Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Vitality Stadium, søndag 30.04.23 kl 15.00 Viasport PL3  (Lest 8452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Adam Pope
@apopey
A sad shrug and "If I'm here" from Gracia when asked if he feels he has the trust of the management to turn this around. #lufc

Han kan faktisk ryke i kveld..
Kanskje. Men har ikke noe tro på at Skubala kan gjøre noe som helst. Regner med ledelsen ikke har noen klar fra i morgen av. Men overrask meg gjerne!
MOT

Eriksen55

Syntes synd på Meslier. Hans tabber er så synlige og han blir syndebukk. Alle feilene foran i banen kamufleres mer og mer jo lenger frem i banen man er. To stygge fra Meslier i dag.

Han må hvile nå. Han må komme seg bort fra klubben sånn at han kan få et lag som fungerer foran seg hvis han ønsker å utvikle seg. Ser helt ødelagt ut der han står nå.

Enorm sjanse til Harrison tidlig. 0-1 der så…

Gnonto litt anonym, men viser at han skal spille ALT!

Er det mulig at Gracia sparkes? Kan neppe bli verre. Tipper Skubala ut sesongen. Da var det ihvertfall litt trøkk i laget. Nå er det helt flatt, merkelige laguttak og fullstendig handlingslammet kampledelse.
Kanskje Brendan R, Big S…faktisk hva som helst annet enn Gracia!!

Hu feite dama har gjort seg klar for scenen og CC toget har begynt å rulle og der har Leeds 1,5 bein inne i vogna…

Newcastle og Spurs hjemne og West Ham borte kan redde sesongen. Men det har jeg svært liten tro på. Med maks flaks kan det å holde med 3 poeng for å berge plassen..

Men Javi må kjeppjages ut av byen først. Hvis ikke er det sjanseløst!!

Når man måtte ned på 6./7. valg som manager så sto skriften på veggen. Nå er det blitt så ille at vi er nødt å sparke han. Det er egentlig helt håpløst, men vi kan ikke fortsette med det vi holder på med nå.

I utgangspunktet syntes jeg Gracia ble en grei løsning. Det startet også greit og det så ok ut en liten stund. Men fra det 44 minutt på Palace og frem til nå har det vært krise. Noen bra minutter her og der, sånn som starten i dag. Men stort sett er det helt krise. Både Jesse og Gracia har slitt med å få skolert spillerne defensivt… Kanskje Bielsas sin hjernevasking sitter for bra i spillere som har vært middelmådige i alle år minus årene under Bielsa. Jeg vet ikke, men såå vanskelig kan det ikke være å stramme opp defensivt…

Så kan være Jesse og Gracia er litt unnskyldt. Uansett så funker ikke det vi driver med nå og da tror jeg et desperat bytte nå mot slutten er det eneste som kan redde det. Klarer ikke Pulis å tette bakover så er det ikke håp… tenk at jeg skulle si noe sånn..sier alt om hvor vi står!
latterlig!  Bielsas feil att vi er der vi er i dag.

Tenkte mer at klubben burde sett at det Bielsa fikk ut av enkelte spillere ikke er noe mange andre klarer, så de burde erstattet noen av Bielsas menn med bedre spillere.

Mange av dem var middelmådige før,  De fleste gode og veldig gode under Bielsa. Nå ser dem bare forvirret og vet ikke om de skal presse, følge mannen sin eller holde sin sone.
enig i den. Problemet er amatørstyre vårt.

Samme folka som fikk oss opp og ga oss en bra sesong. Amatørstyre mener jeg blir feil. Mye bra har blitt gjort, noe har blitt feil og enkelte til har vist seg i ettertid å være avgjørende feil. Grunnen til at det feiler er nok ganske så sammensatt.

 :)

Dennis

Er vel kun Big Sam som har så lite å tape at han tar i dette nå.
Marching on together!

Fantasyland

At vi må selge mye i sommer er bare bra. Dette gjenget, denne kulturen, må ut av Elland Road. Det er ikke mange her som bør starte i august i championship.

Jeg kjenner det jeg har vært gjennom denne sesongen har vært så trøstesløst at jeg gleder meg til å beynne å få tro på å vinne fotballkamper igjen på et lavere nivå.

Egentlig så er det Liam Cooper, Willy Gnonto, Rodrigo, Patrick Bamford og Summerville jeg vil se i drakta vår. Resten kan selges så langt unna Elland Road som mulig. Er bare Tyler Adams jeg kommer til å savne.

Ser ingen grunn til å beholde Cooper eller Bamford. Altfor mye skadet.

Eneste jeg hadde gamblet på av de som ofte er skadet er Sinisterra. Oppsiden hvis han ikke er skadet er enorm. Syntes ikke Cooper og Bamford utgjør mye lenger. Tror alle i forsvaret må ut.

Rodrigo er det ingen krise om blir.

Holder vi oss og vi får byttet ut Bielsas mest betrodde, får inn en ordentlig sjef så er jeg helt sikker på at spillere som McKennie vil briljere i Leeds. Men då var det det å holde seg da…

McKennie har neppe snitta på mer enn 7 km pr kamp. Sjanseløst i championship. Vil ikke se en eneste amerikaner.

Eneste fine med å rykke ned er at vi da slipper han. Det er klausul i dealen at vi må holde plassen..

Dennis

Eriksen: Du glemmer hvem som tok denne klubben opp. Siden sommeren 2021 har Rad og Orta nesten utelukkende tråkket feil.

Radrizzani har selv innrømmet at de valgte å ikke investere det året, fordi de trodde det var enklere enn det var. Bielsa varslet de om det, men de hørte ikke.

Radrizzani betaler for det i enormt tap i fortjeneste. Synd det også går utover oss.

Selvsagt med når det sparkes i gang i Ch, men vi burde aldri vært der.
Marching on together!

Eriksen55

At vi må selge mye i sommer er bare bra. Dette gjenget, denne kulturen, må ut av Elland Road. Det er ikke mange her som bør starte i august i championship.

Jeg kjenner det jeg har vært gjennom denne sesongen har vært så trøstesløst at jeg gleder meg til å beynne å få tro på å vinne fotballkamper igjen på et lavere nivå.

Egentlig så er det Liam Cooper, Willy Gnonto, Rodrigo, Patrick Bamford og Summerville jeg vil se i drakta vår. Resten kan selges så langt unna Elland Road som mulig. Er bare Tyler Adams jeg kommer til å savne.

Ser ingen grunn til å beholde Cooper eller Bamford. Altfor mye skadet.

Eneste jeg hadde gamblet på av de som ofte er skadet er Sinisterra. Oppsiden hvis han ikke er skadet er enorm. Syntes ikke Cooper og Bamford utgjør mye lenger. Tror alle i forsvaret må ut.

Rodrigo er det ingen krise om blir.

Holder vi oss og vi får byttet ut Bielsas mest betrodde, får inn en ordentlig sjef så er jeg helt sikker på at spillere som McKennie vil briljere i Leeds. Men då var det det å holde seg da…

McKennie har neppe snitta på mer enn 7 km pr kamp. Sjanseløst i championship. Vil ikke se en eneste amerikaner.

McKennie hadde vært klasse i CC og solid i PL for nesten alle lag. At han ikke lykkes i en klubb som Leeds sier uendelig mye mer om klubben enn McKennie.

Vil gjerne ha alle Amerikanerne med videre faktisk. Jeg vil ha ut Ayling, Koch, Cooper, Strujik og Firpo først og fremst. Deretter Forshaw, Bamford. Dallas kan få gå. Tror jammen jeg ville sendt Rasmus på dør også…

Meslier må gå skal han bli bedre.

Uansett nivå.. det blir bra med utskiftninger i sommer.

Eriksen55

Eriksen: Du glemmer hvem som tok denne klubben opp. Siden sommeren 2021 har Rad og Orta nesten utelukkende tråkket feil.

Radrizzani har selv innrømmet at de valgte å ikke investere det året, fordi de trodde det var enklere enn det var. Bielsa varslet de om det, men de hørte ikke.

Radrizzani betaler for det i enormt tap i fortjeneste. Synd det også går utover oss.

Selvsagt med når det sparkes i gang i Ch, men vi burde aldri vært der.

Neida, glemmer ikke det. Bielsa var en enorm suksessfaktor der. Men han kom ikke av seg selv og ba pent om å få trene klubben.

Klart det har blitt gjort feil. Sånn er det for alle som gjør noe.

Dennis

Eriksen: Du glemmer hvem som tok denne klubben opp. Siden sommeren 2021 har Rad og Orta nesten utelukkende tråkket feil.

Radrizzani har selv innrømmet at de valgte å ikke investere det året, fordi de trodde det var enklere enn det var. Bielsa varslet de om det, men de hørte ikke.

Radrizzani betaler for det i enormt tap i fortjeneste. Synd det også går utover oss.

Selvsagt med når det sparkes i gang i Ch, men vi burde aldri vært der.

Neida, glemmer ikke det. Bielsa var en enorm suksessfaktor der. Men han kom ikke av seg selv og ba pent om å få trene klubben.

Klart det har blitt gjort feil. Sånn er det for alle som gjør noe.

Feil aksepteres. At hybris og skjøre egoer nekter å ta ansvar for innse og korrigere de år etter år, er det verre med.

Lista over grove og gjentakende feil er for lang til at den kan bortforklares med uflaks og tilfeldigheter.
« Siste redigering: April 30, 2023, 18:15:41 av Dennis »
Marching on together!

RoarG

Uansett utfall av denne sesongen, blir det nok utskiftninger. Til dels store m.h.t. spillerlogistikken. Den kan jo ikke ha vært god nok 2 siste sesonger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Russel_Doig

Syntes synd på Meslier. Hans tabber er så synlige og han blir syndebukk. Alle feilene foran i banen kamufleres mer og mer jo lenger frem i banen man er. To stygge fra Meslier i dag.

Han må hvile nå. Han må komme seg bort fra klubben sånn at han kan få et lag som fungerer foran seg hvis han ønsker å utvikle seg. Ser helt ødelagt ut der han står nå.

Enorm sjanse til Harrison tidlig. 0-1 der så…

Gnonto litt anonym, men viser at han skal spille ALT!

Er det mulig at Gracia sparkes? Kan neppe bli verre. Tipper Skubala ut sesongen. Da var det ihvertfall litt trøkk i laget. Nå er det helt flatt, merkelige laguttak og fullstendig handlingslammet kampledelse.
Kanskje Brendan R, Big S…faktisk hva som helst annet enn Gracia!!

Hu feite dama har gjort seg klar for scenen og CC toget har begynt å rulle og der har Leeds 1,5 bein inne i vogna…

Newcastle og Spurs hjemne og West Ham borte kan redde sesongen. Men det har jeg svært liten tro på. Med maks flaks kan det å holde med 3 poeng for å berge plassen..

Men Javi må kjeppjages ut av byen først. Hvis ikke er det sjanseløst!!

Når man måtte ned på 6./7. valg som manager så sto skriften på veggen. Nå er det blitt så ille at vi er nødt å sparke han. Det er egentlig helt håpløst, men vi kan ikke fortsette med det vi holder på med nå.

Gracia MÅ UT i kveld. Eneste lille håpet vi har.

Dennis

Uansett utfall av denne sesongen, blir det nok utskiftninger. Til dels store m.h.t. spillerlogistikken. Den kan jo ikke ha vært god nok 2 siste sesonger.

Frykter at fokuset til Rad blir å forhandle ny salgsavtale...
Marching on together!

HåvardK

I CC neste år må Ayling, Koch, Cooper, Firpo og Strujik bort. Vet ikke om Bielsas mann mann har satt for dype spor i hodene, men å forsvare seg klarer dem ikke lenger. Løper fortsatt hodeløst rundt ute av posisjon. Er det arven etter Bielsa vi faktisk ser? Hjernevasket begrensede fotballspiller..

Drameh og Rasmus
Ny stopper, Monteira,Cresswell
Wöber, Hjelde
Ny vb, Ny vb

Så er det bare å håpe at Harrison, Roca, Wöber, Adams, Sinisterra, Gnonto og Summerville bretter opp ermene og gir det ett år.

Bamford, Rodrigo, Meslier, Rasmus bør også få bestille et flyttelass tidlig i juni..
Veldig mange som tar det for gitt at Drameh spiller hos oss neste år. Kan aldri tenke meg at han er innstilt på det, slik han har blitt behandlet av klubben. Blir også overrasket hvis Leo og Cresswell ikke bytter klubb i sommer.
Som dere skjønner, går jeg ut fra at vi rykker ned.

Fantasyland

LeedsRadar
@LeedsRadar
Apparently Gracia has been sacked. These are UNCONFIRMED rumours, take them with a pinch of salt, but what I will say is that a number of people supposedly from within the club have said this is the case.

HåvardK

Jaja... da er det klart. Det er bare å glede seg til Stoke neste år. Og det blir greit det. Mange mål, og mange serie. Og opprykk.
Det er bare å se fram til bortekampen mot Plymouth Argyle.
Sikker? Den kan bli tøff.

HåvardK

Av all galskapen vi har drevet med, så er det ingenting som er i nærheten av Rutter til 35 mill pund i januar når vi var uten spiss. Ellevilt.
Kremt...JKA

Kato

Av all galskapen vi har drevet med, så er det ingenting som er i nærheten av Rutter til 35 mill pund i januar når vi var uten spiss. Ellevilt.
Kremt...JKA

Ja du er inne på noe. Det kunne faktisk være verre. Kanskje.
 

Kato

LeedsRadar
@LeedsRadar
Apparently Gracia has been sacked. These are UNCONFIRMED rumours, take them with a pinch of salt, but what I will say is that a number of people supposedly from within the club have said this is the case.

Det går ikke at han overlever det vi har vært vitne til i det siste.
 

RoarG

LeedsRadar
@LeedsRadar
Apparently Gracia has been sacked. These are UNCONFIRMED rumours, take them with a pinch of salt, but what I will say is that a number of people supposedly from within the club have said this is the case.

Det går ikke at han overlever det vi har vært vitne til i det siste.
I så fall: Last ditch attempt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Dallas som spillende trener.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Brendan Rogers.

GeirO

LeedsRadar
@LeedsRadar
Apparently Gracia has been sacked. These are UNCONFIRMED rumours, take them with a pinch of salt, but what I will say is that a number of people supposedly from within the club have said this is the case.

Greit for meg.
MOT

Sterland

Uansett hva vi måtte forsøke, går dette høyst trolig til helv… Nå håper jeg på en takeover, hvor vi blir kvitt både Orta, Radrizzani, Kinnear og Gracia. De har lekt «footballmanager» på et alt for høyt nivå. Grisetur med handelen av Raphinha, Adams og Gnonto. Ellers har det stort sett blitt handlet middelmådigheter med monopolpenger. Vi har forhåpentligvis noen assets som kan genere noen pund, for igjen å kunne staffe opp et konkurransedyktig lag i CC, slik at oppholdet der blir kortest mulig. Orta & co har svidd av så usannsynlig mye cash på ræl inkl Augustin, at han hadde fått fyken i hvilken som helst bedrift.

leedslife

Hadde egentlig satt sammen et lengre innlegg om kampene igjen, motstanders kamper og målforskjell, men slettet hele greia.
Man får bare prøve å kose seg med det som er igjen og håpe på det beste utfallet og går vi ned så går vi ned.
Det var ikke noe lysere da vi rotet rundt med Heckinbottom den våren for noen år siden.
Vi får satse på at vi kan treffe lignende igjen som vi gjorde den sommeren og at vi lærer av alt dette og legger en langt mer slagkraftig strategi.
Blir det nedrykk så har man jo fått med seg noen vanvittige kamper ila disse årene.
Head to head mot Liverpool i åpningen. Holdt City hjemme. Slo City borte. Knuste Villa borte. Fantastisk vårsesong da vi slo Spurs og knuste vel Leicester bla.
En sommer med Kalvin som nesten gikk hele veien. Flere spillere som banket på landslagsdøren til det som har vist seg å være blandt de aller beste landslagene siste årene. Endel store spillere som dro, endel store personligheter og legender som desverre tok farvel.
Noen elektriske kamper på Elland Road som går alle andre PL arenaer en høy gang.
Spesielt å på den ene siden se hvordan stadiontaket løftet seg da Gelhart fikk straffe mot Wolves i fjor og på den andre siden se den unisone oppbackingen fra hele stadion da vi ble avkledd med et b-lag av reserver og juniorer mot Arsenal i Desember forrige sesong.
Det å føle seg som en toppklubb under Bielsa - da spesielt i første sesong. Følte du kunne slå hvem som helst. Pep, Klopp og de beste i gamet beundret oss. Kan vel dra inn Ralphinha her og. Har jo ikke vært for mange med et slikt nivå hos hjemmelaget på Elland Road i moderne tid.

Myhre10

I CC neste år må Ayling, Koch, Cooper, Firpo og Strujik bort. Vet ikke om Bielsas mann mann har satt for dype spor i hodene, men å forsvare seg klarer dem ikke lenger. Løper fortsatt hodeløst rundt ute av posisjon. Er det arven etter Bielsa vi faktisk ser? Hjernevasket begrensede fotballspiller..

Drameh og Rasmus
Ny stopper, Monteira,Cresswell
Wöber, Hjelde
Ny vb, Ny vb

Så er det bare å håpe at Harrison, Roca, Wöber, Adams, Sinisterra, Gnonto og Summerville bretter opp ermene og gir det ett år.

Bamford, Rodrigo, Meslier, Rasmus bør også få bestille et flyttelass tidlig i juni..
Veldig mange som tar det for gitt at Drameh spiller hos oss neste år. Kan aldri tenke meg at han er innstilt på det, slik han har blitt behandlet av klubben. Blir også overrasket hvis Leo og Cresswell ikke bytter klubb i sommer.
Som dere skjønner, går jeg ut fra at vi rykker ned.

Cresswell har spilt bra for Milwall mens Leo er fast på benken i Rotherham...

Kontakinte

Syntes synd på Meslier. Hans tabber er så synlige og han blir syndebukk. Alle feilene foran i banen kamufleres mer og mer jo lenger frem i banen man er. To stygge fra Meslier i dag.

Han må hvile nå. Han må komme seg bort fra klubben sånn at han kan få et lag som fungerer foran seg hvis han ønsker å utvikle seg. Ser helt ødelagt ut der han står nå.

Enorm sjanse til Harrison tidlig. 0-1 der så…

Gnonto litt anonym, men viser at han skal spille ALT!

Er det mulig at Gracia sparkes? Kan neppe bli verre. Tipper Skubala ut sesongen. Da var det ihvertfall litt trøkk i laget. Nå er det helt flatt, merkelige laguttak og fullstendig handlingslammet kampledelse.
Kanskje Brendan R, Big S…faktisk hva som helst annet enn Gracia!!

Hu feite dama har gjort seg klar for scenen og CC toget har begynt å rulle og der har Leeds 1,5 bein inne i vogna…

Newcastle og Spurs hjemne og West Ham borte kan redde sesongen. Men det har jeg svært liten tro på. Med maks flaks kan det å holde med 3 poeng for å berge plassen..

Men Javi må kjeppjages ut av byen først. Hvis ikke er det sjanseløst!!

Når man måtte ned på 6./7. valg som manager så sto skriften på veggen. Nå er det blitt så ille at vi er nødt å sparke han. Det er egentlig helt håpløst, men vi kan ikke fortsette med det vi holder på med nå.

I utgangspunktet syntes jeg Gracia ble en grei løsning. Det startet også greit og det så ok ut en liten stund. Men fra det 44 minutt på Palace og frem til nå har det vært krise. Noen bra minutter her og der, sånn som starten i dag. Men stort sett er det helt krise. Både Jesse og Gracia har slitt med å få skolert spillerne defensivt… Kanskje Bielsas sin hjernevasking sitter for bra i spillere som har vært middelmådige i alle år minus årene under Bielsa. Jeg vet ikke, men såå vanskelig kan det ikke være å stramme opp defensivt…

Så kan være Jesse og Gracia er litt unnskyldt. Uansett så funker ikke det vi driver med nå og da tror jeg et desperat bytte nå mot slutten er det eneste som kan redde det. Klarer ikke Pulis å tette bakover så er det ikke håp… tenk at jeg skulle si noe sånn..sier alt om hvor vi står!
latterlig!  Bielsas feil att vi er der vi er i dag.

Tenkte mer at klubben burde sett at det Bielsa fikk ut av enkelte spillere ikke er noe mange andre klarer, så de burde erstattet noen av Bielsas menn med bedre spillere.

Mange av dem var middelmådige før,  De fleste gode og veldig gode under Bielsa. Nå ser dem bare forvirret og vet ikke om de skal presse, følge mannen sin eller holde sin sone.
enig i den. Problemet er amatørstyre vårt.

Samme folka som fikk oss opp og ga oss en bra sesong. Amatørstyre mener jeg blir feil. Mye bra har blitt gjort, noe har blitt feil og enkelte til har vist seg i ettertid å være avgjørende feil. Grunnen til at det feiler er nok ganske så sammensatt.

 :)
"Mye bra har blitt gjort, noe har blitt feil" Du må snu på denne setningen, så vil det stemme. Derfor vi er i denne situasjonen nå.  ;)

RoarG

Etter dagens ynkelige forestilling er tålmodigheten slutt for Leeds-fansen, eller rettere sagt Leeds United Supporters Advisory Board (SAB). SAB uttaler at man ikke lengre hverken har tillit til den sportslige ledelsen (Gracia) eller klubbens ledelse. Dette innleget er fra Inside Futball. Også the Athletic melder dette, men der måtte jeg logge inn for å lese videre.

https://insidefutbol.com/2023/04/30/place-on-record-leeds-united-fans-group-issues-message-of-no-confidence/601817/

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Etter dagens ynkelige forestilling er tålmodigheten slutt for Leeds-fansen, eller rettere sagt Leeds United Supporters Advisory Board (SAB). SAB uttaler at man ikke lengre hverken har tillit til den sportslige ledelsen (Gracia) eller klubbens ledelse. Dette innleget er fra Inside Futball. Også the Athletic melder dette, men der måtte jeg logge inn for å lese videre.

https://insidefutbol.com/2023/04/30/place-on-record-leeds-united-fans-group-issues-message-of-no-confidence/601817/
Ja, erkjennelsen er nok nær fra Radrizianni.
En ting er å stort sett tape, men måten vi taper på nå er voldsom.
Er det andre lag som har tapt med så mye mål i innspurten før i PLs historie? Derby, Wigan eller Swindon kanskje?
Vi er vel oppe i 22-23 mål i mot på 6 kamper? City i neste.

« Siste redigering: April 30, 2023, 21:28:10 av leedslife »

ar9

Bielsa varslet de om det, men de hørte ikke.

Alle er vel enige om at det var en kjempeblunder å ikke forsterke da. Men det med Bielsa; Har du noen kilder på det?

Høres veldig motsatt ut av alt Bielsa har stått for tidligere. At noen andre varslet dem om det kan jeg godt tenke meg. Ser vel nesten for meg at alle utenom Bielsa varslet dem om det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.
MOT