Skrevet av Emne: Manager: Daniel Farke  (Lest 12729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #120 på: Februar 25, 2024, 07:50:25 »
Bare å bøye seg i støvet for jobben han har gjort. Fått oss til å se ut som en million dollars på rekordtid.

Den defensive stammen er nykomponert for sesongen. Gruev, Kamara, Rodon og Ampadu er alle Farkes signeringer. Og vi er potte tette.

Strålende på rekruttering.
Strålende på å bygge lag.
Mer å gå på i kampledelse.


Usikker på nivået hans i Premier League, der har han alt å bevise.
Vi konkurrerer ikke med resten av championship i forhold til økonomi, parachute-money gir voldsomme fortrinn. Hvem i denne divisjonen ellers kunne hentet Ampadu, Rodon og Piroe?


Så vi er litt fattigmanns Manchester City, må ikke glemme det i all ekstasen.


God jobb for all del, men ennå ingen Don Revie.
« Siste redigering: Februar 25, 2024, 07:52:26 av Kato »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #121 på: Februar 25, 2024, 08:31:11 »
Bare å bøye seg i støvet for jobben han har gjort. Fått oss til å se ut som en million dollars på rekordtid.

Den defensive stammen er nykomponert for sesongen. Gruev, Kamara, Rodon og Ampadu er alle Farkes signeringer. Og vi er potte tette.

Strålende på rekruttering.
Strålende på å bygge lag.
Mer å gå på i kampledelse.


Usikker på nivået hans i Premier League, der har han alt å bevise.
Vi konkurrerer ikke med resten av championship i forhold til økonomi, parachute-money gir voldsomme fortrinn. Hvem i denne divisjonen ellers kunne hentet Ampadu, Rodon og Piroe?


Så vi er litt fattigmanns Manchester City, må ikke glemme det i all ekstasen.


God jobb for all del, men ennå ingen Don Revie.

Eg tenker at eg støtter begge disse utsagnene.

Hittil har Farke vært gull for oss.
Knapt noen kunne gjort en bedre managerjobb i kaoset rundt sommerens overgangsvindu.
Han fikk gjort et lag ut av troppen i løpet av høsten.
Etter 9 serierunder hadde vi 3 seire. Etter 12 hadde vi 6. Etter 16 hadde vi 9. Vi var i gang!

Men vi har alle klaget over at byttene kommer for seint (der er noen unntak...).

Vi har sett at han ikke har fått det til i Norwich i Premier League. Den biten vil stå ubesvart inntil han evt motbeviser det med Leeds.

Men det var akkurat derfor han valgte Leeds.
Han vil vise at han kan mestre Premier League bare han kommer til en klubb som har finanser gode nok til å ha gode nok spillere i Premier League. Uttalelsene hans senest forrige uke der han kommenterte hvordan Villa i motsetning til Norwich investerte ved opprykket viser jo godt hvordan han tenker.

Utfordringen blir jo at det ikke er hvem som helst som vil forsterke oss. Vi har allerede mye kvalitet.
Men:
* bredere (større) tropp
* venstreback
* midtstopper
* kvalitetsspiss (en som allerede har et 'navn')
* keeperplassen

I disse posisjonene må vi nok komme styrket ut før vi gjør et nytt stunt i Premier League.

Samtidig vet vi jo nå at for Farke er det et poeng å spille sammen en ellever som blir samspilt, utvikler relasjonene seg imellom. Det er ikke noe poeng for ham å rullere for rulleringens skyld...

Jeg har et godt håp om at Farke i 2024/25 vil kunne bevise at han er en manager som klarer seg godt i Premier League.

Men først må vi komme oss opp...

Dèt har eg et godt håp om at vi klarer (anno februar 2024).
« Siste redigering: Februar 25, 2024, 08:35:34 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #122 på: Februar 25, 2024, 09:18:46 »
Bare å bøye seg i støvet for jobben han har gjort. Fått oss til å se ut som en million dollars på rekordtid.

Den defensive stammen er nykomponert for sesongen. Gruev, Kamara, Rodon og Ampadu er alle Farkes signeringer. Og vi er potte tette.

Strålende på rekruttering.
Strålende på å bygge lag.
Mer å gå på i kampledelse.


Usikker på nivået hans i Premier League, der har han alt å bevise.
Vi konkurrerer ikke med resten av championship i forhold til økonomi, parachute-money gir voldsomme fortrinn. Hvem i denne divisjonen ellers kunne hentet Ampadu, Rodon og Piroe?


Så vi er litt fattigmanns Manchester City, må ikke glemme det i all ekstasen.


God jobb for all del, men ennå ingen Don Revie.

Eg tenker at eg støtter begge disse utsagnene.

Hittil har Farke vært gull for oss.
Knapt noen kunne gjort en bedre managerjobb i kaoset rundt sommerens overgangsvindu.
Han fikk gjort et lag ut av troppen i løpet av høsten.
Etter 9 serierunder hadde vi 3 seire. Etter 12 hadde vi 6. Etter 16 hadde vi 9. Vi var i gang!

Men vi har alle klaget over at byttene kommer for seint (der er noen unntak...).

Vi har sett at han ikke har fått det til i Norwich i Premier League. Den biten vil stå ubesvart inntil han evt motbeviser det med Leeds.

Men det var akkurat derfor han valgte Leeds.
Han vil vise at han kan mestre Premier League bare han kommer til en klubb som har finanser gode nok til å ha gode nok spillere i Premier League. Uttalelsene hans senest forrige uke der han kommenterte hvordan Villa i motsetning til Norwich investerte ved opprykket viser jo godt hvordan han tenker.

Utfordringen blir jo at det ikke er hvem som helst som vil forsterke oss. Vi har allerede mye kvalitet.
Men:
* bredere (større) tropp
* venstreback
* midtstopper
* kvalitetsspiss (en som allerede har et 'navn')
* keeperplassen

I disse posisjonene må vi nok komme styrket ut før vi gjør et nytt stunt i Premier League.

Samtidig vet vi jo nå at for Farke er det et poeng å spille sammen en ellever som blir samspilt, utvikler relasjonene seg imellom. Det er ikke noe poeng for ham å rullere for rulleringens skyld...

Jeg har et godt håp om at Farke i 2024/25 vil kunne bevise at han er en manager som klarer seg godt i Premier League.

Men først må vi komme oss opp...

Dèt har eg et godt håp om at vi klarer (anno februar 2024).
Men den rundt bytter er interessant. Ser jo ofte at managere prøver å forklare på en pressekonferanse eller før match, men det er liksom av lite interesse.
Bamford hadde i utgangspunktet 10-15 min i seg for Leicester kampen (uttalt av Farke). Det ble 35. Vi var avhengig av det for å endre kampbildet.
Hadde det blitt tap og feks en belastningskade så hadde det blitt klaging. Vi husker alle Rodrigo i cupkampen i fjor. Eller flust av eksempler fra Bielsa tiden.
Jeg synes det ofte blir litt i etterpåkloksskapensnavn dette rundt bytter. Er jo utrolig mange faktorer som spiller inn og årsaker som man som supporter ikke tar med eller i det hele tatt vet om.

Nå var ikke dette noe forsvarsstale av Farke. Han har sine styrker og svakheter som alle andre og den virkelig utfordringen kommer i August.




Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #123 på: Februar 25, 2024, 09:34:56 »
Jeg følger ikke Arnstein Friling på at vi allerede har et topp-12 mannskap i Premier League. Bare å se på tabellen i Premier League, Burnley (101 poeng året før) er mer eller mindre sjanseløse. Sheffield United (91 poeng) det samme. Faktisk Luton (80 poeng) som kom opp via play-off som er nærmest å overleve.

Championship ser svakere ut enn på lenge, sjeldent store avstander fra de 4 fremste. Alltid vanskelig å sammenligne divisjoner, men jeg tror ikke det mannskapet vi har pr dags dato overlever i Premier League. Rekruttering til sommeren vil være en nøkkel om vi skulle komme oss opp.

 

Dylan

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #124 på: Februar 25, 2024, 10:08:01 »
Hva legges egentlig i at Farke er svak på kampledelse? Dette måles gjerne i byttene, noe som forutsetter at vi har noen å bytte inn som faktisk utgjør en forskjell. Mot Leicester har vi Bamford og James som bidrar til å snu kampen, jeg tror ikke spillere som Gelhardt eller Cresswell hadde gjort det samme. Guardiola med sine spillere på benk har helt andre muligheter når det byttes, uten at det nødvendigvis er genial kampledelse. Jeg tenker at det som nevnes som lagbygger og motivator er vel så viktige egenskaper hos en manager. Med byttene treffer man noen ganger, andre ganger ikke. Og vi vurderer graden av treff i etterkant med fasiten i hånd

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #125 på: Februar 25, 2024, 10:12:39 »
Hva legges egentlig i at Farke er svak på kampledelse? Dette måles gjerne i byttene, noe som forutsetter at vi har noen å bytte inn som faktisk utgjør en forskjell. Mot Leicester har vi Bamford og James som bidrar til å snu kampen, jeg tror ikke spillere som Gelhardt eller Cresswell hadde gjort det samme. Guardiola med sine spillere på benk har helt andre muligheter når det byttes, uten at det nødvendigvis er genial kampledelse. Jeg tenker at det som nevnes som lagbygger og motivator er vel så viktige egenskaper hos en manager. Med byttene treffer man noen ganger, andre ganger ikke. Og vi vurderer graden av treff i etterkant med fasiten i hånd

Jeg mener de største spørsmålene her er når det byttes. Ofte veldig seint. Alt etter 85-90 min er jo stort sett bare tull så fremst vi ikke leder eller det er skader. Fredag etter 63 min, kanskje det tidligste han har gjort denne sesongen. Etter mitt syn er han mer heldig enn god mot Leicester. Vi burde vært under med 2-3 mål når han gjorde noe. Det lyste endringer når vi nærmet oss 60 minutter. Genierklært etterpå, men det skulle virkelig bare mangle at noe skjedde slik kampbildet så ut.
« Siste redigering: Februar 25, 2024, 10:14:49 av Kato »
 

ingve1960

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #126 på: Februar 25, 2024, 10:48:19 »
Leedslife har gode poeng..veldig mange faktorer som spiller inn..vi sitter hjemme i sofaen og tror vi har peiling.

Sånn som jeg tenker,,farke er minst 10 ganger bedre trener en meg, han har 100%mer med spillertroppen å gjøre da stoler jeg på at han vet best..
Det er sikkert tusenvis av tillfeller hvor det blir byttet til tap, bytte når ting fungerer bare for å gi spilletid, kamptrening o.s.v eller haugevis av bytter som ikke har funket og gitt resultater..
Farke har skapt et topplag og jeg har fyll tillit til alt han gjør...
Når det gjelde evt opprykk så må alle lag forsterke en del posisjoner og ikke selge de beste. Her stoler jeg på kombo Farke/49ers..
MOT

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #127 på: Februar 25, 2024, 11:20:44 »
Leedslife har gode poeng..veldig mange faktorer som spiller inn..vi sitter hjemme i sofaen og tror vi har peiling.

Sånn som jeg tenker,,farke er minst 10 ganger bedre trener en meg, han har 100%mer med spillertroppen å gjøre da stoler jeg på at han vet best..
Det er sikkert tusenvis av tillfeller hvor det blir byttet til tap, bytte når ting fungerer bare for å gi spilletid, kamptrening o.s.v eller haugevis av bytter som ikke har funket og gitt resultater..
Farke har skapt et topplag og jeg har fyll tillit til alt han gjør...
Når det gjelde evt opprykk så må alle lag forsterke en del posisjoner og ikke selge de beste. Her stoler jeg på kombo Farke/49ers..
MOT

Endringer underveis har med å lese kampbildet å gjøre. En liten del av det å være fotballtrener. Der kampbildet er nøyaktig likt for Farke og oss (bare at vi har bedre oversikt over noen momenter som fugleperspektiv, mens han ser hele spillet). Å se når det er behov for å gjøre endringer er ikke Einsteins teori. Man trenger ingen UEFA-A eller mastergrad for å gjøre det. Mot Leicester kunne enhver Leeds-fan etter 55 minutter se at nå må vi gjøre noe. Ingen med under 5 øl i hatten kunne unngå å se det. Genierklæring av Bamford og James inn etter 63 min er det villeste jeg leste på Facebook i helga.
 

samadhi

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #128 på: Februar 25, 2024, 11:38:57 »
Bare å bøye seg i støvet for jobben han har gjort. Fått oss til å se ut som en million dollars på rekordtid.

Den defensive stammen er nykomponert for sesongen. Gruev, Kamara, Rodon og Ampadu er alle Farkes signeringer. Og vi er potte tette.

Han har også gjort noen tøffe og riktige valg med å ikke satse på lokale og gamle helter som Cooper, Ayling og Cresswell. Etter nedrykket var det lett å tenke at dette var spillere som var gode nok i Championship, men Farke så at disse ikke er gode nok. Må ha litt pondus for å sette ut både kaptein og visekaptein fra laget.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #129 på: Februar 25, 2024, 13:20:37 »
Her er altså laget vi stilte i kampen mot Birmingham etter at "opprøret" fra enkelte spillere startet.

Meslier
Ayling - Cresswell - Struijk - Byram
Ampadu - Gray
Shackleton - Poveda - James
Gelhardt

Dette utgangspunktet hadde Farke.
Han har i ettertid mesterlig oppgradert stallen med de rette typene med de rette innstillngene og skapt det beste laget i Championship. Ja, jeg mener vi er bedre enn Leicester per i dag.
Han har en man management som vi ikke har sett maken til i Leeds i min tid som fan. Dette er mye viktigere enn noen sene bytter etc. Alle store managere har denne egenskapen, og jeg ser helt klare tendenser til dette hos Farke.

Når det gjelder Cooper og Ayling så har han også her håndtert dette respekt og "fadet" de gradvis ut, og erstattet de med bedre spillere. Ingen misnøye eller opprør pga dette. Dårligere managere hadde slitt veldig med denne omstillingen.

så for meg er det feil fokus å fokusere på noen sene bytter, og at Meslier venter for mye med ballen. Alt dette er Farke sin stil, og som har ført til enorm suksess både i serie og cup så langt i sesongen. Tidenes beste start.

Jeg er helt overbevist om at Farke kan håndtere PL når han får de rette resursene, som det ser ut til at han får i Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GaryMac

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #130 på: Februar 25, 2024, 15:39:34 »
Leedslife har gode poeng..veldig mange faktorer som spiller inn..vi sitter hjemme i sofaen og tror vi har peiling.

Sånn som jeg tenker,,farke er minst 10 ganger bedre trener en meg, han har 100%mer med spillertroppen å gjøre da stoler jeg på at han vet best..
Det er sikkert tusenvis av tillfeller hvor det blir byttet til tap, bytte når ting fungerer bare for å gi spilletid, kamptrening o.s.v eller haugevis av bytter som ikke har funket og gitt resultater..
Farke har skapt et topplag og jeg har fyll tillit til alt han gjør...
Når det gjelde evt opprykk så må alle lag forsterke en del posisjoner og ikke selge de beste. Her stoler jeg på kombo Farke/49ers..
MOT

Endringer underveis har med å lese kampbildet å gjøre. En liten del av det å være fotballtrener. Der kampbildet er nøyaktig likt for Farke og oss (bare at vi har bedre oversikt over noen momenter som fugleperspektiv, mens han ser hele spillet). Å se når det er behov for å gjøre endringer er ikke Einsteins teori. Man trenger ingen UEFA-A eller mastergrad for å gjøre det. Mot Leicester kunne enhver Leeds-fan etter 55 minutter se at nå må vi gjøre noe. Ingen med under 5 øl i hatten kunne unngå å se det. Genierklæring av Bamford og James inn etter 63 min er det villeste jeg leste på Facebook i helga.
Jeg mener at det er vår rett (som supportere) og vår plikt (som forumdeltakere) å kritisere kampledelsen underveis dersom vi ikke er fornøyd. Og ja, det er uendelig mye lettere å sitte foran tv'en og mobilskjermen og kritisere det som (ikke) gjøres, enn å stå med ansvaret på sidelinja.
Mange av oss ønsket sikkert (i frustrasjon) bytte ut Rutter fordi han hadde "uendelig" mange ballmist mot Leicester - jeg vil si at han ble direkte kampavgjørende med to målgivende pluss at han skaffet frisparket som ga 3-1. Og "alle" så at vi måtte gjøre noe etter 55 minutter. Bamford og James inn var omkvedet - det var vel strent tatt ikke så mange andre alternativer offensivt - men noen ville kanskje tatt ut Summerville (som ikke var opp til vanlig standard) i stedet for Gnonto. Men Farke ventet til 63 minutter - kanskje fordi han "måtte" vente så lenge han turte, da både Bamford og James har vært ute med skader. Og han tok også det modige valget med å flytte Gray over på venstre når han så at Firpo ikke fungerte helt der.
Og så er det de endringene som er vanskeligere å se, både hva som må gjøres og noen ganger at de faktisk er (forsøkt) gjort. Presshøyde, agressivitet, slå langt/kort, spill bredt/smalt, ta overgangene eller ro ned og spill ball osv.
Så det jeg vil fram til er vel at kampledelse er mer enn bare å bytte spillere inn og ut. Og jeg vil ikke komme med kritikk mot en mann som nå har ledet oss til ni strake tre-poengere i ligaen. Men jeg vil fortsatt tenke (og noen ganger skrive) under kampene at "For guds skyld BYTT SPILLERE NÅ".

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #131 på: Februar 25, 2024, 17:29:40 »
Her er altså laget vi stilte i kampen mot Birmingham etter at "opprøret" fra enkelte spillere startet.

Meslier
Ayling - Cresswell - Struijk - Byram
Ampadu - Gray
Shackleton - Poveda - James
Gelhardt

Dette utgangspunktet hadde Farke.
Han har i ettertid mesterlig oppgradert stallen med de rette typene med de rette innstillngene og skapt det beste laget i Championship. Ja, jeg mener vi er bedre enn Leicester per i dag.
Han har en man management som vi ikke har sett maken til i Leeds i min tid som fan. Dette er mye viktigere enn noen sene bytter etc. Alle store managere har denne egenskapen, og jeg ser helt klare tendenser til dette hos Farke.

Når det gjelder Cooper og Ayling så har han også her håndtert dette respekt og "fadet" de gradvis ut, og erstattet de med bedre spillere. Ingen misnøye eller opprør pga dette. Dårligere managere hadde slitt veldig med denne omstillingen.

så for meg er det feil fokus å fokusere på noen sene bytter, og at Meslier venter for mye med ballen. Alt dette er Farke sin stil, og som har ført til enorm suksess både i serie og cup så langt i sesongen. Tidenes beste start.

Jeg er helt overbevist om at Farke kan håndtere PL når han får de rette resursene, som det ser ut til at han får i Leeds.

Gode poenger. Grunnen til at fokuset kommer på kampledelse er jo fordi det er det eneste vi ser. Alt annet er jo bak lukkede dører.
 

ingve1960

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #132 på: Februar 25, 2024, 17:32:02 »
Veldig bra garymac spesielt dette med rutter.
Så til deg kato..Jeg har veldig ofte ver imponert og enig med deg og dine innlegg/poeng giving (kanskje bortsett fra kritisk på gray/meslier)..men når det gjelder dette med coating/bytter er jeg ikke enig. Jeg påstår ikke at jeg har mer peiling enn deg.
Jeg tror at både farke og bielsa tenkte mye likt..de 11 beste for dagen  spiller,du sier 55min, først 45 er det ikke vanlig å bytte..jeg tipper at farke sier i garderoben at dere får en sjanse fra starten i andre å bevise at jeg har valgt den beste 11er,som har levert over flerekamper,det går bedre i andre omg men etter 63 min gjør han bytter på james/bamford disse to hvar bankers i start11 hele januar med kanonkamper, kampbilde endrer seg og vi vinner..

Poenget mitt kato er at du kan ikke bytte i hytt og pine p.g.a at motstander er med i kampen, de hadde ikke mye mer spill en oss men byrde ledet mer med farlige brydd (som rutter hadde stor skyld i).hva med de lag som vi rævkjører skulle de bytta etter 15 min og helst hele laget utover.
Jeg tror at farke tenker at kampbilde vil snu og at de 11 beste som har levert før fikser dette.
Vi har hatt to magiske mnd ledet av en god manager hatt topp keeper og HB.. storkoser meg..MOT

TK20

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #133 på: Februar 25, 2024, 18:13:24 »
Veldig bra garymac spesielt dette med rutter.
Så til deg kato..Jeg har veldig ofte ver imponert og enig med deg og dine innlegg/poeng giving (kanskje bortsett fra kritisk på gray/meslier)..men når det gjelder dette med coating/bytter er jeg ikke enig. Jeg påstår ikke at jeg har mer peiling enn deg.
Jeg tror at både farke og bielsa tenkte mye likt..de 11 beste for dagen  spiller,du sier 55min, først 45 er det ikke vanlig å bytte..jeg tipper at farke sier i garderoben at dere får en sjanse fra starten i andre å bevise at jeg har valgt den beste 11er,som har levert over flerekamper,det går bedre i andre omg men etter 63 min gjør han bytter på james/bamford disse to hvar bankers i start11 hele januar med kanonkamper, kampbilde endrer seg og vi vinner..

Poenget mitt kato er at du kan ikke bytte i hytt og pine p.g.a at motstander er med i kampen, de hadde ikke mye mer spill en oss men byrde ledet mer med farlige brydd (som rutter hadde stor skyld i).hva med de lag som vi rævkjører skulle de bytta etter 15 min og helst hele laget utover.
Jeg tror at farke tenker at kampbilde vil snu og at de 11 beste som har levert før fikser dette.
Vi har hatt to magiske mnd ledet av en god manager hatt topp keeper og HB.. storkoser meg..MOT

Som jeg kan huske byttet Bielsa ved to anledninger før det var gått 30 min. Phillips borte mot Swansea og Strujik borte mot Villa.

ingve1960

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #134 på: Februar 25, 2024, 18:16:15 »
Kan nok stemme det  men bielsa ventet ofte til 85 og lengre

ingve1960

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #135 på: Februar 25, 2024, 18:18:07 »
2 ganger på 4 sesonger kommer kansje under kategorien,,ikke vanlig

Kato

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #136 på: Februar 25, 2024, 19:14:18 »
Veldig bra garymac spesielt dette med rutter.
Så til deg kato..Jeg har veldig ofte ver imponert og enig med deg og dine innlegg/poeng giving (kanskje bortsett fra kritisk på gray/meslier)..men når det gjelder dette med coating/bytter er jeg ikke enig. Jeg påstår ikke at jeg har mer peiling enn deg.
Jeg tror at både farke og bielsa tenkte mye likt..de 11 beste for dagen  spiller,du sier 55min, først 45 er det ikke vanlig å bytte..jeg tipper at farke sier i garderoben at dere får en sjanse fra starten i andre å bevise at jeg har valgt den beste 11er,som har levert over flerekamper,det går bedre i andre omg men etter 63 min gjør han bytter på james/bamford disse to hvar bankers i start11 hele januar med kanonkamper, kampbilde endrer seg og vi vinner..

Poenget mitt kato er at du kan ikke bytte i hytt og pine p.g.a at motstander er med i kampen, de hadde ikke mye mer spill en oss men byrde ledet mer med farlige brydd (som rutter hadde stor skyld i).hva med de lag som vi rævkjører skulle de bytta etter 15 min og helst hele laget utover.
Jeg tror at farke tenker at kampbilde vil snu og at de 11 beste som har levert før fikser dette.
Vi har hatt to magiske mnd ledet av en god manager hatt topp keeper og HB.. storkoser meg..MOT

Fotball er følelser. Det som kan være riktig i ett øyeblikk, kan være skivebom i det neste. Det er også marginer i dette med bytting. Jeg er enig med alle at Farke har gjort en strålende jobb. Men det irriterer meg at han i altfor stor grad venter veldig lenge med å gjøre noe fra benk.
 

ingve1960

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #137 på: Februar 25, 2024, 19:28:00 »
Enig kato, følelser og små marginer også forskjell På modus før kamp, har prøvd å gjekke ned før kampene i det siste vi er jo vant med å gå på smeller når vi har for stor tro.
Blir spennende å se mot Chelsea jeg er en av de som vil videre i cup, vi bør klare 55 kamper med skadefri tropp, tenker at james, bamford connor og til dels Anthony holder nivået utenom de som startet mot lester

GaryMac

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #138 på: Februar 25, 2024, 21:15:44 »
Enig kato, følelser og små marginer også forskjell På modus før kamp, har prøvd å gjekke ned før kampene i det siste vi er jo vant med å gå på smeller når vi har for stor tro.
Blir spennende å se mot Chelsea jeg er en av de som vil videre i cup, vi bør klare 55 kamper med skadefri tropp, tenker at james, bamford connor og til dels Anthony holder nivået utenom de som startet mot lester
Tror ikke Bamford starter, men de tre andre der er nok aktuelle, i alle fall Anthony og Connor (hvis han ikke er cup-tied?)
Hvis James starter så er nok planen å bytte han ut etter ca en time.
« Siste redigering: Februar 26, 2024, 07:07:37 av GaryMac »

auren

Sv: Manager: Daniel Farke
« Svar #139 på: Mars 08, 2024, 09:19:05 »
Kåret til månedens manager for februar også! Fullt fortjent!

Boss rewarded for a second month running!

Leeds United manager Daniel Farke has been awarded the Sky Bet Championship 'Manager of the Month' for a second consecutive month, after the fine form from his side throughout February!

The Whites secured wins against Bristol City, Rotherham United, Swansea City, Plymouth Argyle and Leicester City, scoring 13 goals in that time and conceding just once.

Since the turn of the year, Leeds haven’t lost in the league, with 10 wins and one draw from 11 matches, to continue their fabulous start to 2024.

The boss beat off competition from Marti Cifuentes (Queens Park Rangers), Ryan Lowe (Preston North End) and Liam Rosenior (Hull City). 

Farke’s side are next in league action on Friday evening, travelling away from home to take on South Yorkshire rivals Sheffield Wednesday.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33113/daniel-farke-named-sky-bet-championship-manager-of-the-month


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.