Selvtilliten er borte, vi er blitt et taperlag. Det snur ikle av seg selv. Ny manager bør være en selvfølge for å få snudd denne grusomme trenden.

GeirO

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #145 på: Februar 05, 2023, 18:48:30 »
Trist å se hva det har blitt av oss.
Direkte trist.
Planløst.
Sitter med en følelse av at vi har spillerne, men de ledes av ligaens kanskje svakeste trener ved siden av Jones i Saints.

Man får bare håpe vi har griseflaks og kan få noe ut av de neste to.
Enig. Sjelden jeg har sett så planløse lag, og jeg ser en del lokal fotball. Leste en artikkel om ban fra tiden i Tyskland, den burde ledelsen lest før han ble ansatt.
Ja, egentlig rart at Leeds ikke gjorde noe research før da ansatte ham  ;) (jeg er ikke en stor Marsch-fan)
MOT

Bjosse77

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #146 på: Februar 05, 2023, 18:49:02 »
Vi er et bunnlag på svært mange parametre. Scorede mål, lettvinte baklengs, antall seire osv. Selvtilliten er borte, vi er blitt et taperlag. Det snur ikle av seg selv. Ny manager bør være en selvfølge for å få snudd denne grusomme trenden.

Eller rettere sagt en manager. Nå føles det som jeg kunne sittet der. Tar ut laget, forteller formasjon og sier aggression, understand what we try to do, intelligence, spirit, best I have seen. Do your best!

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #147 på: Februar 05, 2023, 18:51:15 »
Nå holder det ikke med et hederlig tap mot scum.

Cherry

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #148 på: Februar 05, 2023, 20:22:21 »
Nå holder det ikke med et hederlig tap mot scum.

Ett braktap kan holde… for at Jesse ryker :o
 

Sterland

Sv: Kamp: vs. Nottingham @City Ground, søndag 5.2.23 kl 15:00 Viaplay
« Svar #149 på: Februar 05, 2023, 22:38:40 »
Etter at Summerville og Greenwood kom inn, fikk vi ikke til en dritt. Og Sini skulle aldri vert tatt av banen.

Fikk til en dritt før de kom inn heller, men når man ikke har noen anelse må man bytte spillere og håpe.
Skapte bare 5-6 kjempesjanser..