Skrevet av Emne: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30  (Lest 4365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #90 på: Mai 28, 2023, 19:29:56 »
Kampen er slutt. Det samme er sesongen, og PL-statusen. Bare å legge ned hele denne klubben. Selg spillerne (om noen vil gi noe for dem, da) og ER på opphørssalg. Makan til møl.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #91 på: Mai 28, 2023, 19:30:07 »
Hadde nå Everton rykket ned og, så hadde det vert en liten trøst på en sådan dag, men neida.

Vil ikke ha de nede.
De er i en verre økonomisk situasjon enn oss, så det hadde nok vert bedre enn Leicester

Fredhans

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #92 på: Mai 28, 2023, 19:30:09 »
Ydmyket foran eget publikum og blir pissa på før den tunge veien ned i championship………trist avslutning.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #93 på: Mai 28, 2023, 19:31:10 »
Hvordan det var mulig å bli så dårlig med alle de investeringene er imponerende.
Men investeringene i forsvaret og mangelen på en ny Pablo er hodeløst.

Kato

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #94 på: Mai 28, 2023, 19:33:44 »
Det er inkompetanse fra øverst til nederst. Ut med alt. Håper supporterne får gitt dem skikkelig beskjed. Ikke fit til den hvite drakta en eneste av dem. Selv vi supportere så før jul hvor dette bar. Evneveike amatører.

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #95 på: Mai 28, 2023, 19:35:26 »
Kjedelig å rykke ned, men sitter med en følelse av lettelse. Problemet er vel bare at championship ikke blir noen dans på roser heller.
Det kan man trygt si. Med like tannløst spill er vi Bunn 5 i Championship. Men vi kan fortsatt gjøre noen forberdringer slik at vi blir topp 10.
MOT

Mester

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #96 på: Mai 28, 2023, 19:36:36 »
Blir jaggu tøft i Championship til neste sesong, Leicester, Soto og flere lag som vil slåss om opprykk

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #97 på: Mai 28, 2023, 19:37:04 »
Endelig over.

karaba

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #98 på: Mai 28, 2023, 19:43:01 »
Det som skremmer i dag er hvor dårlig vi fremstår både som lag og individuelle spillere.
Her må det en kjempe opprydding til i spiller stall, støtteapparat og ledelse.
Problemet er også at mange av de spillerene vi har betalt mye penger for og som kanskje ikke blir med ned til Championship nesten uten unntak er verdt mye mindre nå etter de presisjonene som er vist i løpet av denne sesongen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #99 på: Mai 28, 2023, 19:43:44 »
Det mangler vel bare at amatørene nå ansetter Big Sam. Så fortsetter nedturen.
 

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #100 på: Mai 28, 2023, 19:47:06 »
Det mangler vel bare at amatørene nå ansetter Big Sam. Så fortsetter nedturen.
Det blir nok ingen nyansettelser med det første. Her må det nok en skikkelig lutring til først.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #101 på: Mai 28, 2023, 19:47:30 »
Greit å få elendigheten overstått. Dette ble sesongen der Jesse Marsch falt gjennom. Selv om det må gis kred til en klubb som tør å ha tålmodighet når det butter, er det med fasit i hånd lett å se at Marsch fikk sitte for lenge og at han fikk hente spillere skreddersydd for en spillestil som aldri fungerte hverken før eller etter. De presterer å sparke selveste El Loco Bielsa ut fra kortsiktig desperasjon, men lar El Nada Marsch sitte langt på overtid. Slett, slett håndverk fra klubben.

Nå skal det bli spennende å se hvordan klubben greier å regruppere, både administrativt og spillermessig. Det blir en meget spennende sommer på alle mulige måter.

baste

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #102 på: Mai 28, 2023, 19:48:53 »
Leeds har framstått som ett lag helt uten en plan, og det over lang tid.

Sist vi hadde en plan, het det plan A. Da hadde vi ingen annen plan, enn å gjøre plan A bedre.

Den gang var det fryktelig morro å være Leedsfan .. i dag, ikke fult så gøy


Bare å brette opp ermene, å være klar for hva som møter oss i Championship.

Come on LEEDS

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #103 på: Mai 28, 2023, 19:50:45 »
Skremmende å se på dette laget denne sesongen kontra under Bielsa-tiden når det gjelder kollektiv innsats og løpsvillighet. Det klippet hvor 7 Leeds-spillete stormer tilbake og innhenter en motstander kontra den joggingen hjemover vi driver med nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #104 på: Mai 28, 2023, 19:52:04 »
Hvis det er bare en ting jeg kommer til å huske fra denne sesongen, så er det garantert skuddfoten til Weston McKennie. Jeg nekter å tro at finnes et eneste medlem i LUSCOS som har en verre skuddfot enn han.
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #105 på: Mai 28, 2023, 19:57:25 »
Hvis det er bare en ting jeg kommer til å huske fra denne sesongen, så er det garantert skuddfoten til Weston McKennie. Jeg nekter å tro at finnes et eneste medlem i LUSCOS som har en verre skuddfot enn han.

Jeg tar et skritt fram der.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #106 på: Mai 28, 2023, 19:58:14 »
Hvis det er bare en ting jeg kommer til å huske fra denne sesongen, så er det garantert skuddfoten til Weston McKennie. Jeg nekter å tro at finnes et eneste medlem i LUSCOS som har en verre skuddfot enn han.

Det eneste lyspunktet denne dagen er at vi slipper å signere McDonkey permanent

Cherry

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #107 på: Mai 28, 2023, 20:09:08 »
La oss omgruppere nå, få inn en manager med tæl og spillestil som evner å gjøre oss til ett topplag i EFL neste sesong.
Denne personen må kjapt på plass slik at spillere som ønskes videre både får tro på mannen, prosjektet og klubben videre.

Ingen er i tvil nå om at det er store spørsmålstegn ift eierskap, og fremdrift for KLUBBEN Leeds United etter i dag….
Denne tvilen må kveles pronto , med å ansette en kvalitets manager med en tydelig plan for neste sesong….and beyond!

Opprensking/refresh av spillestallen begynner NÅ, og ettersom vi er i manko på sportssjef og manager så sier det seg selv hva som må prioriteres. Radz`må ha klarsyn , og viktige stillinger må på plass ASAP.
Håper virkelig han og Kinnear (inntil videre) er på ballen…fra i kveld - men at de helst har kandidat klar for begge poster innen Mai.

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #108 på: Mai 28, 2023, 20:15:38 »
Skremmende å se på dette laget denne sesongen kontra under Bielsa-tiden når det gjelder kollektiv innsats og løpsvillighet. Det klippet hvor 7 Leeds-spillete stormer tilbake og innhenter en motstander kontra den joggingen hjemover vi driver med nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Dette klippet bør være obligatorisk visning på samtlige Leeds-treninger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #109 på: Mai 28, 2023, 20:22:26 »
Jeg skjønte hvor dette bar da jeg så lagoppstillingen. Uvant formasjon, midtstopper på vingback og på defensiv midtbane. Sånn ser et lag ut, som har tenkt å forsvare seg til ett poeng. Strykkarakter til Allardyce.

Eller, egentlig skjønte jeg det etter 25 minutter mot West Ham. Laget som hadde startet lovende og tatt ledelsen, ble redde og skulle forsvare et resultat. Og om det er en ting vi vet om de siste års Leeds-lag, så er det at de ikke kan forsvare seg.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #110 på: Mai 28, 2023, 20:26:32 »
Når man skal vurdere kampen i etterkant i dag, så er jo lagoppstillingen svært defensivt satt opp - med KUN 2 spillere etter mitt syn - med offensive fibre i seg (Rodrigo/Harrison) der vi altså MÅ vinne….
Merkelig.
Gnonto, Summerville, Rutter, Gyabi, Gelhardt, Greenwood MÅ satses på nå fremover.
Vi trenger selvsagt også rutine, men der jeg ikke sikker på hvem som skal få lov til å være med videre….denne gruppa`blir jo også svært viktig i Championship. Inngående transfer like viktige som utgående.
Ut bør McKennie (kun på lån)  Roca, Meslier, Koch, Rodrigo, Firpo og evt Sinisterra skaffe oss noen gode penger.

Riktige grep nå ift spillerlogistikk - MED ny manager….blir svært avgjørende.
 

Gufrias

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #111 på: Mai 28, 2023, 20:27:21 »
La oss omgruppere nå, få inn en manager med tæl og spillestil som evner å gjøre oss til ett topplag i EFL neste sesong.
Denne personen må kjapt på plass slik at spillere som ønskes videre både får tro på mannen, prosjektet og klubben videre.

Ingen er i tvil nå om at det er store spørsmålstegn ift eierskap, og fremdrift for KLUBBEN Leeds United etter i dag….
Denne tvilen må kveles pronto , med å ansette en kvalitets manager med en tydelig plan for neste sesong….and beyond!

Opprensking/refresh av spillestallen begynner NÅ, og ettersom vi er i manko på sportssjef og manager så sier det seg selv hva som må prioriteres. Radz`må ha klarsyn , og viktige stillinger må på plass ASAP.
Håper virkelig han og Kinnear (inntil videre) er på ballen…fra i kveld - men at de helst har kandidat klar for begge poster innen Mai.
Innen mai, ja. Først tenkte jeg at det var nesten komisk, ettersom vi allerede er nesten ferdig med mai.
Men så kom jeg på at de bør ha jobbet med dette helt siden Orta forsvant og Allardyce kom inn. Hvis de har jobbet godt, kan det gå an å offentliggjøre ny manager og evt. sportssjef innen utgangen av mai.
Hekta på Leeds siden 1974

karaba

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #112 på: Mai 28, 2023, 20:35:09 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #113 på: Mai 28, 2023, 20:46:48 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.
Føles som om klubben er i full oppløsning og der skipperen har forlatt det synkende skipet.

RoarG

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #114 på: Mai 28, 2023, 20:50:45 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.
Føles som om klubben er i full oppløsning og der skipperen har forlatt det synkende skipet.
Ynkelig oppførsel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #115 på: Mai 28, 2023, 20:55:47 »
Det var et trist skue.
Leicester, Leeds og Soton ned. Rimelig lik tilnærming og modell alle tre.
Lurer på hvilken modell vi velger neste gang.
Skal vi opp igjen og etablere oss så trengs det ihvertfall mer realistiske ambisjoner, mer kompetanse, mer tyngde og ikke minst noe som samsvarer med klubbens potensial og størrelsen på omgivelsene.

Er jo så klart mer sammensatt, men blir jo klarere og klarere at vi var veldig avhengig av en mann for å skape et toppnivå fysisk og mentalt for å kunne hevde oss. Et slikt fall fra fult fyrverkeri, dønn profesjonalitet og dedikasjon til noe så utspilt, tafattslig og likegyldig både i ledelse, på tribune og utpå matta skal man lete lenge etter.
En helt enorm oppgave for ledelsen å snu dette på en sommer med så mange løse tråder.

Får heldigvis kommet på en konkurransearena igjen der vi vil kunne se laget vinne. Kampene kommer hyppigere og kveldskampene er tilbake.


Forever Whites

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #116 på: Mai 28, 2023, 21:14:34 »
Radrizzani fikk det vel som han ville?  Bygge laget etter Leicester modellen.  I dag "lykkes" begge lagene med det.
Medlem 94237

GeirO

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #117 på: Mai 28, 2023, 21:29:30 »
Synes vel 1-4-målet av Luca Moura illustrerte vårsesongen godt. Han fikk lov å vandre gjennom fire mer eller mindre uinteressert forsvarere (OK, Cooper var bare for sent ute) før han trilla ballen forbi en keeper som ikke hadde noen håp om å redde.

For en symbolsk avslutning på sesongen! For en regi! Så ut som om det var planlagt for lenge siden. Nominert til beste manus?
MOT

Dennis

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #118 på: Mai 28, 2023, 21:34:26 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.
Føles som om klubben er i full oppløsning og der skipperen har forlatt det synkende skipet.
Ynkelig oppførsel.

Radrizzani har vært fryktelig svak i motgang. Det viser de to siste årene.

I det siste er han mer opptatt av å intervjues i Italia om Sampdoria, når egen klubb står i nedrykksstriden.

Eierskapet var lovende og det ble gjort gode ting også, men når han stikker med halen mellom beina, har klubben rykket tilbake til start.

Samme divisjon, elendig stall, stadion er fortsatt gammel og for liten. Ingen sportsdirektør, ingen trener og skal man tro Phil Hay er ikke engang salgsavtalen ved nedrykk på plass.

Marching on together!

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #119 på: Mai 28, 2023, 22:15:45 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.
Føles som om klubben er i full oppløsning og der skipperen har forlatt det synkende skipet.
Ynkelig oppførsel.

Radrizzani har vært fryktelig svak i motgang. Det viser de to siste årene.

I det siste er han mer opptatt av å intervjues i Italia om Sampdoria, når egen klubb står i nedrykksstriden.

Eierskapet var lovende og det ble gjort gode ting også, men når han stikker med halen mellom beina, har klubben rykket tilbake til start.

Samme divisjon, elendig stall, stadion er fortsatt gammel og for liten. Ingen sportsdirektør, ingen trener og skal man tro Phil Hay er ikke engang salgsavtalen ved nedrykk på plass.

Helt annen verdivurdering når vi er en Championship klubb. 170 millioner pund er hva Yanksa er villig til å betale nå i følge Hay. Ingenting har blitt hverken avkreftet eller bekreftet i forhold til salg.....enda.