Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @Molineux Stadium, lørdag 18/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 8887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Allanclarke

Å møte Wolverhampton på 18 mars betyr tydeligvis lykke 😁👍 To år på rad nå har Leeds slått Wolverhampton på min bursdag 😁⚽️💙🤍💛👍🍾 og statistikken står. Leeds har ennå ikke tapt på min bursdag i min levetid 😁🍾👊
Gratulerer med gårsdagen 🥳. Det gjelder for meg også, hadde bursdag igår 18/3😁
Gratulerer med dagen på etterskudd til deg også! 💙🤍💛🍾

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

At Greenwood og Gyabi blir valgt bak Gray finner jeg underlig… Så sant ikke Gray herjer big time på trening..

Det ER underlig. Men muuulig kveldens opprykkskamp for U21 (en av fire gjenstående) veiet ganske tungt mht hvem som var på benk av disse. Men Gyabi var visst observert i Birmingham så han reiste nok.

Greenwood, kan han være skadet? Ble ikke nevnt blant midtbanealternativene på torsdagens presser...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Å møte Wolverhampton på 18 mars betyr tydeligvis lykke To år på rad nå har Leeds slått Wolverhampton på min bursdag ⚽️🤍 og statistikken står. Leeds har ennå ikke tapt på min bursdag i min levetid
Gratulerer med gårsdagen . Det gjelder for meg også, hadde bursdag igår 18/3
Og min yngste datter ble 9 år i går! Tydeligvis en lykkedag!

Grattis alle sammen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Som en eller annen skrev lengre oppe i tråden.
Harrison ser ut til å bli vår viktigste mann ut sesongen.
Det samsvarer jo godt med denne fra Gracia etter kamp:
JG on Harrison: "I'm very happy with Jack. Last game he scored a great goal. He's always willing to play on the left or the right side. He's the type of player who needs to be looked after as he is the future of the club." #lufc
Jeg vil tippe han denne sesongen som i fjor blir instrumental i kampen om fornyet kontrakt.
Hjelper han nok godt at vi endelig har fått inn en kapasitet på sidelinjen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Som en eller annen skrev lengre oppe i tråden.
Harrison ser ut til å bli vår viktigste mann ut sesongen.
Det samsvarer jo godt med denne fra Gracia etter kamp:
JG on Harrison: "I'm very happy with Jack. Last game he scored a great goal. He's always willing to play on the left or the right side. He's the type of player who needs to be looked after as he is the future of the club." #lufc
Jeg vil tippe han denne sesongen som i fjor blir instrumental i kampen om fornyet kontrakt.
Hjelper han nok godt at vi endelig har fått inn en kapasitet på sidelinjen.

Å ha managerens tillit er utrolig viktig for en spiller!
Skal se at Jack (ikke George :D ) blir viktig i fortsettelsen under Javi.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Som en eller annen skrev lengre oppe i tråden.
Harrison ser ut til å bli vår viktigste mann ut sesongen.
Det samsvarer jo godt med denne fra Gracia etter kamp:
JG on Harrison: "I'm very happy with Jack. Last game he scored a great goal. He's always willing to play on the left or the right side. He's the type of player who needs to be looked after as he is the future of the club." #lufc
Jeg vil tippe han denne sesongen som i fjor blir instrumental i kampen om fornyet kontrakt.
Hjelper han nok godt at vi endelig har fått inn en kapasitet på sidelinjen.

Å ha managerens tillit er utrolig viktig for en spiller!
Skal se at Jack (ikke George :D ) blir viktig i fortsettelsen under Javi.
Virker som en slik tilnærming som er gjort her er viktig for Harrison.
Gnonto på den andre siden kan virke som han trenger å utfordres/trigges på andre områder.
Voldsom mentalitet ( i positiv forstand), men viktig at den energien ikke går på på motspillere, dommere og generelle avgjørelser.
Synes han virket langt mer moden i går.

Josch

Å møte Wolverhampton på 18 mars betyr tydeligvis lykke To år på rad nå har Leeds slått Wolverhampton på min bursdag ⚽️🤍 og statistikken står. Leeds har ennå ikke tapt på min bursdag i min levetid
Gratulerer med gårsdagen . Det gjelder for meg også, hadde bursdag igår 18/3
Og min yngste datter ble 9 år i går! Tydeligvis en lykkedag!

Grattis alle sammen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Målscorere 18.03.2022:

Harrison,  Rodrigo, Ayling!!! Scoret også nå på lørdag.

Lykkedato for dem.

GeirO


At Greenwood og Gyabi blir valgt bak Gray finner jeg underlig… Så sant ikke Gray herjer big time på trening..

Det ER underlig. Men muuulig kveldens opprykkskamp for U21 (en av fire gjenstående) veiet ganske tungt mht hvem som var på benk av disse. Men Gyabi var visst observert i Birmingham så han reiste nok.

Greenwood, kan han være skadet? Ble ikke nevnt blant midtbanealternativene på torsdagens presser...
Synes kanskje ikke det er så underlig. Gyabi og Greenwood er jo nøkkelspillere på U-laget som skal rykke opp. Archie er vel ikke det ennå og blir valgt som en benkesliter på A-laget uten store muligheter for innhopp. Tror det er slik det er tenkt her.

GeirO

Fikk ikke sett kampen direkte, men fikk sett den i går kveld uten å vite resultatet på forhånd. Og det ble en berg- og dalbane med stor nervøsitet. Wolves kjørte over oss i 35 minutter i førsteomgangen, men vi var effektive med en fin Gnonto/Harrison-kombo.

Andreomgangen var bedre fra vår side og med to fine mål fra høyrebackene så det lyst ut, men absolutt ikke sikkert. Noe som viste seg å stemme. Vil berømme Ayling for et fantastisk løp i forkant av 0-2-scoringen, kunne se ut som om det var innøvd. Plutselig var han helt alene.

I begge omgangene viste vi frem det verste av skuddteknikk jeg har sett på lang tid. For spillere som trener så mye er det et mysterium at de greier å fyre ballen himmelhøyt over målet hver gang (ett unntak). Er det nerver eller mangel på skuddteknikk? Tror de fleste her inn på forumet ville skutt akkurat like bra/dårlig som spillerne.

Rodrigo kom inn for Bammy, og som sist viste han at han er særs rusten. Vil påstå at alt han gjorde var feil (bortsett fra et godt løp) og det verste var da han rota bort ballen inne i 16-meteren på en opplagt målsjanse. Det var så ille at jeg begynte å tro på at han plutselig ville score på overtid. Og det skjedde - med en lekker chip over keeper. La oss HÅPE vår toppscorer fikk såpass med selvtillit at han også spiller bedre neste kamp.

Synes Summerville var meget god i sitt innhopp. Bidro til veldig mange av de store sjansene vi hadde i andre omgang.

Endelig tre poeng!

MOT

Kato

Fikk ikke sett kampen direkte, men fikk sett den i går kveld uten å vite resultatet på forhånd. Og det ble en berg- og dalbane med stor nervøsitet. Wolves kjørte over oss i 35 minutter i førsteomgangen, men vi var effektive med en fin Gnonto/Harrison-kombo.

Andreomgangen var bedre fra vår side og med to fine mål fra høyrebackene så det lyst ut, men absolutt ikke sikkert. Noe som viste seg å stemme. Vil berømme Ayling for et fantastisk løp i forkant av 0-2-scoringen, kunne se ut som om det var innøvd. Plutselig var han helt alene.

I begge omgangene viste vi frem det verste av skuddteknikk jeg har sett på lang tid. For spillere som trener så mye er det et mysterium at de greier å fyre ballen himmelhøyt over målet hver gang (ett unntak). Er det nerver eller mangel på skuddteknikk? Tror de fleste her inn på forumet ville skutt akkurat like bra/dårlig som spillerne.

Rodrigo kom inn for Bammy, og som sist viste han at han er særs rusten. Vil påstå at alt han gjorde var feil (bortsett fra et godt løp) og det verste var da han rota bort ballen inne i 16-meteren på en opplagt målsjanse. Det var så ille at jeg begynte å tro på at han plutselig ville score på overtid. Og det skjedde - med en lekker chip over keeper. La oss HÅPE vår toppscorer fikk såpass med selvtillit at han også spiller bedre neste kamp.

Synes Summerville var meget god i sitt innhopp. Bidro til veldig mange av de store sjansene vi hadde i andre omgang.

Endelig tre poeng!

Enig i det du skriver. Tror ikke Rodrigo hadde en eneste positiv berøring før ham scoret. Summerville veldig viktig da han kom inn.
 

Bjosse77

Når Wolves bytta ut sin beste spiller, Neves, med en spiller som får Dan James til å se ut som et vidunder så fikk jeg troa. Traore er en parodi av en spiller. Han må ned 20kg i muskler, de lager bare unødig vekt. Taper hver duell mot Struijk og mister til Summerville som veier 14kg. Dette er en spiller ryktene sa vi var ute etter, det må være en spøk.

Ellers sliter vi med presisjon, spesielt i bakerste ledd. Wöber har vokst på meg. Defensivt har han vært god hele veien og nå har van luket vekk pasningsfeilene. Gnonto er mye involvert, lykkes ikke spesielt ofte sånn egentlig men forsøker og er skapende, vil ha ball og når han lykkes så skapes det noe hver gang. Pr. nå vår morsomste spiller.

Brukbar kamp av Aaronson, beste siden Tottenham. Kanskje det bor noe der likevel. Det største problemet i dag var de defensive midtbanespillerne. Ikke klarer de å spille og ikke klarer de plassere seg riktig defensivt. McKennie har vært ganske svak og lite tyder på at dette er en handel vi bør fullføre. Roca litt opp og ned, men best med Adams ved siden av seg. God kamp av Meslier, selv om han ble straffet for utrusningen. Den kan McKennie (var det vel) bare kælke til helvete. God kamp av Ayling, vinner de fleste duellene, klarerer, blokkerer og ofrer seg. Pasnings spillet hans var desverre under pari. Jack Harrison banens beste. Firpo litt under pari også. Kommer mye på etterskudd. Til slutt Bamford. Leeds er et bedre lag med Bamford, truer bakrom, løper fort med ball, men får ikke ballen på et par gode løp der. Når han får den så tuller han bort den med en dårlig pasning tilbake. Der skal du komme til avslutning, Patrick!

Brukbar kamp, men slipper alt i alt til for mye. Wolves er heldigvis svake på avslutninger. Wolves kan klage på dommeren, men Dawson skulle hatt direkte rødt og til og med gult senere, så det går begge veier.

Lucas the Kop Cat

Når Wolves bytta ut sin beste spiller, Neves, med en spiller som får Dan James til å se ut som et vidunder så fikk jeg troa. Traore er en parodi av en spiller. Han må ned 20kg i muskler, de lager bare unødig vekt. Taper hver duell mot Struijk og mister til Summerville som veier 14kg. Dette er en spiller ryktene sa vi var ute etter, det må være en spøk.

Ellers sliter vi med presisjon, spesielt i bakerste ledd. Wöber har vokst på meg. Defensivt har han vært god hele veien og nå har van luket vekk pasningsfeilene. Gnonto er mye involvert, lykkes ikke spesielt ofte sånn egentlig men forsøker og er skapende, vil ha ball og når han lykkes så skapes det noe hver gang. Pr. nå vår morsomste spiller.

Brukbar kamp av Aaronson, beste siden Tottenham. Kanskje det bor noe der likevel. Det største problemet i dag var de defensive midtbanespillerne. Ikke klarer de å spille og ikke klarer de plassere seg riktig defensivt. McKennie har vært ganske svak og lite tyder på at dette er en handel vi bør fullføre. Roca litt opp og ned, men best med Adams ved siden av seg. God kamp av Meslier, selv om han ble straffet for utrusningen. Den kan McKennie (var det vel) bare kælke til helvete. God kamp av Ayling, vinner de fleste duellene, klarerer, blokkerer og ofrer seg. Pasnings spillet hans var desverre under pari. Jack Harrison banens beste. Firpo litt under pari også. Kommer mye på etterskudd. Til slutt Bamford. Leeds er et bedre lag med Bamford, truer bakrom, løper fort med ball, men får ikke ballen på et par gode løp der. Når han får den så tuller han bort den med en dårlig pasning tilbake. Der skal du komme til avslutning, Patrick!

Brukbar kamp, men slipper alt i alt til for mye. Wolves er heldigvis svake på avslutninger. Wolves kan klage på dommeren, men Dawson skulle hatt direkte rødt og til og med gult senere, så det går begge veier.
Rica som klarerte til Jonny.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


peacock

"Når Wolves bytta ut sin beste spiller, Neves, med en spiller som får Dan James til å se ut som et vidunder så fikk jeg troa. Traore er en parodi av en spiller. Han må ned 20kg i muskler, de lager bare unødig vekt. Taper hver duell mot Struijk og mister til Summerville som veier 14kg. Dette er en spiller ryktene sa vi var ute etter, det må være en spøk."

Dog god nok til å herje med Firpo et kvarters tid. Det kostet oss nesten matchen....

Kato

"Når Wolves bytta ut sin beste spiller, Neves, med en spiller som får Dan James til å se ut som et vidunder så fikk jeg troa. Traore er en parodi av en spiller. Han må ned 20kg i muskler, de lager bare unødig vekt. Taper hver duell mot Struijk og mister til Summerville som veier 14kg. Dette er en spiller ryktene sa vi var ute etter, det må være en spøk."

Dog god nok til å herje med Firpo et kvarters tid. Det kostet oss nesten matchen....

Traore herja med oss, ikke sett han så god på årevis.

Dylan

Fikk ikke sett kampen i går, har spola meg gjennom høydepunktene i dag. Oppsummert; Fine Leeds-mål, litt billige baklengs, Ayling heldig som ikke knakk foten, holdingen i forkant av 4-2 ikke så ille, men ville vært irritert jeg også om det var andre veien. Hjertemessig litt glad jeg måtte nøye meg med Sky Sports sin live oppdatering!

auren

Fikk ikke sett kampen i går, har spola meg gjennom høydepunktene i dag. Oppsummert; Fine Leeds-mål, litt billige baklengs, Ayling heldig som ikke knakk foten, holdingen i forkant av 4-2 ikke så ille, men ville vært irritert jeg også om det var andre veien. Hjertemessig litt glad jeg måtte nøye meg med Sky Sports sin live oppdatering!
Ja, våre baklengs var litt billige. Samtidig var det jo supersalg på Wolves sine baklengs. Ingen følger Harrison på 0-1. Ayling får snike seg umerket på 0-2. 0-3 er en gedigen tabbe av Otto og på 2-4 gir Traore tett og slett opp. Har vi møtt verre forsvarsspill i år??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

En deilig seier var det! Fikk bare sett 1 omgangen pga sosiale aktiviteter planlagt for lenge siden og det var kanskje like greit. Nok av nerver og bare håpa vi klarte å ri det inn så skvatt litt til når jeg sjekka senere og så 2-4. Pilsen smakte ekstra godt da, ja.

Har sett gjennom highlights og fått smake all dramatikken i retrospekt og man kan jo si mye rart om denne forestillingen. Vi sitter uansett igjen med 3 poeng og det er strengt tatt det eneste som gjelder nå. Tendensene under Gracia er noe jeg liker. Gjentar meg selv fra rett etter ansettelsen, vi har nå fått en MANAGER. Tilpasser struktur / kampplan i forhold til motstander, ikke redd for å gjøre endringer underveis og sist, men ikke minst, den roen og tryggheten han viser på sidelinja smitter garantert over på spillerne. Veldig befriende å ha en manager som fokuserer på det viktige og ikke lar seg affisere av ting vi ikke kan påvirke ala en amerikansk gjøgler vi hadde på sidelinja tidligere. Setter også seg selv helt bakerst og løfter først og fremst spillerne frem i intervjuene. En ydmyk fagmann er min raske konklusjon.

For en innspurt vi får! Vi var jo ligaens dårligste lag i følge flere her på forumet for et par matcher siden og nå er vi på 14 plass. Hva sier det om lagene under oss? Ser vi bort fra Arsenal og City - matchene tror jeg vi isolert sett vi kan vinne mot alle andre motstandere på en god dag.

Bjosse77

"Når Wolves bytta ut sin beste spiller, Neves, med en spiller som får Dan James til å se ut som et vidunder så fikk jeg troa. Traore er en parodi av en spiller. Han må ned 20kg i muskler, de lager bare unødig vekt. Taper hver duell mot Struijk og mister til Summerville som veier 14kg. Dette er en spiller ryktene sa vi var ute etter, det må være en spøk."

Dog god nok til å herje med Firpo et kvarters tid. Det kostet oss nesten matchen....

Vel. Han fikk lov å stå fullstendig alene og upresset, da fikk han løpt litt og slått lave crossere, det var vel det. Kostet Wolves et mål i tillegg. Fullstendig nøytralisert av Struijk pg taper ballen til Summerville. I tillegg er han jo utslitt etter 3 løp.

ar9

Fikk ikke sett kampen direkte, men fikk sett den i går kveld uten å vite resultatet på forhånd. Og det ble en berg- og dalbane med stor nervøsitet. Wolves kjørte over oss i 35 minutter i førsteomgangen, men vi var effektive med en fin Gnonto/Harrison-kombo.

Andreomgangen var bedre fra vår side og med to fine mål fra høyrebackene så det lyst ut, men absolutt ikke sikkert. Noe som viste seg å stemme. Vil berømme Ayling for et fantastisk løp i forkant av 0-2-scoringen, kunne se ut som om det var innøvd. Plutselig var han helt alene.

I begge omgangene viste vi frem det verste av skuddteknikk jeg har sett på lang tid. For spillere som trener så mye er det et mysterium at de greier å fyre ballen himmelhøyt over målet hver gang (ett unntak). Er det nerver eller mangel på skuddteknikk? Tror de fleste her inn på forumet ville skutt akkurat like bra/dårlig som spillerne.

Rodrigo kom inn for Bammy, og som sist viste han at han er særs rusten. Vil påstå at alt han gjorde var feil (bortsett fra et godt løp) og det verste var da han rota bort ballen inne i 16-meteren på en opplagt målsjanse. Det var så ille at jeg begynte å tro på at han plutselig ville score på overtid. Og det skjedde - med en lekker chip over keeper. La oss HÅPE vår toppscorer fikk såpass med selvtillit at han også spiller bedre neste kamp.

Synes Summerville var meget god i sitt innhopp. Bidro til veldig mange av de store sjansene vi hadde i andre omgang.

Endelig tre poeng!

Enig i det du skriver. Tror ikke Rodrigo hadde en eneste positiv berøring før ham scoret. Summerville veldig viktig da han kom inn.
Det han gjorde når han scoret var imidlertid klasse.
Tviler på om Bamford kunne kopiert det.
Vi trenger klinisk effektivitet fremover med få kamper igjen. Helt greit å starte med Bamford og la han jobbe og slite litt i motstanderen først og la Rodrigo legge glasuren på kaka.
Fint tidspunkt for Summerville å komme inn på også all den tid han er litt lat defensivt.
Har vi 2 skift på gang her? Arbeidshestene Gnonto og Bamfor tar første skift og Rodrigo og Summerville tar kveldsskiftet?

lowfields

Fikk ikke sett kampen direkte, men fikk sett den i går kveld uten å vite resultatet på forhånd. Og det ble en berg- og dalbane med stor nervøsitet. Wolves kjørte over oss i 35 minutter i førsteomgangen, men vi var effektive med en fin Gnonto/Harrison-kombo.

Andreomgangen var bedre fra vår side og med to fine mål fra høyrebackene så det lyst ut, men absolutt ikke sikkert. Noe som viste seg å stemme. Vil berømme Ayling for et fantastisk løp i forkant av 0-2-scoringen, kunne se ut som om det var innøvd. Plutselig var han helt alene.

I begge omgangene viste vi frem det verste av skuddteknikk jeg har sett på lang tid. For spillere som trener så mye er det et mysterium at de greier å fyre ballen himmelhøyt over målet hver gang (ett unntak). Er det nerver eller mangel på skuddteknikk? Tror de fleste her inn på forumet ville skutt akkurat like bra/dårlig som spillerne.

Rodrigo kom inn for Bammy, og som sist viste han at han er særs rusten. Vil påstå at alt han gjorde var feil (bortsett fra et godt løp) og det verste var da han rota bort ballen inne i 16-meteren på en opplagt målsjanse. Det var så ille at jeg begynte å tro på at han plutselig ville score på overtid. Og det skjedde - med en lekker chip over keeper. La oss HÅPE vår toppscorer fikk såpass med selvtillit at han også spiller bedre neste kamp.

Synes Summerville var meget god i sitt innhopp. Bidro til veldig mange av de store sjansene vi hadde i andre omgang.

Endelig tre poeng!

Enig i det du skriver. Tror ikke Rodrigo hadde en eneste positiv berøring før ham scoret. Summerville veldig viktig da han kom inn.
Det han gjorde når han scoret var imidlertid klasse.
Tviler på om Bamford kunne kopiert det.
Vi trenger klinisk effektivitet fremover med få kamper igjen. Helt greit å starte med Bamford og la han jobbe og slite litt i motstanderen først og la Rodrigo legge glasuren på kaka.
Fint tidspunkt for Summerville å komme inn på også all den tid han er litt lat defensivt.
Har vi 2 skift på gang her? Arbeidshestene Gnonto og Bamfor tar første skift og Rodrigo og Summerville tar kveldsskiftet?
Blir det nattskift på Rutter og Sinisterra da?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

ar9

Fikk ikke sett kampen direkte, men fikk sett den i går kveld uten å vite resultatet på forhånd. Og det ble en berg- og dalbane med stor nervøsitet. Wolves kjørte over oss i 35 minutter i førsteomgangen, men vi var effektive med en fin Gnonto/Harrison-kombo.

Andreomgangen var bedre fra vår side og med to fine mål fra høyrebackene så det lyst ut, men absolutt ikke sikkert. Noe som viste seg å stemme. Vil berømme Ayling for et fantastisk løp i forkant av 0-2-scoringen, kunne se ut som om det var innøvd. Plutselig var han helt alene.

I begge omgangene viste vi frem det verste av skuddteknikk jeg har sett på lang tid. For spillere som trener så mye er det et mysterium at de greier å fyre ballen himmelhøyt over målet hver gang (ett unntak). Er det nerver eller mangel på skuddteknikk? Tror de fleste her inn på forumet ville skutt akkurat like bra/dårlig som spillerne.

Rodrigo kom inn for Bammy, og som sist viste han at han er særs rusten. Vil påstå at alt han gjorde var feil (bortsett fra et godt løp) og det verste var da han rota bort ballen inne i 16-meteren på en opplagt målsjanse. Det var så ille at jeg begynte å tro på at han plutselig ville score på overtid. Og det skjedde - med en lekker chip over keeper. La oss HÅPE vår toppscorer fikk såpass med selvtillit at han også spiller bedre neste kamp.

Synes Summerville var meget god i sitt innhopp. Bidro til veldig mange av de store sjansene vi hadde i andre omgang.

Endelig tre poeng!

Enig i det du skriver. Tror ikke Rodrigo hadde en eneste positiv berøring før ham scoret. Summerville veldig viktig da han kom inn.
Det han gjorde når han scoret var imidlertid klasse.
Tviler på om Bamford kunne kopiert det.
Vi trenger klinisk effektivitet fremover med få kamper igjen. Helt greit å starte med Bamford og la han jobbe og slite litt i motstanderen først og la Rodrigo legge glasuren på kaka.
Fint tidspunkt for Summerville å komme inn på også all den tid han er litt lat defensivt.
Har vi 2 skift på gang her? Arbeidshestene Gnonto og Bamfor tar første skift og Rodrigo og Summerville tar kveldsskiftet?
Blir det nattskift på Rutter og Sinisterra da?
Nja, nå er vi jo slått ut av cup’ene så da blir det først og fremst vikar plass til de to.
Men de kan og få mulighet når Gracia plinger i bjella og roper alle mann til pumpene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Helt utrolig hvor opptatt Wolves-fansen er på Twitter å diskutere om trøyenappingen skulle gitt frispark til Traore. Som om det er bedre å tape 3-2 enn 4-2?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Bjosse77

Wolves mener dommeren var skikkelig urettferdig, men som jeg alltid sier, man ser hva man vil. Se kampen på nytt gir man et perspektiv.

Hvis jeg fikk til å legge ved bildet.
Var det straffe mot Firpo? Ingen vet, ingen klar straffe, Ble traore holdt? Ja, men fikk fordel av ball og kontakten var minimal. Ble Bamford holdt i feltet? ja, minst like mye.
Slapp Dawson rødt? 2 ganger hvis vi skal se på hva Ayling fikk gult for.

ar9

Wolves mener dommeren var skikkelig urettferdig, men som jeg alltid sier, man ser hva man vil. Se kampen på nytt gir man et perspektiv.

Hvis jeg fikk til å legge ved bildet.
Var det straffe mot Firpo? Ingen vet, ingen klar straffe, Ble traore holdt? Ja, men fikk fordel av ball og kontakten var minimal. Ble Bamford holdt i feltet? ja, minst like mye.
Slapp Dawson rødt? 2 ganger hvis vi skal se på hva Ayling fikk gult for.
Man ser med skyggelapper og fargebriller.
Det gjelder spillere, trenere og ikke mins oss fans.
Men tenker det er litt av greia og sånn det skal være så lenge man erkjenner det selv når man får tenkt seg litt om .

Disse konspirasjons teoriene man hører fra de fleste fan baser og tesen:«alle sier/alle mener etc» må men ta for nettopp det de er.
Det eneste som er sikkert er vel at «alle» aldri er enige .

Fotball er subjektivt. Fotball er følelser.
Fotball er ferdigheter men også uforutsigbarhet, flaks og tilfeldigheter. Derav den herlige spenningen, svettingen og neglebitingen.
Håper hylekorene og punitdene innimellom slagene erkjenner dette og faktisk setter pris på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håvard