Skrevet av Emne: Kamper i dag, sesongen 23/24  (Lest 52823 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #390 på: Februar 17, 2024, 17:06:44 »
Etter en halvtime kun bortemål denne runden!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Sjekk en gang til, hehe
Har mine ord i behold, Swansea utlignet etter 31 min.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hehe, OK
Måtte de bare holde inn..
(Ligger allerede under igjen ser eg)
Men Leicester 2-0 under nå
Leicester under 2-0 hjemme mot Boro til pause.
Hvis det står seg er vi ni poeng bak. Og neste helg kommer de til Elland Road.....
Med tap i dag og mot oss må de fortsatt tape minst to flere enn oss i tillegg. Det ville i så fall vært tidenes kollaps.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
« Siste redigering: Februar 17, 2024, 17:10:01 av Lucas the Kop Cat »

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #391 på: Februar 17, 2024, 17:07:44 »
Etter en halvtime kun bortemål denne runden!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Sjekk en gang til, hehe
Har mine ord i behold, Swansea utlignet etter 31 min.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hehe, OK
Måtte de bare holde inn..
(Ligger allerede under igjen ser eg)
Men Leicester 2-0 under nå 😳

Eneste med Leeds connection som starter for Boro, er Ayling. Greenwood på benken og Howson muligens skadet.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #392 på: Februar 17, 2024, 17:09:50 »


Eneste med Leeds connection som starter for Boro, er Ayling. Greenwood på benken og Howson muligens skadet.

Greenwood kommer jo inn og prikker inn et frispark.

Det ligger jo i utlånsavtalen, hehe.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #393 på: Februar 17, 2024, 17:39:06 »
Etter en halvtime kun bortemål denne runden!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Sjekk en gang til, hehe
Har mine ord i behold, Swansea utlignet etter 31 min.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hehe, OK
Måtte de bare holde inn..
(Ligger allerede under igjen ser eg)
Men Leicester 2-0 under nå
Leicester under 2-0 hjemme mot Boro til pause.
Hvis det står seg er vi ni poeng bak. Og neste helg kommer de til Elland Road.....
Vardy skyter over fra 3 m. Fortsatt ikke et eneste Leicester-skudd på mål.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #394 på: Februar 17, 2024, 17:43:54 »
Etter en halvtime kun bortemål denne runden!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Sjekk en gang til, hehe
Har mine ord i behold, Swansea utlignet etter 31 min.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hehe, OK
Måtte de bare holde inn..
(Ligger allerede under igjen ser eg)
Men Leicester 2-0 under nå
Leicester under 2-0 hjemme mot Boro til pause.
Hvis det står seg er vi ni poeng bak. Og neste helg kommer de til Elland Road.....
Vardy skyter over fra 3 m. Fortsatt ikke et eneste Leicester-skudd på mål.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
1-2, blir et rotterace siste 5 min + tillegg.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #395 på: Februar 17, 2024, 17:44:00 »
Vardy reduserer.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #396 på: Februar 17, 2024, 18:01:41 »
Leicester har fortsatt en solid luke, men viser svakhetstegn. Spennende inngang til vår innbyrdes kamp på fredag. Det kan jo finne på å bli spennende også om førsteplassen, men jeg håper Leicester finner formen etter at de har tapt mot oss. De skal tross alt møte Southampton også.

Reaney

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #397 på: Februar 17, 2024, 18:18:03 »
Vi er over midten av februar og Ipswich henger med som bare det. Et lag som biter seg fast og som ser ut til å bli med hele veien, selv om mange avskrev dem før jul.

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #398 på: Februar 17, 2024, 18:22:24 »
Vi er over midten av februar og Ipswich henger med som bare det. Et lag som biter seg fast og som ser ut til å bli med hele veien, selv om mange avskrev dem før jul.

Det er vel ingen som har avskrevet Ipswich, er det? De hadde en gigantluke på oss og Soton som nå er borte. Frem til for to kamper siden, hadde de vel 10 kamper på rad med kun 1 seier. Hadde dette vært Leeds, hadde ihvertfall du vært kjapt ute med å avskrive Leeds sine opprykksmuligheter.

Uansett, Ipswich blir fort å regne med fremover, men jeg er mer bekymret for Soton. Men slik Leeds fremstår for tiden, så ser det ut til av vi rykker direkte opp! Vi er det mest solide og beste laget i ligaen for tiden! 8 strake seirer er enormt imponerende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ingve1960

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #399 på: Februar 17, 2024, 19:44:40 »
Januar og februar må være forferdelig for  reaney som sliter me å finne negative gulp..mens vi andre gleder oss stort.
Mot.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #400 på: Februar 17, 2024, 20:31:24 »
Januar og februar må være forferdelig for  reaney som sliter me å finne negative gulp..mens vi andre gleder oss stort.
Mot.

Mens det å kalle folk for idiot er bedre, synes du? Den som sitter i glasshus skal ikke kaste stein.  ;)
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #401 på: Februar 17, 2024, 20:41:28 »
Hvis VI i tillegg driter’ i å kommentere med- skribenter, men tar for oss status quo….så kan vi med mot i brystet’ og positive vibber konstantere’ at vi pt er i en formidabel positiv trend… ;)
« Siste redigering: Februar 17, 2024, 20:44:46 av Cherry »
 

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #402 på: Februar 17, 2024, 20:47:37 »
Hvis VI i tillegg driter’ i å kommentere med- skribenter, men tar for oss status quo….så kan vi med mot i brystet’ of positive vibber konstantere’ at vi pt er i en formidabel positiv trend… ;)

Status Quo er en gammel favoritt fra ungdomstida, så det kan vi gjerne diskutere, men det blir vel under off topic-fanen.  ;)

Personangrep er dessuten en uting.
« Siste redigering: Februar 17, 2024, 21:28:29 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #403 på: Februar 17, 2024, 21:01:12 »
Det vil vises over 46 kamper. Hvem går direkte opp med Leeds?
Ipswich er en outsider, ja. Men Leicester og Soton for meg er sterkere.
Tipper Leeds og Leicester. De to med klart høyeste nivå for meg av det jeg har sett i årets sesong.
Swansea kommentatorene i uka satt Leicester som klar nr 1, mens Leeds og Soton var ganske like i kvalitet.
Minner om Leeds og Leicester på 26 mål i mot. Soton og Ipswich 38 og 41.
Vi ligger litt bak i antall scoringer, men vi må huske starten på sesongen. Vi valgte jo å starte sesongen en måned etter de andre.
Deler av det offensive registeret til Leeds er jo ingen av disse i nærheten av. Fullstendig sjanseløst.


Johnnyj

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #404 på: Februar 17, 2024, 21:50:51 »
Synes Leicester var sjokkerende svake, frem til det gjenstod 10 minutter igjen av kampen.
Også bemerkelsesverdig hvor stille det er på King Power Stadium. Må jo være den klubben med dårligst atmosfære i championship? Helt tyst bortsett fra rett etter scoring til hjemmelaget.
Mulig publikum har blitt for kravstore etter seriegullet. Men må da gå an å gi fra seg LITT lyd i hvertfall. Greit nok å bli utkonkurrert av Leedsfansen som kommer i tusenvis men at de skulle tape tribunekampen mot Boro' også er pinlig.
Kan hende denne støtten (eller fraværet av støtte) fra tribunen kan bli avgjørende mot slutten av sesongen.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #405 på: Februar 17, 2024, 21:59:10 »
Vi er over midten av februar og Ipswich henger med som bare det. Et lag som biter seg fast og som ser ut til å bli med hele veien, selv om mange avskrev dem før jul.

Det er vel ingen som har avskrevet Ipswich, er det? De hadde en gigantluke på oss og Soton som nå er borte. Frem til for to kamper siden, hadde de vel 10 kamper på rad med kun 1 seier. Hadde dette vært Leeds, hadde ihvertfall du vært kjapt ute med å avskrive Leeds sine opprykksmuligheter.

Uansett, Ipswich blir fort å regne med fremover, men jeg er mer bekymret for Soton. Men slik Leeds fremstår for tiden, så ser det ut til av vi rykker direkte opp! Vi er det mest solide og beste laget i ligaen for tiden! 8 strake seirer er enormt imponerende!

auren

Flere her på forumet har skrevet at Ipswich kommer til å falle av etter nyttår. Laget har jo hatt en dårlig periode, men henger fortsatt med i opprykkskampen. Ipswich kan fremdeles ikke avskrives, men enig i at S'hampton er vel så sterke. Det blir sannsynligvis jevnt helt inn.
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #406 på: Februar 17, 2024, 22:56:37 »
Skuffende at noen velger å å være fordomsfulle og dømmende på bakgrunn av en helt nøktern beskrivelse av at Ipswich fortsatt henger med i opprykkskampen, i motsetning til hva mange trodde. Takker for støtten fra flere og håper at vi framover kan holde oss til sak og unngå personangrep.

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #407 på: Februar 17, 2024, 23:50:57 »
Hvem, please nevn navn, har sagt at Ipswich ikke kom til å henge med i toppen etter jul Reaney?

Tror mer det har vært slik at vi har ventet på at Ipswich skulle få en knekk etter en helt sinnsyk start på sesongen. Og det har jo beviselig skjedd. Var det 10-12 poeng de var foran oss på det meste? Nå er de høyst a poeng. Ikke det sagt at de ikke har sjanse til topp to, men Ipswich har falt sammen «som ventet». De har dog hatt flere vanskelige kamper (dobbelkamp mot Leicester blant annet) men spilte i samme tidsrom uavgjort mot flere bunnlag.

Pt ser både Soton og Leeds sterkere ut, men obs obs; Ipswich har en på papiret enklere avslutning enn begge, og spesielt Soton.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #408 på: Februar 18, 2024, 00:54:33 »
Etter at Leicester i dagens(gårsdagens) kamp tapte på hjemmebane har vi med seier i hjemmekampen mot dem førstkommende fredag greid å halvere forspranget fra 12 til 6 poeng.  Lukter både gull og annet av dette!  8)
Medlem 94237

stian

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #409 på: Februar 18, 2024, 01:39:02 »
Hvem, please nevn navn, har sagt at Ipswich ikke kom til å henge med i toppen etter jul Reaney?

Tror mer det har vært slik at vi har ventet på at Ipswich skulle få en knekk etter en helt sinnsyk start på sesongen. Og det har jo beviselig skjedd. Var det 10-12 poeng de var foran oss på det meste? Nå er de høyst a poeng. Ikke det sagt at de ikke har sjanse til topp to, men Ipswich har falt sammen «som ventet». De har dog hatt flere vanskelige kamper (dobbelkamp mot Leicester blant annet) men spilte i samme tidsrom uavgjort mot flere bunnlag.

Pt ser både Soton og Leeds sterkere ut, men obs obs; Ipswich har en på papiret enklere avslutning enn begge, og spesielt Soton.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan rekke opp hånda her - jeg var ganske bastant på at Ipswich overpresterte og at de ville falle av etter jul. Jeg var hellig overbevist om at de kom til å lide av tynn stall og at de ikke hadde kvaliteten inne. I stedet har de forsterket med Kiefer Moore, Leif’en fortsetter å dominerer, og McKenna-ball har vist seg både effektiv, enkel og mulig å holde gående over tid. De kan fort være med hele veien inn.

Sydhagen

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #410 på: Februar 18, 2024, 07:10:22 »
Hvem, please nevn navn, har sagt at Ipswich ikke kom til å henge med i toppen etter jul Reaney?

Tror mer det har vært slik at vi har ventet på at Ipswich skulle få en knekk etter en helt sinnsyk start på sesongen. Og det har jo beviselig skjedd. Var det 10-12 poeng de var foran oss på det meste? Nå er de høyst a poeng. Ikke det sagt at de ikke har sjanse til topp to, men Ipswich har falt sammen «som ventet». De har dog hatt flere vanskelige kamper (dobbelkamp mot Leicester blant annet) men spilte i samme tidsrom uavgjort mot flere bunnlag.

Pt ser både Soton og Leeds sterkere ut, men obs obs; Ipswich har en på papiret enklere avslutning enn begge, og spesielt Soton.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan rekke opp hånda her - jeg var ganske bastant på at Ipswich overpresterte og at de ville falle av etter jul. Jeg var hellig overbevist om at de kom til å lide av tynn stall og at de ikke hadde kvaliteten inne. I stedet har de forsterket med Kiefer Moore, Leif’en fortsetter å dominerer, og McKenna-ball har vist seg både effektiv, enkel og mulig å holde gående over tid. De kan fort være med hele veien inn.
Bevares, fin seier i går, men har ingen tro på det.
3-5-2 i form siden jul er ikke opprykksform i dette selskapet med Leicester, Soton og Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #411 på: Februar 18, 2024, 09:35:56 »
Synes Leicester var sjokkerende svake, frem til det gjenstod 10 minutter igjen av kampen.
Også bemerkelsesverdig hvor stille det er på King Power Stadium. Må jo være den klubben med dårligst atmosfære i championship? Helt tyst bortsett fra rett etter scoring til hjemmelaget.
Mulig publikum har blitt for kravstore etter seriegullet. Men må da gå an å gi fra seg LITT lyd i hvertfall. Greit nok å bli utkonkurrert av Leedsfansen som kommer i tusenvis men at de skulle tape tribunekampen mot Boro' også er pinlig.
Kan hende denne støtten (eller fraværet av støtte) fra tribunen kan bli avgjørende mot slutten av sesongen.
det er vell den eneste klubben som deler ut klappers til hjemmepublkum.  ;D

brenaldo

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #412 på: Februar 20, 2024, 14:41:48 »
Hull og Rotherham på oddsen i dag ;)
Medlem nr. 850

raggen

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #413 på: Februar 20, 2024, 19:16:06 »
Hull og Rotherham på oddsen i dag ;)

lov og håpe men tror d blir 3 poeng på våre motstandere ikveld men alt annet er en bonus ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

GaryMac

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #414 på: Februar 20, 2024, 19:22:17 »
Hull og Rotherham på oddsen i dag ;)
Jeg spiller omvendt. Dobbel på Ipswich og Southampton.
 Enten blir det et resultat eller to jeg er fornøyd med, eller så drypper det noen kroner inn på kontoen :-)

Johnnyj

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #415 på: Februar 20, 2024, 19:52:27 »
Hull og Rotherham på oddsen i dag ;)

lov og håpe men tror d blir 3 poeng på våre motstandere ikveld men alt annet er en bonus ;D
Hull er i god form og har vunnet 4 av sine siste 5 kamper med kun tre innslupne mål.
Har faktisk litt tro på våre "naboer" denne gang selvom Southampton spiller hjemme.
Skal i hvertfall finne en piratstream å kikke på 8)

Reaney

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #416 på: Februar 20, 2024, 20:27:50 »
I kveld må vi håpe på Hull og Rotherham. Gjør vi jobben sjøl og har resultatene med oss kan vi fortsatt være top two til helgen. Går derimot alt i vår disfavør er vi brått nummer fire på tabellen.

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #417 på: Februar 20, 2024, 20:50:28 »
Kalddusj for Ipswich! 1-0 til Rham etter 2 min!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #418 på: Februar 20, 2024, 20:57:25 »
Kalddusj for Ipswich! 1-0 til Rham etter 2 min!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Carte ikke mange minuttene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #419 på: Februar 20, 2024, 20:59:44 »
Hull i føringen.
Super Leeds since 1968