Skrevet av Emne: Ny manager etter Jesse Marsch  (Lest 30741 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #30 på: Februar 06, 2023, 18:50:30 »
Du bommer nok en del på Bielsa. For meg var han bare kjent gjennom Chile i 2010 og som den eneste sjefen for Argentina som hadde vunnet noe med Lionel Messi på laget.

De som har litt peiling på fotball var fullstendig klar over hvor banebrytende og viktig hans tilnærming til fotball har vært for mange moderne managere, selv om han ikke har vunnet så mye selv.

At han ikke sto på ønskeliste til noen her på forumet før han ble dratt opp av hatten, tror jeg derimot du har rett i.
Så klart Blank_File. Var jo heller ikke ment som noe stikk til noen.
Er jo like mye med at Leeds brukte årene sine i League one og CC på den tiden han ble en type gudefigur for fotballhipstere. Legger man med de sesongene i Atletic og som content på innlegget ditt.
Etter det var han stort sett fotballpensjonist fra 13 til 18. Bomturene de siste sesongene, da spesielt Lazio og Lille skapte vel mer synlighet rundt alle de ville tingene rundt Bielsa enn hva det gjorde for fagmannen og geniet.
Da er vi enig. Burde egentlig klart å lese det inn i det du skrev når jeg leser det en gang til.

Forever Whites

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #31 på: Februar 06, 2023, 18:51:59 »
Nå kan jeg endelig skrive noe negativt og si at det var godt å bli kvitt Jesse Marsch.  Har ikke hatt sansen for hans fotballfilosofi, men har støttet ham så lenge han var en av oss.  Nå er han ikke det lengre og vil ønske ham lykke til videre.

Det hadde vært herlig å gå for det trygge nå og få inn en kar som Pochettino.  Tror han vil lede oss trygt videre mot sikker plass også til neste år.  Hadde vært litt crazy med Tuchel også.  Blir spennende å se hvem de tryller opp av hatten til slutt.  Håper de ikke gambler for mye med valget men går for en med god CV.
Medlem 94237

Reaney

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #32 på: Februar 06, 2023, 18:54:07 »
Håper Leeds har lært. Den eneste som har fått til noe i Leeds de siste årene er et stort navn. Marcello Bielsa. Vi vet ALT om å ansette "daukjøtt", lovende og "små" navn som Grayson, Warnock, McDermott, Hockaday, Milanic, Readfearn, Rösler, Evans, Christiansen, Heckingbottom og Marsch. Derfor et stort NEI til Gerrard, Knutsen, Corberan, Solskjær m.m.
Her må et stort navn inn.
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 19:10:26 av Reaney »

ar9

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #33 på: Februar 06, 2023, 18:55:56 »
Du bommer nok en del på Bielsa. For meg var han bare kjent gjennom Chile i 2010 og som den eneste sjefen for Argentina som hadde vunnet noe med Lionel Messi på laget.

De som har litt peiling på fotball var fullstendig klar over hvor banebrytende og viktig hans tilnærming til fotball har vært for mange moderne managere, selv om han ikke har vunnet så mye selv.

At han ikke sto på ønskeliste til noen her på forumet før han ble dratt opp av hatten, tror jeg derimot du har rett i.
For min del gjorde han seg vel så bemerket når han som trener for Athletic Bilbao slo langt over sin vektklasse. Tekopp seansen fra Marseille gikk vel dessuten viralt. Så det er vel kun de som følger engelsk fotball med skylapper som ikke hadde hørt noe særlig om han. Han var for lengst en trener legende og hans eksentriske trekk var godt kjent.
Største overraskelsen var vel egentlig at Orta og Rad klare å få han til å ta jobben.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #34 på: Februar 06, 2023, 18:59:45 »
Men kan noen av dere som slavisk følger Atletic, TSB, Romano eller hva det måtte være av OK kilder og meningsbærere inn mot klubben fortelle meg hva som er ståa med eierstrukturen nå.
Finnes det noe snev av indikasjon på hvem som trekker i trådene her for veien videre?
Ut av det blå opplevde vi et solid januarvindu og idag står vi her på søken etter ny trener og trenerteam. Hva kan vi forvente?
For meg av det lille jeg har lest så virker det jo som at de trekker litt i trådene og har ambisjoner om å få skuta på rett skjøl og kanskje innen få sesonger seile mot Europa, etter å nesten havarert nede ved Madagaskar.
Vi har jo lagt fra oss Lee Bowyer som kandidat til trenerjobben og Lewis OBrien som svaret på problemene sentralt i banen?

ibster

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #35 på: Februar 06, 2023, 19:04:01 »
Tror ikke det blir Carlos. Her er resten av feltet på Betfair.

Neste faste Leeds-manager

Carlos Corberan
2.0
Ralph Hasenhuttl
6.0
Mauricio Pochettino
7.0
Marcelo Bielsa
8.5
Ange Postecoglou
9.5
Rafa Benitez
11.0
Marcello Gallardo
12.0
Brendan Rodgers
15.0
Thomas Tuchel
17.0
Marcelino Garcia Toral
19.0
Michael Carrick
21.0

ar9

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #36 på: Februar 06, 2023, 19:07:46 »
Navnet er ikke nevnt som jeg kan se. Vincent Kompany har jo fått Burnley til å skinne etter gampefotballen til Dyche.

Nok av gode managere. Mange som kan lykkes av både kjente og ukjente. Jeg ønsker så inderlig at det blir full klaff og en som kan få det unge laget til å skinne. Vi vet jo at det er mulig. Jesse leverte mye bra fotball, tross alt.
Kompany burde være på lista han og.
Har hørt han skal være ett helt annet kaliber enn March hva gjelder player management på treningsfeltet. Noe mer enn en ren motivator altså.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #37 på: Februar 06, 2023, 19:34:38 »
Navnet er ikke nevnt som jeg kan se. Vincent Kompany har jo fått Burnley til å skinne etter gampefotballen til Dyche.

Nok av gode managere. Mange som kan lykkes av både kjente og ukjente. Jeg ønsker så inderlig at det blir full klaff og en som kan få det unge laget til å skinne. Vi vet jo at det er mulig. Jesse leverte mye bra fotball, tross alt.
Kompany burde være på lista han og.
Har hørt han skal være ett helt annet kaliber enn March hva gjelder player management på treningsfeltet. Noe mer enn en ren motivator altså.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kompany smadrer Championship med Burnley. Han er garantert PL-manager neste sesong. Hvorfor skal han forlate det byggverket og sette både rykte og PL-status på spill? Gir ingen mening overhodet. Ser jeg på som helt usannsynlig

ingve1960

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #38 på: Februar 06, 2023, 19:41:47 »
Har aldrig før vert mer enig med reaney.
Kan ikke prøve ut noen nå.
Må ha cv og pondus.
MOT

Josch

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #39 på: Februar 06, 2023, 19:44:33 »
Men kan noen av dere som slavisk følger Atletic, TSB, Romano eller hva det måtte være av OK kilder og meningsbærere inn mot klubben fortelle meg hva som er ståa med eierstrukturen nå.
Finnes det noe snev av indikasjon på hvem som trekker i trådene her for veien videre?
Ut av det blå opplevde vi et solid januarvindu og idag står vi her på søken etter ny trener og trenerteam. Hva kan vi forvente?
For meg av det lille jeg har lest så virker det jo som at de trekker litt i trådene og har ambisjoner om å få skuta på rett skjøl og kanskje innen få sesonger seile mot Europa, etter å nesten havarert nede ved Madagaskar.
Vi har jo lagt fra oss Lee Bowyer som kandidat til trenerjobben og Lewis OBrien som svaret på problemene sentralt i banen?

Litt rart ja. Marsch har  vel vært med å plukke ut Wøber og McKennie.?  Og nå kommer en coach ETTER vinduet. En topp coach ville ha ønsket å bli blitt ansatt FØR vinduet for å hente sine spillere.

Litt som Kato sa i sommer: Marsch henter amerikanere og så sparkes han. Da sitter vi der med "hans" spillere.

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #40 på: Februar 06, 2023, 19:45:47 »
Navnet er ikke nevnt som jeg kan se. Vincent Kompany har jo fått Burnley til å skinne etter gampefotballen til Dyche.

Nok av gode managere. Mange som kan lykkes av både kjente og ukjente. Jeg ønsker så inderlig at det blir full klaff og en som kan få det unge laget til å skinne. Vi vet jo at det er mulig. Jesse leverte mye bra fotball, tross alt.
Kompany burde være på lista han og.
Har hørt han skal være ett helt annet kaliber enn March hva gjelder player management på treningsfeltet. Noe mer enn en ren motivator altså.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kompany smadrer Championship med Burnley. Han er garantert PL-manager neste sesong. Hvorfor skal han forlate det byggverket og sette både rykte og PL-status på spill? Gir ingen mening overhodet. Ser jeg på som helt usannsynlig

Fordi Leeds er en massivt mye større klubb enn Burnley.

Ser folk skriver at vi er en skakkjørt klubb. Hva begrunnes det med?  Solide eiere, bygd stein for stein, enormt treningsanlegg, solid akademi, gjort investeringer og en veldig ung spennende stall.

Tror Leeds er mest attraktive av bunn 10 i PL.

ar9

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #41 på: Februar 06, 2023, 20:03:51 »
Drømmescenarioet er at Bielsa kontakter Pocchetino på Tik Tok og overtaler han til å ta Leeds jobben


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #42 på: Februar 06, 2023, 20:06:10 »
Navnet er ikke nevnt som jeg kan se. Vincent Kompany har jo fått Burnley til å skinne etter gampefotballen til Dyche.

Nok av gode managere. Mange som kan lykkes av både kjente og ukjente. Jeg ønsker så inderlig at det blir full klaff og en som kan få det unge laget til å skinne. Vi vet jo at det er mulig. Jesse leverte mye bra fotball, tross alt.
Kompany burde være på lista han og.
Har hørt han skal være ett helt annet kaliber enn March hva gjelder player management på treningsfeltet. Noe mer enn en ren motivator altså.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kompany smadrer Championship med Burnley. Han er garantert PL-manager neste sesong. Hvorfor skal han forlate det byggverket og sette både rykte og PL-status på spill? Gir ingen mening overhodet. Ser jeg på som helt usannsynlig

Fordi Leeds er en massivt mye større klubb enn Burnley.

Ser folk skriver at vi er en skakkjørt klubb. Hva begrunnes det med?  Solide eiere, bygd stein for stein, enormt treningsanlegg, solid akademi, gjort investeringer og en veldig ung spennende stall.

Tror Leeds er mest attraktive av bunn 10 i PL.
Skakkjørt i årets sesong, som i lite poeng og stor risiko for å mislykkes for en trener som vil noe spesielt. Det var upresist. Beklager.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #43 på: Februar 06, 2023, 20:07:32 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #44 på: Februar 06, 2023, 20:09:05 »
Til dere som kjenner Bielsa så godt, vet dere om han hadde billett hjem igjen etter at han besøkte Everton for noen dager siden.  Eller reiste han videre til Leeds og holder på å innrede hybelen sin igjen?  8)
Medlem 94237

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #45 på: Februar 06, 2023, 20:09:49 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
The Bielsa successor
Iraola was Bielsas loyal captain at Bilbao. He embodied Bielsas style, assisted in training and news conferences.

He spent time at New York City FC along with Vieira as a coach. Vieira is of course a Guardiola disciple.

Whilst out of possession much of their team is zonal, and in a solid shape. In possession they are fluid. Looking at overloads out wide and moving the ball vertically across the pitch for openings.

He sets up a 4231 in possession and a 442 out of possession. His tactics are very similar to Bielsa's.

High risk, high reward, possession based, intense closing down out of possession.

He mixes up zonal with man marking. But the biggest difference to Bielsa. No murderball.

Hvor troverdig er dette Asbjørn?
Er han like tett på som før?
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 20:13:31 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #46 på: Februar 06, 2023, 20:14:46 »


Hvor troverdig er dette Asbjørn?
Er han like tett på som før?

Aner virkelig ikke. Men han er vel førstemann med dette navnet. Og det er ikke troverdighet vi kan ta Phil på, heller det at han ikke er nær kildene (rett eller ikke)...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #47 på: Februar 06, 2023, 20:17:35 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Særdeles skeptisk når jeg ser på CVen i alle fall… Enten må vi fleske til, eller så… Ja, hva skal vi med noe annet enn en feit fisk? Dette virker som et veldig sjansespill. Enda større enn Marsch spør du meg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #48 på: Februar 06, 2023, 20:19:41 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Særdeles skeptisk når jeg ser på CVen i alle fall… Enten må vi fleske til, eller så… Ja, hva skal vi med noe annet enn en feit fisk? Dette virker som et veldig sjansespill. Enda større enn Marsch spør du meg.

For de som gidder (ikke jeg ennå)

https://breakingthelines.com/tactical-analysis/tactical-analysis-andoni-iraolas-rayo-vallecano/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #49 på: Februar 06, 2023, 20:22:26 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Særdeles skeptisk når jeg ser på CVen i alle fall… Enten må vi fleske til, eller så… Ja, hva skal vi med noe annet enn en feit fisk? Dette virker som et veldig sjansespill. Enda større enn Marsch spør du meg.

For de som gidder (ikke jeg ennå)

https://breakingthelines.com/tactical-analysis/tactical-analysis-andoni-iraolas-rayo-vallecano/

...og for de som gidder, på tv somewhere fra kl 21 i kveld

This is the one I wanted. They play tonight at 8pm for anyone interested
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #50 på: Februar 06, 2023, 20:24:28 »
Hvordan kan dette være et bedre alternativ enn Carlos? Høres helt merkelig ut…

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #51 på: Februar 06, 2023, 20:25:15 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Særdeles skeptisk når jeg ser på CVen i alle fall… Enten må vi fleske til, eller så… Ja, hva skal vi med noe annet enn en feit fisk? Dette virker som et veldig sjansespill. Enda større enn Marsch spør du meg.

For de som gidder (ikke jeg ennå)

https://breakingthelines.com/tactical-analysis/tactical-analysis-andoni-iraolas-rayo-vallecano/

...og for de som gidder, på tv somewhere fra kl 21 i kveld

This is the one I wanted. They play tonight at 8pm for anyone interested

...ooooog her er en twittertråd som forklarer kandidaturet hans

https://twitter.com/CorporateAK/status/1614674344315179008?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1614674344315179008%7Ctwgr%5E3d3822761165192c05072eeb20149d6d167652e1%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fcorporateak%2Fstatus%2F1614674344315179008%3Fs%3D4626t%3DZohv9Qkrno-rCMoFShRTsg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeifMorten

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #52 på: Februar 06, 2023, 20:27:47 »
Kanskje man burde gå for James Milner som spillende manager om vi skulle satse på en uten erfaring?

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #53 på: Februar 06, 2023, 20:30:14 »
Phil har talt:
Iraola, 40, is a former Athletic Bilbao defender who has made a name for himself as a coach during two-and-a half years with Rayo Vallecano.

His team has been built around a high pressing model and Vallecano currently sit eighth in La Liga.

Iraola, who played for Marcelo Bielsa at Athletic Bilbao, has other admirers in the game but Leeds are weighing up an approach

Da blir det nok sånn :o
Særdeles skeptisk når jeg ser på CVen i alle fall… Enten må vi fleske til, eller så… Ja, hva skal vi med noe annet enn en feit fisk? Dette virker som et veldig sjansespill. Enda større enn Marsch spør du meg.

For de som gidder (ikke jeg ennå)

https://breakingthelines.com/tactical-analysis/tactical-analysis-andoni-iraolas-rayo-vallecano/

...og for de som gidder, på tv somewhere fra kl 21 i kveld

This is the one I wanted. They play tonight at 8pm for anyone interested

...ooooog her er en twittertråd som forklarer kandidaturet hans

https://twitter.com/CorporateAK/status/1614674344315179008?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1614674344315179008%7Ctwgr%5E3d3822761165192c05072eeb20149d6d167652e1%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fcorporateak%2Fstatus%2F1614674344315179008%3Fs%3D4626t%3DZohv9Qkrno-rCMoFShRTsg
En @thomas_wilson95 på twitter som har en bruker med rel gode analyser av han.
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 20:32:04 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #55 på: Februar 06, 2023, 20:35:01 »
Hvordan kan dette være et bedre alternativ enn Carlos? Høres helt merkelig ut…

Det sies blant de som følger analyser og taktikk tett at denne karen er på toppen av næringskjeden når det kommer til taktisk forståelse og utøvelse. Altså elitenivå. Jeg kan selv ikke fylle på med så mye da jeg rett og slett ikke kjenner til han godt nok, men sett navnet ved flere anledninger. Gjerne sammen med Bielsa / elev.

Carlos, jeg er fan. Syntes det virker spennende…

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #56 på: Februar 06, 2023, 20:51:04 »
Jonas Adnan Giæver
@CheGiaevara
If Andoni Iraola would go to Leeds (which would be a tremendous pick-up), there'd be a total of five Spanish managers in the Premier League.

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #57 på: Februar 06, 2023, 20:52:03 »
Frykter Hasenhuttl, er vel også fra Red Bull systemet. En manager som visstnok ikke prater mye med spillerne.
 

Gordon McUseless

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #58 på: Februar 06, 2023, 20:59:40 »
Setter meg ned og ser på Rayo Vallecano for å se hvordan Iraolas lag spiller..just in case 😜 Begynner nå kl 21 på tv2 sp prem.

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #59 på: Februar 06, 2023, 21:19:03 »
Tenk når Lord Pat ligger å hogger på linja under et slikt tankesett...

De har jo ikke akkurat funnet rytmen så langt, men man ser jo  likhetene. Er jo helt vilt.
Skjønner jo at dette står høyt i kurs hos analytikere og fotballelskere.