Skrevet av Emne: Ny manager...hvem blir det?  (Lest 22490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #60 på: Juni 13, 2023, 11:56:35 »
Føler meg trygg på at 49ers kommer til å gå for det alternativet som fremstår best, har erfaring fra britisk fotball og som man selvsagt kan få. Blir veldig overraska om vi får en Christiansen eller Marsch-ansettelse.

Håper på Rodgers i det lengste. Blir heller ikke skuffa om de henter Farke. Har trent Norwich opp to ganger vel, med ålræit fotball. Det har gått ned igjen, men samtidig har ikke Norwich vært blant klubbene som har (kunnet) satse skikkelig for å etablere seg.

Blir spennende å se om en trener kommer på plass denne uka.

Virker som vi virkelig kan håpe på det! ;)
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-manager-news-as-phil-hay-shares-announcement-latest-at-elland-road/


Cherry

 

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #63 på: Juni 13, 2023, 19:18:24 »
Da kan jo bare Celtic og Leeds trekke lodd om hvem som går hvor. Er ikke superfornøyd med noen av disse, men synes Farke virker litt mer spennende enn Rodgers.

Motsatt her. Brendan Rodgers et langt sterkere navn enn Farke.
Med tanke på hvordan sist sesong forløp seg på alle mulige måter, og den jobben som skal gjøres på relativt kort tid tenker jeg vi skal være godt fornøyd om vi får en av dem.
Håper det kan være steg nr 2 (etter eierskiftet) på en ny, stødig kurs.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vet ikke det...vi leter på hylla for nylige sparkede managere....

Men forsåvidt godkjent.
« Siste redigering: Juni 13, 2023, 19:24:22 av GeirO »
MOT

Andersen

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #64 på: Juni 14, 2023, 13:17:07 »
Leste på en Leeds side at klubben nå prøver å hijacke Rodgers fra Celtic med å lokke han med en 3 års avtale verdi 15 millioner pund hvert år , og ene og alene bestemme over signeringer klubben trenger.

Reaney

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #65 på: Juni 14, 2023, 13:39:07 »
Forstår ikke hvordan Celtic kan ta Rodgers inn i varmen på nytt. En manager som stakk så fort en Premier League klubb viftet med pengesedlene. Det samme vil kunne skje i Leeds. Bare å styre unna.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #66 på: Juni 14, 2023, 15:55:48 »
Siste dagene har det vært en del frem og tilbake mht Rodgers, men siden i går kveld har det vel vært rimelig samstemt at han har bestemt seg for gamleklubben, den han forlot for greener pastures for noen år siden...

Da er det vel Farke å håpe på...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #67 på: Juni 14, 2023, 16:01:33 »
Farke gjør som Bielsa og har sine faste menn som følger ham fra klubb til klubb:

Interestingly with Farke, he seems to have a tight-knit team that he has worked with in his last 4 jobs, going back to Dortmund reserves. Each one has followed him and are also currently out of work since he left Borussia Monchengladbach. Seem very loyal to him.

 

Assistant, Christopher John - https://www.transfermarkt.co.uk/christopher-john/profil/trainer/47785

Assistant, Edmund Riemer - https://www.transfermarkt.co.uk/edmund-riemer/profil/trainer/43337

Fitness, Chris Domogalla - https://www.transfermarkt.co.uk/chris-domogalla/profil/trainer/26487


Having a ready-made team sounds beneficial, especially when there's been so much juggling with backroom staff that went on last season, and ended in seemingly throwing a random team together under Allardyce.

Domogella løper gjerne en maraton han, for en god sak :)

https://twitter.com/ChrisDomogalla?

Norwich City FC
@NorwichCityFC
🏃‍♂️ Head of performance Chris Domogalla and former midfielder Simon Lappin are running the London Marathon on Sunday to raise money for
@NorwichCityCSF
!

Find out more and how you can donate to the cause ⬇

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #68 på: Juni 14, 2023, 16:05:27 »
For øvrig, da eierskapet ble klart i slutten av forrige uke het det at man håpte at ny manager var på plass i løpet av 'neste uke' (altså denne uka).

Nå skriver Smyth (YEP) at man håper å ha ny manager på plass neste uke (altså, ehhh neste uke...).

 ???


TTT
Ting Tar Tid)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #69 på: Juni 14, 2023, 16:11:24 »
Forstår ikke hvordan Celtic kan ta Rodgers inn i varmen på nytt. En manager som stakk så fort en Premier League klubb viftet med pengesedlene. Det samme vil kunne skje i Leeds. Bare å styre unna.

De fleste har forståelse for det vettu. Det var nok mer enn pengesedlene som fristet. PL kontra Skottland er milevis forskjell selv om man spiller 2-3 syke kamper pr år.


Cherry

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #70 på: Juni 16, 2023, 13:20:56 »
Fra Hay i dag:

“Final interviews are planned for early next week with West Bromwich Albion boss Carlos Corberan and former Norwich City manager Daniel Farke, recently sacked by German side Borussia Monchengladbach, two names in the frame. Scott Parker has also been considered but Leicester are also considering making an offer to him.”

Potter ikke nevnt nå noe sted, mens Rodgers virker å være klar for kilt og banjo ...up north! :D
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #71 på: Juni 18, 2023, 09:12:38 »
Fra Hay i dag:

“Final interviews are planned for early next week with West Bromwich Albion boss Carlos Corberan and former Norwich City manager Daniel Farke, recently sacked by German side Borussia Monchengladbach, two names in the frame. Scott Parker has also been considered but Leicester are also considering making an offer to him.”

Potter ikke nevnt nå noe sted, mens Rodgers virker å være klar for kilt og banjo ...up north! :D
Banjo? Ikke sekkepipe?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Sterland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #72 på: Juni 18, 2023, 16:39:04 »
Nå må vi få ansatt en manager snarest. Virker som Rodgers glipper, men Farke bør det være mulig å hente. Foretrekker definitivt han framfor Corberan. Farke har vist med 2 opprykk at han har noe å fare med. Håper inderlig klubben tar en beslutning, og kommer i gang med forberedelsene til sesongen. Vi må  kvitte oss med de som har nedrykks-klausul i kontrakten, og de som ikke ønsker å være i klubben, og få handlet inn forsterkninger. Viktig å ikke havne bakpå, slik at vi starte pre-season med brorparten av de som skal utgjøre troppen 23/24. Det blir en uhyre tøff liga neste seson, og vi må være forberedt💪

RoarG

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #73 på: Juni 18, 2023, 19:29:15 »
Nå må vi få ansatt en manager snarest. Virker som Rodgers glipper, men Farke bør det være mulig å hente. Foretrekker definitivt han framfor Corberan. Farke har vist med 2 opprykk at han har noe å fare med. Håper inderlig klubben tar en beslutning, og kommer i gang med forberedelsene til sesongen. Vi må  kvitte oss med de som har nedrykks-klausul i kontrakten, og de som ikke ønsker å være i klubben, og få handlet inn forsterkninger. Viktig å ikke havne bakpå, slik at vi starte pre-season med brorparten av de som skal utgjøre troppen 23/24. Det blir en uhyre tøff liga neste seson, og vi må være forberedt💪
Kan virke som om klubben holder kortene tettere til brystet nå? Man ønsker vel ikke å gjenta farsen fra i vinter, hvor nesten alt som kunne krype og gå deklarerte at "Leeds? Hå, nei. Ikke noe for meg, takk". Styret må gjerne ta seg bedre tid denne gangen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #74 på: Juni 18, 2023, 20:39:08 »
Nå må vi få ansatt en manager snarest. Virker som Rodgers glipper, men Farke bør det være mulig å hente. Foretrekker definitivt han framfor Corberan. Farke har vist med 2 opprykk at han har noe å fare med. Håper inderlig klubben tar en beslutning, og kommer i gang med forberedelsene til sesongen. Vi må  kvitte oss med de som har nedrykks-klausul i kontrakten, og de som ikke ønsker å være i klubben, og få handlet inn forsterkninger. Viktig å ikke havne bakpå, slik at vi starte pre-season med brorparten av de som skal utgjøre troppen 23/24. Det blir en uhyre tøff liga neste seson, og vi må være forberedt💪
Kan virke som om klubben holder kortene tettere til brystet nå? Man ønsker vel ikke å gjenta farsen fra i vinter, hvor nesten alt som kunne krype og gå deklarerte at "Leeds? Hå, nei. Ikke noe for meg, takk". Styret må gjerne ta seg bedre tid denne gangen.
Jo, vi får håpe det, men vi må ikke sette oss i en situasjon ved at ingen ting er klart til pre-season. Vil tro det er lettere å hente manager før sesongen, enn midt i.. Farke virker for meg som en meget spennende kandidat

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #75 på: Juni 18, 2023, 23:45:27 »
Nå må vi få ansatt en manager snarest. Virker som Rodgers glipper, men Farke bør det være mulig å hente. Foretrekker definitivt han framfor Corberan. Farke har vist med 2 opprykk at han har noe å fare med. Håper inderlig klubben tar en beslutning, og kommer i gang med forberedelsene til sesongen. Vi må  kvitte oss med de som har nedrykks-klausul i kontrakten, og de som ikke ønsker å være i klubben, og få handlet inn forsterkninger. Viktig å ikke havne bakpå, slik at vi starte pre-season med brorparten av de som skal utgjøre troppen 23/24. Det blir en uhyre tøff liga neste seson, og vi må være forberedt💪
Kan virke som om klubben holder kortene tettere til brystet nå? Man ønsker vel ikke å gjenta farsen fra i vinter, hvor nesten alt som kunne krype og gå deklarerte at "Leeds? Hå, nei. Ikke noe for meg, takk". Styret må gjerne ta seg bedre tid denne gangen.
Jo, vi får håpe det, men vi må ikke sette oss i en situasjon ved at ingen ting er klart til pre-season. Vil tro det er lettere å hente manager før sesongen, enn midt i.. Farke virker for meg som en meget spennende kandidat
Mulig Farke får oss opp. Men han har ikke taklet PL ennå. Tør vi å satse på han da?
Vi får avvente klubbens intervjuer med Farke og Corberan  de to neste dagene.
MOT

Blank_File

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #76 på: Juni 19, 2023, 13:49:45 »
Vet ikke noe om sannhetsgestalten i dette, sant og si er jeg ikke gang sikker på hva gestalt er for noe, men jeg må innrømme at jeg er mest frista av han her... Så jeg håper det er voldsomme mengder sannhetsgestalt i det.

https://footballleagueworld.co.uk/sources-leeds-united-back-in-contact-with-ambitious-managerial-target/

HåvardK

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #77 på: Juni 19, 2023, 13:58:57 »
Vet ikke noe om sannhetsgestalten i dette, sant og si er jeg ikke gang sikker på hva gestalt er for noe, men jeg må innrømme at jeg er mest frista av han her... Så jeg håper det er voldsomme mengder sannhetsgestalt i det.

https://footballleagueworld.co.uk/sources-leeds-united-back-in-contact-with-ambitious-managerial-target/
Gestalt betyr vel noe slikt som "skikkelse". Tipper du tenker på gehalt, som kommer fra tysk og betyr innhold.

Blank_File

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #78 på: Juni 19, 2023, 14:22:53 »
Vet ikke noe om sannhetsgestalten i dette, sant og si er jeg ikke gang sikker på hva gestalt er for noe, men jeg må innrømme at jeg er mest frista av han her... Så jeg håper det er voldsomme mengder sannhetsgestalt i det.

https://footballleagueworld.co.uk/sources-leeds-united-back-in-contact-with-ambitious-managerial-target/
Gestalt betyr vel noe slikt som "skikkelse". Tipper du tenker på gehalt, som kommer fra tysk og betyr innhold.

Takk for oppklaring. :) Iraola er likevel en gestalt jeg gjerne ser i Leeds.

Killa

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #79 på: Juni 19, 2023, 14:25:40 »
Vet ikke noe om sannhetsgestalten i dette, sant og si er jeg ikke gang sikker på hva gestalt er for noe, men jeg må innrømme at jeg er mest frista av han her... Så jeg håper det er voldsomme mengder sannhetsgestalt i det.

https://footballleagueworld.co.uk/sources-leeds-united-back-in-contact-with-ambitious-managerial-target/
Gestalt betyr vel noe slikt som "skikkelse". Tipper du tenker på gehalt, som kommer fra tysk og betyr innhold.

Takk for oppklaring. :) Iraola er likevel en gestalt jeg gjerne ser i Leeds.

 ;D ;D ;D

RoarG

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #80 på: Juni 19, 2023, 22:02:55 »
Denne her så jeg ikke komme :o! Leeds skal angivelig være interessert i å hente Patrick Vieira som ny manager. Dette fordi Leeds ikke skal være interessert i å hente en manager som man må betale kompensasjon for. Det utelukker i så fall Corberan. Håper virkelig at dette bare er clickbait.

https://www.leedsallover.com/carlos-corberan-ruled-out-as-leeds-united-include-recently-sacked-46-y-o-in-final-talks-reports/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #81 på: Juni 19, 2023, 22:47:24 »
Denne her så jeg ikke komme :o! Leeds skal angivelig være interessert i å hente Patrick Vieira som ny manager. Dette fordi Leeds ikke skal være interessert i å hente en manager som man må betale kompensasjon for. Det utelukker i så fall Corberan. Håper virkelig at dette bare er clickbait.

https://www.leedsallover.com/carlos-corberan-ruled-out-as-leeds-united-include-recently-sacked-46-y-o-in-final-talks-reports/

Kveldens (useriøse) rykte er Darren Moore :)

Tror vi kan puste ganske rolig. I dette innlegget kom det mye fornuft:
The funny thing about all this is that anyone who has just been reading Hay's updates have experienced a fairly straight-forward manager hunt :D Less fun admittedly.

Rodgers comprehensively ruled-out a while ago, Iraola not been discussed really and it seems there's a high liklihood that one of three he mentioned will be the one despite all the rumours.

If you explained all these rumours to someone who doesn't read this forum or much social-media then they wouldn't believe there was such a frenzy.

The rest of them have just been waiting for the interviews to be concluded this week and an appointment to be made. Easy peasy.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #82 på: Juni 19, 2023, 23:47:09 »
Eller Moore tilbake til WBA, og Corberan til Leeds?
MOT

Kato

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #83 på: Juni 20, 2023, 09:09:11 »
46 dager til seriestart, begynner å bli på tide å få gjort noe.
 

Fantasyland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #84 på: Juni 20, 2023, 09:11:23 »
46 dager til seriestart, begynner å bli på tide å få gjort noe.

Er klart ila uka, tipper jeg.

Blank_File

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #85 på: Juni 20, 2023, 11:07:39 »
Phil Hay sa i går på Squareball podcasten at han regnet med det var klart når de skulle ha neste "treff" på torsdag.

Sterland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #86 på: Juni 20, 2023, 11:34:28 »
Phil Hay sa i går på Squareball podcasten at han regnet med det var klart når de skulle ha neste "treff" på torsdag.
Dette bør avklares snarest, håper han har rett..

Ellers synes jeg det er overraskende stille fra ny eier. Er det ikke 100% klart enda?  Hadde forventet at 49'ers utdypet ambisjoner, satsningsnivå, tanker for sesongen og hint om spillerlogistikken. Dette oppkjøpet har vært planlagt lenge, og jeg vil tro at 49'ers har strategien på plass. Jeg har i alle fall ikke fått med meg et eneste knyst fra disse.

RoarG

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #87 på: Juni 20, 2023, 11:35:28 »
Phil Hay sa i går på Squareball podcasten at han regnet med det var klart når de skulle ha neste "treff" på torsdag.
Hmm. Da setter man seg vel ned i helga og legger opp planene for transfervirksomheten? Første følere i spillermarkedet allerede til neste uke?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #88 på: Juni 20, 2023, 11:36:02 »
Marathe & Co intervjuet 23 kandidater for ny head coach-jobb for 49ers for noen år siden. Han gjør sikkert det samme nå  :o

Kan vi anta han er ferdig med 4 av 23 kandidater nå?
MOT

Sydhagen

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #89 på: Juni 20, 2023, 11:54:54 »
Phil Hay sa i går på Squareball podcasten at han regnet med det var klart når de skulle ha neste "treff" på torsdag.
Dette bør avklares snarest, håper han har rett..

Ellers synes jeg det er overraskende stille fra ny eier. Er det ikke 100% klart enda?  Hadde forventet at 49'ers utdypet ambisjoner, satsningsnivå, tanker for sesongen og hint om spillerlogistikken. Dette oppkjøpet har vært planlagt lenge, og jeg vil tro at 49'ers har strategien på plass. Jeg har i alle fall ikke fått med meg et eneste knyst fra disse.

Mener på det var Hay som kommenterte dette.
49'ers kommer sannsynligvis ikke med noen stor uttalelse før EFL har ratifisert oppkjøpet. Tror og at dette er en eier som ikke kommer til å være så offentlig som det Radden var. Kanskje det er klokt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."