Skrevet av Emne: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV  (Lest 7812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #90 på: August 12, 2023, 18:01:03 »
Dette
Laget
Går
Rett
Ned
"Who needs Cantona??"

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #91 på: August 12, 2023, 18:02:00 »
medgangssupporter når jeg holdt ut i 16 år før. Hahaha. Gud for en idiot... NOK er NOK. Alt har en grense og den er nådd for lengst. Jeg måtte bare svare for meg selv

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #92 på: August 12, 2023, 18:02:51 »
Hjelpeløst.

En liten farlighet på corner. Det var det hele

Moralen hos denne gjengen må være helt i bånn.
Marching on together!

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #93 på: August 12, 2023, 18:03:04 »

karaba

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #94 på: August 12, 2023, 18:03:31 »
Rutter en spiller til 300-400 millioner (ikke hans skyld) bare viser hva Orta og gjengen har kjøpt inn og brukt penger på. En slik spiller skal jo komme inn å dominere i en kamp mot et så svakt lag som Birmingham. Er jo ikke nærheten av noe som helst, nei dette er noe av det værste jeg har sett Leeds være på 10-15 år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Barba

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #95 på: August 12, 2023, 18:04:00 »
Dette
Laget
Går
Rett
Ned

Og dette blir bare deler av laget. Rydd opp og kvitte seg med de som ikke vil være med, og få inn motiverte pluss folk tilbake fra skade, så vil det være ganske så anderledes. Og etterhvert vil Farkes påvirkning sette seg. Men dette laget i dag var stusselig ja.
Barba - MOT

J-R

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #96 på: August 12, 2023, 18:05:09 »
Hahahaha LOL
Idag har jeg gledet meg mye mer til å følge Premier League og Fantasy. For å holde med Leeds er ikke noe vits. Bare skuffelser hele tiden. Dette blir sannsynligvis mitt siste innlegg her på en lang lang stund.

Medgangssupportere savnes sjelden.
Tror ikke noen her er medgangssupportere .. Ting skrives i frustrasjon , og det med god grunn!
Dette var rett og slett patetisk forestilling !
Men det er det vi skal være!

Kato

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #97 på: August 12, 2023, 18:06:03 »
Meslier 6 - Klarerte litt i hytt og pine, en redning. På straffen, hjalp lite.
Ayling 5 - Som vanlig trøbbel defensivt, utrygt sammen med Cresswell
Cresswell 6 - Sterk i lufta, svært begrenset langs bakken.
Struijk 6,5 - Holder for så vidt fortet der bak.
Byram 6,5 - Endel rot, men også litt driv fremover.
Ampadu 7 - Er den eneste fotballspilleren utpå der.
Gray 6 - Et par stygge balltap, men også rolig og bra med ball.
Poveda 3 - En skygge i 90 min, ingenting i den rollen å gjøre. Burde vært revet av etter 60.
Shackleton 4 - Null og niks fra den siden offensivt. Burde vært revet av i pausen.
Gelhardt 4 - Ingenting å bidra med, shipp ut på lån. Stagnert totalt. Bør det siste han spiller spiss hos oss.
James 5 - Taper kampen for oss, enkelt og greit. Løper mye, null end product. Forferdelige dødballer.
Rutter 5 - 400 millioner, for en vits.

Når Farke ikke bytter ut den firerbanden der fremme, så må det være folk med slalomsko som sitter på benken.

Om noen er i tvil, det er bare å glemme opprykk. Ikke handler vi, ikke får vi solgt, ikke har vi gode nok spillere i det hele tatt.

« Siste redigering: August 12, 2023, 18:09:09 av Kato »
 

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #98 på: August 12, 2023, 18:06:50 »
medgangssupporter når jeg holdt ut i 16 år før. Hahaha. Gud for en idiot... NOK er NOK. Alt har en grense og den er nådd for lengst. Jeg måtte bare svare for meg selv

Skjønner frustrasjonen din, men vi er med at least until the world stops going round.

Regner med du er tilbake når skuffelsen har lagt seg. MOT
Marching on together!

rd1

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #99 på: August 12, 2023, 18:08:15 »
Dette
Laget
Går
Rett
Ned
Hvorfor?

Vi har jo rett og slett ikke kvalitet nok på de aller fleste plassene. Når Gnonto, Sinisterra, Adams, Harrisson, Summerville er borte (for de forsvinner fra en synkende skip), er laget vi stilte med idag det beste vi har..

Og det er jo ikke bare å trylle frem høyre back, en 6,9,10,11 og 7 på 20 dager.

"Who needs Cantona??"

Jostein.

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #100 på: August 12, 2023, 18:10:39 »
Leeds for alltid!

Men må si jeg er ikke så veldig optimistisk, frustrende og se hvordan alt har blitt nok en gang for oss.
Leeds Carajo!

Kato

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #101 på: August 12, 2023, 18:10:50 »
Dette
Laget
Går
Rett
Ned
Hvorfor?

Vi har jo rett og slett ikke kvalitet nok på de aller fleste plassene. Når Gnonto, Sinisterra, Adams, Harrisson, Summerville er borte (for de forsvinner fra en synkende skip), er laget vi stilte med idag det beste vi har..

Og det er jo ikke bare å trylle frem høyre back, en 6,9,10,11 og 7 på 20 dager.

100-kronersspørsmålet er hvorfor i all verden lar vi det gå så langt uten å gjøre noe. Maks 2-3 av de som er utpå der i dag har noe i en førsteellever å gjøre. Halvparten burde vært i league two. Daniel James kan jeg bli så forbanna på at jeg har lyst å knuse alt rundt meg. En elendig fotballspiller som får lov å stå å slå frispark hos oss, må jo være den desidert svakeste dødballfoten i hele fotballeuropa.

Dennis

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #102 på: August 12, 2023, 18:11:16 »
Det skal bli FRYKTELIG interessant å høre hva Angus Kinnear sier i Square Ball etter vinduet stenger.

Det blir nok politikersvar fra han som vanlig, men Dan kommer nok til å stille noen spørsmål.
Marching on together!

GeirO

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #103 på: August 12, 2023, 18:11:27 »
Regner med Adams, Gnonto, Sinisterra og Summerville forsvinner i august.

Da håper jeg disse 49'erne har 1 stk Oljefond å bruke på 10 nye spillere. Blir mye administrasjon, men de får jobbe hele døgnet....
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #104 på: August 12, 2023, 18:11:48 »
medgangssupporter når jeg holdt ut i 16 år før. Hahaha. Gud for en idiot... NOK er NOK. Alt har en grense og den er nådd for lengst. Jeg måtte bare svare for meg selv

Det skal du i alle fall ha:

Du er litt av en racer på personkarakteristikk.  ;D
Super Leeds since 1968

Jostein.

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #105 på: August 12, 2023, 18:14:03 »
Dette
Laget
Går
Rett
Ned
Hvorfor?

Vi har jo rett og slett ikke kvalitet nok på de aller fleste plassene. Når Gnonto, Sinisterra, Adams, Harrisson, Summerville er borte (for de forsvinner fra en synkende skip), er laget vi stilte med idag det beste vi har..

Og det er jo ikke bare å trylle frem høyre back, en 6,9,10,11 og 7 på 20 dager.

100-kronersspørsmålet er hvorfor i all verden lar vi det gå så langt uten å gjøre noe. Maks 2-3 av de som er utpå der i dag har noe i en førsteellever å gjøre. Halvparten burde vært i league two. Daniel James kan jeg bli så forbanna på at jeg har lyst å knuse alt rundt meg. En elendig fotballspiller som får lov å stå å slå frispark hos oss, må jo være den desidert svakeste dødballfoten i hele fotballeuropa.

Akkurat nå driter jeg en lang i hele FFP, få inn noen forbanna spillere!
Leeds Carajo!

karaba

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #106 på: August 12, 2023, 18:17:50 »
De som ikke er bekymret etter dagens kamp bør våkne opp fra tornerosesøvnen sin. Vi spiller mot et lag som er meget svakt og skaper nesten ingenting. Vi har fortsatt spillere som Ayling, Poveda, James, Schakelton, Gelhardt, Rutter etc som ikke er nærheten av å være gode nok i start elver skal vi ha noe forhåpninger om opprykk denne sesongen.
Hvis det ikke handles og ryddes opp noe vanvittig før vinduet stenger så tror jeg dette blir en veldig trist sesong!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #107 på: August 12, 2023, 18:31:24 »
Meslier 6 - Klarerte litt i hytt og pine, en redning. På straffen, hjalp lite.
Ayling 5 - Som vanlig trøbbel defensivt, utrygt sammen med Cresswell
Cresswell 6 - Sterk i lufta, svært begrenset langs bakken.
Struijk 6,5 - Holder for så vidt fortet der bak.
Byram 6,5 - Endel rot, men også litt driv fremover.
Ampadu 7 - Er den eneste fotballspilleren utpå der.
Gray 6 - Et par stygge balltap, men også rolig og bra med ball.
Poveda 3 - En skygge i 90 min, ingenting i den rollen å gjøre. Burde vært revet av etter 60.
Shackleton 4 - Null og niks fra den siden offensivt. Burde vært revet av i pausen.
Gelhardt 4 - Ingenting å bidra med, shipp ut på lån. Stagnert totalt. Bør det siste han spiller spiss hos oss.
James 5 - Taper kampen for oss, enkelt og greit. Løper mye, null end product. Forferdelige dødballer.
Rutter 5 - 400 millioner, for en vits.

Når Farke ikke bytter ut den firerbanden der fremme, så må det være folk med slalomsko som sitter på benken.

Om noen er i tvil, det er bare å glemme opprykk. Ikke handler vi, ikke får vi solgt, ikke har vi gode nok spillere i det hele tatt.

Endelig en god børs fra deg. Ville gitt Daniel James 6 for sin enorme innsats, soleklart han som prøvde mest. Muligens gitt Ayling 4 også. Og Poveda 1,5

morten1966

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #108 på: August 12, 2023, 18:32:56 »
Vi ligger vel tre til fire uker bak i sesongforberedelsene sånn jeg ser det. La Farke få tid på seg . Vi må kvitte oss med daukjøtt, det har vi nok av dessverre. Vi spilte vel med B-lag i dag.

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #109 på: August 12, 2023, 18:36:06 »
Vel, han insideren hadde rett:

Phil Hay
@PhilHay_
Farke on Sinisterra: "He was not available. There will be a time when we talk about this situation. I don't explain more." #lufc

Kato

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #110 på: August 12, 2023, 18:37:46 »
Meslier 6 - Klarerte litt i hytt og pine, en redning. På straffen, hjalp lite.
Ayling 5 - Som vanlig trøbbel defensivt, utrygt sammen med Cresswell
Cresswell 6 - Sterk i lufta, svært begrenset langs bakken.
Struijk 6,5 - Holder for så vidt fortet der bak.
Byram 6,5 - Endel rot, men også litt driv fremover.
Ampadu 7 - Er den eneste fotballspilleren utpå der.
Gray 6 - Et par stygge balltap, men også rolig og bra med ball.
Poveda 3 - En skygge i 90 min, ingenting i den rollen å gjøre. Burde vært revet av etter 60.
Shackleton 4 - Null og niks fra den siden offensivt. Burde vært revet av i pausen.
Gelhardt 4 - Ingenting å bidra med, shipp ut på lån. Stagnert totalt. Bør det siste han spiller spiss hos oss.
James 5 - Taper kampen for oss, enkelt og greit. Løper mye, null end product. Forferdelige dødballer.
Rutter 5 - 400 millioner, for en vits.

Når Farke ikke bytter ut den firerbanden der fremme, så må det være folk med slalomsko som sitter på benken.

Om noen er i tvil, det er bare å glemme opprykk. Ikke handler vi, ikke får vi solgt, ikke har vi gode nok spillere i det hele tatt.

Endelig en god børs fra deg. Ville gitt Daniel James 6 for sin enorme innsats, soleklart han som prøvde mest. Muligens gitt Ayling 4 også. Og Poveda 1,5

Birmingham kunne spilt til neste søndag uten å score hadde ikke en forvirra miniputt rota seg inn i 16-meteren og klipt bein helt meningsløst. Da får man aldri i verden 6.
 

Kato

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #111 på: August 12, 2023, 18:40:34 »
Vel, han insideren hadde rett:

Phil Hay
@PhilHay_
Farke on Sinisterra: "He was not available. There will be a time when we talk about this situation. I don't explain more." #lufc

Hva i all verden er det Viktor Orta har hentet til denne klubben? Han burde vært fengslet. Vi er rasert. Få solgt dritten unna med en gang. Er det rart vi rykker ned når alle gir faen. Klubben står jo på kanten av stupet.
« Siste redigering: August 12, 2023, 18:42:13 av Kato »
 

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #112 på: August 12, 2023, 18:41:46 »
Farke 🗣️ "We need more experience and quality. It's not healthy. But I don't complain. I knew exactly what a task it will be. I'm not disappointed." #LUFC

Eneste med ryggrad i klubben! Gi mannen tollsa han trenger nå FFS!

Neo

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #113 på: August 12, 2023, 18:42:38 »
Alvorlig bekymret!

Når dette er laget vi har å presentere i 2. serierunde, og sesongen godt i gang, da er det noen som sover i timen.

Tror jeg er iferd med å ta eiers uttalelse om at man forhandler i søvne, på ramme alvor.
Enten drømmer de, eller så sitter de og spiller sin egen lille Fantasy League.

De som mener vi skal vente og se til overgangsvinduet er stengt; - ....fair enough.
Jeg mener det kan være for sent, da en rekke poeng kan være tapt innen den tid.

Dagens lag er så definitivt ikke Championshipnivå.
Dagens lag er ikke Leeds verdig.
Dette er iferd med å bli (om det ikke er det allerede) en varslet katastrofe.

Skadefrekvens og skadeomfang har vært kjent i lang tid.
Utlånsklausulene likeså.
Det nye er vel et par mytterister har fått vann på mølla siste par uker.
Når det har gått opp for dem også hvordan det satses i denne klubben.

Hva strategien hos vår nye eier for å møte denne sesongen egentlig har vært/er, skulle jeg like å vite mer om.

#alvorligbekymret


HåvardK

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #114 på: August 12, 2023, 18:42:49 »
Hahahaha LOL
Idag har jeg gledet meg mye mer til å følge Premier League og Fantasy. For å holde med Leeds er ikke noe vits. Bare skuffelser hele tiden. Dette blir sannsynligvis mitt siste innlegg her på en lang lang stund.
Helt greit

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #115 på: August 12, 2023, 18:47:37 »
Hvis Farke tar denne klubben opp fra Champ denne sesongen bør han få gullstol og statue og heises opp ved siden av Bielsa. ENORM jobb! Større enn jeg hadde drømt om. Liten sidenote, Burnley starta forrige sesong med en U OG tap i de to første de også. Halmstrå, jeg vet jeg vet..

Milou

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #116 på: August 12, 2023, 18:59:15 »
Meslier 6 - Klarerte litt i hytt og pine, en redning. På straffen, hjalp lite.
Ayling 5 - Som vanlig trøbbel defensivt, utrygt sammen med Cresswell
Cresswell 6 - Sterk i lufta, svært begrenset langs bakken.
Struijk 6,5 - Holder for så vidt fortet der bak.
Byram 6,5 - Endel rot, men også litt driv fremover.
Ampadu 7 - Er den eneste fotballspilleren utpå der.
Gray 6 - Et par stygge balltap, men også rolig og bra med ball.
Poveda 3 - En skygge i 90 min, ingenting i den rollen å gjøre. Burde vært revet av etter 60.
Shackleton 4 - Null og niks fra den siden offensivt. Burde vært revet av i pausen.
Gelhardt 4 - Ingenting å bidra med, shipp ut på lån. Stagnert totalt. Bør det siste han spiller spiss hos oss.
James 5 - Taper kampen for oss, enkelt og greit. Løper mye, null end product. Forferdelige dødballer.
Rutter 5 - 400 millioner, for en vits.

Når Farke ikke bytter ut den firerbanden der fremme, så må det være folk med slalomsko som sitter på benken.

Om noen er i tvil, det er bare å glemme opprykk. Ikke handler vi, ikke får vi solgt, ikke har vi gode nok spillere i det hele tatt.
Eg er langt på veg einig i dette, men syns du er litt snill med Ayling og tildels Byram og Gray. Og så er du litt streng med Meslier og Rutter ( ikkje nødvendigvis med karkaterene, men med kommentarene). Gelhardt hadde heller ikkje mykje å jobbe med så litt tidleg å shippe han ut allereie.

Når det gjeld Rutter, er det på tide å gløyme kor mykje han kosta, og å fokusere på det han faktisk er: Ein lovande unggut med stort potensiale som han foreløpig kun har fått vist glimtvis. Men han har heller ikkje hatt noko særleg sjanse å få vise seg fram, så også i dag.

På bakgrunn av det som blei vist i dag, er det kun Ampadu, Meslier, Struijk og Cresswell (i den rekkefølgje) som bør vere aktuelle for ein startellever utover i sesongen. Gray, Byram og (spesielt) Poveda skuffa noko i dag, men har vist i tidlegare kampar at dei har noko å levere.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Reaney

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #117 på: August 12, 2023, 19:17:52 »
En klubb i fritt fall og på randen av katastrofe. Frykter at Farke gir opp prosjektet og takker ja til et tilbud fra en klubb med ambisjoner.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #118 på: August 12, 2023, 19:20:54 »
Vel, han insideren hadde rett:

Phil Hay
@PhilHay_
Farke on Sinisterra: "He was not available. There will be a time when we talk about this situation. I don't explain more." #lufc

Leeds-Live inkluderte én viktig setning til i sitatet fra presseren:
Sinisterra?

There will be a time when we speak about this topic. Don't judge it like Gnonto's.

,
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #119 på: August 12, 2023, 19:21:59 »
En klubb i fritt fall og på randen av katastrofe. Frykter at Farke gir opp prosjektet og takker ja til et tilbud fra en klubb med ambisjoner.

Farke gir opp? Neppe.

Farke: "I’m quite pragmatic. If someone doesn’t want to be with us, he goes out of the dressing room and won’t train with us. I only want people who are fully focused and committed. I’m not begging or praying ‘please, please play for us.’ This club is too big.” #lufc