Skrevet av Emne: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+  (Lest 6885 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

 Ny London-tur, nå mot Chelsea, som sikkert er ute etter revansje etter 0-3 på Elland Road. Begge lag sliter med måltørke for tiden. Det blir spennende å se om Gracia klarer å få skikk på en del av pasningsfeilene som Leeds sliter med. Dersom grunnspillet sitter bedre, kan det også bedre uttellingen på sjansene laget skaper?

Det blir neppe store endringer fra Fulham-kampen. Jeg håper at Rutter på nytt får tillit fra start. Synes han viste mye positivt sist, og en scoring vil gi masse positiv energi. Cooper kan være klar igjen, men jeg håper at Wöber klarer seg gjennom 90 nye minutter. Ayling - Koch - Wöber - Firpo i backrekka.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #1 på: Mars 02, 2023, 21:36:37 »
Tipper dette laget i 4-4-2 eller 3-5-2

Meslier

Ayling Koch Wøber Firpo

McKennie Adams Roca Harrison

Bamford Rutter

eller

Meslier

Ayling Koch Wøber

Harrison McKennie Adams Roca Firpo

Bamford Rutter

Res: Robles, Rasmus, Cooper, Strujik, Aaronson, Greenwood, Summerville, Gnonto og Joseph/Gyabi

Fint tidspunkt å møte Chelsea på. Chelsea sier sikkert det samme, fint tidspunkt å møte Leeds på. Her tror jeg det bør garderes på bongen eller være muligheter for spill med god odds  :)

auren

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #2 på: Mars 02, 2023, 21:42:22 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Adams, McKennie - Gnonto, Summerville, Harrison - Rutter

Prøv Summerville i 10-er rollen. Synes det er litt "risky" å spille både Bamford og Rutter fra start. Må ha noen å sette inn fra benken når det røyner på.

Foreløpig tips: 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #3 på: Mars 02, 2023, 23:00:20 »
Pressern - en ting er sikkert og det er at det er slutt på at motstanderen får i klartekst hvem som er ute...


Can you provide an update on the likes of Pascal Struijk, Liam Cooper, Max Wober?

I know you are really concerned about injured but don’t worry they are in the best hands to recover as soon as possible. I don’t like speaking about players because I don’t want to give information about players. To be honest, some of them, today, I don't know if they will be ready or not. The main reason is not only that, I don’t want to speak about injured players.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/javi-gracia-leeds-united-chelsea-26373502

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #4 på: Mars 03, 2023, 08:10:06 »
Pressern - en ting er sikkert og det er at det er slutt på at motstanderen får i klartekst hvem som er ute...


Can you provide an update on the likes of Pascal Struijk, Liam Cooper, Max Wober?

I know you are really concerned about injured but don’t worry they are in the best hands to recover as soon as possible. I don’t like speaking about players because I don’t want to give information about players. To be honest, some of them, today, I don't know if they will be ready or not. The main reason is not only that, I don’t want to speak about injured players.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/javi-gracia-leeds-united-chelsea-26373502
Syns dette er riktig vurdert av Gracia. Så får vi leve med å få beskjeden om at Cooper fortsatt er skadet til kampdag.

Josch

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #5 på: Mars 03, 2023, 09:33:12 »
Uavgjort er et bra resultat  for Leeds. Seier er selvsagt aller best.
Ved U eller B så får Potter sparken. Og ved H så er Leeds i alvorlig trøbbel. Leeds scorer maks ett mål her. Her får vi en test på Gracias forsvarsspill. Det er det jeg er mest spent på.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #6 på: Mars 03, 2023, 14:44:51 »
3 minutter fra ukens 'Inside Training' her.

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9qc3l6ZGd5OCU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZmZWVk
Som nevnt i artikkelen, fortsatt ingen Struijk/Cooper å se - men jeg så ikke Beckford i farten heller...

Her er i alle fall hva Leeds-Live fikk ut av å se videoen: :)



What we learned watching Leeds United train - Hands-on Gracia, injury clues, multilingual McKennie
Leeds United are hard at work preparing for Saturday's clash against Chelsea at Stamford Bridge

Javi Gracia is coming to the end of his first full week in charge at Leeds United after agreeing to join the club last week. He oversaw a win over Southampton at Elland Road on Saturday before the Whites were knocked out of the FA Cup against Fulham on Tuesday night.

However, he’ll be keen to see progress made at Chelsea this weekend and he’s busy preparing his side for what promises to be a demanding clash at Stamford Bridge. That can be seen in United’s latest ‘Inside Training’ video as Gracia continues to get to grips with his squad of players.

Here’s a few things we learned watching the clip.

Hands-on Gracia
This is the first real chance we’ve had to see Gracia in action on training ground since his arrival at Thorp Arch and it’s clear he likes to get involved. The head coach can be seen keeping a keen eye on training from the very first minute of the video, dishing out instructions and advice in between drills.

Juan Solla can also be spotted directing the side at times and, given the coach has worked alongside Gracia at 10 different clubs, it’s fair to say he knows what the 52-year-old wants from his side. Gracia is then shown speaking closely with Archie Gray and Crysencio Summerville during a break in training, before overseeing a series of rather competitive looking rondos.

The video’s closing images are of the head coach talking to his entire squad on the training pitch and while his words could not be overheard, players appeared to listening intently. The Spaniard was asked about his coaching style in his most recent press conference leading into Saturday’s game at Chelsea and he spoke about striving to give his players all the information they need for the next game.

That much is clear in the video as he obviously likes to take a hands-on approach and it seems he’s not afraid to make his voice heard when required.

Injury clues
Gracia left journalists in the dark when asked about injuries on Thursday, opting not to speak about them for fear of giving information to the opposition. However, several players were conspicuous by their absences in the training video and that seems to provide doubt about whether they will be involved on Saturday at Stamford Bridge.

Pascal Struijk could not be seen and he hasn’t played a game since suffering a concussion at Old Trafford last month. The defender had been pushing to make a return against Everton but had to sit the game out after a dizzy spell in training and hasn't been seen since.

Max Wober couldn’t be spotted in training after missing Wednesday’s FA Cup game with Fulham, while Liam Cooper also appeared to be missing.

Possession-based drills
Without trying to read too much into a three-minute clip of training, every drill shown was centred on possession, keeping the ball under control and picking a pass quickly. Leeds haven’t always been able to use the ball effectively this season, but under Gracia there has been a small shift to a slightly more possession-based game.

Multilingual McKennie
Given McKennie has spent a significant chunk of his life living in Germany, it wasn’t a surprise to hear him speaking German to Robin Koch as they made their way out onto the training field. However, it was still good to see as we continue to learn about the American midfielder, who arrived in West Yorkshire in the closing days of the January transfer window.

McKennie lived in Germany between the ages of six and nine due to his father being stationed at an air base just outside of Kaiserslautern and that’s where he first started playing football. He moved back to Germany in 2016, joining Bundesliga outfit Schalke 04 and he stayed there until he signed for Juventus on loan in August 2020.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-training-gracia-mckennie-26379717
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #7 på: Mars 03, 2023, 18:06:46 »
3 minutter fra ukens 'Inside Training' her.

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9qc3l6ZGd5OCU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZmZWVk
Som nevnt i artikkelen, fortsatt ingen Struijk/Cooper å se - men jeg så ikke Beckford i farten heller...


Han er vel fortsatt på byn og feirer målet fra januar 2010.  8)
Medlem 94237

RoarG

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #8 på: Mars 03, 2023, 21:05:47 »
Kamper mot Chelsea er alltid vanskelige. London-laget bør vel klare brasene grunnet hjemmebanefordelen. Tror på 1-2 tap. Kommer vi fra denne med poeng, skal ikke jeg klage.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #9 på: Mars 03, 2023, 23:44:08 »
For å være ærlig har jeg ingen forventninger i denne kampen i London. Chelsea er ikke noe topplag denne sesongen, men etter kun 2 seire på 15 kamper for London laget , så må det vel snu for dem også snart? Jeg hadde ikke store forhåpninger mot Liverpool på Anfield heller , men vi så jo hvordan det gikk, ble 1 - 2 seier. Gracia sier at Leeds vil presse , presse , Chelsea hele tiden , men en gang vil vel kreftene til Leeds ta slutt? Å håpe og tro på julenissen blir vel for dumt, men Leeds er Leeds . MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #10 på: Mars 03, 2023, 23:59:56 »
3 minutter fra ukens 'Inside Training' her.

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9qc3l6ZGd5OCU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZmZWVk
Som nevnt i artikkelen, fortsatt ingen Struijk/Cooper å se - men jeg så ikke Beckford i farten heller...


Han er vel fortsatt på byn og feirer målet fra januar 2010.  8)
Beckford ja, artig på tirsdag i Fulham da 6000 awayfans snudde seg og begynte å rope/synge på Beckford (og Lineker og Richards) som satt i glassbur rett bak oss. Beckford storkoste seg med det og lo rått...

Men det var visst Bamford eg mente :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #11 på: Mars 04, 2023, 14:39:32 »
Phil Hay

@PhilHay_
Pascal Struijk back in the mix today. Suggestions that Patrick Bamford might be absent. Team news coming at 2pm. #lufc

Jeg tror denne sesongen er end of the line for Paddy. Kommer aldri helt tilbake..

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #12 på: Mars 04, 2023, 15:03:18 »
Phil Hay

@PhilHay_
Pascal Struijk back in the mix today. Suggestions that Patrick Bamford might be absent. Team news coming at 2pm. #lufc

Jeg tror denne sesongen er end of the line for Paddy. Kommer aldri helt tilbake..

Ja, lagoppstillingen viser at Bamford heller ikke er på benken.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #13 på: Mars 04, 2023, 15:06:12 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Aaronson, Summerville, Harrison, Adams, Rutter, McKennie, Wober.

Substitutes: Robles (GK), Roca, Gyabi, Struijk, Kristensen, Gnonto, Greenwood, Joseph, Gray.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #14 på: Mars 04, 2023, 15:07:46 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Aaronson, Summerville, Harrison, Adams, Rutter, McKennie, Wober.

Substitutes: Robles (GK), Roca, Gyabi, Struijk, Kristensen, Gnonto, Greenwood, Joseph, Gray.
Temmelig som forventet, kanskje med unntak av Bamfords totale fravær.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #15 på: Mars 04, 2023, 15:47:56 »
Starting XI: Meslier (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Aaronson, Summerville, Harrison, Adams, Rutter, McKennie, Wober.

Substitutes: Robles (GK), Roca, Gyabi, Struijk, Kristensen, Gnonto, Greenwood, Joseph, Gray.

Gnonto på benk :-O

GeirO

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #16 på: Mars 04, 2023, 15:51:21 »
Gehardt, Rodrigo og Bamford ute...hmmm, litt tynt å stole på ungfolene Rutter og Joseph som spiss.
MOT

Fido

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #17 på: Mars 04, 2023, 15:52:30 »
Det blir nok Leeds seier i dag, i Sienna. I London er det vel mer tvilsomt.

Fantasyland

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #18 på: Mars 04, 2023, 15:55:05 »
Det er tross alt Chelsea på brua og i utgangspunktet vil de alltid være favoritt, men en bedre sjanse til å ta de der kan bli lenge til neste gang. Lave forventninger siden de har så mange klassespillere som plutselig kan klikke, men jeg drømmer om at dette kan bli Potter sin siste kamp…

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #19 på: Mars 04, 2023, 16:04:16 »
Spent på Firpo mot Sterling...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #20 på: Mars 04, 2023, 16:06:41 »
Vi har vel knapt vært over midtstreken.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #21 på: Mars 04, 2023, 16:11:40 »
Vi har vel knapt vært over midtstreken.

Helt greit og forventa. Bruke tiden..

Xern

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #22 på: Mars 04, 2023, 16:11:58 »
Svak dømming de første minuttene? I det minste konsekvent begge veier
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #23 på: Mars 04, 2023, 16:13:28 »
Tror Meslier bare må begynne å sparke ballen ut. Chelsea presser så høyt at det før eller senere kommer en tabbe der bak som fører til baklengs.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #24 på: Mars 04, 2023, 16:14:07 »
Frispilling bakfra tror jeg vi kan droppe for en periode. Klarer ALDRI å skape overtall og havner i pressede situasjoner. Skjønner at det er slik vi skal spille, men da må det sitte bedre.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #25 på: Mars 04, 2023, 16:17:09 »
Takk, Meslier!
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #26 på: Mars 04, 2023, 16:17:40 »
Svakt åpningskvarter av Ayling, har gjort det meste galt.
MOT

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #27 på: Mars 04, 2023, 16:17:57 »
Chelsea står drithøyt og vi greier å beholde ballen ca i tre sekunder om gangen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Xern

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #28 på: Mars 04, 2023, 16:18:31 »
Hjelpes, der var det mye dårlig posisjonering av Leeds! Heldige nå
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Sv: Kamp: vs. Chelsea @ Stamford Bridge 04.03.23 kl 16:00 på TV3+
« Svar #29 på: Mars 04, 2023, 16:23:16 »
2 forferdelige involveringer av Summerville.