Skrevet av Emne: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00  (Lest 8506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #150 på: April 09, 2023, 20:11:22 »
Skulle stått en omgang (ikke kamp) i fritt fall. Jeg ville påpeke at vi har sett Leeds i fritt fall ved to anledninger de siste 8 dagene.

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #151 på: April 09, 2023, 20:24:00 »
Dette er et arbeidsuhell! Vi hadde Palace i kne men når dei fikk lillefingeren rett før pause tok dei heile handa og vel så det i 2.omgang!  Og dette var et lag med gode kvaliteter som var proppet av spilleglede etter å ha fått tilbake sin mentor i Roy Hodgson!
Gracia gjør det bra, men om han ikkje snart går ut av «Stevie Wonder-sonen» og oppdager at Luke Ayling og Patrick Bamford holder et nivå rundt PostNord-ligaen i Norge så kommer vi til å slite! I tillegg er og Ilian Meslier på et meget for høyt nivå ift kvalitetene han besitter!

raggen

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #152 på: April 09, 2023, 20:36:21 »
så ikke hele kampen men skjønner ikke hvordan vi klarte gang på gang of komme i så ubalanse at vi ble kontrert i senk... så jo tendensene men de så jo ut som barca til tider.. og hva var greia med kristensen på VB
Forever Leeds United!!!!!!!!

stian

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #153 på: April 09, 2023, 20:55:49 »
Interessant å lese de av dere som skrøt av at Gracia hadde fått laget bedre organisert og bedre defensiv struktur etter å ha slått et bunnlag 2-1 på hjemmebane sist helg🤔Hvor da laget hadde blitt så mye bedre etter å ha sparket « klovnen» Marsch, og at vi i dag tapte for et annet « bunnlag» 1-6 som har spilt festfotball etter å ha hentet in pensjonisten Hodgson! Man må ikke tro at laget blir så mye bedre etter å ha fått inn en trener som ikke kan vise til noen ting. Dette blir nok en vår hvor det vil handle om å overleve🫣


Jeg har nok vært en av dem som har vært imponert over en defensiv oppstramming etter Gracias inntreden. Men i 2. omgang lurte også jeg på hva i all verden jeg satt og så på. Palace slapp så utrolig lett til, det var enorme rom overalt og mann-mann defensivt var det plutselig juniortendenser. Jeg sa faktisk opp Viaplay-abonnementet i affekt før kampen var over...

Med litt mer avstand til kampen lurer jeg fortsatt på hva dette var for noe - var det slutten på den kortsiktige boosten av nytt trenerblod? Har vi egentlig overprestert under Gracia? Eller var dette en møkkaomgang hvor Palace scorer på absolutt alt av muligheter de skaper eller får servert, og en kamp vi bare skal glemme?

Jeg er sannelig ikke sikker. Det jeg imidlertid er helt sikker på, er at vi i sum har sett uendelig mye bedre ut under Gracia enn tilfellet var med Marsch. Det er ikke det at Marsch er noen "klovn", som du sier, det er mer det at han brukte et år og en masse penger på å ikke vise et fnugg av spillestil det gikk an å tro på. Jeg velger å holde troa på Gracia.

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #154 på: April 09, 2023, 21:21:16 »
Interessant å lese de av dere som skrøt av at Gracia hadde fått laget bedre organisert og bedre defensiv struktur etter å ha slått et bunnlag 2-1 på hjemmebane sist helg🤔Hvor da laget hadde blitt så mye bedre etter å ha sparket « klovnen» Marsch, og at vi i dag tapte for et annet « bunnlag» 1-6 som har spilt festfotball etter å ha hentet in pensjonisten Hodgson! Man må ikke tro at laget blir så mye bedre etter å ha fått inn en trener som ikke kan vise til noen ting. Dette blir nok en vår hvor det vil handle om å overleve🫣


Jeg har nok vært en av dem som har vært imponert over en defensiv oppstramming etter Gracias inntreden. Men i 2. omgang lurte også jeg på hva i all verden jeg satt og så på. Palace slapp så utrolig lett til, det var enorme rom overalt og mann-mann defensivt var det plutselig juniortendenser. Jeg sa faktisk opp Viaplay-abonnementet i affekt før kampen var over...

Med litt mer avstand til kampen lurer jeg fortsatt på hva dette var for noe - var det slutten på den kortsiktige boosten av nytt trenerblod? Har vi egentlig overprestert under Gracia? Eller var dette en møkkaomgang hvor Palace scorer på absolutt alt av muligheter de skaper eller får servert, og en kamp vi bare skal glemme?

Jeg er sannelig ikke sikker. Det jeg imidlertid er helt sikker på, er at vi i sum har sett uendelig mye bedre ut under Gracia enn tilfellet var med Marsch. Det er ikke det at Marsch er noen "klovn", som du sier, det er mer det at han brukte et år og en masse penger på å ikke vise et fnugg av spillestil det gikk an å tro på. Jeg velger å holde troa på Gracia.

Marsch er fortsatt en klovn og det er ekstremt kortsiktig bias å trekke det kortet. Hadde han fortsatt vært bak roret hadde vi nå mest sannsynlig innehatt jumbo’en.

Det var en totalkollaps i dag uten sidestykke. Det må aldri skje igjen. Gracia må ta sin del av skylden selvsagt, men noe av det som ble prestert fra spillerne var så svakt at det er vanskelig å finne ord. Jeg så en tweet fra LUFCSTATS om Ayling sin prestasjon og de tallene snakker for seg selv.

Det er så mye doom og gloom og etterpåklokskap å lese i disse trådene. Det er fortsatt mye fotball som skal spilles og isolert sett utelukker jeg bare bortekampen mot City som realistisk med poeng.

Forventer oppvask i morra og en reaksjon mot Scousera i neste hælj.


Cherry

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #155 på: April 10, 2023, 01:26:06 »
24 poeng og spille om, vi bør nok ha ca 10 til….

morten1966

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #156 på: April 10, 2023, 09:50:18 »
Bytt keeper snart, Meslier redder jo ikke skudd lenger...å feltarbeidet er han jo PL dårligste på. Aldri sette keeper med den rekkevidden som er dårligere på innlegg og cornere. God 1 mot 1,det er det eneste han kan.

Cherry

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #157 på: April 10, 2023, 10:19:47 »
Spillerne på benken ser også ut til å være de samme som sist.

Håper Gnonto  i alle fall får en halv time i dagens kamp.
Forshaw inn for Gyabi er vel eneste endring.
Mon tro hva Cherry sier nå?

Bare trist. Ta med Forshaw som har NULL kamper siste 3-4 mnd i stedet for en unggutt som hevder seg godt og er på vei oppover. Må være svært lite inspirerende for Darko. Det valget forsto jeg svært lite av. :-[

ar9

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #158 på: April 10, 2023, 12:42:47 »
Skumleser man forum og diverse nyhetsartikler og ekspert kommentarer etter ett tap finner man gjerne at ett pr syndebukker har blitt plukket ut.

Men denne gangen kom jeg til 9 av 11 når jeg leste meg igjennom!!! Hadde sikkert funnet noe på de to siste og om jeg hadde lest videre.

Makan til kollektiv kollaps.
På hjemmebane i tilegg.

Her har virkelig Gracia & Co en jobb foran seg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

peacock

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #159 på: April 10, 2023, 15:01:51 »
Spillerne på benken ser også ut til å være de samme som sist.

Håper Gnonto  i alle fall får en halv time i dagens kamp.
Forshaw inn for Gyabi er vel eneste endring.
Mon tro hva Cherry sier nå?

Bare trist. Ta med Forshaw som har NULL kamper siste 3-4 mnd i stedet for en unggutt som hevder seg godt og er på vei oppover. Må være svært lite inspirerende for Darko. Det valget forsto jeg svært lite av. :-[

Ja, vi får skylde på Forshaw!

leedslife

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #160 på: April 10, 2023, 19:30:13 »
@OptaJoe
34 - Crystal Palace made 34 successful dribbles against Leeds, the most by a team in a Premier League match on record (since 2003-04).

9 - Eze
6 - Olise, Schlupp
4 - Ayew, Édouard
3 - Guéhi
1 - McArthur, Andersen

Nå var jo dette fatalt og en kollektiv svikt både taktisk,mentalt og teknisk i andre omgang, men dette her.
Marc Roca won only 6 of his 18 ground duels and was dribbled past 8 times today.Possession lost
14. Speechless. #LUFC LUFCDATA
1-3 målet gir vel det beste bildet for å oppsummere den totale mangel på alle ingredienser som kreves på dette nivået.
Den andre omgangen hans må jo være oppe der med Paul Rachubka mot Blackpool for mange herrens år siden.
Grensen før illebefinnende.
Jeg forstår fortsatt ikke at det er mulig. Og i en match mot en slik motstand. Sentralt på midten på hjemmebane. Uten gult kort en gang.

Ayling og Strujik faktisk ikke langt unna skal man ta seg den frihet å plukke ut enkeltsspillere selv om det ikke er fair. Men tallene er så grusomme at jeg ikke klarte å la være.

Får jo håpe at en slik sjelesettende rystelse kan gi oss en reaksjon og et positivt resultat til Mandag selv om jeg har mine tvil. Må jo ha truffet klubben til beinet en slik total kollaps og manglende mentalitet.
Lever fortsatt i en fornektelse.
« Siste redigering: April 10, 2023, 19:41:57 av leedslife »

GaryMac

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #161 på: April 11, 2023, 16:54:30 »
@OptaJoe
34 - Crystal Palace made 34 successful dribbles against Leeds, the most by a team in a Premier League match on record (since 2003-04).

9 - Eze
6 - Olise, Schlupp
4 - Ayew, Édouard
3 - Guéhi
1 - McArthur, Andersen

Nå var jo dette fatalt og en kollektiv svikt både taktisk,mentalt og teknisk i andre omgang, men dette her.
Marc Roca won only 6 of his 18 ground duels and was dribbled past 8 times today.Possession lost
14. Speechless. #LUFC LUFCDATA
1-3 målet gir vel det beste bildet for å oppsummere den totale mangel på alle ingredienser som kreves på dette nivået.
Den andre omgangen hans må jo være oppe der med Paul Rachubka mot Blackpool for mange herrens år siden.
Grensen før illebefinnende.
Jeg forstår fortsatt ikke at det er mulig. Og i en match mot en slik motstand. Sentralt på midten på hjemmebane. Uten gult kort en gang.

Ayling og Strujik faktisk ikke langt unna skal man ta seg den frihet å plukke ut enkeltsspillere selv om det ikke er fair. Men tallene er så grusomme at jeg ikke klarte å la være.

Får jo håpe at en slik sjelesettende rystelse kan gi oss en reaksjon og et positivt resultat til Mandag selv om jeg har mine tvil. Må jo ha truffet klubben til beinet en slik total kollaps og manglende mentalitet.
Lever fortsatt i en fornektelse.
Jeg er også i fornektelsesfasen enda, som er normalt i en enhver omstilling. I dette tilfellet omstilling fra en god kamp mot Forest og stor tro på overlevelse. Regner med å gli over i motstand og depresjon fram mot helga før et lite håp tennes igjen før kampen mot Liverpool på mandag.

Bjosse77

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #162 på: April 11, 2023, 17:28:39 »
Jeg snakket om forsvar en mot en for ganske lenge siden nå, og at vi var laget som lettest lot seg drible. Eneste unntakene da var Adams og Cooper. Aaronson verst. Rart at dette ikke blir plukket opp av trenere, presse høyt med en slik svakhet er litt idiotisk. Vi klarer oss best, med unntak av Forest kampen, når vi presser lavere.

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #163 på: April 11, 2023, 20:46:29 »
Går noen rykter om heftig krangel og håndgemeng mellom McKennie og Roca i garderoben i pausen?..

leedslife

Sv: Kamp: vs Crystal Palace @Elland Road, søndag 9.4. kl. 15.00
« Svar #164 på: April 12, 2023, 10:49:53 »
Går noen rykter om heftig krangel og håndgemeng mellom McKennie og Roca i garderoben i pausen?..
Tviler veldig, veldig sterkt på det.
Må være noe skvalder fra Twitter i etterkant.
Lite sannsynlig at de to der har vært kapable til noe form for fight eller utblåsning. Så ihvertfall ikke slik ut på banen.
Er vel større sjanse for at de segnet om i vill apati og måtte ha hjelp tilbake til lockeren, spør du meg.

Et stormkurs for noen av spillerne nede i Frankrike for å se Djorkovic ser jeg på som positivt. En mann oppvokst i krig og kriser. Et mentality monster som Klopp ville kalt han. Eller som han selv kommenterte etter seieren :“All in all, it was kind of an ugly tennis win for me. But you have those days as well.”
Vi får håpe det gav inspirasjon. Monte Carlo har jo også andre fristelser...