Season Long: Manchester C - Leeds 6/4-23

Started by flynn, May 04, 2023, 21:37:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Får håpe det ikke går som han fikk beskjed om han som tok kontakt med FA for å høre når avspark er i kampen på lørdag, og fikk som svar at det er 16:00, 16:05, 16:10, 16:15, 16:20 osv osv...

Hva tror du resulterer blir i Big Sams debut som manager, og om du tror Leeds får mål; hvem scorer i så fall?

flynn

GeirO

#1
Tar deg nesten på ordet. Har tippet 12-0 i en annen tråd, og holder på det. Det skulle bli avspark hvert 7,5. minutt, det.

Og ja, jeg er seriøs.
MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


Eriksen55


ar9

Optimistens juleønske:
1-1 Gnonto


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

#6
Etter å ha sett intervjuet med Big Sam et par ganger, samt lest litt mer på nettet justerer jeg tipset mitt litt ned i forhold til 5-0 som jeg først la inn.  Må si mannen gir et mye bedre inntrykk enn jeg fryktet i forkant.  Og den tanken om at hvis hver spiller øker innsatsen med 2% øker laget sin innsats med 22% er faktisk en god tanke sånn psykologisk.  Det er bedre å se et halvfullt glass enn  et halvtomt.  :)

Nytt forsøk:  3-1  Bamford.
Medlem 94237

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


flynn


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

#11
2-2
Harrison. og Roca
 


baste


Torpe-do


J-R


Joe Jordan

For en uke siden hadde jeg tippet 10-0. Nå tipper jeg 5-1.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Borge

Borge

ragnar

*In El Loco we trust!*

Dylan


Carl Fisker


jaho


peacock


Per-Stian


aoj

 




Hallgeir *

Super Leeds since 1968

brenaldo

Medlem nr. 850