Skrevet av Emne: Manager: Daniel Farke  (Lest 12753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #30 på: Juli 13, 2023, 06:43:54 »
Farke ganske åpen om situasjonen i går.  Vi er i en veldig vanskelig situasjon med kontrakter, må aldri skje igjen sier han. Å stable en konkurransedyktig ellever på plass raskt vil bli veldig vanskelig. Neppe før helt mot slutten av august får vi noen som helst kontroll. Virker med det han sier som at flere jager hardt for å komme seg unna. Vi har ikke bare kjøpt elendige fotballspillere de siste årene, vi har også kjøpt elendige holdninger. Få ut alt som stinker, de vil ikke levere på banen uansett.

Likte åpenheten til Farke, at vi er på 2.plass hos bookiene må jo være en vits. Vi er ikke havnet i en tegneserieliga. Pr nå har vi evig nok med å stoppe fallet.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #31 på: Juli 13, 2023, 07:48:26 »
Farke ganske åpen om situasjonen i går.  Vi er i en veldig vanskelig situasjon med kontrakter, må aldri skje igjen sier han. Å stable en konkurransedyktig ellever på plass raskt vil bli veldig vanskelig. Neppe før helt mot slutten av august får vi noen som helst kontroll. Virker med det han sier som at flere jager hardt for å komme seg unna. Vi har ikke bare kjøpt elendige fotballspillere de siste årene, vi har også kjøpt elendige holdninger. Få ut alt som stinker, de vil ikke levere på banen uansett.

Likte åpenheten til Farke, at vi er på 2.plass hos bookiene må jo være en vits. Vi er ikke havnet i en tegneserieliga. Pr nå har vi evig nok med å stoppe fallet.

En ting er ivertfall sikkert, både fans og styre må være tålmodige med Farke i denne prosessen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #32 på: Juli 13, 2023, 08:05:48 »
Farke ganske åpen om situasjonen i går.  Vi er i en veldig vanskelig situasjon med kontrakter, må aldri skje igjen sier han. Å stable en konkurransedyktig ellever på plass raskt vil bli veldig vanskelig. Neppe før helt mot slutten av august får vi noen som helst kontroll. Virker med det han sier som at flere jager hardt for å komme seg unna. Vi har ikke bare kjøpt elendige fotballspillere de siste årene, vi har også kjøpt elendige holdninger. Få ut alt som stinker, de vil ikke levere på banen uansett.

Likte åpenheten til Farke, at vi er på 2.plass hos bookiene må jo være en vits. Vi er ikke havnet i en tegneserieliga. Pr nå har vi evig nok med å stoppe fallet.
Det begynner å høres noe likt ut situasjonen han desverre skapte i Boro vedr spillerlogistikk.
Håper det går fortere for oss å snu skipet igjen enn dem.

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #33 på: Juli 13, 2023, 08:15:50 »
Farke ganske åpen om situasjonen i går.  Vi er i en veldig vanskelig situasjon med kontrakter, må aldri skje igjen sier han. Å stable en konkurransedyktig ellever på plass raskt vil bli veldig vanskelig. Neppe før helt mot slutten av august får vi noen som helst kontroll. Virker med det han sier som at flere jager hardt for å komme seg unna. Vi har ikke bare kjøpt elendige fotballspillere de siste årene, vi har også kjøpt elendige holdninger. Få ut alt som stinker, de vil ikke levere på banen uansett.

Likte åpenheten til Farke, at vi er på 2.plass hos bookiene må jo være en vits. Vi er ikke havnet i en tegneserieliga. Pr nå har vi evig nok med å stoppe fallet.
Det begynner å høres noe likt ut situasjonen han desverre skapte i Boro vedr spillerlogistikk.
Håper det går fortere for oss å snu skipet igjen enn dem.

Vanskelig å se utenfra, men basert på alle rykter som svirrer så er det Harrison, Gnonto og Summerville som virker å være nærmest utgangsdøra. Firpo det samme. Gnonto garantert avhengig av at noen smeller 20-25 mill på bordet. I såfall er det 9 stk ut døra. Meslier er jo et spørsmålstegn. Tipper han vil bort, og tipper vi vil selge. Men hvem vil betale 20-25 mill?

Wøber vil tilsynelatende bli, Adams og Sinisterra tror jeg de kjemper knallhardt for å beholde. Bamford litt i samme situasjon som Meslier, han avventer kanskje hva vi gjør på spissplass.

Vi letter jo lønnsbudsjettet voldsomt, men vi har ikke produsert midler til å handle.

Gårsdagen fortalte veldig lite, kanskje aller mest at spillere som Poveda og Shackleton gis mulighet til å kjempe seg inn i varmen.
« Siste redigering: Juli 13, 2023, 08:19:23 av Kato »
 

Cherry

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #34 på: Juli 13, 2023, 09:03:51 »
Farke ganske åpen om situasjonen i går.  Vi er i en veldig vanskelig situasjon med kontrakter, må aldri skje igjen sier han. Å stable en konkurransedyktig ellever på plass raskt vil bli veldig vanskelig. Neppe før helt mot slutten av august får vi noen som helst kontroll. Virker med det han sier som at flere jager hardt for å komme seg unna. Vi har ikke bare kjøpt elendige fotballspillere de siste årene, vi har også kjøpt elendige holdninger. Få ut alt som stinker, de vil ikke levere på banen uansett.

Likte åpenheten til Farke, at vi er på 2.plass hos bookiene må jo være en vits. Vi er ikke havnet i en tegneserieliga. Pr nå har vi evig nok med å stoppe fallet.
Det begynner å høres noe likt ut situasjonen han desverre skapte i Boro vedr spillerlogistikk.
Håper det går fortere for oss å snu skipet igjen enn dem.

Vanskelig å se utenfra, men basert på alle rykter som svirrer så er det Harrison, Gnonto og Summerville som virker å være nærmest utgangsdøra. Firpo det samme. Gnonto garantert avhengig av at noen smeller 20-25 mill på bordet. I såfall er det 9 stk ut døra. Meslier er jo et spørsmålstegn. Tipper han vil bort, og tipper vi vil selge. Men hvem vil betale 20-25 mill?

Wøber vil tilsynelatende bli, Adams og Sinisterra tror jeg de kjemper knallhardt for å beholde. Bamford litt i samme situasjon som Meslier, han avventer kanskje hva vi gjør på spissplass.

Vi letter jo lønnsbudsjettet voldsomt, men vi har ikke produsert midler til å handle.

Gårsdagen fortalte veldig lite, kanskje aller mest at spillere som Poveda og Shackleton gis mulighet til å kjempe seg inn i varmen.

Det er jo ikke Farke som "skaper" denne situasjonen rundt transfers- det ligger jo i Orta-kontraktene at mange av spillerne har/har hatt  utlånsklausul ved nedrykk.....som kan trigges.
Det er vrient å forholde seg til, ettersom "vinduet" varer ut August - og de som lar seg friste av dette jo har ut August å bestemme seg på.
Kan ikke være særlig mange av våre spillere som frister topplag nå da, når Gnonto/Rodrigo/Roca/Kristensen/Costa/Meslier blir ferdige med overgangene sine - så bør man ha oversikten over "resten".
Få ett svar OM de er med videre rett og slett.  Er vel fair det.
Er jo agenter som er ulvene her, som vrir hodene rundt på enkelte.....penga rår.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #35 på: Juli 14, 2023, 10:11:54 »
Farkes 'umulige' oppgave, kunne vært tittelen på dette stykket.
Han brydde seg ikke om baklengsmålene vs MU i den forstand at de hadde jobbet med EGET pasningsspill i dagene før oppgjøret (hvem skulle trodd det...).

Farke refused to sugar-coat the situation he has walked into at Leeds United, insisting there are ‘not enough hours in the day’ to complete all of the work that is required to prepare his team for 2023/24.

The 46-year-old is currently working with players who will most probably represent different teams this season, such is the nature of relegation from the Premier League and the ramifications that has on squad-building, but departures are not necessarily a bad thing.

Over the past 12 months, Leeds have not looked like a side comfortable in possession. During Wednesday evening’s friendly against Manchester United, the Whites struggled to get a handle on the game, while the majority of their chances came on the break.

Farke admitted after the 2-0 defeat, the first thing he has tasked his Leeds team with mastering in training has been their proficiency in possession.

"At the moment, the days don't have enough hours if I'm honest, in order to do all the work,” he said.

"I'm not too annoyed with the goals [conceded], to be honest, because in the last six days we have worked just on our possessions, how we want to work with the ball and not at all what we want to do against the ball.”

In order to implement his preferred style, the German needs his players to grow accustomed to having the ball, being patient with it and eking out goalscoring opportunities.

This time last year, Leeds were under the watchful eye of Jesse Marsch, whose vertical brand of Red Bull-inspired football sought the fastest route to goal, turnovers high up the pitch and few passes between winning the ball and hitting the back of the net.

It is an especially striking style when executed by the book, but Leeds were unable to, consistently at least, replicate the exploits of Marsch’s high-energy Red Bull Salzburg and New York Red Bulls sides.

In the Premier League last season, Leeds registered the lowest number of ‘build-up attacks’ with just 30, according to Opta. In addition, Leeds only managed 182 open play pass sequences totalling ten or more passes, one more than Nottingham Forest who recorded the fewest across the entire league. When they attacked, it was fast and direct. Marsch’s style left little room for tempo-setting or biding one’s time, recycling possession from one side of the pitch to the next, awaiting space to open up in the opposition’s midfield or defensive lines to progress the ball into.

Farke’s Norwich City team, the year they won their second Championship title under Farke, recorded the division’s most successful passes into the final third, most passes into the penalty area, most through-balls and most progressive passes – by some distance, too.

They were penetrative and picked their moments, occupying the ball for large periods of the game, before incisively finding the run of a Teemu Pukki or Emiliano Buendia.

In order to replicate the success of his Norwich team, Leeds’ squad must adopt Farke’s style. With 23 days until the season opener against Cardiff, and a squad which is likely to change between now and the end of the transfer window, there are variables which can work in United’s favour – or against them.

The German is not one for pulling the wool over anyone’s eyes. He is well-aware of the task at hand and has shared as much in his brief encounters with the press so far, suggesting supporters must be realistic. He has vocalised his frustration at the situation Leeds find themselves in with outgoing transfers – or loans, to be precise – and the admission that on-ball work has been prioritised during his early days at Thorp Arch, is as telling as any expression he makes at this stage in his tenure.

“The new gaffer has come in and we all know what style of football he plays, we’ve faced him a few times before and his teams have beaten us before whilst playing good football,” defender Luke Ayling said ahead of Leeds’ friendly defeat.

“The boys are excited to pick his style up, it’s a short pre-season so we will need to learn quickly. Hopefully we can do that, because it’s vital we get off to a good start this season."

"I know he’s a German coach, so I know some tactics,” ex-Hoffenheim forward Georginio Rutter said at full-time. “So, I understand better than another coach because when I was in Germany, it was a little bit the same and it’s more easy for me [to understand].”

With his coaching staff in place, the final tranche of Leeds players returning for pre-season in the next week, three friendlies to test a new way of playing and a core of young players eager to soak up the wisdom and tactical nuance Farke is likely to impart, there are raw materials to work with. What he is able to manufacture will only become apparent next spring.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/not-enough-hours-daniel-farke-reveals-leeds-uniteds-training-ground-top-priority-after-man-united-4217785
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #36 på: Juli 14, 2023, 10:19:41 »
Jeg skal være meget tålmodig med Farke. Det er ingenting som tyder på at dette kommer til å sitte fort. Tipper det blir blir en knalltøff start for oss, men at våren vil bli bedre. Aller mest er jeg bekymret for om vi har den nødvendig 10'eren og 9'eren til å være en trussel. Vi rykker neppe opp i år, slik dette overgangsvinduet ser ut til å bli. Det går helt fint, hvis vi benytter anledningen til å bygge klubben opp på nytt.

Pettersen97

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #37 på: Juli 14, 2023, 10:35:32 »
Jeg skal være meget tålmodig med Farke. Det er ingenting som tyder på at dette kommer til å sitte fort. Tipper det blir blir en knalltøff start for oss, men at våren vil bli bedre. Aller mest er jeg bekymret for om vi har den nødvendig 10'eren og 9'eren til å være en trussel. Vi rykker neppe opp i år, slik dette overgangsvinduet ser ut til å bli. Det går helt fint, hvis vi benytter anledningen til å bygge klubben opp på nytt.

Jeg skal og være tålmodig. Men da Bielsa tok over i 2018 (hadde dog noe bedre tid på seg), så kommuniserte ikke han alt det negative som hadde foregått i klubben før han. Han gikk inn i skyttergravene med spillerene og lot fotballen tale for seg. Og vi husker vel alle åpningskampen der Leeds blåste ny-nedrykkede og topp to spådde Stoke av banen. Men jeg liker ikke fremhevingen av det negative slik Farke gjør. Krum nakken, luk ut de råtne eplene i garderoben og la gutta som vil spille for Leeds skinne. Marching on Together.
The Mighty Whites

Neo

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #38 på: Juli 14, 2023, 10:44:00 »
Takk for at vi har fått en Manager på plass.

Og eiere som forhåpentligvis rydder opp i galskapen som har foregått under Rad og Orta.
Makan til kontraktsmessig "bloody mess" de har stelt i stand skal man vel lete lenge etter.

Tror ikke Farke trenger så mye tid.
Stoler på at han med sin innsikt i Championship og oversikt over spillermarkedet vet hva vi nå trenger.

Ikke bekymret over stallen slik den tegner seg nå.
Den blir styrket.
De spillerne som til nå er gått ut har jevnt over levert svært lite.
En belastning å beholde - en befrielse å bli kvitt.

Gleder meg til vi er igang igjen.

Blank_File

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #39 på: Juli 14, 2023, 10:54:20 »
Jeg skal være meget tålmodig med Farke. Det er ingenting som tyder på at dette kommer til å sitte fort. Tipper det blir blir en knalltøff start for oss, men at våren vil bli bedre. Aller mest er jeg bekymret for om vi har den nødvendig 10'eren og 9'eren til å være en trussel. Vi rykker neppe opp i år, slik dette overgangsvinduet ser ut til å bli. Det går helt fint, hvis vi benytter anledningen til å bygge klubben opp på nytt.

Jeg skal og være tålmodig. Men da Bielsa tok over i 2018 (hadde dog noe bedre tid på seg), så kommuniserte ikke han alt det negative som hadde foregått i klubben før han. Han gikk inn i skyttergravene med spillerene og lot fotballen tale for seg. Og vi husker vel alle åpningskampen der Leeds blåste ny-nedrykkede og topp to spådde Stoke av banen. Men jeg liker ikke fremhevingen av det negative slik Farke gjør. Krum nakken, luk ut de råtne eplene i garderoben og la gutta som vil spille for Leeds skinne. Marching on Together.
Jeg skjønner hva du mener, men situasjonene er ekstremt forskjellige. Jeg oppfatter det ikke som klaging, men bønn om forståelse for at dette ikke er en snuoperasjon som kan gjøres i en håndvending når stallen er så langt fra den vi har 1.sept. Bielsa kom i en periode der det var ganske lite forandring og en stabil eiersituasjon.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #40 på: Juli 14, 2023, 12:50:00 »
Jeg skal være meget tålmodig med Farke. Det er ingenting som tyder på at dette kommer til å sitte fort. Tipper det blir blir en knalltøff start for oss, men at våren vil bli bedre. Aller mest er jeg bekymret for om vi har den nødvendig 10'eren og 9'eren til å være en trussel. Vi rykker neppe opp i år, slik dette overgangsvinduet ser ut til å bli. Det går helt fint, hvis vi benytter anledningen til å bygge klubben opp på nytt.

Jeg skal og være tålmodig. Men da Bielsa tok over i 2018 (hadde dog noe bedre tid på seg), så kommuniserte ikke han alt det negative som hadde foregått i klubben før han. Han gikk inn i skyttergravene med spillerene og lot fotballen tale for seg. Og vi husker vel alle åpningskampen der Leeds blåste ny-nedrykkede og topp to spådde Stoke av banen. Men jeg liker ikke fremhevingen av det negative slik Farke gjør. Krum nakken, luk ut de råtne eplene i garderoben og la gutta som vil spille for Leeds skinne. Marching on Together.

Syntes ikke Farke har brukt så mye tid på dette. Han har svart ærlig på spørsmål om at det er litt uoversiktelig angående hvem som skal ut, klausuler og nye inn. Men han påpeker at det jobbes knallhardt og at de bruker nesten alle døgnets timer.

Mulig det har gått meg hus forbi. Men jeg har ikke  fått med meg at Farke har vært negativ.

Andersen

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #41 på: Juli 14, 2023, 12:58:46 »
Farke vet godt hva han gikk til da han skrev under på en 4 års kontrakt med Leeds United . Også om ståa ang overtakelsen av Leeds United fra de nye eierene. Leeds United er en mye større klubb en Norwich også nå økonomisk .Se bare hva han fikk til med Norwich 2 ganger, da tenker jeg på opprykk. Han vil også få penger å handle spillere for , når EFL gir 49ers grønt lys for overtakelsen.

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #42 på: August 13, 2023, 13:41:48 »
Vi har ett poeng på to kamper, men Daniel Farke har terningkast 6 hos meg så langt. Måten han setter skapet på plass i går, ut av garderoben og tren alene er innertier.

Ingen er større enn klubben.

Akkurat nå er det han som holder dette fortet samlet.

RoarG

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #43 på: August 13, 2023, 15:27:13 »
Joda, greit å være hard liner. Men resultatene må begynne og komme, uansett hvor mye vi har forståelse for situasjonen. Får håpe fansens frustrasjoner retter seg mot klubbledelsen. Mange spillere ut på ugunstige betingelser. Javel? Men hva gjør ledelsen for å rette opp i situasjonen? Bare 3 spillere inn. Den ene t.o.m. på lån.

Farke sier at han regner med nyanskaffelser. Det har han sikkert fått løfter om fra ledelsen. Hva hvis så ikke skjer? Går han ut mot ledelsen (i det minste internt)? Det var vel det O'Leary gjorde etter 2001/02-sesongen. Klubben solgte sin største juvel, Ferdinand, den sommeren. O'Leary hadde sikkert tenkt å bygge laget rundt han, og der røk den hjørnesteinen. O'Leary sa hva han mente til Ridsdale, og sistnevnte viste han hvor makten lå. Ut med O'Leary og inn katastrofen Venables.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #44 på: August 13, 2023, 15:40:34 »
O'Leary dummet seg også ut med boka si. Matteo sa i sesong 2 av Premier League - en helt annen liga (NRK) at han mista garderoben mye pga den.

Om dette blir mer eller mindre stallen, så mener jeg at Farke ikke kan tas på noe, inkludert resultater, om han oppfører seg like full av integritet og lederskap som han gjør oppi dette. Det er selvsagt ikke akseptabelt med nedrykk, men opprykk og play off er vi langt unna - selv med den dyktigste trener.

Det er også svært lite trolig at et lag vil overprestere gitt det som skjer. Tvert imot
Marching on together!

RoarG

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #45 på: August 13, 2023, 15:48:27 »
O'Leary dummet seg også ut med boka si. Matteo sa i sesong 2 av Premier League - en helt annen liga (NRK) at han mista garderoben mye pga den.

Om dette blir mer eller mindre stallen, så mener jeg at Farke ikke kan tas på noe, inkludert resultater, om han oppfører seg like full av integritet og lederskap som han gjør oppi dette. Det er selvsagt ikke akseptabelt med nedrykk, men opprykk og play off er vi langt unna - selv med den dyktigste trener.

Det er også svært lite trolig at et lag vil overprestere gitt det som skjer. Tvert imot
Jeg ser gjerne at Farke sitter, jeg. Selv med et nedrykk. Han må vel ha fått de dårligste betingelsene noensinne i denne klubbens historie. Synes hverken spillerne (en del av dem) eller ledelsen behandler han med særlig respekt. Ganske forstemmende å se, egentlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #46 på: August 13, 2023, 15:50:32 »
Så absolutt enig.
Marching on together!

Russel_Doig

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #47 på: August 13, 2023, 18:56:46 »
O'Leary dummet seg også ut med boka si. Matteo sa i sesong 2 av Premier League - en helt annen liga (NRK) at han mista garderoben mye pga den.

Om dette blir mer eller mindre stallen, så mener jeg at Farke ikke kan tas på noe, inkludert resultater, om han oppfører seg like full av integritet og lederskap som han gjør oppi dette. Det er selvsagt ikke akseptabelt med nedrykk, men opprykk og play off er vi langt unna - selv med den dyktigste trener.

Det er også svært lite trolig at et lag vil overprestere gitt det som skjer. Tvert imot
Jeg ser gjerne at Farke sitter, jeg. Selv med et nedrykk. Han må vel ha fått de dårligste betingelsene noensinne i denne klubbens historie. Synes hverken spillerne (en del av dem) eller ledelsen behandler han med særlig respekt. Ganske forstemmende å se, egentlig.

Betingelsene får vi vurdere 1.september.
Burnley byttet ut mer eller mindre hele laget i fjor sommer, begynte dårlig og vant serien med glans til slutt.

auren

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #48 på: August 13, 2023, 19:12:12 »
O'Leary dummet seg også ut med boka si. Matteo sa i sesong 2 av Premier League - en helt annen liga (NRK) at han mista garderoben mye pga den.

Om dette blir mer eller mindre stallen, så mener jeg at Farke ikke kan tas på noe, inkludert resultater, om han oppfører seg like full av integritet og lederskap som han gjør oppi dette. Det er selvsagt ikke akseptabelt med nedrykk, men opprykk og play off er vi langt unna - selv med den dyktigste trener.

Det er også svært lite trolig at et lag vil overprestere gitt det som skjer. Tvert imot
Jeg ser gjerne at Farke sitter, jeg. Selv med et nedrykk. Han må vel ha fått de dårligste betingelsene noensinne i denne klubbens historie. Synes hverken spillerne (en del av dem) eller ledelsen behandler han med særlig respekt. Ganske forstemmende å se, egentlig.

Utdyp gjerne dette. Har ikke fått med meg at den nye ledelsen behandler Farke ufint og med lite respekt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #49 på: August 24, 2023, 22:00:22 »
Litt langlesing i YEP om årets viktigste signering  (iflg Graham Smyth)
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-uniteds-signing-of-the-summer-emerges-even-before-joel-piroe-deal-can-be-completed-4268139

Og siden det ligger i denne tråden skjønner du vel hvem det handler om.

Hallgeir *

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #50 på: August 26, 2023, 18:39:03 »
Ikke et vondt ord om Gelhardt, James, Poveda & co som var det offensive innslaget i de første kampene, men med Gnonto, Sinisterra, Piroe og en for oppadgående Rutter, blir det en helt annen verden å forholde seg til.

Og opp i den stormen som har vært de siste ukene, har det vært befriende å ha en leder som Daniel Farke. Han står jo fram som litt av et scoop for klubben. Han viser mot og styrke ved å klare å "snu hodet" på Gnonto og Sinisterra, og i tillegg satse på begge to pluss Piroe allerede ved første mulighet.

Meget bra management.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #51 på: August 26, 2023, 19:06:06 »
Ikke et vondt ord om Gelhardt, James, Poveda & co som var det offensive innslaget i de første kampene, men med Gnonto, Sinisterra, Piroe og en for oppadgående Rutter, blir det en helt annen verden å forholde seg til.

Og opp i den stormen som har vært de siste ukene, har det vært befriende å ha en leder som Daniel Farke. Han står jo fram som litt av et scoop for klubben. Han viser mot og styrke ved å klare å "snu hodet" på Gnonto og Sinisterra, og i tillegg satse på begge to pluss Piroe allerede ved første mulighet.

Meget bra management.

Helt enig. Han har kommet særdeles styrket ut av en turbulent start.

raggen

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #52 på: September 03, 2023, 20:07:10 »
ER nå sesongen begynner.. vinduet er stengt, spillere som ville bort er borte,nye kommet inn og tid til å trene inn nye spillere i troppen.
MEN en ting jeg stusser med i alle kampene vi har spilt i år.. HVORFOR bytter han ikke flere spillere og stort sett alltid seint... har vel 5 bytter(???) men benytter oss ikke av d
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #53 på: September 03, 2023, 20:24:02 »
ER nå sesongen begynner.. vinduet er stengt, spillere som ville bort er borte,nye kommet inn og tid til å trene inn nye spillere i troppen.
MEN en ting jeg stusser med i alle kampene vi har spilt i år.. HVORFOR bytter han ikke flere spillere og stort sett alltid seint... har vel 5 bytter(???) men benytter oss ikke av d

Inntil nå nylig ville vi vel ha byttet oss klart svakere, altså før vi fikk inn nye signeringer. Men spesielt nå på lørdag var kvaliteten på benken bedre, i alle fall fra midtbanen og bakover.

Han burde kanskje ha byttet en del tidligere enn det som ble gjort.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #54 på: September 03, 2023, 23:43:23 »
Man kan fint argumentere for at byttene kom for seint. Sheffield Wednesday ble tryggere og etter hvert syns jeg Leeds mistet kontrollen de hadde over midtbanen i første. Gray syns jeg så sliten ut, det samme gjorde Ayling da han gikk ut.

Likevel er det nok grei forklaring på hvorfor. Kamara har hatt en trøblete sommer og Spence var også helt ny i laget. Syns Ayling hadde sin beste kamp i år, men det er vel liten tvil om at Spence tar den fra han etter pausen.

Så fra midtbanen og opp sitter Gyabi som er veiet for lett, Gelhardt som er helt ute av det og Poveda og Joseph som akkurat er tilbake fra skade. Det bugnet ikke av alternativer.

Etter pausen blir det bedre, med Anthony og Gruev inn og flere som får trent seg opp. Byram og James er vel også snart klar.

Ellers har jeg fortsatt til gode å se ett eneste fotballag bli bedre av det fjerde og femte byttet. Et nylig eksempel er Newcastle, som frivillig gav fra seg seieren hjemme mot Liverpool.

Så skal det sies at Ayling kunne vært bytta noe før og Gray virka også mindre energisk enn tidligere utover i andre. Men vi hadde sjanser nok til å vinne denne kampen.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #55 på: September 17, 2023, 23:06:36 »
Live på tv etter kampen:
Daniel Farke: "All the compliments go to my lads because they delivered exactly what I was asking for. England is the motherland of football and more or less my second home. To be allowed to work for such an unbelievable, emotional and amazing club like Leeds United is good fun. There is a lot of responsibility and pressure as well, but I enjoy it." #LUFC

https://x.com/LUFCDATA/status/1703486167507710015?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #56 på: September 18, 2023, 08:49:27 »
Endelig en som handler spillere som håndterer divisjonen de skal spille i. Ampadu, Rodon, Byram, Piroe.

Andersen

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #57 på: September 18, 2023, 15:22:27 »
I motsetning til Jesse March som bare kjøpte inn/leide inn ræl ! av spillere som ikke bidro  med så mye i den tiden de var i klubben! En del av disse spillerene kan faktisk komme tilbake til Leeds , vil de i så fall bidra med noe bedre en da de spilte for klubben? Vet at Leeds nå vil prøve å kvitte seg med Llorente for godt , men da må vel det gjøres i januar vinduet?

TK20

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #58 på: September 23, 2023, 18:59:03 »
Signing of the season!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #59 på: September 24, 2023, 11:08:02 »
South Stands respons på Farkes nedtaking av ballen.. :D :D :D

https://x.com/AllLeedsTV/status/1705854293364871266?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan