Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1  (Lest 11253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milou

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #180 på: August 06, 2023, 17:56:27 »
Skuffande resultat, men god kamp. Med tanke på alle som er på skadelista, skal det ikkje mykje til for at dette laget vil kjempe heilt i toppen.

Gray var klart best hjå oss i første omgang,  men forsvann litt i andre. Det ga rom for Ampadu som kom meir til sinn rett i andre omgang. Kampen sett under eitt var Summerville vår beste spelar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


GaryMac

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #181 på: August 06, 2023, 17:57:07 »
Tier-rollen er løst. Banens desidert beste spiller Summerville. Fullt fortjent at det er han som berger oss.
Jepp. Alt avgjøres etter første kamp….

Summerville har et herlig driv, god teknikk og nese for mål. Tror likevel han er best som ving. Ikke god nok pasningsfot eller skuddfot for 10-er rollen i mine øyne. Ser gjerne Summerville og Sinisterra på vingene med Poveda i midten neste kamp.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Altså, først skal du rive han av i pausen. Så påstår du at han ikke har god nok skuddfot, under 20 min etter at han setter ballen lekkert i hjørnet og berger oss. Han eide mellomrommet og spilte gjennom i øst og vest. Aldri sett han bedre. Skjønner lite.

Under kamp er det store  følelser og frustrasjoner slik det skal være. Etter kamp klarer man ofte å ting litt klarere.
Slik er det for oss som er fans og ikke managere 😀
« Siste redigering: August 06, 2023, 20:06:47 av GaryMac »

HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #182 på: August 06, 2023, 17:57:29 »
Meslier 6 - Gjorde ingenting, det som kom gikk inn.
Ayling 5 - Grusomt bakover, varierende fremover. Må ut.
Struijk 5 - Nitrist å se på, spiller kun på sikkerhet. Gir rom.
Cooper 7 - Scorer er svært viktig mål.
Hjelde 5 - Involvert i baklengs, bidrar lite.
Ampadu 7 - Svak før pause, langt bedre etter.
Gray 6,5 - Starta bra, syns han forsvant utover i andre omgang.
Sinisterra 7 - Gjør ting få gjør etter han, drifter litt ut og inn.
James 6 - Kvikna litt etter pause, ikke spiller for førsteelleveren.
Summerville 8 - Glimrende i mellomrommet, banens beste.
Gnonto 7 - Livlig, skapte mye. Manglet det siste.
Byram 6,5 - Burde startet med fasit i hånd.
Poveda - Glimrende, kom inn alt for seint.
Cresswell 6 - Stødig, kan bli tøffere offensivt.
Gelhardt - Ikke like mye involvert som Poveda.

Farke: Bommer på venstreback, og kommer altfor seint inn med Poveda. Spillestilen ser bra ut.

Veldig god dommer, glimrende at de legger til mye. La lista høyt, strålende.
Langt på vei enig her, men Cree var vel to poeng bedre enn nestemann på lista? Så skal også Ayling ha kred for offensive bidrag.

Sterland

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #183 på: August 06, 2023, 18:01:06 »
Meget bra 2. omgang, og Summerville imponerte stort i 2 omgang, etter en ineffektiv 1. omgang. Er riktig nok ikke med på at 10´er rollen er løst, og mener det bør handles. Men først og fremst må vi ha inn en spiss, og nå en midtstopper. Utrolig synd Cooper skadet seg igjen.. Han var meget bra. Etter min mening bør vi forlenge med Poveda. Han var bra i dag, og har vist i pre-season at han har noe å by på og kan bidra med å skape bredde i stallen.
Spent på hvordan vi ser ut pr 1. september..

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #184 på: August 06, 2023, 18:07:28 »
Tier-rollen er løst. Banens desidert beste spiller Summerville. Fullt fortjent at det er han som berger oss.
Jepp. Alt avgjøres etter første kamp….

Summerville har et herlig driv, god teknikk og nese for mål. Tror likevel han er best som ving. Ikke god nok pasningsfot eller skuddfot for 10-er rollen i mine øyne. Ser gjerne Summerville og Sinisterra på vingene med Poveda i midten neste kamp.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Altså, først skal du rive han av i pausen. Så påstår du at han ikke har god nok skuddfot, under 20 min etter at han setter ballen lekkert i hjørnet og berger oss. Han eide mellomrommet og spilte gjennom i øst og vest. Aldri sett han bedre. Skjønner lite.

1. Rive ham av i pausen. Godt Farke ikke gjorde det, med fasit i hånd. Han var veldig god i andre, men synes ikke at førsteomgangen var så veldig. Jeg var nok litt desperat etter bytter etter første omgang, der vi slet med å finne rom i Cardiff sitt forsvar. I andre omgang åpnet det seg mye opp, og da er Cree en spillertype som kan være som varm kniv i smør. Herlig å se.

2. God nok skuddfot. Vi så skuddfoten i første omgang. Et dårlig frispark rett i muren fra 20 meter. Seiersmålet var veldig våkent, og litt heldig, men neppe takket være en veldig god skuddfot. Jeg mener han mangler modenheten, pasningsfoten og et ikke-ego til å være en strålende 10-erspiller. Når det er sagt, så er han kanskje vår beste 10-er i stallen. Men her trengs det inn en ny og bedre spiller. Ser på Cree som best som ving.

3. Aldri sett ham bedre. Tja, en omgang er litt lite å dra slike konklusjoner på, men han var veldig god i andre omgang mot et svakt Cardiff-lag. Så får vi se de kommende kampene om han kan dominere like mye. Jeg er skeptisk. Han fikk muligheten som 10-er i pre season uten å dominere så mye.

Du kan din fotball kato, mye mer enn meg, men synes av og til at du blir litt for bombastisk i dine uttalelser. Det kan fort hende for undertegnede også.

Uansett; gratulerer med et velforjtent poeng, så håper jeg Summerville gjør 10-errollen til sin egen utover sesongen   :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #185 på: August 06, 2023, 18:14:09 »
Tier-rollen er løst. Banens desidert beste spiller Summerville. Fullt fortjent at det er han som berger oss.
Jepp. Alt avgjøres etter første kamp….

Summerville har et herlig driv, god teknikk og nese for mål. Tror likevel han er best som ving. Ikke god nok pasningsfot eller skuddfot for 10-er rollen i mine øyne. Ser gjerne Summerville og Sinisterra på vingene med Poveda i midten neste kamp.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Altså, først skal du rive han av i pausen. Så påstår du at han ikke har god nok skuddfot, under 20 min etter at han setter ballen lekkert i hjørnet og berger oss. Han eide mellomrommet og spilte gjennom i øst og vest. Aldri sett han bedre. Skjønner lite.

1. Rive ham av i pausen. Godt Farke ikke gjorde det, med fasit i hånd. Han var veldig god i andre, men synes ikke at førsteomgangen var så veldig. Jeg var nok litt desperat etter bytter etter første omgang, der vi slet med å finne rom i Cardiff sitt forsvar. I andre omgang åpnet det seg mye opp, og da er Cree en spillertype som kan være som varm kniv i smør. Herlig å se.

2. God nok skuddfot. Vi så skuddfoten i første omgang. Et dårlig frispark rett i muren fra 20 meter. Seiersmålet var veldig våkent, og litt heldig, men neppe takket være en veldig god skuddfot. Jeg mener han mangler modenheten, pasningsfoten og et ikke-ego til å være en strålende 10-erspiller. Når det er sagt, så er han kanskje vår beste 10-er i stallen. Men her trengs det inn en ny og bedre spiller. Ser på Cree som best som ving.

3. Aldri sett ham bedre. Tja, en omgang er litt lite å dra slike konklusjoner på, men han var veldig god i andre omgang mot et svakt Cardiff-lag. Så får vi se de kommende kampene om han kan dominere like mye. Jeg er skeptisk. Han fikk muligheten som 10-er i pre season uten å dominere så mye.

Du kan din fotball kato, mye mer enn meg, men synes av og til at du blir litt for bombastisk i dine uttalelser. Det kan fort hende for undertegnede også.

Uansett; gratulerer med et velforjtent poeng, så håper jeg Summerville gjør 10-errollen til sin egen utover sesongen   :)

auren
1. Heldigvis ble ikke Cree tatt av.

2. Skuddfoten er rett og slett veldig god, det har vi sett mange ganger tidligere. Vi kan ikke avskrive den etter ett frispark i muren, i hvert fall.

3. Cree var strålende mot et Cardiff-lag som ble utspilt. De var ikke svake, men vi var mye bedre, rett og slett. Ikke minst var det viktig at han fikk spille i rollen lenger enn ti minutter. Er jo helt fantastisk å kunne la spillere som Cree, Sini, Gnonto og for den del Poveda få variere på rollene. Tipper det er mange lag som kommer til å bli svimle hvis vi får fortsette med disse denne sesongen.

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #186 på: August 06, 2023, 18:17:28 »
Tier-rollen er løst. Banens desidert beste spiller Summerville. Fullt fortjent at det er han som berger oss.
Jepp. Alt avgjøres etter første kamp….

Summerville har et herlig driv, god teknikk og nese for mål. Tror likevel han er best som ving. Ikke god nok pasningsfot eller skuddfot for 10-er rollen i mine øyne. Ser gjerne Summerville og Sinisterra på vingene med Poveda i midten neste kamp.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Altså, først skal du rive han av i pausen. Så påstår du at han ikke har god nok skuddfot, under 20 min etter at han setter ballen lekkert i hjørnet og berger oss. Han eide mellomrommet og spilte gjennom i øst og vest. Aldri sett han bedre. Skjønner lite.

1. Rive ham av i pausen. Godt Farke ikke gjorde det, med fasit i hånd. Han var veldig god i andre, men synes ikke at førsteomgangen var så veldig. Jeg var nok litt desperat etter bytter etter første omgang, der vi slet med å finne rom i Cardiff sitt forsvar. I andre omgang åpnet det seg mye opp, og da er Cree en spillertype som kan være som varm kniv i smør. Herlig å se.

2. God nok skuddfot. Vi så skuddfoten i første omgang. Et dårlig frispark rett i muren fra 20 meter. Seiersmålet var veldig våkent, og litt heldig, men neppe takket være en veldig god skuddfot. Jeg mener han mangler modenheten, pasningsfoten og et ikke-ego til å være en strålende 10-erspiller. Når det er sagt, så er han kanskje vår beste 10-er i stallen. Men her trengs det inn en ny og bedre spiller. Ser på Cree som best som ving.

3. Aldri sett ham bedre. Tja, en omgang er litt lite å dra slike konklusjoner på, men han var veldig god i andre omgang mot et svakt Cardiff-lag. Så får vi se de kommende kampene om han kan dominere like mye. Jeg er skeptisk. Han fikk muligheten som 10-er i pre season uten å dominere så mye.

Du kan din fotball kato, mye mer enn meg, men synes av og til at du blir litt for bombastisk i dine uttalelser. Det kan fort hende for undertegnede også.

Uansett; gratulerer med et velforjtent poeng, så håper jeg Summerville gjør 10-errollen til sin egen utover sesongen   :)

auren

Det kan hende man blir for bombastisk i kampens hete. Den foten du kommenterer, den prikka corneren til Cooper småpent også.

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #187 på: August 06, 2023, 18:18:46 »
Hadde jeg vært Farke, ville jeg lånt inn Joe Jordan eller Lee Chapman slik at vi har en som kan heade inn et evt. innlegg som skulle komme høyt.

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #188 på: August 06, 2023, 18:27:53 »
Vi blør der vi roper og roper om nye spillere. Fremst og bakerst.
 

ar9

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #189 på: August 06, 2023, 18:45:20 »
Tenker det er bare å stålsette seg for nok en sesong tilsvarende de siste par sesongene i Championship:
Stange mot en parkert buss.
Tipper heller ikke vi blir av de mest effektive lagene.
Så her skal vi virkelig få slite for ett evt opprykk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #190 på: August 06, 2023, 18:49:32 »
Tenker det er bare å stålsette seg for nok en sesong tilsvarende de siste par sesongene i Championship:
Stange mot en parkert buss.
Tipper heller ikke vi blir av de mest effektive lagene.
Så her skal vi virkelig få slite for ett evt opprykk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har 100 ganger større tro etter kampen enn før kampen. Heldigvis fikk vi eksponert problemene bakover med en gang, regner med det gjøres noe der umiddelbart. Spesielt stopper og venstreback. Byram høyre. Og ny spiss.

leedslife

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #191 på: August 06, 2023, 18:56:52 »
Gode gamle CC.
Dommerne tolererer mer og spillerne flyr inn i taklinger.
Positivt offensivt i andre omgang. Summerville spesielt (og Poveda) som setter fart og skaper bevegelser i et Cardiff lag som lå nede i forma og nesten gjennomførte en perfekt matchplan.
Vi hadde en situasjon i midten av 2 som ble avblåst, men det fortalte alt om hva Farke ønsker.
Regissert på høyre  og ville blitt avsluttet med James. Cardiff helt fullstendig utspilt av bevegelsesmønsteret, men timing og samhandling desverre litt rufsete, men det vil komme.
Vi skal oppleve mange slike kamper. Urovekkende hva gjelder det defensive i første omg. Kommunikasjon, timing, tilstedeværelse individuelt som kollektivt. Han har en stor jobb foran seg  her Farke.
Vil neppe være topp 2 hvis fundamentet i det vi gjør i 90 ikke tar seg opp.
Cardiff så ut som et midtable lag.
Største gleden for meg var Gray og spesielt 1 omg. 17 år. Ekstremt moden i spillestil og som påpekt før, går utpå samtlige hva gjelder ferdigheter som går på fotball intelligens, deriblant posisjonering, timing og blikk.
Fra egne rekker. Vi sparte en Rutter pluss Brenden overgang her.
Han vil gi oss mye glede.
Enormt å være tilbake i en fantastisk divisjon der kampene kommer tett som haggel.
Viktig å plukke poeng og positive momenter i en fase der vi venter på forsterkninger og mer tid ifht samhandling.
La det komme!

Dylan

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #192 på: August 06, 2023, 19:01:49 »
Setter denne på kontoen "kunne spilt til i morgen uten å score...". 25 skudd bør det normalt bli mer enn 2 mål av. Copper sin skade er bekymringsfull, men Creswell kan være en god erstatter hvis en kommer opp med en litt mer komplett firer bak. Byram så bra ut. Blir spennende å se hvor mange vi har igjen av startelleveren når vinduet stenger.

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #193 på: August 06, 2023, 19:51:24 »
God kamp fra Leeds i dag. Fullstendig powerplay i 2.omgang. Veldig flatterende resultat for Cardiff. Vi kommer bare til å bli bedre og bedre under Farke. Dette lover bra!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #194 på: August 06, 2023, 19:59:04 »
Noen som får sett highlights og intervjuer på LUTV?

Får beskjed om at det er kun tilgjengelig i visse land. Det må i så fall gjelde fra denne kampen, for bilder fra preseason-kampene var da tilgjengelige.
Super Leeds since 1968

enur

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #195 på: August 06, 2023, 20:04:16 »
Mener å ha sett at det gjelder de kampene hvor Leeds blir vist på norsk TV.
____________
enur

Marching on together

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #196 på: August 06, 2023, 20:04:48 »
Noen som får sett highlights og intervjuer på LUTV?

Får beskjed om at det er kun tilgjengelig i visse land. Det må i så fall gjelde fra denne kampen, for bilder fra preseason-kampene var da tilgjengelige.
https://youtu.be/wjjaC6aEuwc

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #197 på: August 06, 2023, 20:06:20 »
Noen som får sett highlights og intervjuer på LUTV?

Får beskjed om at det er kun tilgjengelig i visse land. Det må i så fall gjelde fra denne kampen, for bilder fra preseason-kampene var da tilgjengelige.
https://youtu.be/Kac2j4LWAhA

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #198 på: August 06, 2023, 20:12:29 »
Tenker det er bare å stålsette seg for nok en sesong tilsvarende de siste par sesongene i Championship:
Stange mot en parkert buss.
Tipper heller ikke vi blir av de mest effektive lagene.
Så her skal vi virkelig få slite for ett evt opprykk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har 100 ganger større tro etter kampen enn før kampen. Heldigvis fikk vi eksponert problemene bakover med en gang, regner med det gjøres noe der umiddelbart. Spesielt stopper og venstreback. Byram høyre. Og ny spiss.
Synes egentlig vi spilte bedre mot Forest og Hearts, motstander tatt i betraktning. Jeg har trua, men mer playoff-plass enn direkte opprykk. Vi har litt for svak tropp til å ta direkte opprykk.

Så vil vi sikkert kjøpe 3-4 spillere til i august. Men det tar tid å spille de inn i laget, samt at nivået vi leter på, virker for meg for lavt (Kamara, Phillips etc.).
MOT

stian

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #199 på: August 06, 2023, 21:08:56 »
Til slutt ble det en godfølelse å ta med seg fra seriestarten, men til og med ett poeng til Cardiff er et ran. De scorer to tullemål i første omgang og er knapt over midtbanen i andre. En solid offensiv prestasjon totalt sett, men vi kan ikke fortsette å slippe inn denne typen baklengsmål.
Det er jeg rimelig sikker på at vi ikke vil gjøre. Det presset vi hadde i andre omgang burde ha gitt oss tre, men uansett veldig sterkt å komme tilbake slik vi gjorde. Marginene vil ikke være mot oss hver kamp. Syns det var herlig å se vårt offensive spill, og dette av spillere som ikke er nysigneringer.

God oppsummering! Marginer jevner seg vanligvis ut over tid, i alle fall når resten av spillet fungerer. I 2. omgang så vi konturene av et lag som det går an å styrke raskt og mye gjennom noen kloke transfers. En midtstopper med litt erfaring og mye fighting spirit, en midtbanespiller som øker både kvalitet og bredde i stallen, og en smart spiss med avslutningsferdigheter, så kan dette bli riktig bra!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #200 på: August 06, 2023, 21:27:10 »
Jeg var klar for å selge Summerville før sesongen. Uavhengig av denne scoringen, er vi nødt å beholde han. Meget god kamp!!


Endelig tatt til fornuft Dennis!  8)
  Summerville, Gnonto og Sinisterra kommer til å rive i filler hele divisjonen og må beholdes for enhver pris.

Med Harrison i bakhånd og Poveda sitt gode innhopp så bør James være overflødig og selges til høystbydende.

Nå må det inn en stopper og spiss av høy klasse - Satse på at Adams blir og at Firpo holder seg skadefri. Han vil bidra bra i CC.

Jeg syntes vi spilte en solid kamp, men et par gufs fra fortiden i forsvar. Fortsatt tidlig og Farkeball vil bli bedre og bedre fremover!


Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #201 på: August 06, 2023, 21:35:45 »
Meslier 6 - Gjorde ingenting, det som kom gikk inn.
Ayling 5 - Grusomt bakover, varierende fremover. Må ut.
Struijk 5 - Nitrist å se på, spiller kun på sikkerhet. Gir rom.
Cooper 7 - Scorer er svært viktig mål.
Hjelde 5 - Involvert i baklengs, bidrar lite.
Ampadu 7 - Svak før pause, langt bedre etter.
Gray 6,5 - Starta bra, syns han forsvant utover i andre omgang.
Sinisterra 7 - Gjør ting få gjør etter han, drifter litt ut og inn.
James 6 - Kvikna litt etter pause, ikke spiller for førsteelleveren.
Summerville 8 - Glimrende i mellomrommet, banens beste.
Gnonto 7 - Livlig, skapte mye. Manglet det siste.
Byram 6,5 - Burde startet med fasit i hånd.
Poveda - Glimrende, kom inn alt for seint.
Cresswell 6 - Stødig, kan bli tøffere offensivt.
Gelhardt - Ikke like mye involvert som Poveda.

Farke: Bommer på venstreback, og kommer altfor seint inn med Poveda. Spillestilen ser bra ut.

Veldig god dommer, glimrende at de legger til mye. La lista høyt, strålende.
Langt på vei enig her, men Cree var vel to poeng bedre enn nestemann på lista? Så skal også Ayling ha kred for offensive bidrag.

Stort sett enig, men kommer tydelig frem hva du mener om Meslier  :)

Stengt på Ayling. Herlige offensive bidrag. På 0-1 følger ikke Gnonto mannen sin og Ampadu faller for langt ned og ser kun på ball. Den skulle Ampadu avverget.

2-0 kommer fra venstresiden og Hjelde blir litt bøye. Ayling har to mann. Mener han ikke skal ha noe skyld for 0-2 heller.

Summerville kunne fint fått mer. Syntes Gray som var ok, men enormt mye ballmiss slipper billig unna kritikk og Ampadu håper jeg har litt å gå på. God kamp, men gjør noe rart og er hovedskyld i 0-1.

Gnonto, Summerville og Sinisterra vil herje når de får spilt litt sammen!
« Siste redigering: August 06, 2023, 21:44:27 av Eriksen55 »

Dennis

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #202 på: August 06, 2023, 22:29:41 »
Fotball uten VAR er helt nydelig.
Marching on together!

ar9

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #203 på: August 06, 2023, 23:02:35 »
Tenker det er bare å stålsette seg for nok en sesong tilsvarende de siste par sesongene i Championship:
Stange mot en parkert buss.
Tipper heller ikke vi blir av de mest effektive lagene.
Så her skal vi virkelig få slite for ett evt opprykk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har 100 ganger større tro etter kampen enn før kampen. Heldigvis fikk vi eksponert problemene bakover med en gang, regner med det gjøres noe der umiddelbart. Spesielt stopper og venstreback. Byram høyre. Og ny spiss.
Ang spiss, hva med å hente Devante Cole fra Barnsley asap? Må være kortreist/letthengende frukt? 700.000£ iflg transfermarkt. 15 mål forrige sesong og 3 mål i første seriekamp?
Finner man en enda bedre i.l.a måneden så gjør vel ikke det noe?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Josch

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #204 på: August 06, 2023, 23:49:44 »
Leeds fortsetter å gjøre det vanskelig for seg. To baklengs på hjemmebane holder ikke. Da gir bra angrepsspill kun ett poeng. Cardiff er et middels lag. Et godt lag ville slått Leeds i dag.

Ros til Sinisterra for å prøve langskudd på slutten. Ballen faller ned til Summerwille som scoret. Når lag stiller bussen foran mål trenger vi langskudd. Å legge seg bakpå vil vi se bortelag gjøre mer på ER i sesongen.

2-2 hjemme var litt skuffende.

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #205 på: August 06, 2023, 23:59:27 »
Jeg var klar for å selge Summerville før sesongen. Uavhengig av denne scoringen, er vi nødt å beholde han. Meget god kamp!!


Endelig tatt til fornuft Dennis!  8)
  Summerville, Gnonto og Sinisterra kommer til å rive i filler hele divisjonen og må beholdes for enhver pris.

Med Harrison i bakhånd og Poveda sitt gode innhopp så bør James være overflødig og selges til høystbydende.

Nå må det inn en stopper og spiss av høy klasse - Satse på at Adams blir og at Firpo holder seg skadefri. Han vil bidra bra i CC.

Jeg syntes vi spilte en solid kamp, men et par gufs fra fortiden i forsvar. Fortsatt tidlig og Farkeball vil bli bedre og bedre fremover!
Helt enig i alt du slriver, Eriksen
Synes også James er vår svakeste offensive spiller og kan selges. Det er bare det at Farke liker James godt og det er ikke sikkert noen vil by på ham. Så det så...
MOT

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #206 på: August 07, 2023, 00:08:43 »
Mye merkelig man kan se på TV!

Fra mitt sete:
Meslier: Ok
Ayling:  Alvorlig elendig
Struijk: Samme som Ayling
Cooper: Sjefen, er han skadet sliter vi
Hjelde: L O L
Ampadu: Lovende takter
Gray: Fy faen for et talent
Sinisterra: Litt for lite. Men klasse
Summerville: Elendig før pause, meget bra i 2.
James: Fy faen for en bra innsats
Gnonto: Helt på tryne. Elendig.
Byram: Yes!
Cresswell: 100% bedre enn Struijk

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #207 på: August 07, 2023, 00:09:00 »
Leeds fortsetter å gjøre det vanskelig for seg. To baklengs på hjemmebane holder ikke. Da gir bra angrepsspill kun ett poeng. Cardiff er et middels lag. Et godt lag ville slått Leeds i dag.
 
Ros til Sinisterra for å prøve langskudd på slutten. Ballen faller ned til Summerwille som scoret. Når lag stiller bussen foran mål trenger vi langskudd. Å legge seg bakpå vil vi se bortelag gjøre mer på ER i sesongen.

2-2 hjemme var litt skuffende.

Et godt lag kunne vi tatt 3 poeng mot i dag. Det hadde vært en helt annen kamp og en helt annen taktikk vi hadde møtt. Hadde vi møtt et annet lag hadde ikke Cooper tråkket over heller  ;) Men ja, vi er gode til å gjøre det vanskelig for seg selv.  Det var gufs fra fortiden målene Cardiff scoret. Det må lukes vekk fort.

Isolert sett er 2-2 skuffende. Men hjelpes, det er så lenge siden et Leeds lag har underholdt meg ned bra fotball så jeg er fornøyd. Det beste er at det vil bli enda bedre når Farke får jobbet enda litt til.
« Siste redigering: August 07, 2023, 00:20:18 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #208 på: August 07, 2023, 00:15:10 »
Mye merkelig man kan se på TV!

Fra mitt sete:
Meslier: Ok
Ayling:  Alvorlig elendig
Struijk: Samme som Ayling
Cooper: Sjefen, er han skadet sliter vi
Hjelde: L O L
Ampadu: Lovende takter
Gray: Fy faen for et talent
Sinisterra: Litt for lite. Men klasse
Summerville: Elendig før pause, meget bra i 2.
James: Fy faen for en bra innsats
Gnonto: Helt på tryne. Elendig.
Byram: Yes!
Cresswell: 100% bedre enn Struijk

Virker som du har duppet av litt innimellom og bare kaster deg over den sedvanlige slakten av Ayling og Strujik  ;)

Summerville var ikke elendig før pause og Gnonto var laaangt unna å være elendig.

Jobbe hardt holder dessverre ikke for James. Må ha litt mer en fart og store lunger i verktøykassa.

Mulig det er noe ironi greier jeg overser i innlegget ditt som jeg går rett på..  :o

PetterH

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #209 på: August 07, 2023, 00:33:19 »
Mye merkelig man kan se på TV!

Fra mitt sete:
Meslier: Ok
Ayling:  Alvorlig elendig
Struijk: Samme som Ayling
Cooper: Sjefen, er han skadet sliter vi
Hjelde: L O L
Ampadu: Lovende takter
Gray: Fy faen for et talent
Sinisterra: Litt for lite. Men klasse
Summerville: Elendig før pause, meget bra i 2.
James: Fy faen for en bra innsats
Gnonto: Helt på tryne. Elendig.
Byram: Yes!
Cresswell: 100% bedre enn Struijk

Har vi sett samme kamp tro? Her er i allefall noen av mine inntrykk :
Gnonto elendig ? Skapte farligheter hele kampen igjennom , god !
Summerville var god kampen igjennom.
Ampadu var skuffende i 1.omg , klar bedre i 2 omg.
Gray ett kjempetalent , gjør en del balltap , men også veldig mye bra.
Han skal få ekstra poeng for å prøve , og ikke bare hjemme seg bort.
Sinisterra , klassespiller på dette nivået.
« Siste redigering: August 07, 2023, 00:35:36 av PetterH »