Skrevet av Emne: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2  (Lest 8298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #1 på: August 15, 2023, 16:33:56 »
Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren

Ser ikke helt hvem som skal score målene for oss i denne kampen. Det er "tynn suppe" foran mål nå.
Super Leeds since 1968

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #2 på: August 15, 2023, 16:38:06 »
Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren

Får virkelig håpe det kommer noe bedre opp. Tenker dette laget er bedre:
Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, James - Gelhardt

rd1

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #3 på: August 15, 2023, 16:41:20 »
Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren

Får virkelig håpe det kommer noe bedre opp. Tenker dette laget er bedre:
Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, James - Gelhardt

Ja, tror det holder med 10 stk i startoppstillingen - så kan vi heller sette innpå en til om vi ikke leder med 3-0 til pause!
"Who needs Cantona??"

peacock

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #4 på: August 15, 2023, 16:41:40 »
Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren

Får virkelig håpe det kommer noe bedre opp. Tenker dette laget er bedre:
Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, James - Gelhardt

Du vil stille med 10 mann?

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #5 på: August 15, 2023, 16:43:26 »
Tre dager til ny kamp. Blir vel fort ca. det samme laget som mot B'ham i helgen. Ingen nye spillere ryktes inn, så hvis det skulle skje en signering eller to, sitter de høyst på benken. Tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, Poveda, James - Gelhardt

Tidlig tips: 0-0 eller 1-1.

auren

Får virkelig håpe det kommer noe bedre opp. Tenker dette laget er bedre:
Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - Rutter, James - Gelhardt

Du vil stille med 10 mann?

Ja, litt spøk men mest alvor

Reaney

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #6 på: August 15, 2023, 16:52:57 »
Må vi holde på med disse tullete tipsene nå som situasjonen er så uoversiktlig?

leedslife

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #7 på: August 15, 2023, 17:14:31 »
Jeg tipper 2-1

RoarG

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #8 på: August 15, 2023, 17:50:58 »
Nytt 0-1 tap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #9 på: August 15, 2023, 22:59:55 »
Må vi holde på med disse tullete tipsene nå som situasjonen er så uoversiktlig?
Neida, fingeren opp i lufta. 1-0 Byram


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #10 på: August 16, 2023, 10:25:45 »
Interessant presser igjen i dag.. :o

LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Yesterday morning Willy Gnonto and Luis Sinisterra trained alone, away from the main Leeds squad, with the main session taking place in the afternoon.

Today’s training for the squad is to take place this morning, before Daniel Farke’s press conference, and both Gnonto and Sinisterra are present at Thorp Arch, but it is not clear if they will participate in the main session or train alone once again.

#LUFC #MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #11 på: August 16, 2023, 11:24:24 »
Hvis må stille med Schakleton, Poveda, James og Gelhardt igjen så tror jeg det blir veldig tungt å få mål.
Slik det er per i dag så må vi få inn noen nye spillere som kan forsterke hele angrepet. I tillegg så trenger vi minst en back oppgradering. Dessverre urovekkende stille på overgangsfronten, får håpe det er stille før stormen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #12 på: August 16, 2023, 11:40:24 »
Greenwood er tilbake og vil nok sitte på benken. Ellers forventer jeg ingen nye inn før kampen. Til nøds sitter de på benk, men svært lite trolig. Bør vel registreres i løpet av morgendagen da. Ingen medical foreløpig på noen spillere. Rutter tipper jeg starter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #13 på: August 17, 2023, 14:46:33 »
Ganske velskrevet fra Smyth:

Graham Smyth er her inne på hva Ayling, Struijk, Gray, Rutter og James måtte mene om enkelte i garderoben (eller sågar utenfor garderoben i øyeblikket)
Yet within the squad that Farke fields against the Baggies there are players whose desire to right the wrong of last season did not waver. Luke Ayling is an obvious one - those were not crocodile tears on the final day of last season. Pascal Struijk told the YEP his intention was always to come back and play for Leeds. Archie Gray was going nowhere this summer. Georginio Rutter could quite easily have written his time with the Whites off as a bad job, given the way his first few months played out, but he has not. And perhaps the most noteworthy example comes in the form of Daniel James, a player the club decided had no part to play last season, a player who would have been forgiven for not wanting to suffer the consequences of a relegation to which he did not contribute.

Say what you like about form, ability, end product, consistency or even suitability for a promotion effort, because those things are all matters of opinion, but these players have not rushed for the exit door or downed tools this summer and right now they wear the shirt and the badge that attracts Elland Road's traditional and almost uniquely vociferous support.

Og såå var det Farke og hva han har sagt fra dag èn:
Then there's Daniel Farke himself, who from day one has been trying to tell everyone who would listen that Leeds were going to go through considerable turbulence before September rolled around. The relegation release clauses and the uncertainty they would bring to the transfer window picture were undoubtedly at the forefront of his mind when he first spoke of a bumpy start.

....

None of Diego Llorente, Rasmus Kristensen, Marc Roca or Brenden Aaronson played well enough in a Leeds shirt to generate any real popularity or status and though Robin Koch, Max Wober and Jack Harrison were arguably different stories, what that group appear to have lacked is a sufficient sense of responsibility for the club's predicament and a willingness to stay and fight.

...

The biggest current problem from that situation for Farke, other than the actual existence of the clauses in two or three cases, appears to be that instead of deciding to write off everyone with one in their contract from the outset, clearing the decks as quickly as possible and then giving him more time to build a new thing, the club held on to hopes of retention. That strategy did not pay off in the cases of Wober and Harrison, but as it stands all of Tyler Adams, Luis Sinisterra and Willy Gnonto remain in the building - if not in the dressing room. How that trio of situations play out will better inform the discussion on how Leeds handled this window and as Farke keeps saying, the time to judge their business is when it's all done.

...

At this stage, though, even the quickest of work by Angus Kinnear, Gretar Steinsson and Nick Hammond will have little impact on the team Farke can put out to face West Brom. So once more into the breach he goes, with what he's got, and having had to face questions all summer for a situation not of his creation, he has earned the backing he will get from Elland Road.

Leeds United still does not look how he wants it to or how he expects it to but this is how it looks for now and come 8pm on Friday night it will be Leeds United against the world again.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-make-last-stand-ahead-of-transfer-reinforcements-as-release-clause-clarity-arrives-4258900
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #14 på: August 17, 2023, 15:15:28 »
Litt tankevekkende - man må oppfordre folk til å kjøpe billetter :o

(Første gang siden 2018isj)

Beth
@bethgabriel_

When was the last time they had to actually encourage people to buy tickets, this club 😂😂

Quote
Leeds United
@LUFC

🎫 Not secured your seat for tomorrow night's clash against West Brom? Final tickets are on sale to members now!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #15 på: August 18, 2023, 15:42:06 »
E. Aase i Championship Norge tror på hjemmeseier i kveld.

Leeds United – West Bromwich Albion
Kampstart: 21.00

Fredag kveld smeller det skikkelig på Elland Road. Leeds United har fått en litt tøff start på sesongen med to skuffende resultater, samt mye rot utenfor banen. I første serierunde reddet de ett poeng på overtid hjemme mot Cardiff City, men strengt tatt var det likevel to poeng for lite. Forrige helg gikk turen til St Andrews, hvor et straffespark helt på tampen av kampen førte til at Leeds måtte reise tomhendt hjem til Yorkshire. De store samtaleemnene rundt Leeds den siste uken har vært spillerne som ønsker seg bort fra klubben, samt alle spillerne Leeds sender ut på lån istedenfor å selge. Til kampen mot Birmingham var Crysecio Summerville, Wilfried Gnonto og Luis Sinisterra ikke med i troppen. Førstnevnte var Leeds beste mot Cardiff, men var skadet sist. Gnonto og Sinisterra virker derimot til å være mer opptatt av å komme seg bort fra klubben, og det skaper forståelig nok vanskelig arbeidsforhold for Daniel Farke & Co. Mange Leeds-supportere er meget usikre på fremtiden grunnet resultatene og overgangssagaene, men det vil nok fort kunne se mye bedre ut når overgangsvinduet stenger. For West Bromwich Albion har det ikke vært like spennende og turbulent i sommer. Klubbens eierskap er selvsagt elendig, og henger dessverre som en mørk sky over The Hawthorns for tiden. Likevel er det i skrivende stund ganske rolig rundt klubben. Grunnet den økonomiske situasjonen har ikke West Brom fått gjøre noe særlig på overgangsmarkedet i sommer, mens resultatene så langt har vært blandet drops. De skuffet i tapet borte mot Blackburn Rovers i sesongåpningen, men fikk seg en skikkelig opptur da Swansea City ble slått 3-2 hjemme på eget gress forrige helg. Dog må det legges til at West Brom nesten kastet bort en 3-0 ledelse i det oppgjøret. West Brom gjorde mye bra under Carlos Corberan forrige sesong, men deres prestasjoner og resultater på bortebane var ikke av det imponerende slaget. Det blir interessant å se om de kan gjøre noe med den saken fredag kveld.

Leeds siste kamper:
Birmingham – Leeds 1-0
Leeds – Shrewsbury 2-1 (Struijk, Gelhardt)
Leeds – Cardiff 2-2 (Summerville, Cooper)

West Broms siste kamper:
West Brom – Swansea 3-2 (Ajayi, Swift, Selvmål)
Stoke – West Brom 2-1 (Thomas-Asante)
Blackburn – West Brom 2-1 (Phillips)

Vurdering: Fryktelig tøff situasjon for Daniel Farke og hans Leeds United-lag for øyeblikket. Resultatene har ikke vært bra i de to første rundene, mens alt rotet rundt overganger ut og inn av klubben tapper både ledelse og supportere for krefter. Det viktigste for Leeds nå er å komme seg på vinnersporet, uansett hvor pent eller stygt det kommer til å se ut. Selv med skadede og streikende spillere i troppen, tror jeg Leeds vil kunne sende ut et mannskap som er bra nok til å ta tre poeng mot West Bromwich Albion fredag. West Brom har en sterk ellever, men de har strevt på bortebane under Carlos Corberan. Bortekampen mot Blackburn Rovers var skuffende, og de møter enda tøffere motstand i denne kampen. Jeg prøver hjemmeseier.

Tips: Hjemmeseier

http://championshipnorge.com/2023/08/17/for-runden-3-serierunde-10/
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #16 på: August 18, 2023, 15:51:58 »
Med Cooper, Firpo, Hjelde,Summerville, Sinisterra, Gnonto, Joseph og Bamford ute så er det tynt offensivt.

Håper dette laget

Meslier

Drameh
Rodon
Strujik
Byram

Ampadu
Gray

Rutter
Poveda
James

Greenwood - Får inn en dødballfot - Egentlig spiss - Gelhardt vært svak - Må for all del unngå Shackleton som ving.

Darlow, Ayling, Cresswell, Moore, Bate, Shackleton, Thomas, Gelhardt, Perkins

Tipper 7-1 til Leeds

auren

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #17 på: August 18, 2023, 16:08:02 »
Mitt lag:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Byram - Ampadu, Gray - James, Gelhardt, Poveda - Rutter

Blir ganske sikkert målfattig og sjansefattig. Hadde vært utrolig deilig med 3 poeng og høy aktivitet på transfermarkedet i neste uke.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #18 på: August 18, 2023, 17:08:50 »
Vi kommer til å bli spist levende av fysikken til WBA. Tipper 0-3, mener vi er sjanseløse på poeng.
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #19 på: August 18, 2023, 17:25:22 »
Vi kommer til å bli spist levende av fysikken til WBA. Tipper 0-3, mener vi er sjanseløse på poeng.

Når du bare tipper 0-3 så tror jeg faktisk det er håp om seier  ;)

Nå er vel ikke fysikken i WBA i nærheten av det de var kjent for tidligere. Men at de er hakket vassere en Leeds er nok mulig :)

« Siste redigering: August 18, 2023, 17:27:54 av Eriksen55 »

Kato

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #20 på: August 18, 2023, 17:46:08 »
Vi kommer til å bli spist levende av fysikken til WBA. Tipper 0-3, mener vi er sjanseløse på poeng.

Når du bare tipper 0-3 så tror jeg faktisk det er håp om seier  ;)

Nå er vel ikke fysikken i WBA i nærheten av det de var kjent for tidligere. Men at de er hakket vassere en Leeds er nok mulig :)

Det fine er at fasiten kommer i kveld, det trasige er dessverre at jeg tror jeg treffer.
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #21 på: August 18, 2023, 17:48:14 »
Vi kommer til å bli spist levende av fysikken til WBA. Tipper 0-3, mener vi er sjanseløse på poeng.

Når du bare tipper 0-3 så tror jeg faktisk det er håp om seier  ;)

Nå er vel ikke fysikken i WBA i nærheten av det de var kjent for tidligere. Men at de er hakket vassere en Leeds er nok mulig :)

Det fine er at fasiten kommer i kveld, det trasige er dessverre at jeg tror jeg treffer.

Fasiten kommer, så vi får se.

Du er nok uansett nærmere med 0-3 enn mitt 7-1 tips!

GeirO

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #22 på: August 18, 2023, 17:52:38 »
Vi kommer til å bli spist levende av fysikken til WBA. Tipper 0-3, mener vi er sjanseløse på poeng.

Når du bare tipper 0-3 så tror jeg faktisk det er håp om seier  ;)

Nå er vel ikke fysikken i WBA i nærheten av det de var kjent for tidligere. Men at de er hakket vassere en Leeds er nok mulig :)

Det fine er at fasiten kommer i kveld, det trasige er dessverre at jeg tror jeg treffer.

Fasiten kommer, så vi får se.

Du er nok uansett nærmere med 0-3 enn mitt 7-1 tips!
Tja...2-0 så er du nærmest, Eriksen...

GeirO

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #23 på: August 18, 2023, 18:13:43 »
Tap hjemme idag mot et middels godt lag, så tror jeg det blir bunnkamp på oss noen måneder. Det skal mer til enn et par mediokre kjøp da...
MOT

Kato

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #24 på: August 18, 2023, 18:16:43 »
Tap hjemme idag mot et middels godt lag, så tror jeg det blir bunnkamp på oss noen måneder. Det skal mer til enn et par mediokre kjøp da...

Jeg tippa før seriestart 12 poeng etter første 10 kamper. Tror ikke vi rekker dit heller. Tippa 14.plass denne sesongen, altfor optimistisk.
 

RoarG

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #25 på: August 18, 2023, 18:23:37 »
Tap hjemme idag mot et middels godt lag, så tror jeg det blir bunnkamp på oss noen måneder. Det skal mer til enn et par mediokre kjøp da...

Jeg tippa før seriestart 12 poeng etter første 10 kamper. Tror ikke vi rekker dit heller. Tippa 14.plass denne sesongen, altfor optimistisk.
Vel, nå har sesongen begynt. Vi får spille med de spillerne vi har. Så får vi telle opp til slutt. Ikke så mye vi får gjort utenom å følge med.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Neo

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #26 på: August 18, 2023, 18:27:19 »
I den grad kjerringa ligger...
Vi reiser henne i kveld!

Farke har kontroll.
Dette smaker seier.
Leeds vinner.
Uten altfor store anstrengelser.
Sånn cirka 3-1.

 8)
« Siste redigering: August 18, 2023, 18:28:52 av Neo »

Bellini

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #27 på: August 18, 2023, 19:39:11 »
Tipper 2-0 til Leeds idag. Vi slår tilbake

Sterland

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #28 på: August 18, 2023, 19:42:49 »
I den grad kjerringa ligger...
Vi reiser henne i kveld!

Farke har kontroll.
Dette smaker seier.
Leeds vinner.
Uten altfor store anstrengelser.
Sånn cirka 3-1.

 8)
Håper du har rett, men frykter virkelig at vi går på en smell her. Vi har dessverre satt oss i en posisjon som medfører at vi trolig mønstrer det dårligste laget siden Cellino-dagene. Nå må 49´ers ut i markedet, fort som f…

auren

Sv: Kamp: vs West Bromwich @EllandRoad fredag 18.8 kl 21:00 ViaSport 2
« Svar #29 på: August 18, 2023, 20:02:15 »
Laget er klart! Svært tynn benk med kun 7 innbyttere!




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.