Skrevet av Emne: Ex Head coach: Javi Gracia  (Lest 15233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #90 på: April 30, 2023, 18:29:29 »
Ingen tro på at hverken Skubala eller noen andre kan trylle med dette laget.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Man må da klare og finne noen som kan klare og hoste opp en plan?

Go hard or go home! Graham Potter er uten jobb. La han starte prosessen med å bygge ny kultur, lag og sportslig organisasjon!

Ikke en sjanse!

Potter er linket til Spurs, feks. Hvorfor skulle han ta over en klubb i fritt fall når han har både et godt rykte og allerede ei ripe. Jeg tror heller ikke det er sjanse i Ch, men skulle miraklet skje og nye eiere viser ambisjoner langt overfor det Radrizzani har gjort siden 2018, så er nok det en av de riktige typene med en viss realisme også.

Per i dag er det neppe mer enn en håndfull trenere som vol ta i Leeds. Jeg tipper det blir Skubala eller polere fra Allardyce. Hvem andre vil ta de i dette pt og mest sannsynlig få et nedrykk på cven de selv ikke har skyld i?
Marching on together!

Russel_Doig

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #91 på: April 30, 2023, 18:35:56 »
Ingen tro på at hverken Skubala eller noen andre kan trylle med dette laget.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Man må da klare og finne noen som kan klare og hoste opp en plan?

Go hard or go home! Graham Potter er uten jobb. La han starte prosessen med å bygge ny kultur, lag og sportslig organisasjon!

Ikke en sjanse!

Potter er linket til Spurs, feks. Hvorfor skulle han ta over en klubb i fritt fall når han har både et godt rykte og allerede ei ripe. Jeg tror heller ikke det er sjanse i Ch, men skulle miraklet skje og nye eiere viser ambisjoner langt overfor det Radrizzani har gjort siden 2018, så er nok det en av de riktige typene med en viss realisme også.

Per i dag er det neppe mer enn en håndfull trenere som vol ta i Leeds. Jeg tipper det blir Skubala eller polere fra Allardyce. Hvem andre vil ta de i dette pt og mest sannsynlig få et nedrykk på cven de selv ikke har skyld i?

Marsch? :D

RoarG

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #92 på: April 30, 2023, 18:37:36 »
Ingen tro på at hverken Skubala eller noen andre kan trylle med dette laget.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Man må da klare og finne noen som kan klare og hoste opp en plan?

Go hard or go home! Graham Potter er uten jobb. La han starte prosessen med å bygge ny kultur, lag og sportslig organisasjon!

Ikke en sjanse!

Potter er linket til Spurs, feks. Hvorfor skulle han ta over en klubb i fritt fall når han har både et godt rykte og allerede ei ripe. Jeg tror heller ikke det er sjanse i Ch, men skulle miraklet skje og nye eiere viser ambisjoner langt overfor det Radrizzani har gjort siden 2018, så er nok det en av de riktige typene med en viss realisme også.

Per i dag er det neppe mer enn en håndfull trenere som vol ta i Leeds. Jeg tipper det blir Skubala eller polere fra Allardyce. Hvem andre vil ta de i dette pt og mest sannsynlig få et nedrykk på cven de selv ikke har skyld i?

Marsch? :D
Jeg ser at galgenhumoren sprer seg?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Pettersen97

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #93 på: April 30, 2023, 18:42:19 »
Ingen tro på at hverken Skubala eller noen andre kan trylle med dette laget.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Man må da klare og finne noen som kan klare og hoste opp en plan?

Go hard or go home! Graham Potter er uten jobb. La han starte prosessen med å bygge ny kultur, lag og sportslig organisasjon!

Ikke en sjanse!

Potter er linket til Spurs, feks. Hvorfor skulle han ta over en klubb i fritt fall når han har både et godt rykte og allerede ei ripe. Jeg tror heller ikke det er sjanse i Ch, men skulle miraklet skje og nye eiere viser ambisjoner langt overfor det Radrizzani har gjort siden 2018, så er nok det en av de riktige typene med en viss realisme også.

Per i dag er det neppe mer enn en håndfull trenere som vol ta i Leeds. Jeg tipper det blir Skubala eller polere fra Allardyce. Hvem andre vil ta de i dette pt og mest sannsynlig få et nedrykk på cven de selv ikke har skyld i?

Julian Nagelsmann er (utifra rykter) klar for Spurs. Så denne jobben blir ikke Potter å lande.

Og jeg kan snu om på ditt spm. Hva om Potter kommer inn å klarer mirakelet å holde Leeds i PL. Hva hadde det betydd for CV’n etter nedturen i Chelsea? Og uansett så vil folk å fe sjønne at det ikke er Potter som har styrt Leeds ned en divisjon om nedrykket blir realitet.

Leeds United one club One city, i Englands tredje/ fjerde største by, med backing fra folk med peiling på sport og sportslig succsess kan bli et prosjekt trenere rundt om i verden kan sikle på. Se opp frem, potensialet til at Leeds kan bli en stor klubb er absolutt til stede under korrekt styre og stell.
The Mighty Whites

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #94 på: April 30, 2023, 18:46:08 »
Pochettino?

Dennis

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #95 på: April 30, 2023, 18:47:28 »
For all del, ja takk! Jeg bare ser ikke muligheten.

Orta fløy Europa rundt i stadig økende desperasjon tidligere i år. Avslagene satt løst. Det blir ikke enklere nå.

Null fight, for dårlig stall, nedrykk mer sannsynlig enn ikke og uklarhet i eiersituasjon + en DOF med skyhøy feilmargin.

Hvem er gal nok til å si ja?
« Siste redigering: April 30, 2023, 19:28:10 av Dennis »
Marching on together!

Neo

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #96 på: April 30, 2023, 19:15:43 »
Jeg er bare så skuffet, og egentlig mer oppgitt enn forbannet.
Gracia er ferdig.
Han må ut.

Det er så ille at jeg skulle likt å se BIG SAM inn porten.
Og at han allerede i morgen tidlig tok tidenes pep-talk i garderoben klokken 0800.
Og ristet og pisket denne gjengen noe så durabelig.

Det er jo null fokus og innsats utpå banen.
Er det en - i mangel på andre alternativer for de 4 neste kampene - som kan få noe til, så tror jeg det er denne mannen.

Så får eierskap og styre og stell ta en dyptpløyende evaluering av seg selv når sesongen er over.
Forhåpentligvis fortsatt som PL-klubb.

GaryMac

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #97 på: April 30, 2023, 20:26:44 »
Hvis styret bestemmer seg for å sparke Gracia NÅ, så vil ny manager ha to uker på seg til å få skuta på rettere kjøl. Det er nesten fjorten dager til neste poengmulighet, og så har vi en treningskamp mot forholdvis kvalifisert motstand neste helg (ManCity) som kan brukes til prøving, feiling og læring.
Hvem vi skal prøve å få inn? Ingen anelse, men må være noen som kan få energi inn i gruppa.

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #98 på: April 30, 2023, 20:29:40 »
Lee Bowyer?
Ryan Lowe?
Woodgate?
Tomasson?
Carvalhal?
Karanka?
Bordalas?
Appleton?
Rodgers?
Big Sam og Sam Lee?
Rekdal og Frigård?

Kato

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #99 på: April 30, 2023, 20:33:30 »
Lee Bowyer?
Ryan Lowe?
Woodgate?
Tomasson?
Carvalhal?
Karanka?
Bordalas?
Appleton?
Rodgers?
Big Sam og Sam Lee?
Rekdal og Frigård?

Det trengs jo kun en ting, en som kan kaste litt blod i garderoben. Har bedt om 4-4-2, bort med alle stilkarakterer, ballen raskest mulig opp på motstandernes banehalvdel. Godt organisert og blø for drakta er de eneste hjelpemidlene vi har. Jeg vil ha en britisk manager, Brendan Rodgers. Lei av alle kontinentale bomkjøp.
 

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #100 på: April 30, 2023, 22:19:44 »
Lee Bowyer?
Ryan Lowe?
Woodgate?
Tomasson?
Carvalhal?
Karanka?
Bordalas?
Appleton?
Rodgers?
Big Sam og Sam Lee?
Rekdal og Frigård?

Det trengs jo kun en ting, en som kan kaste litt blod i garderoben. Har bedt om 4-4-2, bort med alle stilkarakterer, ballen raskest mulig opp på motstandernes banehalvdel. Godt organisert og blø for drakta er de eneste hjelpemidlene vi har. Jeg vil ha en britisk manager, Brendan Rodgers. Lei av alle kontinentale bomkjøp.
Paul Ince ble vel sparket fra Reading for noen uker siden.
Hadde suksess i starten og tok de fra nedrykk til godt opp mot PO med 3-5-2 / 5-3-2, men brukte også 4-4-2 noen ganger.
Britisk. Blø for drakten. Direkte. Klubbhistorien hans passer ikke så godt inn, men hadde nok kommet på dagen. Og i tillegg har han jo erfaring fra CC.
Vært linket tidligere. Skrøt uhemmet av Cresswell tidligere i sesongen. Albuer og tenner i duellene mellom Carroll og Cresswell.

Eriksen55

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #101 på: April 30, 2023, 22:28:38 »
For all del, ja takk! Jeg bare ser ikke muligheten.

 
Orta fløy Europa rundt i stadig økende desperasjon tidligere i år. Avslagene satt løst. Det blir ikke enklere nå.

Null fight, for dårlig stall, nedrykk mer sannsynlig enn ikke og uklarhet i eiersituasjon + en DOF med skyhøy feilmargin.

Hvem er gal nok til å si ja?

Si det..

Men tror faktisk Leeds er attraktivt å være sjef i. Velger ihvertfall og tro det  :)

Kontakinte

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #102 på: April 30, 2023, 22:32:34 »
Lee Bowyer?
Ryan Lowe?
Woodgate?
Tomasson?
Carvalhal?
Karanka?
Bordalas?
Appleton?
Rodgers?
Big Sam og Sam Lee?
Rekdal og Frigård?

Det trengs jo kun en ting, en som kan kaste litt blod i garderoben. Har bedt om 4-4-2, bort med alle stilkarakterer, ballen raskest mulig opp på motstandernes banehalvdel. Godt organisert og blø for drakta er de eneste hjelpemidlene vi har. Jeg vil ha en britisk manager, Brendan Rodgers. Lei av alle kontinentale bomkjøp.
Paul Ince ble vel sparket fra Reading for noen uker siden.
Hadde suksess i starten og tok de fra nedrykk til godt opp mot PO med 3-5-2 / 5-3-2, men brukte også 4-4-2 noen ganger.
Britisk. Blø for drakten. Direkte. Klubbhistorien hans passer ikke så godt inn, men hadde nok kommet på dagen. Og i tillegg har han jo erfaring fra CC.
Vært linket tidligere. Skrøt uhemmet av Cresswell tidligere i sesongen. Albuer og tenner i duellene mellom Carroll og Cresswell.
nei takk! Aldri likt fyrn.

ar9

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #103 på: April 30, 2023, 22:35:38 »
Colin W. har på mirakuløst vis reddet Huddersfield fra nedrykk. Jobben er gjordt der nå med dagens borteseier i Cardiff. Han er i hvertfall gal nok


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #104 på: April 30, 2023, 22:41:38 »
Få inn en engelskmann med PL erfaring som vet å satse på spillere som gir ALT i kampene, samt har evne til å ha en kampplan som matcher mannskap og motstander.
Nettopp skaffet billetter til Saudi kamp på ER 12/5, og dette ble plutselig attraktivt ….. nå er det alle mann til pumpene og full pupp som gjelder… med ny høvding!😉
 

Kato

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #105 på: April 30, 2023, 22:42:49 »
Der er gått bra galt når managerne vi drømmer om er Tony Pulis, Paul Ince, Neil Warnock og Big Sam.

Sydhagen

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #106 på: April 30, 2023, 22:57:49 »
Hent Rodgers og gi han kontrakt for to år. Han kommer til å ta oss opp igjen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #107 på: April 30, 2023, 23:01:38 »
Der er gått bra galt når managerne vi drømmer om er Tony Pulis, Paul Ince, Neil Warnock og Big Sam.
Er vel mer med å innfinne seg med situasjonen. Ser man dette uten i fra så ser det nok kanskje ikke så attraktivt ut slik som vi Leeds supportere kanskje ser det og har sett på det.
Er mange ting her. Eiere, spillerstall, kamper, opplevelser, omgivelser. Og så har du fremtiden, eierskifte,spillerlogistikk og ikke minst hvilken divisjon spiller vi i.
Selv om det noen gang virker som vi supportere mener vi er et formasjonsskifte eller to spillere unna å være konkurransedyktige, så er det jo mulig de beste trenerene og rådgiverene ser det annerledes og at dette stikker langt dypere. Tar du statistikk over siste 2 sesonger så er det skrekkelige tall. SKREKKELIGE tall.
Vil Rodgers ta i dette akkurat nu med så stor fare for nedrykk?
Vil Potter igjen gå inn i et prosjekt med så håpløse eiere?
Er vi i det hele tatt attraktive nok til å hente Gallardo eller Slot i sommer mgp hva de har vært linket til i våres?
Tar vi sjansen på Iraola som mest sannsynlig styrer Vallacano til midt på eller nederste del av tabellen denne sesongen i La Liga?

Det er jo hinsides den lista med trenere du viser til der, men det er jo situasjonen vår og. Kan vi egentlig forvente så mye høyere kvalitet enn det? 3 av de trenerene er jo ihvertfall mellom CC og PL i kvalitet. Der har jo vi også vært i 2 sesonger og klimaet blir stadig verre. Fra klubbens side står de jo heller ikke tilbake fra Heckingbottom, Christensen, Gracia eller Marsch spør du meg.

Men vi får nå se hva de gjør. Kan jo være de makter å dra opp en kanin av hatten.

Slipper du inn 9 mål mot Bmouth og Palace gir du faen som spillertropp.
7 mål mot i interne oppgjør mot Bmouth. 2 livsviktige kamper i en sesong.
Har det skjedd en gang så kan det skje igjen uansett trener. Hvis noe er og noengang har vært broke så er det nå.
Det mottoet kan de bare ta ned.
« Siste redigering: April 30, 2023, 23:20:19 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #108 på: April 30, 2023, 23:21:25 »
Der er gått bra galt når managerne vi drømmer om er Tony Pulis, Paul Ince, Neil Warnock og Big Sam.
Er vel mer med å innfinne seg med situasjonen. Ser man dette uten i fra så ser det nok kanskje ikke så attraktivt ut slik som vi Leeds supportere kanskje ser det og har sett på det.
Er mange ting her. Eiere, spillerstall, kamper, opplevelser, omgivelser. Og så har du fremtiden, eierskifte,spillerlogistikk og ikke minst hvilken divisjon spiller vi i.
Selv om det noen gang virker som vi supportere mener vi et formasjonsskifte eller to spillere unna å være konkurransedyktige, så er det jo mulig de beste trenerene og rådgiverene ser det annerledes og at dette stikker langt dypere. Tar du fasit over siste 2 sesonger så er det skrekkelige tall. SKREKKELIGE tall.
Vil Rodgers ta i dette akkurat nu med så stor fare for nedrykk?
Vil Potter igjen gå inn i et prosjekt med så håpløse eiere?
Er vi i det hele tatt attraktive nok til å hente Gallardo eller Slot i sommer?
Tar vi sjansen på Iraola som mest sannsynlig styrer Vallacano til midt på eller nederste del av tabellen?

Det er jo hinsides den lista med trenere du viser til der, men det er jo situasjonen vår og. Kan vi egentlig forvente så mye høyere kvalitet enn det? 3 av de trenerene er jo ihvertfall mellom CC og PL i kvalitet. Der har jo vi også vært i 2 sesonger.

Men vi får nå se hva de gjør. Kan jo være de makter å dra opp en kanin av hatten.

Det er ikke godt å si. En ny manager vil få et bra innblikk i avgjørelser som er gjort og evt hvorfor de har blitt gjort. Ikke sikkert at alt er så håpløst vi skal ha det til. Men ja, noe rusk og grove feil sett med fasit i hånd er det jo. Men det er beintøft å etablere seg i PL, tror vi ikke må glemme det heller. 16 år utenfor det gode selskap. Det kreves hinsides med penger. Er ikke de penga der må det gambles og satses på en annen måte.

Vi syntes nok i hovedsak at ledelsen er kokos fordi det sportslig går dårlig. Selv i Bayern M så har ledelsen blitt kokos nå som det butter bitte litt. Går det dårlig blir alt slaktet. Vinnes det så blir ikke ting utenfor vurdert så nøye, selv om samme jobben blir gjort. Det er vel privileget med å være supporter.

For all del, Rads & co har noen solid riper i lakken nå som har blitt ganske så bulkete og rustet. Usikker på om den kan repareres. Men tar vi seks poeng og holder oss og blir nr 9 neste sesong så tror jeg jobben de gjør plutselig er helt ok igjen 😀

Jeg tror Leeds er en klubb mange managere ønsker å lede. Men akkurat nå og i den situasjonen vi er i så tror jeg kandidatene er mindre.

Jobben som må gjøres i klubben er å finne ut hvorfor spillere vi signerer ikke slår til. Jeg vet feks at McKennie er en knallgod spiller. At han ikke slår til mener jeg sier mer om klubben enn om McKennie. Her har klubben en jobb. Om Orta skal få det ansvaret et vel usikkert. Tror han må bort for nå er slitasjen blitt for stor. Med det mener jeg ikke at han har signert  for mye svakt. Faktisk har det blitt signert mye bra også.

Tilbake til tema - Javi Gracia bør sparkes nå. Men tror nok at klubben ikke gjør noe som helst før erstatter er 100% klar denne gangen..

« Siste redigering: April 30, 2023, 23:27:28 av Eriksen55 »

Hallgeir *

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #109 på: April 30, 2023, 23:34:28 »
Super Leeds since 1968

Mr. Leeds

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #110 på: April 30, 2023, 23:34:40 »
Dessverre kan vi like gjerne spørre Eddie Gray om å lede de 4 siste kampene, eller meg faktisk. Det føles ut som om hvem som helst klarer en bedre jobb en Garcia..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #111 på: Mai 01, 2023, 00:15:43 »
Der er gått bra galt når managerne vi drømmer om er Tony Pulis, Paul Ince, Neil Warnock og Big Sam.
Er vel mer med å innfinne seg med situasjonen. Ser man dette uten i fra så ser det nok kanskje ikke så attraktivt ut slik som vi Leeds supportere kanskje ser det og har sett på det.
Er mange ting her. Eiere, spillerstall, kamper, opplevelser, omgivelser. Og så har du fremtiden, eierskifte,spillerlogistikk og ikke minst hvilken divisjon spiller vi i.
Selv om det noen gang virker som vi supportere mener vi et formasjonsskifte eller to spillere unna å være konkurransedyktige, så er det jo mulig de beste trenerene og rådgiverene ser det annerledes og at dette stikker langt dypere. Tar du fasit over siste 2 sesonger så er det skrekkelige tall. SKREKKELIGE tall.
Vil Rodgers ta i dette akkurat nu med så stor fare for nedrykk?
Vil Potter igjen gå inn i et prosjekt med så håpløse eiere?
Er vi i det hele tatt attraktive nok til å hente Gallardo eller Slot i sommer?
Tar vi sjansen på Iraola som mest sannsynlig styrer Vallacano til midt på eller nederste del av tabellen?

Det er jo hinsides den lista med trenere du viser til der, men det er jo situasjonen vår og. Kan vi egentlig forvente så mye høyere kvalitet enn det? 3 av de trenerene er jo ihvertfall mellom CC og PL i kvalitet. Der har jo vi også vært i 2 sesonger.

Men vi får nå se hva de gjør. Kan jo være de makter å dra opp en kanin av hatten.

Det er ikke gått å si. En ny manager vil få et bra innblikk i avgjørelser som er gjort og evt hvorfor de har blitt gjort. Ikke sikkert de er så håpløse vi skal ga det til. Det er beintøft å etablere seg i PL.

Vi syntes nok i hovedsak at ledelsen er kokos fordi det sportslig går dårlig. Selv i Bayern M så har ledelsen blitt kokos nå som det butter bitte litt. Går det dårlig blir alt slaktet. Vinnes det så blir ikke ting utenfor vurdert så nøye, selv om samme jobben blir gjort. Det er vel privileget med å være supporter.

For all del, Rads & co har noen solid riper i lakken nå som har blitt ganske så bulkete og rustet. Usikker på om den kan repareres. Men tar vi seks poeng og holder oss og blir nr 9 neste sesong så tror jeg jobben de gjør plutselig er helt ok igjen 😀

Jeg tror Leeds er en klubb mange managere ønsker å lede. Men akkurat nå og i den situasjonen vi er i så tror jeg kandidatene er mindre.

Jobben som må gjøres i klubben er å finne ut hvorfor spillere vi signerer ikke slår til. Jeg vet feks at McKennie er en knallgod spiller. At han ikke slår til mener jeg sier mer om klubben enn om McKennie. Her har klubben en jobb. Om Orta skal få det ansvaret et vel usikkert. Tror han må bort for nå er slitasjen blitt for stor. Med det mener jeg ikke at han har signert svakt. Faktisk har det blitt signert mye bra også.

Tilbake til tema - Javi Gracia bør sparkes nå. Men tror nok at klubben ikke gjør noe som helst før erstatter er 100% klar denne gangen..
Mye av det er jo engasjement og det vil du jo til og med finne i City som kanskje vinner the treble denne sesongen. Var ikke mer enn et tap mot Saints i cupen og Kalvin var den svakeste spilleren som hadde spilt i City.
Tro meg, jeg har sett mye svakere spillere enn han i City. Til og med i nyere tid. Bayern som referanse og institusjon i europeisk fotball slipper heller ikke unna slikt, men for meg gjør ikke det at Rad og Ortas valg siste sesongene går fra minus til pluss.
Jeg tenker historien, ressursene og potensiale de forvalter er ganske godt sammenlignet med veldig mange andre klubber vi konkurrer mot i bunnen.

Ellers er jeg blandet på Orta. Liker tankesettet hans og at han turte å satse slik vi gjorde på den modellen. Ser ut som han i tillegg har truffet godt på noen av de yngre spillerne. Kan jo nå se ut som Drameh, Summerville, Gnonto, Gelhart kan få veldig gode karrierer.
Men synes siden CC under Bielsa at vi har sett lette ut i viktige posisjoner i banen. Synes spillerlogistikken har vært ubalansert og innebært mye risiko.
Prosjekt Marsch fremstår for meg mer som et prosjekt for å ta markedsandeler i et up and coming gedigent marked. Mulig en slik amerikansk satsing kan være veldig innbringende på sikt når man ser hva som skjer med Europeisk fotball og dens kommersielle samarbeid med USA nå for tiden, men timingen var ihvertfall ikke i nærheten. Verken filosofi, hva du får i kvalitet og ikke minst forvaltningen av det de bygget opp etter Bielsa. Jeg synes identiteten ble svekket voldsomt. Det var en tung tid med Marsch selv om den ikke varte lenge.
Ellers er jeg og helt enig i at McKennie er en god fotballspiller. Synes de fleste vi har i stallen er gode fotballspillere, men det er noe med de overordnede linjene vi ikke har truffet på. For meg gjelder mer det enn å trekke frem JKA fiaskoen eller en spiller her eller der. Du vil bomme her og der uansett, men når man manøvrerer seg så langt vekk fra konkurransen du står i så er det noe galt. Synes egentlig et nedrykk er fult fortjent. Vet det er poeng å spille om fortsatt, men hva gjelder det kollektivet, samhandling, mønster, kvalitet,dedikasjon, karakterer. Naah. Det ser spennende og bra ut på et tvspill, men rake motsetning av det 18/19 laget vi rykket opp med.

På den positive siden synes jeg vi individuelt er spennende offensivt. Aldersmessig er det veldig spennende. Men som et kollektiv i verdens tøffeste liga? Vi står altså med mest innslupne andre året (!) på rad. Vi har alt for mange kamper der vi rett og slett blir latterliggjort. Til uken er vi kanskje inne på fjerde (!) treneren på litt over 1 år. Tillitten fra klubb til supportere er på bristepunktet. Jeg tror rett og slett ikke det er noe vei tilbake for dagens regime. Dette forsterkes jo så klart etter sparkingen av Bielsa. Det var jo et minefelt den dagen det ville skje og da hjelper det så klart ikke med måten det skjer på og hvordan overgangen Bielsa v Marsch blir. Noen ting burde sikkert ikke vært sagt av klubb og Marsch, andre ting ble kanskje vinklet feil av media, men de må ha visst  at det ville vekke voldsomme reaksjoner i en supporterskare som har stått ovenfor skuffelse etter skuffelse i flere generasjoner.

At det har vært tungt for de å etablere oss unnskylder ikke noe for meg. Det brukes nok av pund fra supportere til at produktet som blir levert burde vært bedre enn dette. Det handler om å selge inn et godt nok produkt, men også levere et godt nok produkt. Den tilitten er gone. Ser man på historikken så taler ikke den for denne ledelsen ved neste veivalg. Når det sies så skal man heller ikke ta vekk prestasjonen de gjorde med å få oss opp.
Personlig har jeg forsonet meg med at det jeg opplevde under Bielsa mest sannsynlig er top av det man kanskje kan forvente. Ihvertfall slik ting er nå. Tror det er en laaang vei tilbake.
Det er et voldsomt steg opp å etablere en klubb i topp6. Den drømmen hadde jeg faktisk da vi rotet rundt nede i league one og CC, men egentlig innsett denne sesongen at mest sannsynlig ikke vil skje.
Som du og andre har skrevet tidligere så tar jeg likegodt 1-2 sesonger i CC for å få ned blodtrykket og ikke minst kjenne på mer fotball og ikke minst mer sjarm og identitet fra den tiden man vokste opp med engelsk fotball.

Så til temaet. Gracia eller ikke Gracia. Tenker det viktigste er det som skjer i sommer og sitter høyere oppe. Det vil definere veien videre.
Om vi står eller rykker ned tror jeg ikke har så mye å si. Korte løp, så klart. Men i det lengre løp kan vi komme likegodt ut av det med et nedrykk tror jeg hvis vi får satt i stand en bedre organisasjon med en mer solid strategi.

« Siste redigering: Mai 01, 2023, 00:28:38 av leedslife »

leedslife

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #112 på: Mai 01, 2023, 00:17:04 »
Ifølge YEP skal klubben være interessert i Jon Dal Thomasson i Blackburn.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-eye-javi-gracia-replacement-as-jermaine-beckfor
Tap i morgen så er sesongen ferdig for Rovers del.
Er vel litt i Orta land også ifht tankesett.

Kato

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #113 på: Mai 01, 2023, 07:03:59 »
Jeg tenker Orta/Radrizzani ikke bør ta en eneste langsiktig avgjørelse til for klubben vår, annet enn å selge den. Manager for 4 kamper er alt de trenger å tenke på. Utover det bør de ut av klubben så snart denne sesongen er ferdig. Null tillit til at Orta skal ansette noen manager for neste sesong. Få inn en eller annen tryllekunstner for 4 kamper, og start pakkinga på kontoret. Vi har øst ut penger, sikkert handla like mye siste året som vi gjorde 16 år til sammen da vi var nede. Kristensen, Roca, McKennie, Rutter. Ikke en av dem er i nærheten av noe som helst. Vi har ikke hatt en dugende venstreback på 5 år, hvordan er det mulig? Vi er rasert, både på banen og utenfor. Bekymringen min er ikke om vi går ned, det varslet jeg om allerede i november. Bekymringen er hvordan vi skal stille konkurransedyktig i championship til høsten. Men sånn går det når det er Red Bull og amerikanere som holde oss i PL.
« Siste redigering: Mai 01, 2023, 07:06:30 av Kato »
 

GeirO

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #114 på: Mai 01, 2023, 09:46:26 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.
MOT

Eriksen55

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #115 på: Mai 01, 2023, 09:47:42 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.

Berardi som sjef siste fire

Kato

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #116 på: Mai 01, 2023, 10:17:36 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.

Det er faktisk en god tanke, av mangel på andre, at en spiller får hovedansvaret. Spillende manager siste 4 kamper hadde vært bra det. Kan jo ikke bli verre. Det flommer jo tilsynelatende ikke over av ledere, men vil anta det er en grunn til at Liam Cooper har kapteinsbindet. Hva med å gi han hovedansvaret?

Det hadde vært saker det, at vår utskjelte kaptein hadde berget plassen for oss. Opp på veggen i glass og ramme til evig tid.

Han er sikkert skada ut sesongen, så kan jo heller bare ta styringen på sidelinja.

« Siste redigering: Mai 01, 2023, 10:19:19 av Kato »
 

Kontakinte

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #117 på: Mai 01, 2023, 11:57:59 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.

Det er faktisk en god tanke, av mangel på andre, at en spiller får hovedansvaret. Spillende manager siste 4 kamper hadde vært bra det. Kan jo ikke bli verre. Det flommer jo tilsynelatende ikke over av ledere, men vil anta det er en grunn til at Liam Cooper har kapteinsbindet. Hva med å gi han hovedansvaret?

Det hadde vært saker det, at vår utskjelte kaptein hadde berget plassen for oss. Opp på veggen i glass og ramme til evig tid.

Han er sikkert skada ut sesongen, så kan jo heller bare ta styringen på sidelinja.
Å la medium CC spillere ta ansvar siste 4 ;D. Som nevnt tidligere så har Bamford vært toneangivende i våre treninger under Skubala-Marsh. Under Gracia vet jeg ikke, men mye mulig. I og med han spiller såpass mye!

RoarG

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #118 på: Mai 01, 2023, 12:04:34 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.

Det er faktisk en god tanke, av mangel på andre, at en spiller får hovedansvaret. Spillende manager siste 4 kamper hadde vært bra det. Kan jo ikke bli verre. Det flommer jo tilsynelatende ikke over av ledere, men vil anta det er en grunn til at Liam Cooper har kapteinsbindet. Hva med å gi han hovedansvaret?

Det hadde vært saker det, at vår utskjelte kaptein hadde berget plassen for oss. Opp på veggen i glass og ramme til evig tid.

Han er sikkert skada ut sesongen, så kan jo heller bare ta styringen på sidelinja.
Å la Cooper få ansvaret for å rykke Leeds ned synes jeg ikke noe om. Er vel ingen klubb-legende, men en trofast tjener i mange år har han vært. La han slippe å få det på CV sin. Hent Pulis. La oss få grøftefotball og blodslit de 4 siste kampene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Head coach: Javi Gracia
« Svar #119 på: Mai 01, 2023, 12:16:10 »
Spark Gracia.
La Cooper, Ayling og Bamford få ansvaret de siste fire kampene. Da har de ingen å klage på hvis det går rett vest. I demokratiets ånd. Billig er det også.

Det er faktisk en god tanke, av mangel på andre, at en spiller får hovedansvaret. Spillende manager siste 4 kamper hadde vært bra det. Kan jo ikke bli verre. Det flommer jo tilsynelatende ikke over av ledere, men vil anta det er en grunn til at Liam Cooper har kapteinsbindet. Hva med å gi han hovedansvaret?

Det hadde vært saker det, at vår utskjelte kaptein hadde berget plassen for oss. Opp på veggen i glass og ramme til evig tid.

Han er sikkert skada ut sesongen, så kan jo heller bare ta styringen på sidelinja.
Å la Cooper få ansvaret for å rykke Leeds ned synes jeg ikke noe om. Er vel ingen klubb-legende, men en trofast tjener i mange år har han vært. La han slippe å få det på CV sin. Hent Pulis. La oss få grøftefotball og blodslit de 4 siste kampene.

Jeg tenker vi er rykket ned. Det er ingen nedside her. Kursen er klokkeklar. Ren vinn- vinn for den som kommer inn. Får ikke skylda for noe, kan kun bli helt. Som en keeper i straffekonk.