Skrevet av Emne: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV  (Lest 7793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun to dager til ny ligakamp. Skadene florerer og spissen vi benyttet i første runde virker å nekte å spille for oss. Tror vi skal være veldig glad om vi unngår tap. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Cresswell, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Sinisterra, Poveda, James - Gelhardt

Subs: Darlow, Drameh, Shackleton, Moore, Hjelde, Gyabi, Bate, Perkins, Rutter (?)

Tidlig tips: 1-0

auren
« Siste redigering: August 10, 2023, 10:58:09 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #1 på: August 10, 2023, 11:23:01 »
Enig med deg, skal være glad om vi unngår tap. Velger et optimistisk standpunkt, dog. 1-1. Målscorer: Sinisterra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #2 på: August 10, 2023, 11:38:00 »
Kun to dager til ny ligakamp. Skadene florerer og spissen vi benyttet i første runde virker å nekte å spille for oss. Tror vi skal være veldig glad om vi unngår tap. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Cresswell, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Sinisterra, Poveda, James - Gelhardt

Subs: Darlow, Drameh, Shackleton, Moore, Hjelde, Gyabi, Bate, Perkins, Rutter (?)

Tidlig tips: 1-0

auren

Sini og James kommer til å herje! 1-3

Josch

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #3 på: August 10, 2023, 12:29:54 »
Spent på hvordan Leeds opptrer borte denne sesongen. Vi trenger egentlig rutine og kvalitet i slike kamper. B'ham er ikke dårlige. 1-1.

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #4 på: August 10, 2023, 15:51:32 »
Snakker bra for seg Farke. Diplomatisk og legger ikke noe skyld, men sier samtidig at han ikke ønsker å signere spillere som har exit-klausul i kontrakten. Ønsker kun spillere som forplikter seg fullstendig til klubben. Sier han vil heller miste en kvalitetsspiller enn å beholde en som ikke er fullt motivert.

Adam Pope har også Xet en kommentar om at Farke på tilsvar om en unnskyldning fra Aarons sa at han kommenterer ikke andre klubbers spillere. Et ørlite stikk der. ;D

Må være fryktelig frustrerende for Farke. Antar at han ikke så for seg denne situasjonen, da han signerte.
« Siste redigering: August 10, 2023, 15:58:30 av Dennis »
Marching on together!

auren

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #5 på: August 10, 2023, 15:54:09 »
Pressekonferansen unnagjort. Først av alt: For en herlig type Franke er. Hel ved! Ydmyk, diplomatisk, men har også sine klare, egne meninger om hva som har skjedd i forhold til spillerkontraktene som er gjort, noe som Leeds nå må ta lærdom av.

Rutter muligens klar til å sitte på benken mot B'ham. Greenwood også tilbake i trening, men han har mistet fire uker med trening og er ikke klar for noen kamper helt enda. Ellers er han ganske bastant på å uttale seg minst mulig om Gnonto. Vi får se til helgen, sier han. Tipper han maks sitter på benken. Muligens utelatt fra troppen. Farke ønsker kun spillere som er 100 % committed til Leeds United.

In Farke I trust!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #6 på: August 11, 2023, 14:14:51 »
Jeg ser på klubbens nettsider at et Matchpass for å kunne se kampen i mårra koster £10 - eller rundt 135 kroner.
Sist vi var i CC mener jeg det lå på halvparten..?
Ska si de tar seg kraftig betalt... Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement som gjelder for hele sesongen...?

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #7 på: August 11, 2023, 14:52:33 »
Jeg ser på klubbens nettsider at et Matchpass for å kunne se kampen i mårra koster £10 - eller rundt 135 kroner.
Sist vi var i CC mener jeg det lå på halvparten..?
Ska si de tar seg kraftig betalt... Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement som gjelder for hele sesongen...?

Korrekt med 5 pund sist.

Blodpris det her. De pengene tjent på LUTV er ikke utslagsgivende for økonomien, da er det tullete å skremme vekk fans. Særlig når så mange ikke har mulighet til å skaffe billetter til kampen heller.

Syns 5 pund var mer enn nok. Samtidig betaler jeg heller 4-500 kroner for Leedskamper enn 800 for alle PL kampene. Men man må jo ha 399 for Viaplay og så 130 pr kamp for hver som ikke går der. Blir en god del over en sesong.
Marching on together!

Cerberos67

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #8 på: August 11, 2023, 15:02:59 »
Jeg ser på klubbens nettsider at et Matchpass for å kunne se kampen i mårra koster £10 - eller rundt 135 kroner.
Sist vi var i CC mener jeg det lå på halvparten..?
Ska si de tar seg kraftig betalt... Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement som gjelder for hele sesongen...?

Korrekt med 5 pund sist.

Blodpris det her. De pengene tjent på LUTV er ikke utslagsgivende for økonomien, da er det tullete å skremme vekk fans. Særlig når så mange ikke har mulighet til å skaffe billetter til kampen heller.

Syns 5 pund var mer enn nok. Samtidig betaler jeg heller 4-500 kroner for Leedskamper enn 800 for alle PL kampene. Men man må jo ha 399 for Viaplay og så 130 pr kamp for hver som ikke går der. Blir en god del over en sesong.

Sist var tross alt fire sesonger siden og noe prisøkning må man nok kalkulere inn, men ikke 100%. Selv 7£ hadde vært en markant prisøkning på 40%, men hadde føltes litt mer anstendig.

Josch

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #9 på: August 11, 2023, 15:13:51 »
Jeg ser på klubbens nettsider at et Matchpass for å kunne se kampen i mårra koster £10 - eller rundt 135 kroner.
Sist vi var i CC mener jeg det lå på halvparten..?
Ska si de tar seg kraftig betalt... Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement som gjelder for hele sesongen...?

Korrekt med 5 pund sist.

Blodpris det her. De pengene tjent på LUTV er ikke utslagsgivende for økonomien, da er det tullete å skremme vekk fans. Særlig når så mange ikke har mulighet til å skaffe billetter til kampen heller.

Syns 5 pund var mer enn nok. Samtidig betaler jeg heller 4-500 kroner for Leedskamper enn 800 for alle PL kampene. Men man må jo ha 399 for Viaplay og så 130 pr kamp for hver som ikke går der. Blir en god del over en sesong.

Sist var tross alt fire sesonger siden og noe prisøkning må man nok kalkulere inn, men ikke 100%. Selv 7£ hadde vært en markant prisøkning på 40%, men hadde føltes litt mer anstendig.

Prisen er £ 10 på Birmingham sine sider også. Det ligger nok rundt der for alle klubber. Vet ikke om de to klubbene samordner prisen for å se kampen.

Smudge

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #10 på: August 11, 2023, 18:09:43 »
Noen som har kjennskap til IP TV? Får man eventuelt sett kampene i Championship med denne type tv-abonnement?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #11 på: August 11, 2023, 18:12:00 »
Eirik Aase spår uavgjort:
Vurdering: Herlig kamp på menyen på St Andrews. Birmingham med fin start på sesongen forrige helg, og bør ha gode muligheter til å skape trøbbel for Leeds United her. Angrepsduoen Keshi Anderson og Siriki Dembele imponerte meg i sine debuter forrige helg, og vil nok være ivrige etter å vise seg frem foran egne fans denne runden. I tillegg står det vel skrevet i stjernene at Tyler Roberts kommer til å levere bra mot gamleklubben her. Leeds på sin side leverte mye positivt hjemme mot Cardiff City forrige runde, men slapp waliserne litt for enkelt til ved noen anledninger. Jeg tror fort at det blir gode sjanser for begge lag i denne kampen, og synes kampen fremstår som åpnere enn hva oddsen tilsier. Leeds knepne favoritter, men jeg synes uavgjort fremstår som et bra tips her.

Tips: Uavgjort

http://championshipnorge.com/2023/08/10/for-runden-lordag-12-august/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #12 på: August 11, 2023, 18:32:07 »
Noen som har kjennskap til IP TV? Får man eventuelt sett kampene i Championship med denne type tv-abonnement?
TV-abonnement? 😁😆
I tilfelle noen innrømmer kjennskap til det innrømmer dei samtidig et relativt grovt lovbrudd!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #13 på: August 11, 2023, 20:12:03 »
Syns vel ikke Darlow var såå overbevisende…

Phil Hay on TSB:
"It is my gut feeling too [Karl Darlow retains starting spot against Birmingham City]."

https://twitter.com/leeds_utd_news/status/1689990603394666496?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #14 på: August 11, 2023, 20:47:48 »
Noen som har kjennskap til IP TV? Får man eventuelt sett kampene i Championship med denne type tv-abonnement?
TV-abonnement? 😁😆
I tilfelle noen innrømmer kjennskap til det innrømmer dei samtidig et relativt grovt lovbrudd!

IPTV i seg selv er lovlig fra anerkjente leverandører. Men de store ligaene er ikke med i disse kanal pakkene , tror jeg. Det er jo betalt dyrt for rettigheter for hver tv-kanal som får lov å sende i sitt land. Man må nok betale viasat det de forlanger selv om man bruker lovlig IPTV. (TV via nett).

Illegale tilbydere fikser dette problemet ulovlig.:

https://www.nettavisen.no/sport/bruken-av-ulovlig-iptv-skyter-i-varet-problemet-er-apenbart/s/5-95-646416

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #15 på: August 12, 2023, 07:57:58 »
Blir artig å se Tyler Roberts igjen i dag.  Om han har utviklet seg siden han gikk til Birmingham, eller om det er like håpløst fortsatt.  Ironisk at mange av oss med rette mente at CC var hans rette nivå, og nå er vi der.  8)

Heldigvis har vi ikke slike spillere lengre, men i stedet typer som Gnonto som blør for drakten.  Eller vent, han er vel litt humørsyk siden han er for god for dette nivået? 

Får sette vår lit til Gelhardt og James fremover, eller litt magi fra Sinisterra og Poveda.  Resten av vårt offensive krutt sitter vel på skadebenken fortsatt?

Håper forsvaret vårt fungerer i ettermiddag og kommer med et dristig tips om at vi vinner 1-0 og James er målskårer.

Medlem 94237

HåvardK

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #16 på: August 12, 2023, 09:03:50 »
Blir artig å se Tyler Roberts igjen i dag.  Om han har utviklet seg siden han gikk til Birmingham, eller om det er like håpløst fortsatt.  Ironisk at mange av oss med rette mente at CC var hans rette nivå, og nå er vi der.  8)

Heldigvis har vi ikke slike spillere lengre, men i stedet typer som Gnonto som blør for drakten.  Eller vent, han er vel litt humørsyk siden han er for god for dette nivået? 

Får sette vår lit til Gelhardt og James fremover, eller litt magi fra Sinisterra og Poveda.  Resten av vårt offensive krutt sitter vel på skadebenken fortsatt?

Håper forsvaret vårt fungerer i ettermiddag og kommer med et dristig tips om at vi vinner 1-0 og James er målskårer.
Jeg har fortsatt trua på at Perkins har noe å tilføre, om enn ikke i 90 minutter - ennå. Vi får nok se ham i dag. Dessuten er det lov å håpe på at Rutter er på benken (altså ikke skadebenken) i ettermiddag, og kan få noen minutter.

Reaney

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #17 på: August 12, 2023, 09:13:54 »
Skulle ikke forundre meg om vi taper i dag og at Tyler Roberts scorer. Leeds historien er som alle vet ikke som andre lags historie.

GaryMac

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #18 på: August 12, 2023, 09:17:11 »
Vi slipper inn et mål midt i første omgang, men slår tilbake og vinner 2-1.
Sinisterra og Cresswell.

leedslife

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #19 på: August 12, 2023, 10:05:37 »
Kan vi håpe på like mange mål i kampen som sist da vi møtte dem borte?

Kato

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #20 på: August 12, 2023, 10:32:17 »
Hvor ender vi i dag?

Darlow

Ayling - Cresswell - Struijk - Byram

Ampadu - Gray

Sinisterra - Poveda - James

Gelhardt

Det er tynt. Tipper det bare er 4 av disse som spiller fra start når vinduet er stengt og skadesituasjonen bedre (Darlow, Byram, Sinisterra, Ampadu). Benken enda tynnere. Meslier, Drameh, Rodon, Gyabi, Shackleton, Hjelde, Bate.
« Siste redigering: August 12, 2023, 10:34:39 av Kato »
 

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #21 på: August 12, 2023, 10:41:51 »
Tror du er veldig nære her, Kato. Rodon er nok involvert, men sannsynligvis på benken fra start som du sier. Rutter var det også håp om ville reise med laget til kampen, men det blir vel også som innbytter.
Marching on together!

stian

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #22 på: August 12, 2023, 10:45:27 »
Hvor ender vi i dag?

Darlow

Ayling - Cresswell - Struijk - Byram

Ampadu - Gray

Sinisterra - Poveda - James

Gelhardt

Det er tynt. Tipper det bare er 4 av disse som spiller fra start når vinduet er stengt og skadesituasjonen bedre (Darlow, Byram, Sinisterra, Ampadu). Benken enda tynnere. Meslier, Drameh, Rodon, Gyabi, Shackleton, Hjelde, Bate.

Jeg tror kanskje Meslier starter i mål, ellers tror jeg du treffer på laget. Ang. benken - er det ikke ni stk på benk denne sesongen? Vi har vel ikke allverdens å trekke på, og U-laget spilte vel i går eller noe sånt, men det må da vel være noen vi kan fylle opp de siste plassene med? Kanskje er Rutter fit nok til å sitte der, og Perkins er kanskje i nærheten også? Tynt blir det uansett.

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #23 på: August 12, 2023, 11:40:33 »
Hvor ender vi i dag?

Darlow

Ayling - Cresswell - Struijk - Byram

Ampadu - Gray

Sinisterra - Poveda - James

Gelhardt

Det er tynt. Tipper det bare er 4 av disse som spiller fra start når vinduet er stengt og skadesituasjonen bedre (Darlow, Byram, Sinisterra, Ampadu). Benken enda tynnere. Meslier, Drameh, Rodon, Gyabi, Shackleton, Hjelde, Bate.

Jeg tror kanskje Meslier starter i mål, ellers tror jeg du treffer på laget. Ang. benken - er det ikke ni stk på benk denne sesongen? Vi har vel ikke allverdens å trekke på, og U-laget spilte vel i går eller noe sånt, men det må da vel være noen vi kan fylle opp de siste plassene med? Kanskje er Rutter fit nok til å sitte der, og Perkins er kanskje i nærheten også? Tynt blir det uansett.

Sini skadet....igjen.. surrer det litt rykter om.

Sterland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #24 på: August 12, 2023, 11:49:22 »
Hvor ender vi i dag?

Darlow

Ayling - Cresswell - Struijk - Byram

Ampadu - Gray

Sinisterra - Poveda - James

Gelhardt

Det er tynt. Tipper det bare er 4 av disse som spiller fra start når vinduet er stengt og skadesituasjonen bedre (Darlow, Byram, Sinisterra, Ampadu). Benken enda tynnere. Meslier, Drameh, Rodon, Gyabi, Shackleton, Hjelde, Bate.

Jeg tror kanskje Meslier starter i mål, ellers tror jeg du treffer på laget. Ang. benken - er det ikke ni stk på benk denne sesongen? Vi har vel ikke allverdens å trekke på, og U-laget spilte vel i går eller noe sånt, men det må da vel være noen vi kan fylle opp de siste plassene med? Kanskje er Rutter fit nok til å sitte der, og Perkins er kanskje i nærheten også? Tynt blir det uansett.

Sini skadet....igjen.. surrer det litt rykter om.
Setter noen kr på bham :'( vi er jo helt på stålet..

auren

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #25 på: August 12, 2023, 12:03:14 »
Hvor ender vi i dag?

Darlow

Ayling - Cresswell - Struijk - Byram

Ampadu - Gray

Sinisterra - Poveda - James

Gelhardt

Det er tynt. Tipper det bare er 4 av disse som spiller fra start når vinduet er stengt og skadesituasjonen bedre (Darlow, Byram, Sinisterra, Ampadu). Benken enda tynnere. Meslier, Drameh, Rodon, Gyabi, Shackleton, Hjelde, Bate.

Jeg tror kanskje Meslier starter i mål, ellers tror jeg du treffer på laget. Ang. benken - er det ikke ni stk på benk denne sesongen? Vi har vel ikke allverdens å trekke på, og U-laget spilte vel i går eller noe sånt, men det må da vel være noen vi kan fylle opp de siste plassene med? Kanskje er Rutter fit nok til å sitte der, og Perkins er kanskje i nærheten også? Tynt blir det uansett.

Sini skadet....igjen.. surrer det litt rykter om.

Surret rykter om at han også nektet å spille i går. Vi blir jo helt paranoide slik denne uka har gått, så ikke så rart at folk vil trolle litt... Selvsagt umulig å si om det er rett eller ei om han er skadet...

For min del så sitter jeg på flyet hjem fra Spania under hele kampen. Tror det må være første gang jeg ikke kan følge med på en Leedskamp enten via tv, radio eller live-oppdatering. Blir rart å slå på telefonen klokken 19 i kveld og ikke vite hvordan det har gått. Frykter det verste (tap) og er svært tilfreds med poeng.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #26 på: August 12, 2023, 13:05:18 »
Ryktene om Sinisterras påståtte spillenekt ble dementert av flere i går, uten at det var noen "offisielle" eller spesielt troverdige kilder der heller. Vil tro det bare er rykter som løper som ild i tørt gress gitt situasjonen vi er i.

Svaret får vi om to timer, da laget kommer. 
Marching on together!

RoarG

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #27 på: August 12, 2023, 13:31:32 »
Ryktene om Sinisterras påståtte spillenekt ble dementert av flere i går, uten at det var noen "offisielle" eller spesielt troverdige kilder der heller. Vil tro det bare er rykter som løper som ild i tørt gress gitt situasjonen vi er i.

Svaret får vi om to timer, da laget kommer.
Silly season. Folk sprer rykter bare for å gjøre seg selv interessante. Det er mange oppmerksomhetsh*rer ute og går for tida. SoMe må jo være et paradis for slike personer. Ryktene om at Aarons hadde dratt rett fra medisinsk undersøkelse i Leeds til B'mouth viste seg bl.a. å være uten hold i. Han dro altså til B'mouth i stedet for å dra til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #28 på: August 12, 2023, 13:52:10 »
Jeg ser på klubbens nettsider at et Matchpass for å kunne se kampen i mårra koster £10 - eller rundt 135 kroner.
Sist vi var i CC mener jeg det lå på halvparten..?
Ska si de tar seg kraftig betalt... Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement som gjelder for hele sesongen...?

Korrekt med 5 pund sist.

Blodpris det her. De pengene tjent på LUTV er ikke utslagsgivende for økonomien, da er det tullete å skremme vekk fans. Særlig når så mange ikke har mulighet til å skaffe billetter til kampen heller.

Syns 5 pund var mer enn nok. Samtidig betaler jeg heller 4-500 kroner for Leedskamper enn 800 for alle PL kampene. Men man må jo ha 399 for Viaplay og så 130 pr kamp for hver som ikke går der. Blir en god del over en sesong.

Sist var tross alt fire sesonger siden og noe prisøkning må man nok kalkulere inn, men ikke 100%. Selv 7£ hadde vært en markant prisøkning på 40%, men hadde føltes litt mer anstendig.

Prisen er £ 10 på Birmingham sine sider også. Det ligger nok rundt der for alle klubber. Vet ikke om de to klubbene samordner prisen for å se kampen.
Er det lov å melde at jeg syns prisen er OK? Mest fordi jeg liker Pay-per-view heller enn å måtte betale for en hel mnd. I PL kunne jeg betale blodpris, bare for å være uheldig med kamptidspunktene - og derav ikke se en eneste kamp. Da betaler jeg glatt prisen av en vanlig kampbillett i Norge for å få sett kampen  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedsers

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #29 på: August 12, 2023, 14:41:14 »
Ser det vises championship på viaplay, men er det bare utvalgte, eller viser de alt?