Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester City@Etihad Stadium, Lørdag 6/5, kl.16.00, V Sport PL  (Lest 4948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Cityspillerne stiller seg bare mellom vårt forsvar og defensiv midtbane. Siden disse to lagdelene er statiske og absolutt må stå på linje, er det masse rom der. Jamfør scoringen og kjempesjansen som Alvarez hadde.
MOT

Carl Fisker

En utligning før pause hadde gjort seg.

auren

2-0 ja. Huff. Kan bli stygt ja…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Ble ikke så mye bedre med ny keeper.......

auren

Oi! Nesten 2-1!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Da var målforskjellen mot Everton også borte. Nå slår jeg av for dagen...igjen. Orker ikke å se stort enn 20-30 minutter av Leedskampene for tiden.

RoarG

Vi bør få i gang en redusering. Om ikke annet enn for selvtilliten og målforskjellen. Noe positivt resultat forventer jeg ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Da var målforskjellen mot Everton også borte. Nå slår jeg av for dagen...igjen. Orker ikke å se stort enn 20-30 minutter av Leedskampene for tiden.

Everton skal vel også opp mot City snart.
Super Leeds since 1968

Dylan

Det er sånn klasseforskjell på lagene at det nesten er skummelt! Nytter ikke å vurdere "nye" Leeds ut ifra denne kampen. City er i egen divisjon, det vistes godt når de utspilte Arsenal etter alle kunstens regler, og Arsenal har vært veldig gode i år.

Gordon McUseless

Da var målforskjellen mot Everton også borte. Nå slår jeg av for dagen...igjen. Orker ikke å se stort enn 20-30 minutter av Leedskampene for tiden.

Everton skal vel også opp mot City snart.
Får klinge oss til håpet at de får hatten full.

GaryMac

City med 357 pasninger så langt - Leeds med 39. TRETTINI.

Dennis

Ørlite overtak til City i denne førsteomgangen.
Marching on together!

auren

Pause. Heldigvis bare 2-0. Vi holdt bra stand i 15 minutter, men så var det kattens lek mot musen. Blir samme kampbildet i andre omgang, og da kan det komme både 3 og 4 mål til. Kanskje enda mer.

Nei, vi er et trist skue for tiden. Skal et mirakel til om vi ikke spiller Championship-fotball neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Bare 0-2 til pause. Godkjent. Ønsker et mål. Gutta må få følelsen at det nytter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Må opp med en spiss til for å i det hele tatt ha noe håp om mål på en contring her. Bamford er håpløst alene


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Dette ble omtrent som ventet. Klarer ikke å henge med i ballflyttingen til City, og dermed heller ikke å få til noe særlig press på ballfører. Firpo sliter bigtime og leder Mahres konsekvent over på sin sterke fot og hans egen svakeste. Midtbanen evner ikke å følge alle de samtidige bevegelsene til City, og da får de gjøre mye som de vil. City er sinnsykt gode, så vi kan vel stort sett håpe på å ikke ruinere målforskjellen.

Dennis

At det ville bli ultradefensivt og i praksis en kamp om å begrense tapet visste vel alle, men at vi alltid skal være det laget som lager negative rekorder er jeg fryktelig lei av.

Nesten 85% ballinnehav, ti pasninger for hver av Leeds' og City er ikke ute av andre gir.

Det er hav mellom topp og bunn i Premier League, men i dag er det flere divisjoner forskjell på lagene.

Resultatmessig blir det som forventet uansett, men må innrømme jeg hadde trodd på noe litt annet. Defensivt ja, men vi klarte bare ha en viss aggressivitet i bussen i et kvarter. Tre sentrale midtbaner og Gundo får lov å prikke skudd fra sekstenmeteren to ganger. Da hadde også Foden(?) bommet fra ti meter.
« Siste redigering: Mai 06, 2023, 16:56:29 av Dennis »
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Dette ble omtrent som ventet. Klarer ikke å henge med i ballflyttingen til City, og dermed heller ikke å få til noe særlig press på ballfører. Firpo sliter bigtime og leder Mahres konsekvent over på sin sterke fot og hans egen svakeste. Midtbanen evner ikke å følge alle de samtidige bevegelsene til City, og da får de gjøre mye som de vil. City er sinnsykt gode, så vi kan vel stort sett håpe på å ikke ruinere målforskjellen.
Stusser over at vi gir Mahrez så mye plass og tid til å ta imot og slå innlegg. I tillegg må vi gjøre oss større når vi støter mot den som mottar innlegget. Men mye å passe på når en samtidig skal være kompakte i midten og hindre Haaland og De Bruyne.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fredhans

Vi inviterer til fest og åpner alle dører, så da er det bare å prikke den inn🫣

Sterland

Fytti helvete :( Ydmyket og pisset på. Vi fremstår som et L2 lag, og står fullstendig med lua i hånda. Hvordan i huleste er det mulig å la Gundagan stå mutters alene rett utenfor 16 meteren, og prikke goaler? Hvor er Forshaw, McKennie, Roca??? Har sett stort sett alle City kampene, og ikke en gang har motstanderen blitt så ydmyket som vi er blitt nå. Fullstendig patetisk, og bare å forberede seg på Championship. Dette kommer til å bli stygt.

Barba

Når du ser Mahrez sin reaksjon etter "taklingen" fra Gnonto der Gnonto sklir og så vidt er borti så er det nesten så en gleder seg til Championship og ordentlig mannfolkfotball. Og gult på den, og ikke på den sene på Roca?
Barba - MOT

Sterland

Merkelig at Kristensen er foretrukket fremfor Koch… Men vi får stole på det taktiske geniet, som etter eget utsagn er på nivå med Klopp, Pep og Arteta

J-R

Værken spillerne , Sam eller supporterne har noen tru på att dette skulle ende med noe poeng..
Hele klubben er helt på felgen…

Sydhagen

Under JM var der ivertfall innsats. Folk sprang og presset. Nå er det passivt og de står med lua i hånda…


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Forever Whites

Regner vel ikke med at noen trodde vi skulle gå ut å dominere kampen i dag?  Innsatsen har vært grei nok den, vi møter bare et lag som er 10 ganger bedre enn oss. 
Medlem 94237

GeirO

Merkelig at Kristensen er foretrukket fremfor Koch… Men vi får stole på det taktiske geniet, som etter eget utsagn er på nivå med Klopp, Pep og Arteta
Hadde vel ikke trua på at vi skulle få en manager på Pep-nivå de fire siste kampene, men sannelig greide vi ikke det... :o

Forever Whites

Tror Haaland holder litt igjen mot oss.  Blir vel snart byttet ut.
Medlem 94237

GeirO

Synes Haaland er snill mot oss i dag, gjør det sikkert ned vilje.
MOT

GaryMac

Tror jeg ville gjort noen bytter. Ikke for at det vil ha noe å si med tanke på utfallet av kampen, men Gnonto med gult, og en skadeutsatt Bamford kunne med fordelt blitt byttet med Rodrigo og  kanskje Summeville. Vi vil trenge både Gnonto og Bamford de neste kampene. Kanskje prøve Koch enten som stopper eller som defensiv midt.

Hallgeir *

Robles spilte forrige PL-kamp i 2017.
Super Leeds since 1968