Skrevet av Emne: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30  (Lest 4370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« på: Mai 27, 2023, 12:04:25 »
Siste kamp for sesongen. En kamp som sannsynligvis gjør at vi rykker ned til Championship som i 2003. Eller skal vi få en euforisk stemning på Elland Road der vi ved et mirakel overlever? Lite trolig, men det er jo alltids et ørlite håp.
Kjenner jeg har mistet litt piffen i forhold til Leeds den siste måneden og to. Har vel resignert som flere andre.

Tipper følgende lag:

Robles - Ayling, Kristensen, Wöber, Struijk - McKennie, Roca, Forshaw - Gnonto, Rodrigo, Harrison

Bamford starter hvis han er klar.

Tips: 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #1 på: Mai 27, 2023, 13:53:44 »
Enig! Har mista helt piffen etter to år med «kun» tap. Det tar på mentalt, dessverre.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #2 på: Mai 27, 2023, 14:17:29 »
Ikke veldig mye som tyder på et positivt resultat i morgendagens kamp - heller det motsatte. Seier i en av de ti siste møtene med Tottenham; det var vel første året i PL under Bielsa. Harry Kane har scoret i avsluttende kamp de siste fem sesongene. Formen er elendig.

Hadde vi vært i Evertons posisjon før siste kamp, hadde jeg vært utrolig nervøs foran siste kamp, men nå er jeg helt avslappet. Sjansen for å overleve er nesten mikroskopisk, men jeg tar gjerne imot en Lasarus-oppstandelse.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #3 på: Mai 27, 2023, 15:36:03 »
Synd at vi rotet bort en ok målforskjell etter landslagspausen.
Vi kunne ligget foran Leicester nå og det hadde holdt med seier til Leeds og uavgjort for Everton i morgen. Det er ikke umulig for noen lag å slå Tottenham.
Hvis vi rykker ned håper jeg det det blir på poeng og ikke pga mål.

"Alle" tror at Everton klarer dette og at Leeds taper. Leeds er på en måte underdog her, og det kan være en fordel.
Ingen forventer noe. Tottenham spiller for europacup og må vinne for å gå forbi Villa.

10 minutter før slutt: Everton og Leicester ligger under og 0-0 på Elland Road. Tottenham presser på og Leeds kontrer inn et mål. Gnonto. Og Allardyce får en stor sjekk. :)


RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #4 på: Mai 27, 2023, 16:30:12 »
Sesongen toner ut med et gjeeeesp. 1-1 i en kamp som viser seg å bety nada. Bamford får endelig hull på byllen. Til ingen nytte selvsagt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #5 på: Mai 27, 2023, 17:14:32 »
Siste kamp for sesongen. En kamp som sannsynligvis gjør at vi rykker ned til Championship som i 2003. Eller skal vi få en euforisk stemning på Elland Road der vi ved et mirakel overlever? Lite trolig, men det er jo alltids et ørlite håp.
Kjenner jeg har mistet litt piffen i forhold til Leeds den siste måneden og to. Har vel resignert som flere andre.

Tipper følgende lag:

Robles - Ayling, Kristensen, Wöber, Struijk - McKennie, Roca, Forshaw - Gnonto, Rodrigo, Harrison

Bamford starter hvis han er klar.

Tips: 1-1.

auren

Bamford er ute med skade.  :o

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-patrick-bamford-elland-road-career-may-be-over-amid-save-him-from-him
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #6 på: Mai 27, 2023, 18:23:20 »
Siste kamp for sesongen. En kamp som sannsynligvis gjør at vi rykker ned til Championship som i 2003. Eller skal vi få en euforisk stemning på Elland Road der vi ved et mirakel overlever? Lite trolig, men det er jo alltids et ørlite håp.
Kjenner jeg har mistet litt piffen i forhold til Leeds den siste måneden og to. Har vel resignert som flere andre.

Tipper følgende lag:

Robles - Ayling, Kristensen, Wöber, Struijk - McKennie, Roca, Forshaw - Gnonto, Rodrigo, Harrison

Bamford starter hvis han er klar.

Tips: 1-1.

auren

Bamford er ute med skade.  :o

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-patrick-bamford-elland-road-career-may-be-over-amid-save-him-from-him
Rutter? I så, tror jeg han scorer Leeds' mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #7 på: Mai 28, 2023, 01:15:48 »
Er det sant som de sier:
Gjennom en hel sesong så jevner det seg ut ang. VAR og tvilsomme dommeravgjørelser…vel så er jeg ikke det miiinste bekymret…vi står!

Everton taper…
Leicester klarer U…
Leeds vinner 4-1 💛🤍💙

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Reaney

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #8 på: Mai 28, 2023, 12:38:51 »
Tror Leeds og Everton rykker ned. Leicester har en vinnerkultur som de to førstnevnte mangler og redder plassen.

GaryMac

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #9 på: Mai 28, 2023, 14:22:12 »
Jeg tenker det er ca 40% sjanse for seier i dag.
25% sjanse for Everton-tap
40% sjanse for Leicester-seier, altså 60% sjanse for uavgjort/tap.
0.4x0.25x0.6 = 6% sjanse for at vi berger plassen.
Og da er jeg kanskje vel optimistisk.
HVIS vi vinner: 15% sjanse for at de andre kampene bikker vår vei, og vi beholder plassen.
Så ikke sett ALLE feriepengene på at vi berger plassen
« Siste redigering: Mai 28, 2023, 17:16:37 av GaryMac »

Tom

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #10 på: Mai 28, 2023, 15:05:23 »
Tror Leeds og Everton rykker ned. Leicester har en vinnerkultur som de to førstnevnte mangler og redder plassen.

For en uke siden sa du at Leeds og Leicester var vant til å rykke ned, og at Everton aldri rykket ned. Det var derfor ikke noe å lure på hvem som holdt seg av disse tre. Hva er det som har endret seg?
 

Reaney

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #11 på: Mai 28, 2023, 16:16:14 »
Endringen skyldes kjemping, togetherness, og nødvendig mengde flaks etter siste kamp mot Newcastle. Samtidig som at jeg har ingen tro på West Ham.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #12 på: Mai 28, 2023, 16:34:26 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Super Leeds since 1968

Johnnyj

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #13 på: Mai 28, 2023, 16:43:06 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.

6 forsvarsspillere i en kamp som vi MÅ vinne, ja.
Faen ta Allardyce.

622 formasjon?

Neo

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #14 på: Mai 28, 2023, 16:48:14 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.

6 forsvarsspillere i en kamp som vi MÅ vinne, ja.
Faen ta Allardyce.

622 formasjon?

Det er bare ta dette som den store bekreftelsen på en komplett vanstyrt klubb og sesong.
Like greit å få dette overstått.

Hadde tro på Allardyce på de siste 3-4 kampene, men en sum på 0-1-3 gir ikke akkurat noen bekreftelse på det heller.

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #15 på: Mai 28, 2023, 16:49:39 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.

6 forsvarsspillere i en kamp som vi MÅ vinne, ja.
Faen ta Allardyce.

622 formasjon?
Det er viktig å holde nullen. Så kommer Gnonto inn 10 minutter før slutt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #16 på: Mai 28, 2023, 16:52:43 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.

6 forsvarsspillere i en kamp som vi MÅ vinne, ja.
Faen ta Allardyce.

622 formasjon?
Heller en bekreftelse på at dette laget mangler kompentente angripere. Motstander får jo en lettere kamp når de slipper å bruke krefter på å forsvare seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Duncan Pub

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #17 på: Mai 28, 2023, 16:53:03 »
Er det mulig,dette blir bare verre og verre. 2 angrepspillere resten forsvarspillere. Få dette overstått og få inn en Manager,dette er bare tull!!!!!!!!!!

J-R

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #18 på: Mai 28, 2023, 16:55:31 »
Her skal vi forsvare oss og satse på å avgjøre på en dødball ???
Begynte å lure på om det var 1 april!
Rett og slett katastrofe , men det står jo i stil med resten av denne sesongen …

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #19 på: Mai 28, 2023, 17:01:28 »
Her skal vi forsvare oss og satse på å avgjøre på en dødball ???
Begynte å lure på om det var 1 april!
Rett og slett katastrofe , men det står jo i stil med resten av denne sesongen …
En ynkelig sesong fortjener en ynkelig avslutning. La oss slippe og late som vi tror på noe som helst når det gjelder utfallet av denne sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #20 på: Mai 28, 2023, 17:09:00 »
Starting XI: Robles (GK), Ayling, Forshaw, Koch, Cooper (C), Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wober.

Substitutes: Meslier (GK), Firpo, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.

6 forsvarsspillere i en kamp som vi MÅ vinne, ja.
Faen ta Allardyce.

622 formasjon?
Det er viktig å holde nullen. Så kommer Gnonto inn 10 minutter før slutt.

Sist vi holdt nullen var 25. februar, 1-0 mot Southampton. Det klarer vi ikke mot Tottenham.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #21 på: Mai 28, 2023, 17:31:22 »
Synes det er rart å kun stille med to spillere som har offensive gener når målforskjell KAN bli avgjørende....

Fredhans

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #22 på: Mai 28, 2023, 17:34:28 »
Er det mulig…….JA, dette blir bare trist å se på🫣

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #23 på: Mai 28, 2023, 17:34:51 »
Så latterlig enkelt. Null press.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #24 på: Mai 28, 2023, 17:35:40 »
Det vanlige problemet. Motstander har tre spillere mellom vårt forsvar og vår midtbane. Et utrolig fint sted å være, helt tomt for Leedsspillere.
MOT

GaryMac

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #25 på: Mai 28, 2023, 17:36:22 »
At det er mulig. Strujik sin feil. Kan ikke gjøre sånn.

Johnnyj

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #26 på: Mai 28, 2023, 17:38:09 »
Må nok bytte inn et par forsvarspillere til for at det ikke skal bli stygge sifre i kveld

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #27 på: Mai 28, 2023, 17:39:56 »
Tenker at vi trenger mye mer enn tre måneder å få bygd opp forvar- og midtbanerelasjoner. Vi trenger 15 måneder, og treningen skjer i Championship. Tror vi trenger en pause fra PL nå.

Overlever vi mot alle odds, blir det bare en ny, fæl sesong.

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #28 på: Mai 28, 2023, 17:48:07 »
Må nok bytte inn et par forsvarspillere til for at det ikke skal bli stygge sifre i kveld
Akkurat nå er det nok lav odds for:
- 1-2 utvisninger av våre spillere
- 5-6 mål til Spurs
-10-12 elendige avslutninger av våe spillere

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #29 på: Mai 28, 2023, 17:52:47 »
Scorer Spurs et mål til, blir det den 76. scoringen mot Leeds denne sesongen. Stopper det der blir det altså 2 baklengs i snitt! Kamper avgjøres i begge boksene, og der har Leeds vært for dårlige.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020